PDA

View Full Version : toetredingscontract(vakbond)


pielewuiter
1 maart 2004, 16:53
kan je mij een kopie bezorgen van een toetredingscontract
dat gesloten word tussen een vakbond en een vakbondslid ?

waar dat instaat welke afdwingbare rechten het vakbondslid verwerft voor zijn betaalde centen .

Caroline Gennez
6 maart 2004, 18:07
Stuur je vraag door om je een afschrift te bezorgen.

pielewuiter
7 maart 2004, 09:02
Stuur je vraag door om je een afschrift te bezorgen.

---------------------------------

alvast bedankt ,

dus als ik het goed begrijp bestaat volgens jou een vakbondslid en
bestaat er een vakbond die overeenkomsten afsluiten met die vakbondsleden

kan je mij eens controleerbaar uitleggen dat de betaalde centen van de miljoenen mensen lidgeld is en geen syndicale bijdrage

kan je dan ook eens uitleggen hoe het mogelijk is ,
hoe een persoon afdwingbare rechten kan verwerven van een feitelijk orgaan zonder enige vorm van juridische en rechtspersoonlijkheid

of gaf je enkel een ontwijkend veel belovend antwoordje zoals dat de gewoonte is in de politiek , zodat de bedriegelijke praktijken verder hun gang kunnen gaan ? de wet overtreden is niet enkel de gewone mens in de straat een superboete geven voor een simpele overtreding .

mensen doen geloven dat ze lid zijn en dat ze rechten verwerven voor hun betaalde centen terwijl dit niet het geval is , is een overtreding op onderstaand artikel !!!
AFDELING III. - OPLICHTING EN BEDRIEGERIJ.
Art. 496. Hij die, met het oogmerk om zich een zaak toe te eigenen die aan een ander toebehoort, zich gelden, roerende goederen, verbintenissen, kwijtingen, schuldbevrijdingen doet afgeven of leveren, hetzij door het gebruik maken van valse namen of valse hoedanigheden, hetzij door het aanwenden van listige kunstgrepen om te doen geloven aan het bestaan van valse ondernemingen, van een denkbeeldige macht of van een denkbeeldig krediet, om een goede afloop, een ongeval of enige andere hersenschimmige gebeurtenis te doen verwachten of te doen vrezen of om op andere wijze misbruik te maken van het vertrouwen of van de lichtgelovigheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van een maand tot vijf jaar en met geldboete van zesentwintig frank tot drieduizend frank.
strafwetboek 8 juni 1867

Het Skill Effect
7 maart 2004, 10:54
Daar is 'm weer ... :roll:


Sprokkel uw beetje lef bijeen en ga met zulke onnozele vragen volgende adressen:

ABVV Federaal
Hoogstraat 42
1000 Brussel
02 506 82 11


ACV
Haachtsesteenweg 579
1031 Brussel
Postbus 10
1031 Brussel
[email protected]

02/246 31 11
02/246 30 10


Algemene ACLVB - Adressen
Secretariaat
Koning Albertlaan 95 - 9000 GENT
Tel. 09/222.57.51
Fax 09/221.04.74
E-mail : [email protected]



Veel succes! :silly:

pielewuiter
7 maart 2004, 11:56
Daar is 'm weer ... :roll:


Sprokkel uw beetje lef bijeen en ga met zulke onnozele vragen volgende adressen:

---------------------------------------

onnozele vragen zeg je ,

geef eens een controleerbaar antwoord ,
zodat iedereen het kan lezen ,

maar dit ga je niet kunnen doen omdat alle pogingen eenvoudig kunnen weerlegd worden ,

het weze duidelijk dat alvorens men een staatsecretaris word ,
er goed voor moet kunnen zorgen dat de mensen de waarheid niet mogen weten .

en wat je adressen betreft
ik heb in het verleden reeds de vraag per aangetekende brief gesteld aan wat men een vakbond noemt ,
en daar krijg je nu eenmaal geen antwoord op

Het Skill Effect
7 maart 2004, 20:17
Aangetekend?

:lol: :lol: :lol:


Als ge uw beschuldigingen nu eens hard kunt maken, dan is het tenminste te overwegen om moeite te steken in een antwoord.



Ge kunt misschien telefoneren. :idea: :roll:

pielewuiter
7 maart 2004, 21:14
[quote="Het Chill Effect"]Aangetekend?

:lol: :lol: :lol:


Als ge uw beschuldigingen nu eens hard kunt maken, dan is het tenminste te overwegen om moeite te steken in een antwoord.quote]


wel kunnen misschien eens een afspraakje maken

caroline genez gaat mijn vraag doorsturen ,
als zij mij geen kopie van een toetredingscontract kan bezorgen ,
u mag het ook eens proberen aan eentje te geraken !!!
mag ik bij jou eens langs komen met al mijn bewijzen en dossiers waar ik momenteel aan werk , of u kan op 5 mei 2004 om 14u30 eens langs komen op de arbeidsrechtbank van sint-klaas , kamer : 1 ar. 64.209, laat mij dan iets weten zal dan mijn andere dossiers ook meebrengen , zal u dan eens bewijzen hoe de wet massaal overtreden word tegen de gewone mens ,

Het Skill Effect
7 maart 2004, 21:18
[quote=Het Chill Effect]Aangetekend?

:lol: :lol: :lol:


Als ge uw beschuldigingen nu eens hard kunt maken, dan is het tenminste te overwegen om moeite te steken in een antwoord.quote]


wel kunnen misschien eens een afspraakje maken

caroline genez gaat mijn vraag doorsturen ,
als zij mij geen kopie van een toetredingscontract kan bezorgen ,
u mag het ook eens proberen aan eentje te geraken !!!
mag ik bij jou eens langs komen met al mijn bewijzen en dossiers waar ik momenteel aan werk , of u kan op 5 mei 2004 om 14u30 eens langs komen op de arbeidsrechtbank van sint-klaas , kamer : 1 ar. 64.209, laat mij dan iets weten zal dan mijn andere dossiers ook meebrengen , zal u dan eens bewijzen hoe de wet massaal overtreden word tegen de gewone mens ,

Je kunt het mij ook mailen. :idea:

Je mag hieronder je mailadres geven of stuur het per PB.
Ik geef je dan wel een sein.