PDA

View Full Version : Islam: Londonistan


Winterhamer
19 januari 2008, 15:52
Islam: Londonistan

More and more Muslims are moving into so-called "parallel communities"-- communities where there's little hint of Western culture.

In the majority of these communities, Islam and the Islamic way of life dominate.

http://uk.youtube.com/watch?v=Xn-KsSX_0us

De realiteit is niet meer te ontkennen.

Winterhamer
20 januari 2008, 03:24
Je ziet in het filmpje een moslimleider scheeuwen dat dat gedeelte van London nu van de moslims is en dat niet-moslims hier niet mogen komen !

Daar! hoor je die islamofielen niet over !

Bhairav
20 januari 2008, 04:58
Hoe voelt dat, zo'n eng wereldbeeld?

Lincoln
20 januari 2008, 17:45
Ik heb een gerucht gehoord dat de gound-zero waar 11/9 plaats vond verkocht is...en dat de plaats geschikt is voor de bouw van een maga mosque zoals in londen, ik denk ook dat het project en succes zal hebben in NY city !!!

Winterhamer
20 januari 2008, 23:07
Ik heb een gerucht gehoord dat de gound-zero waar 11/9 plaats vond verkocht is...en dat de plaats geschikt is voor de bouw van een maga mosque zoals in londen, ik denk ook dat het project en succes zal hebben in NY city !!!

Gelukkig heb ik een video met feiten

jij doet net alsof ik het beweer zonder dat ik het kan onderbouwen, maar goed, ik praat nu tegen een mudslime :roll::roll::roll:

Lincoln
20 januari 2008, 23:14
Gelukkig heb ik een video met feiten

jij doet net alsof ik het beweer zonder dat ik het kan onderbouwen, maar goed, ik praat nu tegen een mudslime :roll::roll::roll::-P

the outlaw torn
20 januari 2008, 23:31
Je ziet in het filmpje een moslimleider scheeuwen dat dat gedeelte van London nu van de moslims is en dat niet-moslims hier niet mogen komen !

Daar! hoor je die islamofielen niet over !

t'is met verbetering. nog efkes en eurabia is een feit, t'is te zeggen, ze beginnen ons actief te bekeren. met bijbehorende keeltechnieken uiteraard :evil::-P

praha
21 januari 2008, 01:16
't is gek ... maar in Londen maken ze daar blijkbaar nog steeds minder problemen om dan hier.... ondanks de ( waarlijke ) terreurdreigingen en ( waarlijke ) problemen die men met enkelingen heeft

in vergelijking met een multi-culturele metropool als Londen maken wij ons druk om de zoveelste halal-bakkerij waar wat teveel krulletjes op de venster geschreven staan

Winterhamer
21 januari 2008, 17:15
En dan durven zeiken over zionisme terwijl hun dat zelf keihard doen, land bezetten dat niet van hun is.

Lincoln
21 januari 2008, 17:18
En dan durven zeiken over zionisme terwijl hun dat zelf keihard doen, land bezetten dat niet van hun is.Bezetten, je weet nog niet eens wat dat betekent !?

praha
21 januari 2008, 18:04
En dan durven zeiken over zionisme terwijl hun dat zelf keihard doen, land bezetten dat niet van hun is.
doel je nu concreet op Londen ?
in dat geval moet ik je teleurstellen...ze worden daar (nog steeds) met wijdopen armen ontvangen...dan kan je moeilijk over een bezetting spreken, me dunkt

Uh-Huh
21 januari 2008, 20:39
doel je nu concreet op Londen ?
in dat geval moet ik je teleurstellen...ze worden daar (nog steeds) met wijdopen armen ontvangen...dan kan je moeilijk over een bezetting spreken, me dunkt
Natuurlijk worden ze daar met open armen ontvangen: heeft met geld te maken enzo... (Er zijn daar, i.t.t. hier, ook veel rijke moslims.)

Waarmee zij zich allemaal bezig houden, kan je je in onze maatschappij eigenlijk gewoon niet voorstellen.
Bijvoorbeeld: Islamic finance? 8O
http://www.ukinvest.gov.uk/Financial-services/4003968/en-GB.html

Winterhamer
27 januari 2008, 16:22
doel je nu concreet op Londen ?
in dat geval moet ik je teleurstellen...ze worden daar (nog steeds) met wijdopen armen ontvangen...dan kan je moeilijk over een bezetting spreken, me dunkt

dus ? heb je het filmpje niet gekeken ?

Kay_
27 januari 2008, 16:33
Islam: Londonistan

More and more Muslims are moving into so-called "parallel communities"-- communities where there's little hint of Western culture.

In the majority of these communities, Islam and the Islamic way of life dominate.

http://uk.youtube.com/watch?v=Xn-KsSX_0us

De realiteit is niet meer te ontkennen.

Een schande, zulke mensen zouden ze op moeten pakken. Een echte schande.

Gargamel
27 januari 2008, 17:00
Kijk eens goed...Waar wereldvreemde tisten zitten,zoals in Nederland,Spanje,Belgie,en vooral het land van de Queen komen ze heel makkelijk binnen.Ok,er zijn nog andere van die profiteurshuizen,maar ik vraag me af hoeveel mokes er zitten in Monaco,Lichtenstein,Luxemburg en andere fiscale paradijzen waar de dikke fortuinen hun poen zitten hebben.

Winterhamer
28 januari 2008, 18:58
En zo laat de islam zien wat het echt wilt, onder het mom van multikul het land binnenkomen, zich allen nestelen in bepaalde gebieden op een hoop en daarna roepen dat er alleen moslims mogen komen, hopla islamitische monocultuur waar geen Europeaan, Christen, Hindoe, Jood of Japanner welkom is.

Uiteraard zullen de blanke multikullies hier niks over zeggen

waarom niet ? omdat ze zich er dan niet goed en beter mee kunnen voelen, het is voor hun alleen maar hoogmoedwaanzin en superioriteitsgevoel, en dat kan alleen bereikt worden door blanke mensen die kritisch zijn te bashen.

godisanidiot
30 januari 2008, 11:44
Ik wacht op de eerste staat die doeltreffende maatregelen durft te nemen voor het helemaal te laat is.