View Full Version : Auto en woning VB'er Bruno Valkeniers beklad
ilfalco
4 September 2006, 13:55
Auto en woning VB'er Bruno Valkeniers bekladhttp://assets.rug.be/img_art/site/images/87b8bf5a-3138-48ad-a0c5-6a189d23cacb.jpg
Bruno Valkeniers (VB) heeft zondagnacht bezoek gekregen van vandalen. Ze beschadigden zijn wagen en besmeurden de gevel van zijn woning in Wilrijk met ketchup.
Het Vlaams Belang zegt in een mededeling het incident te betreuren en dat het niet hoopt dat hiermee de toon van de verkiezingscampagne is gezet. Het parket van Antwerpen is een opsporingsonderzoek gestart.
De vandalen die het op de woning van Valkeniers aan de Dennenlaan hadden gemunt, probeerden ook een verkiezingsbord dat aan een balkon was bevestigd, in brand te steken.
Valkeniers (51), voormalig directeur van Hesse Noord Natie en gewezen voorzitter van het Algemeen Nederlands Zangverbond, zette dit jaar zijn eerste stappen in de politiek. Bij de verkiezingen van 8 oktober is hij in Antwerpen lijsttrekker voor de provincieraadsverkiezingen en samen met Gerolf Annemans lijstduwer voor de gemeenteraadsverkiezingen.
bron webstek GVA
linkse terreur... En dan zijn het diezelfde hatelijken die zich afvragen waarom sommige mensen niet durven uitkomen voor hun VB sympathieen.
Linkse terreur en broodroof. Dat is Belgie.
Jong N-VA'er
4 September 2006, 13:59
Rood... te merken aan het kladmateriaal: ketchup.
Jong N-VA'er
4 September 2006, 14:00
Ik heb t ****** op rode partijen!:D
Fozzie
4 September 2006, 14:37
Auto en woning VB'er Bruno Valkeniers bekladhttp://assets.rug.be/img_art/site/images/87b8bf5a-3138-48ad-a0c5-6a189d23cacb.jpg
Bruno Valkeniers (VB) heeft zondagnacht bezoek gekregen van vandalen. Ze beschadigden zijn wagen en besmeurden de gevel van zijn woning in Wilrijk met ketchup.
Het Vlaams Belang zegt in een mededeling het incident te betreuren en dat het niet hoopt dat hiermee de toon van de verkiezingscampagne is gezet. Het parket van Antwerpen is een opsporingsonderzoek gestart.
De vandalen die het op de woning van Valkeniers aan de Dennenlaan hadden gemunt, probeerden ook een verkiezingsbord dat aan een balkon was bevestigd, in brand te steken.
Valkeniers (51), voormalig directeur van Hesse Noord Natie en gewezen voorzitter van het Algemeen Nederlands Zangverbond, zette dit jaar zijn eerste stappen in de politiek. Bij de verkiezingen van 8 oktober is hij in Antwerpen lijsttrekker voor de provincieraadsverkiezingen en samen met Gerolf Annemans lijstduwer voor de gemeenteraadsverkiezingen.
bron webstek GVA
linkse terreur... En dan zijn het diezelfde hatelijken die zich afvragen waarom sommige mensen niet durven uitkomen voor hun VB sympathieen.
Van zo'n vandalenstreken neem ik afstand, ook al verschil je ernstig van mening, dan bekamp je elkaar met argumenten, niet met het beschadigen van privé-eigendom.
Links heeft echter niet het monopolie op vandalisme (het woord "terreur" is nogal overdreven, ik lees dat er met ketchup gegooid werd, niet met bommen of vliegtuigen). In Wervik werden de rolluiken van een homokoppel waarvan 1 man op komt voor Groen besmeurd met extreem-rechtse en homofobe slogans. Met was met verf en dat wast veel minder gemakkelijk af dan ketchup.
"Rechtse terreur" (om je eigen woorden te gebruiken) bestaat dus evenzeer.
ilfalco
4 September 2006, 14:43
De wagen werd ook beschadigd en poging tot brandstischting. herinner je ook de wagen van FDW die gesloopt werd....
