PDA

View Full Version : Drugsprobleem


Recitator
4 december 2002, 10:51
Drugsprobleem

Jezus en zijn appostelen zijn in de hemel en kijken op de aarde neer. Jezus spreekt: "Er moet echt wat gedaan worden aan het drugsprobleem! Maar voordat we dat kunnen doen, moeten we weten waar we mee te maken hebben. Ik stel voor dat ieder van jullie naar de aarde gaat en terugkomt met een soort drugs." Dus de appostelen gaan allemaal naar een andere plek op de aarde om drugs te zoeken. Petrus komt als eerste terug. Hij klopt op de hemelpoort en Jezus vraagt: "Wie is daar?" "Petrus," antwoordt Petrus. Jezus doet open en vraagt: "Wat heb je meegenomen?" "Ik heb XTC," antwoordt Petrus. De volgende die terugkomt is Johannes. Hij klopt aan op de hemelpoort en Jezus vraagt: "Wie is daar?" "Johannes," antwoordt Johannes. Jezus doet open en vraagt: "Wat heb je bij je?" "Ik heb heroïne," antwoordt Johannes. De volgende appostel die terugkomt is Lucas. Ook hij klopt op de hemelpoort. Jezus vraagt: "Wie is dat?" "Lucas," antwoordt Lucas. Jezus doet de deur open en vraagt: "W!
at heb je bij je?" "cocaïne," antwoordt Lucas. De volgende die terugkomt is Judas. Hij klopt aan op de hemelpoort. Jezus vraagt: "Wie is dat?" "FBI! DOE OPEN!

Derk de Tweede
20 maart 2013, 20:07
Hij is goed! 8-)

Klojo eerste klas
20 maart 2013, 20:37
:lol::lol::lol: