PDA

View Full Version : Euro '08 : wie gaat winnen?


Pagina's : [1] 2 3

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 01:01
welke ploeg supporteer jij?
wie denk je ga winnen ?

ik sta achter Portugal en die gaan het winnen .

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/eurosport/20080607/25/e86d23984581f28734b0df53d1c50959.jpg

Jazeker
8 juni 2008, 01:03
Voetbal stinkt.

Pukkel
8 juni 2008, 01:09
welke ploeg supporteer jij?
Normaal geeneen , maar de laatste tijd voel ik lichte sympathie voor Anderlecht .:-D
wie denk je ga winnen ?
Hopelijk ikzelf , liefst met zes juiste nummers .

ik sta achter Portugal en die gaan het winnen .
Als die de bonen hebben gefrét sta je daar echt niet goed .

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 01:13
Voetbal stinkt.

waarom?

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 01:16
Normaal geeneen , maar de laatste tijd voel ik lichte sympathie voor Anderlecht .:-D
neeeen, ik bedoel welke nationale ploeg in euro2008.

Hopelijk ikzelf , liefst met zes juiste nummers .
:-)

Als die de bonen hebben gefrét sta je daar echt niet goed .
die hebben vandaag van de turken gewonnen 2 0 ;)

Jazeker
8 juni 2008, 01:16
waarom?

Ergens met elf man achter een bal lopen en roepen dat het jouw bal is en als je hem hebt dan sjot ge hem weer weg. Dat noem ik geen gezond psycisch gedrag.

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 01:19
Ergens met elf man achter een bal lopen en roepen dat het jouw bal is en als je hem hebt dan sjot ge hem weer weg. Dat noem ik geen gezond psycisch gedrag.

hahaha :-D
dan ebben ze het over sportieve bal en ni de fysieke balon :-P

Pukkel
8 juni 2008, 01:20
neeeen, ik bedoel welke nationale ploeg in euro2008.
Aaaah , op die manier .
Een beetje als het Eurosongfestival dus ? Dan maken de Belgen geen kans , de nieuwe oostbloklanden stemmen toch maar voor elkaar .

die hebben vandaag van de turken gewonnen 2 0 ;)
Met wat te doen ?:?

Dronkoers
8 juni 2008, 03:56
Voetbal stinkt.

Voetballers ook ;-)

duveltje382
8 juni 2008, 04:55
Nederland wint het natuurlijk:-P

Pantoffeldiertje
8 juni 2008, 07:02
Voetbal stinkt.

Het is ondertussen al duidelijk hoor.


Ik supporter voor Duitsland, die het in de finale winnen tegen Portugal.
Trouwens, Portugal was sterk gisteren!

Pantoffeldiertje
8 juni 2008, 07:05
Ergens met elf man achter een bal lopen en roepen dat het jouw bal is en als je hem hebt dan sjot ge hem weer weg. Dat noem ik geen gezond psycisch gedrag.

Ha, dat is de uitleg die je krijgt van meeste voetbalhaters. Die dan echter niet beseffen dat je zulke opmerkingen over ELKE sport kunt verzinnen.

Volleybal : Met een paar onnozelaars een bal in de lucht houden
Basketbal : Een beetje naar een ring smijten en duwen naar elkaar
Tennis : Met 2 de bal over het net krijgen.
Und so weiter.


Ik denk niet dat er veel voetballers roepen "ik heb de bal" bij balbezit. Normaal ziet het team zelf wel wie de bal heeft.

*Lorre*
8 juni 2008, 08:27
Italy

Vinzcent
8 juni 2008, 08:28
Forza Azzurri! :cheer:

alex2018
8 juni 2008, 08:43
Ik geef Portugal een goede kans om de finale te spelen. De groepen A en B, en C en D zijn volledig uit elkaar gehaald. Dat wil zeggen dat Portugal Spanje, Italie, Nederland, Frankrijk of Zweden pas in de finale kan tegen komen. De grootste concurrenten voor die finaleplaats zijn Duitsland en Kroatie.

Pantoffeldiertje
8 juni 2008, 09:59
Ik geef Portugal een goede kans om de finale te spelen. De groepen A en B, en C en D zijn volledig uit elkaar gehaald. Dat wil zeggen dat Portugal Spanje, Italie, Nederland, Frankrijk of Zweden pas in de finale kan tegen komen. De grootste concurrenten voor die finaleplaats zijn Duitsland en Kroatie.

Ik heb gelezen dat niet de groepen maar twee helften gescheiden zijn? Zo kan een ploeg uit groep C niet in de halve finale bij een ploeg uit groep A komen.

Vind ik wat vreemd.

toccata
8 juni 2008, 10:01
de beste?