Ik denk dat verhouding van zulke gevallen rechts vs links. Wel eens 1 op 100
kunnen zijn. Net zoals in nederland waar men fortuyn letterlijk monddood maakte.
Ik vind dat men van uit welke hoek het ook komt zwaar moet bestraffen. Want in een democratie mot men vrij kunnen opkomen.
Als je gefrustreerd bent over het succes van je iedologische tegenstander zoek dan uit waar het fout gaat bij de eigen strekking. En steek je energie in
het overtuigen van de medemens.
Ook een voorbeeld uit de actualiteit is mexico waar links verhinderde dat
de democratisch verkozen president zijn openingsreden kon houden.
Ik vernam trouwens dat er op bepaalde plaatsen een ware campagne van beschadigingen en vandalisme tegenover VB kandidaten bezig is , met kogels in de brievenbussen en al. De media speelt net als bij fortuyn een grote rol in dat klimaat. het is weer wachten tot het uit de hand loopt.
Fozzie
4 September 2006, 14:59
kunnen zijn. Net zoals in nederland waar men fortuyn letterlijk monddood maakte.
Ik vind dat men van uit welke hoek het ook komt zwaar moet bestraffen.
Zal wel liggen aan de perceptie, volgens mij houden de extreem-rechts geïnspireerde vandalenstreken en de extreem-links geïnspireerde vandalenstreken elkaar in evenwicht. Natuurlijk zal je als Vlaams Belanger meer klachten horen over "linkse vandalenstreken" en zal ik als Groene meer klachten horen over "rechtse vandalenstreken".
Ik geef je wel gelijk dat alle vandalenstreken (zowel links als rechts) moeten bestraft worden in overeenstemming met de ernst van de feiten.
Havana
4 September 2006, 15:02
Auto en woning VB'er Bruno Valkeniers beklad
Schandalig & belachelijk.
PS: vergoedt het VB de schade bij zulke incidenten?
Internaut
4 September 2006, 15:06
Valt af te keuren natuurlijk. Moest ik zo een bord zetten in mijn tuin had ik al lang een webcam erop gericht. Zo'n dingen gebeuren erg vaak bij Vlaams Belang mandatarissen en zulk klimaat word geschept wanneer men VB mandatarissen ontmenselijkt en uitmaakt voor al het vuil van de straat. Sommige labiele mensen vinden dit een goede daad omdat ze zo denken mee te strijden tegen het Vlaams Belang, ingegeven door de media
Bruno Valkeniers is verre van een racist en is een nieuwkomer
Mitgard
4 September 2006, 15:59
wellicht opgezet spel.
als het VB maar het 'slachtoffer' van 'linkse haatcampagnes' kan spelen...
Tegendradigaard
5 September 2006, 07:38
wellicht opgezet spel.
Zeg is dat pijnlijk zo'ne metalen kop... ?
Amon_Re
5 September 2006, 08:11
Iets tegen metalheads? We zijn allemaal geen mitgards zelle
Anna List
5 September 2006, 10:02
even een beeetje of topic : is Bruno Valkeniers de broer van de VLD-voorzitter Valkeniers van ... Schoten ?!? ...
Duupje
5 September 2006, 11:55
even een beeetje of topic : is Bruno Valkeniers de broer van de VLD-voorzitter Valkeniers van ... Schoten ?!? ...
Ja, hij is de broer van de Schotense VLD-voorzitter Paul Valkeniers.
Mamaloe
5 September 2006, 11:59
wellicht opgezet spel.
Mwah, ik denk geen opgezet spel. In Wilrijk trokken 16-jarige meisjes tijdens de vorige verkiezingen VB-affiches van de borden...
Je zou eerder kunnen zeggen dat het ongenoegen tov extreem-rechts écht is, en niet zomaar een opgezet toneelstukje van linkse activisten of zo...
Maar als die "poging tot brandstichting" echt waar is, dan vind ik het toch ook te ver gaan. Want natuurlijk haalt rechts ook dit soort streken uit, maar je moet wel érgens de grens trekken natuurlijk...
Djiezes
5 September 2006, 12:05
bron webstek GVA
Laffe streek. Zo bestrijd je geen politieke partij.
