PDA

View Full Version : Verborgen Armeniërs van Turkije


Winterhamer
13 januari 2008, 00:46
Verborgen Armeniërs van Turkije

Deze documentaire toont alle Armeniërs die tijdens de Armeense Volkerenmoord werden geassimileerd. Turkije tot vandaag ontkent nog de Armeense Volkerenmoord ondanks onbetwistbare feiten die aan hen worden getoond.

http://au.youtube.com/watch?v=h69Zz0sV0GY

filosoof
13 januari 2008, 00:54
Ik kreeg dat zelfs op dvd toegestuurd...

Problemen met assimiliatie? Is dat niet juist wat jij anders hier van moslims vraagt?

Ik heb problemen met de massamoord op Armeniërs die toen in oost-Turkije plaatsgreep (nadat Armeense milities met Russische troepen een stad bezetten in Oost Turkije)

Geert C
13 januari 2008, 01:10
Ik kreeg dat zelfs op dvd toegestuurd...
Dat herinnerde me eraan dat ik hier nog een DVD over de Armeense genocide heb liggen die ooit bij TIME zat, ik moet die beslist nog eens bekijken. :-)

Bedankt daarvoor. :thumbsup:

willem1940NLD
13 januari 2008, 01:27
Ik kreeg dat zelfs op dvd toegestuurd...

Problemen met assimiliatie? Is dat niet juist wat jij anders hier van moslims vraagt?

Ik heb problemen met de massamoord op Armeniërs die toen in oost-Turkije plaatsgreep (nadat Armeense milities met Russische troepen een stad bezetten in Oost Turkije)Ik las ooit iets over Russische troepen die ergens een stad bezetten ... ook weinig fris hoor.

Winterhamer
13 januari 2008, 11:35
Ik kreeg dat zelfs op dvd toegestuurd...

Problemen met assimiliatie? Is dat niet juist wat jij anders hier van moslims vraagt?

Ik heb problemen met de massamoord op Armeniërs die toen in oost-Turkije plaatsgreep (nadat Armeense milities met Russische troepen een stad bezetten in Oost Turkije)

je kan al mijn posts lezen en je zal mij niet horen zeggen dat ik wil dat moslims zich moeten assimileren of zelfs integreren.