StevenNr1
8 juni 2008, 10:15
ik vond Portugal nu toch niet zo overtuigend gisteren, vooral na hun eerste goal was er niet veel meer aan, het mag wel gezegd worden dat de Turken goed weerstand boden

ik ga wachten tot dat de wedstrijd van maandag met onze noorderburen om te kiezen tussen Italië of Portugal

Weezer
8 juni 2008, 11:28
Ik heb voor de eindzege gepronostikeerd op Duitsland. Veilige keuze, dunkt me.

Everytime
8 juni 2008, 13:32
Frankrijk

http://www.youtube.com/watch?v=2kckJg_NqcE&feature=related

of Duitsland

http://www.youtube.com/watch?v=YvAwc61v8UY&feature=related

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 14:17
de kippen hebben geen goie team dees keer ;)

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 14:18
ik vond Portugal nu toch niet zo overtuigend gisteren, vooral na hun eerste goal was er niet veel meer aan, het mag wel gezegd worden dat de Turken goed weerstand boden

ik ga wachten tot dat de wedstrijd van maandag met onze noorderburen om te kiezen tussen Italië of Portugal

in deze eerste helft hebben de turken inderdaad beter gespeeld maar toch is Portugal een jonge sterke team met veel zelfvertrouwen en ervaring ;)

kortom: de beker voor C. Ronaldo :-)

Turkse Nederlander
8 juni 2008, 14:19
Het Turkse elftal heeft gisteren een pak slaag gehad van de Portugezen. Is er ergens een huil emoticon?

Gelukkig zijn er nog twee wedstrijden en morgen speelt Nederland :)

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 14:21
Het is ondertussen al duidelijk hoor.


Ik supporter voor Duitsland, die het in de finale winnen tegen Portugal.
Trouwens, Portugal was sterk gisteren!

eerste helft hebben de turken beter gespeeld maar 2de helft waren ze inderdaad sterk ;)

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 14:23
Het Turkse elftal heeft gisteren een pak slaag gehad van de Portugezen. Is er ergens een huil emoticon?

Gelukkig zijn er nog twee wedstrijden en morgen speelt Nederland :)

wij zullen die huil emoticon misschien zien als er hier een turk rond forumt maar niet nu, pas in 2de match en 3de match tegen zwitsers en die cze want Protugal wisten ze da het ni te dromen was :-D


Portugal is Brazilië van Europa ;)

born2bewild
8 juni 2008, 14:24
ik wacht nog wat af om te zien wie er aan de winnende hand is, en dan op tijd mijn kar keren

typisch belgisch

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 14:36
ik wacht nog wat af om te zien wie er aan de winnende hand is, en dan op tijd mijn kar keren

typisch belgisch

ja ik begrijp ook waarom want als alle pleogen hun eerst match spelen dan wordt het duidelijker wie er goed gaat en natuurlijk kun je da ook zien in voorberidingswedstrijden.

op eurosport hebben ze deze poll gelanceed:
Who will win Euro 2008?
Answer

* Croatia
* France
* Germany
* Italy
* Portugal
* Spain
* Other


resultaat:

Croatia 9% 6460 votes
France 11% 7379 votes
Germany 14% 9279 votes
Italy 15% 10179 votes
Portugal 19% 12993 votes
Spain 15% 9888 votes
Other 18% 11954 votes

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 20:03
Kroatie tegen oostenrijk was een goie match maar wel jammer voor de thuisland want die hebben in 2de helft goe gespeeld en veel kansen gehad om te scoren maar niet gelukt.

Zwitserland - CZE : 0-1
Portugal - Turkije : 2 - 0
Oostenrijk - Kroatie: 0-1

Duitsland tegen polen zijn nu bezig (17 min) en ze zijn nog steeds 0-0 en die duitsers zijn goe bezig.

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 20:06
Kroatie tegen oostenrijk was een goie match maar wel jammer voor de thuisland want die hebben in 2de helft goe gespeeld en veel kansen gehad om te scoren maar niet gelukt.

Zwitserland - CZE : 0-1
Portugal - Turkije : 2 - 0
Oostenrijk - Kroatie: 0-1

Duitsland tegen polen zijn nu bezig (17 min) en ze zijn nog steeds 0-0 en die duitsers zijn goe bezig.


ik heb dit bericht just gepost en die waren 0-0 maar na 2 minuten hebben de duitsers gescoord door lukas podolski en die is in Polen geboren. Tegen zijn vaderland scoren hahaha :-D

reinaert68
8 juni 2008, 20:12
Deutschland über alles!

Linkse Vogel
8 juni 2008, 20:15
Voetbal stinkt.

² (???ik ben het eens met de kater???)

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 21:17
ik heb dit bericht just gepost en die waren 0-0 maar na 2 minuten hebben de duitsers gescoord door lukas podolski en die is in Polen geboren. Tegen zijn vaderland scoren hahaha :-D
$
na 73 minuten krijgt Podolski twee doelpunt op zijn naam .. ik begin te denken da Duitsland beter is dan Portugal :?