Djiezes
5 September 2006, 12:06
yep
StevenNr1
5 September 2006, 12:16
Who cares, die mens heeft geld genoeg en hij is voor de verkeerde hé (wat natuurlijk te maken heeft met het feit dat hij geld genoeg heeft) 8)
LeMmOnN
5 September 2006, 12:17
Laffe streek. Zo bestrijd je geen politieke partij.
In Belziek toch al jaren... :lol::twisted:
Jolly Roger
5 September 2006, 12:23
wellicht opgezet spel.
als het VB maar het 'slachtoffer' van 'linkse haatcampagnes' kan spelen... Gelukkig maar dat die schandalen van de linkse PS geen "slachtofferrol" toebedeeld krijgen ... :roll:
lantjes
5 September 2006, 12:28
Who cares, die mens heeft geld genoeg en hij is voor de verkeerde hé (wat natuurlijk te maken heeft met het feit dat hij geld genoeg heeft) :8)
en dan verdraagzaamheid prediken....ben beschaamd in uw plaats....
Fozzie
5 September 2006, 12:36
en dan verdraagzaamheid prediken....ben beschaamd in uw plaats....
Wie voor pleit voor onverdraagzaamheid moet ermee leren leven dat ze zelf onverdraagzaam bejegend worden. Verdraamzaamheid verdraagt slechts 1 onverdraagzaamheid, nl.: de onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid... Wie de bal kaatst moet ze verwachten...
Maar inderdaad: gevels met ketchup bekladden, extreem rechtse anti-homoslogans op rolluiken schilderen of brand stichten zijn allemaal vandalenstreken die moeten bestraft worden, ongeacht of ze nu van "links", "rechts" of uit pure baldadigheid voor komen (de meeste vandalenstreken zijn niet politiek getint, maar als het toevallig bij een Belanger gebeurt dan is het direct een linkse aanslag natuurlijk)...
drosophila
5 September 2006, 15:13
En wie mag het weer opkuisen? De Poolse kuisvrouw!
Uh-Huh
5 September 2006, 15:17
:lol:
lantjes
5 September 2006, 15:21
liefst een illegale, die kosten maar 7€ per uur....
Hans1
5 September 2006, 15:22
bron webstek GVA
Jij veroordeelt nogal snel. Wie zegt dat die man geen persoonlijke vijanden heeft? Misschien heeft iemand anders plaats moeten ruimen voor dit heerschap.
lantjes
5 September 2006, 15:22
Wie voor pleit voor onverdraagzaamheid moet ermee leren leven dat ze zelf onverdraagzaam bejegend worden. Verdraamzaamheid verdraagt slechts 1 onverdraagzaamheid, nl.: de onverdraagzaamheid tegen onverdraagzaamheid... Wie de bal kaatst moet ze verwachten...
Maar inderdaad: gevels met ketchup bekladden, extreem rechtse anti-homoslogans op rolluiken schilderen of brand stichten zijn allemaal vandalenstreken die moeten bestraft worden, ongeacht of ze nu van "links", "rechts" of uit pure baldadigheid voor komen (de meeste vandalenstreken zijn niet politiek getint, maar als het toevallig bij een Belanger gebeurt dan is het direct een linkse aanslag natuurlijk)...
en waar is uw andere wang als je met onverdraagzaamheid om de oren wordt geslagen?
Stef Leeuwenhart
5 September 2006, 15:26
De verdraagzamen zijn weer in actie ...
Fozzie
5 September 2006, 15:29
en waar is uw andere wang als je met onverdraagzaamheid om de oren wordt geslagen?
Waarom zou ik een andere wang moeten tonen, ik ben Jezus Christus niet, ben zelfs niet een katholiek? Wie zich verdraagzaam en respectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt verdraagzaamheid en respect terug. Wie zich onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt dezelfde houding van mij terug. Geef toe, das toch redelijk fair, niet?
lantjes
5 September 2006, 15:41
Waarom zou ik een andere wang moeten tonen, ik ben Jezus Christus niet, ben zelfs niet een katholiek? Wie zich verdraagzaam en respectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt verdraagzaamheid en respect terug. Wie zich onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen op stelt krijgt dezelfde houding van mij terug. Geef toe, das toch redelijk fair, niet?
