PDA

View Full Version : Burgerrecht


Hendrik GORIS
12 maart 2004, 23:27
Beste Jean-Marie,
Geachte Heer Dedecker,
Weledelgestrenge Heer Senator,

ik ben het beu hier met het etiket vreemdeling op mijn voorhoofd rond te lopen. Naar het schijnt krijgt men hier de gegeerde titel van burger vanaf een zekere aanwezigheid op dit forum, te bewijzen met een aantal ticketjes, berichten of postings genaamd, geloof ik. Kunt u me aub als politicus met invloed niet aan het vereiste aantal berichtjes helpen? Postings mag natuurlijk ook, als u iemand in de franstalige toelatingskamer kent.

Met Hoogachtingsvolle Vriendelijke groeten,

uw toegenegen Hendrik Goris (Armeens vluchteling uit de stad Goris, bang voor de oprukkende Tsjetsjenen en anders zijn het de Azeiris.)

Nota bene: men kan natuurlijk nooit weten en ik ben toch een beetje bezorgd voor u, mocht uitkomen dat u me valse papieren bezorgde. Zelf zal ik daardoor natuurlijk nog niet vlug het burgerrecht ontnomen worden. Maar ik vrees als u onverhoopt toch in Antwerpen zou wonen, dat u me voor een goede nachtrust van uwentwege best de naam van een bereidwillige Brusselse collega kunt geven. Het gerecht daar vervolgt dat soort schriftvervalsing niet echt.