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 21:17
Deutschland über alles!

:-D

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 21:18
² (???ik ben het eens met de kater???)

ik denk da da beter is want als je verslaafd bent dan is het ook ni meer goe .. voetbal is erger dan sigaretten .. :-)

Everytime
8 juni 2008, 21:57
Proficiat Duitsland!!!

daiwa
8 juni 2008, 22:36
Frankrijk
]


Naar mijn bescheiden oordeel valt de huidige lichting van Frankrijk toch wat te licht uit om het kampioenschap te winnen, Everytime.

L. J. Brutus
8 juni 2008, 22:51
Jazeker wint.

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 23:31
Proficiat Duitsland!!!

ja .. die hebben gewonnen maar die hebben da ook verdiend 3-0 zou beter zijn maar 2-0 is ook goed!!!!!

vandaag 9jun Nederland tegen de italianen .. dit is een goie match want Italia en Nederland zijn in de top van 10 beste ploegen ter wereld:

01 Argentina 1559 (punten)
02 Brazil 1513
03 Italy 1424
04 Spain 1303
05 Germany 1274
06 Czech Republic 1246
07 France 1143
08 Greece 1133
09 England 1123
10 Netherlands 1111

jules
8 juni 2008, 23:39
zolang Holland niet wint ben ik content

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 23:42
zolang Holland niet wint ben ik content

hahahah :-D en het komt het ? ze zijn buren he want als ze winnen dan vertrekken we ook naar amesterdam om mee te vieren ;)

jules
8 juni 2008, 23:52
hahahah :-D en het komt het ? ze zijn buren he want als ze winnen dan vertrekken we ook naar amesterdam om mee te vieren ;)

er hingen nu al oranje banieren en bordjes met "hup holland" in Antwerpen.

Hopelijk krijgen ze goed op hun donder tegen de Italianen :-P

«ProudToBeWhatIAm»
8 juni 2008, 23:58
er hingen nu al oranje banieren en bordjes met "hup holland" in Antwerpen.

Hopelijk krijgen ze goed op hun donder tegen de Italianen :-P

da zullen we vandaag avond te weten komen maar ik denk da ze defend en met 1-0 verliezen alles geven attack gaan spelen en dus gelijkspel!!

ik hoop hollanders winnen want die italianen echt te overdreven hoogmoed !! :twisted:

jules
8 juni 2008, 23:59
da zullen we vandaag avond te weten komen maar ik denk da ze defend en met 1-0 verliezen alles geven attack gaan spelen en dus gelijkspel!!

ik hoop hollanders winnen want die italianen echt te overdreven hoogmoed !! :twisted:

de Italianen hoogmoedig 8O

:lol::lol::lol::lol:

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 00:01
de Italianen hoogmoedig 8O

:lol::lol::lol::lol:

ja die voetballers bedoel ik hhhahahah :-D

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 18:31
Franse kippen zijn bezig tegen Romeinië en na 70 minuten nog steeds 0-0. Frankrijk niet zo goed bezig !!

Straks Hollanders tegen Italia in dezelfde groep me Frankrijk en Romenië :-D

Weezer
9 juni 2008, 18:58
Frankrijk 0-0 tegen de Roemenen :cheer:

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 19:00
Frankrijk was ni goe genoeg om de romeinen te verslagen ..!!

Pech voor Frank Ribéry (de beste speler in afwezigheid van T. Henry)

http://img178.imageshack.us/img178/4736/foto222434casxa0.jpg

Jazeker
9 juni 2008, 19:18
Ha, dat is de uitleg die je krijgt van meeste voetbalhaters. Die dan echter niet beseffen dat je zulke opmerkingen over ELKE sport kunt verzinnen.

Volleybal : Met een paar onnozelaars een bal in de lucht houden
Basketbal : Een beetje naar een ring smijten en duwen naar elkaar
Tennis : Met 2 de bal over het net krijgen.
Und so weiter.


Ik denk niet dat er veel voetballers roepen "ik heb de bal" bij balbezit. Normaal ziet het team zelf wel wie de bal heeft.

Rustig maar. Het is hier K&K... een kwinkslag moet kunnen. ;-)

Everytime
9 juni 2008, 19:19
Bah, volgende keer beter voor de Fransen!!!

Jazeker
9 juni 2008, 19:19
er hingen nu al oranje banieren en bordjes met "hup holland" in Antwerpen.

Hopelijk krijgen ze goed op hun donder tegen de Italianen :-P

Hup Holland :cheer:

Dronkoers
9 juni 2008, 19:26
Is dat ek nu nog nie gedaan? ;-)

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 20:14
Nederland heeft just 1 - 0 door Ruud van Nistelrooy gescoord na 26 minuten maar het was een buitenspel da de scheidsrechter ni goe gezien heeft maar het telt wel.!!