Zeker weten, maar ik begrijp dan enkel niet waarom je 1 miljoen kiezers zou willen verplichten verdraagzaam te zijn...voor hen is hun houding ook fair waarschijnlijk...:-)
Fozzie
5 September 2006, 15:46
Zeker weten, maar ik begrijp dan enkel niet waarom je 1 miljoen kiezers zou willen verplichten verdraagzaam te zijn...voor hen is hun houding ook fair waarschijnlijk...:-)
Wie spreekt hier over verplichten. Willen die kiezers dat ik verdraagzaam en respectvol tegenover hen sta, dan moeten ze zelf ook verdraagzaam tegenover mij en de mijnen staan. Willen ze per se onverdraagzaam en onrespectvol tegenover mij en de mijnen staan, dan moeten ze er ook maar bij nemen dat ik onverdraagzaam en onrespectvol tegeover hen sta. M.a.w. die 1 miljoen kiezers krijgen de verdraagzaamheid en het respect die ze verdienen.
drosophila
5 September 2006, 15:56
De verdraagzamen zijn weer in actie ...
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad.
5 September 2006, 20:47
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad.
Het Spa-syndroom dus ...
ilfalco
5 September 2006, 20:57
Van helemaal niks naar lijsttrekker, die Valkeniers. 't Zou me niet verbazen mocht een sinds mensenheugenis hondstrouwe partijslaaf zich serieus voorbijgestoken voelen. Met het gekende 'verdraagzame' resultaat, inderdaad Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...
Hij is een zeer gote naam in de vlaamse beweging en de zakenwereld; En is veel bekender dan de meeste anderen op die provincieraadslijst.
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.
Hij was ook stichtend lid van NSV en de marnixring.
Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
Fozzie
5 September 2006, 21:53
Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...
Hij is een zeer gote naam in de vlaamse beweging en de zakenwereld; En is veel bekender dan de meeste anderen op die provincieraadslijst.
Er is zijnh maar weinigen die zoveel voor vlaanderen doen en gedaan hebben als hij. Ook als ANZ voorzitter.
Ik denk dat er maar weinige in de vlaamse beweging zulke staat van dienst kunnen voorleggen.
en hij kan al goed slachtoffertje spelen, de ideale Vlaams Belanger... ;-)
drosophila
5 September 2006, 22:25
Hij duwt de lijst voor de gemeenteraad...
Volgens GVA is hij lijsttrekker voor de provincie.
Zeg dat tegen de vermeende misnoegde die het inhaalmaneuver met ketchup beantwoordde.
Anna List
6 September 2006, 07:44
liefst een illegale, die kosten maar 7€ per uur....
flauwe kul !
neem er een via dienstencheques ... die kost u 6.25 per uur en daar win je nog eens 40% van terug via je belastingsaangifte ... die poolse illegalen zijn niet te betalen ! ;-)
Anna List
6 September 2006, 07:47
drosphilake, dat gestook van u gaat niet pakken ... iedereen binnen de Vlaamse gemeenschap weet welke verdiensten Valkeniers (al jaren) heeft ...
ps die redenering zou eventueel wel kunnen opgaan voor Morel en Verstrepen ... en dan nog ...
Khonnor
6 September 2006, 08:54
Ik verschiet er dan ook van dat die man de schijn van politieke neutraliteit zo lang heeft kunnen hooghouden.
Komaan, met zon staat van dienst moet je toch gewoon bij het Vlaams belang gaan.
Lof der Zotheid
6 September 2006, 08:58
Nee hoor. Zijn kop is licht, luchtig en leeg. Heel comfortabel...
ilfalco
6 September 2006, 09:06
en hij kan al goed slachtoffertje spelen, de ideale Vlaams Belanger...
Ik zou eens zien hoe uw reactie zou zijn als men wat deuken in uw wagen komt stampen en al de rest van die zever.
Het is intimidatie....
@khonnor: de reden waarom hij niet rapper de stap gzet heeft zal simpel zijn. beroepsverbod is nl het wapen van links. En hij zal nu op een leeftijd gekomen zijn dat zijn zakelijke ambities misschien wat minder geworden zijn.
