PDA

View Full Version : Waar het bronsgroen eikenhout...?


Het Skill Effect
16 maart 2004, 20:42
Zingt daar het nachtegaaltje of fluit het er minder vlot binnen Groen! ?


Blijkbaar weegt het Steve-effect toch op de Limburgse afdelingen.
Dat hadden velen al zien aankomen bij de gecoöpteerde zetels die Steve uitdeelde.

Maar hoe is het er nu binnen Groen Limburg?
Hoe is de ploeg en hoe is de teamspirit?

groenejongen
17 maart 2004, 00:31
Ik zit eigenlijk in het kamp van Ludo, maar ik wil je wel antwoorden. De sfeer is volgens mij optimaal.
De beide kampen zijn bekend en laten elkaar met rust. Geen onnodige moddercampagnes, geen onnodige ruzies in de media. (zoals dat bij andere partijen dikwijls wél het geval is...) Iedereen in welk kamp heeft uiteindelijk maar 1 ding voor ogen: het overleven van Groen! als partij, het hebben van een groene vertegenwoordiger voor Limburg in het Vlaams parlement.


groene groeten
Dieter
ontslagnemend voorzitter jong groen! Limburg

Tinne Van der Straeten
17 maart 2004, 17:41
ik spreek niet graag over kampen. Groen!Limburg heeft een mooie en overtuigende lijst, een dynamische ploeg die campagne voert
wat wil je nog meer.

Tinne

groenejongen
20 maart 2004, 19:27
Maar alvast 2 mensen op die lijst zijn ervan overtuigd dat groen! een kartel in Limburg beter wel had toegestaan....

groenejongen
20 maart 2004, 19:28
Bovendien is het partijbestuur bij het vormen van die zogezegd representatieve lijst volledig buiten spel gezet op een manier die tegen alle statuten ingaat...

Tinne Van der Straeten
20 maart 2004, 19:34
iedereen zijn gelijk zeker.
wat brengt dit op dieter?
stemmen zeker niet

groenejongen
20 maart 2004, 19:39
Neen, maar de waarheid mag toch gezegd worden he Tinne...
Ik ben geen anti-groene he dat weet je...
Ik hoop dat we overal de kiesdrempel halen en dus kunnen overleven als partij. Maar ik vind ook dat er ruimte moet zijn voor kritiek, terechte kritiek volgens mij.

dieter