Antoon
6 September 2006, 09:09
Who cares, die mens heeft geld genoeg en hij is voor de verkeerde hé (wat natuurlijk te maken heeft met het feit dat hij geld genoeg heeft) 8)
Wordt dit de boodschap op jullie concert 0110 ?
Fozzie
6 September 2006, 10:04
Ik zou eens zien hoe uw reactie zou zijn als men wat deuken in uw wagen komt stampen en al de rest van die zever.
Het is intimidatie....
@khonnor: de reden waarom hij niet rapper de stap gzet heeft zal simpel zijn. beroepsverbod is nl het wapen van links. En hij zal nu op een leeftijd gekomen zijn dat zijn zakelijke ambities misschien wat minder geworden zijn.
IK zou kwaad zijn op de vandalen (allé, eerst nogal verwonderd, want ik heb geen auto) maar ik zou er niet direct proberen politieke munt uit te slaan, door zonder enige aantoonbare reden te beweren dat het een aanslag was door het Vlaams Belang...
Er mag nog geen kat van een Vlaams Belanger per ongeluk omver gereden worden of het is direct "een linkse terroristische aanslag op het gezin van een Vlaams Belanger"... Dat is wat ik bedoel met "slachtofferke spelen", het Vlaams Belang geeft van alles wat gebeurt de schuld aan links zonder daar eerst bewijzen voor te leveren. Met de brandstichting in het Vlaams Belang-café in Gent was het net hetzelfde: het werd door het Vlaams Belang direct uitgeroepen als een "linkse terroristische aanslag" terwijl ze het gewoon zelf hadden gedaan...
Als ik een ongeluk krijg zal mijn eerste gedacht niet zijn "hoe kan ik hiermee het Vlaams Belang in een negatief daglicht stellen en er zelf politiek beter van worden?". Bij Vlaams Belangers zit er blijkbaar een rare hersenkronkel waardoor ze dat wel doen, zelfs zonder bewijsmateriaal of ernstige aanwijzingen...
Samsa
6 September 2006, 10:25
De wagen werd ook beschadigd en poging tot brandstischting. herinner je ook de wagen van FDW die gesloopt werd....
1 op 100? pure vooringenomen speculatie... of bent u de moorden in antwerpen vergeten? of het pak slaag dat uitgedeeld werd in brugge? en die steekpartij in tienen dan?
Ik vind dat men van uit welke hoek het ook komt zwaar moet bestraffen. Want in een democratie mot men vrij kunnen opkomen.
waarom worden mensen als luk dieudonné en frédéric erens dan eigenlijk nog getolereerd in het VB? en zegt de naam Jeroen Mol u iets?
Als je gefrustreerd bent over het succes van je iedologische tegenstander zoek dan uit waar het fout gaat bij de eigen strekking. En steek je energie in
het overtuigen van de medemens.
ik ben het zowaar met u eens. maar als leerkrachten ook maar van heel ver een zweem van vermeende linksheid vertonen, moeten ze maar verklikt worden? lijkt me niet bepaald passen in een tolerante debatcultuur en in een democratie.
Ook een voorbeeld uit de actualiteit is mexico waar links verhinderde dat
de democratisch verkozen president zijn openingsreden kon houden.
belachelijk. zij betwisten nu juist dat die president democratisch verkozen was. ook dat is een elementair recht in een democratie. en ja, er zijn wel degelijk gegronde vermoedens van fraude. dat het TRIFE die vermoedens graag weggemoffeld zou zien, bewijst alleen maar dat zij onder één hoedje spelen.
stijn
6 September 2006, 14:20
foto's van het vandalisme zijn te bezichtigen op :
www.brunovalkeniers.be (http://www.brunovalkeniers.be)
8O
Metal Tom
6 September 2006, 14:26
1. ik keur dit soort acties hartsgrondig af, dit helpt niemand vooruit en is bovendien (levens)gevaarlijk (brandstichting)
2. het getuigt van evenveel politieke wansmaak om dit als politieke stunt te gebruiken en te hopen dat je door het arme slachtioffer uit te hangen nog een paar stemmen weet binnen te halen
born2bewild
6 September 2006, 14:29
1.
2. het getuigt van evenveel politieke wansmaak om dit als politieke stunt te gebruiken en te hopen dat je door het arme slachtioffer uit te hangen nog een paar stemmen weet binnen te halen
Vanaf welk punt mag (moet?) zoiets in de openbaarheid gebracht worden? Al of niet aangeven? Vanaf wanneer is een protestmars op zijn plaats? Een concert eventueel?
vandalisme? Moordpoging? Moord? Tot waar draagt het uw goedkeuring weg, vanaf waar uw banbliksems?
Verschaf ons inzicht, opperste rechter!.
drosophila
6 September 2006, 14:36
1. ik keur dit soort acties hartsgrondig af, dit helpt niemand vooruit en is bovendien (levens)gevaarlijk (brandstichting)
Twee maal akkoord.
Metal Tom
6 September 2006, 14:39
Vanaf welk punt mag (moet?) zoiets in de openbaarheid gebracht worden? Al of niet aangeven? Vanaf wanneer is een protestmars op zijn plaats? Een concert eventueel?
vandalisme? Moordpoging? Moord? Tot waar draagt het uw goedkeuring weg, vanaf waar uw banbliksems?
Verschaf ons inzicht, opperste rechter!.
Nergens heb ik mijn goedkeuring uitgesproken. Ik heb toch in mijn eerste punt (dat u strategisch niet heeft geciteerd) de actie veroordeeld.
En inderdaad, ik vind niet dat je voor een paar deuken, wat ketchup en wat WC-papier het grote slachtoffer moet gaan spelen. dat dit in de pers komt is normaal bij een publiek figuur, dat men er politieke munt uit probeert te slaan is iets anders.
Zoals steeds worden genuanceerde standpunten hier niet geapprecieerd, je moet ofwel volledig voor of wel volledig tegen zijn. In dat opzicht zijn 'links' en 'rechts' op dit forum in hetzelfde bedje ziek.
born2bewild
6 September 2006, 14:43
Nergens heb ik mijn goedkeuring uitgesproken. Ik heb toch in mijn eerste punt (dat u strategisch niet heeft geciteerd) de actie veroordeeld.
En inderdaad, ik vind niet dat je voor een paar deuken, wat ketchup en wat WC-papier het grote slachtoffer moet gaan spelen. dat dit in de pers komt is normaal bij een publiek figuur, dat men er politieke munt uit probeert te slaan is iets anders.
Zoals steeds worden genuanceerde standpunten hier niet geapprecieerd, je moet ofwel volledig voor of wel volledig tegen zijn. In dat opzicht zijn 'links' en 'rechts' op dit forum in hetzelfde bedje ziek.
De vraag was:
vanaf welk "feit" valt het bij u in de categorie "munt slaan uit"?
Toch geen moeilijke vraag dacht ik zo.
U lijkt me te lijden aan een overdosis CVP DNA.
Amon_Re
6 September 2006, 14:45
De vraag was:
Ik snap Tom's standpunt, en moet hem gelijkgeven, het is niet het bekend maken van de feiten die in den boze is, maar de feiten nadien aanwenden om extra stemmen te halen, het is vergelijkbaar als Karel De Gucht's uitspraken met die moorden in Antwerpen, al is het in dit geval minder flagrant.
Revolutie
6 September 2006, 14:46
kinderachtig, maar het was wel te verwachten.
Er loopt nu éénmaal een hoop krapuul rond.
born2bewild
6 September 2006, 14:47
Ik snap Tom's standpunt, en moet hem gelijkgeven, het is niet het bekend maken van de feiten die in den boze is, maar de feiten nadien aanwenden om extra stemmen te halen, het is vergelijkbaar als Karel De Gucht's uitspraken met die moorden in Antwerpen, al is het in dit geval minder flagrant.
Ik zou het ook wel willen "snappen", alleen is zijn standpunt me niet zo duidelijk. Een beetje grijs.
Metal Tom
6 September 2006, 14:48
De vraag was:
De foto's op je webpagina plaatsen en het incident -zonder het gerechterlijk onderzoek af te wachten- afdoen als een actie in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen valt voor mij onder de categorie 'munt slaan'.
Amon_Re
6 September 2006, 14:48
Ik zou het ook wel willen "snappen", alleen is zijn standpunt me niet zo duidelijk. Een beetje grijs.
Verklaar u nader
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.