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 20:15
Is dat ek nu nog nie gedaan? ;-)

lol lol
3 dagen geleden begonnen ;)

Jazeker
9 juni 2008, 20:15
Hup Holland!

(en naar de diepten der hel met voetbal tout court)

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 20:18
hahaha tweede doelpunt (Snijder om 35') in voordeel van hollanders
het was een goie .. ammai die zijn goe bezig die nederlanders .. had het ni verwacht !!!

Derk de Tweede
9 juni 2008, 20:26
hahaha tweede doelpunt (Snijder om 35') in voordeel van hollanders
het was een goie .. ammai die zijn goe bezig die nederlanders .. had het ni verwacht !!!
Ik ook niet!
En nu je niet laten overrompelen jongens: de beuk erin!

Derk de Tweede
9 juni 2008, 20:26
hahaha tweede doelpunt (Snijder om 35') in voordeel van hollanders
het was een goie .. ammai die zijn goe bezig die nederlanders .. had het ni verwacht !!!
Ik ook niet!
En nu je niet laten overrompelen jongens: de beuk erin!

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 21:55
Waaaaw :-o :-o
Wereldkampioen Italia met 3-0 verslagen lol lol

StevenNr1
9 juni 2008, 22:01
ik vond Portugal nu toch niet zo overtuigend gisteren, vooral na hun eerste goal was er niet veel meer aan, het mag wel gezegd worden dat de Turken goed weerstand boden

ik ga wachten tot dat de wedstrijd van maandag met onze noorderburen om te kiezen tussen Italië of Portugalmijn keuze nu: Italië, Nederland was wel sterker maar met wat sleutelen aan het team (en dan denk ik vooral aan het laten starten van Del Piero en evt. Grosso) zijn ze volgens mij tot veel meer in staat, en ik verwacht van hen dan zeker meer dan van Portugal
de Nederlanders zie ik dit geen 5 wedstrijden aanhouden

Weezer
9 juni 2008, 22:27
:grootned::grootned::grootned::grootned::grootned: :grootned::grootned::grootned::grootned::grootned:

Jazeker
9 juni 2008, 22:32
:grootned::grootned::grootned::grootned::grootned: :grootned::grootned::grootned::grootned::grootned:

2

En gelukkig niks van die match gezien... maar leve Nederland!

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 22:43
:grootned::grootned::grootned::grootned::grootned: :grootned::grootned::grootned::grootned::grootned:

;)

«ProudToBeWhatIAm»
9 juni 2008, 22:45
mijn keuze nu: Italië, Nederland was wel sterker maar met wat sleutelen aan het team (en dan denk ik vooral aan het laten starten van Del Piero en evt. Grosso) zijn ze volgens mij tot veel meer in staat, en ik verwacht van hen dan zeker meer dan van Portugal
de Nederlanders zie ik dit geen 5 wedstrijden aanhouden

De meerderheid ook voor Portugal maar na de match tussen de fransen en romeinie en dan italia tegen holland begin ik te beseffen da er verrassingen zijn.

Portugal blijft een top team, snel op het terrein bewegen, jong en ervaring.

Jazeker
9 juni 2008, 22:47
Nederland toont dat Belgique niks kan en Nederland wel. Tijd dat Vlaanderen bij Nederland komt. Die rode duivels... dat is nog eens een goede ploeg zeg... goed genoeg om de verkledingsruimten van de Nederlandse ploeg te kuisen als die hoogwaardige ploeg van Nederland er niet is. Die willen natuurlijk niet oog in oog staan met minderwaardige spelers als De Rode Duivels.

:-P

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 19:12
Vandaag heeft Spanje de russen met 4-1 verslagen.!!

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 19:15
Nederland toont dat Belgique niks kan en Nederland wel. Tijd dat Vlaanderen bij Nederland komt. Die rode duivels... dat is nog eens een goede ploeg zeg... goed genoeg om de verkledingsruimten van de Nederlandse ploeg te kuisen als die hoogwaardige ploeg van Nederland er niet is. Die willen natuurlijk niet oog in oog staan met minderwaardige spelers als De Rode Duivels.

:-P

Ni alleen België (nr. 49 in fifa rankring) die EK 2008 niet gaan spelen maar er zijn andere grote ploegen die er ni zijn zoals :
England (nr. 9)
Scotland (nr. 17)
Bulgarije (nr. 18)
Noorwegen (nr. 27)
Ukraine (nr. 31)
Denemarken (nr. 33)
Servië (nr.39)
..

Anna List
10 juni 2008, 19:16
:grootned::grootned::grootned::grootned::grootned: :grootned::grootned::grootned::grootned::grootned:

Hup Holland Hup !

Dronkoers
10 juni 2008, 19:40
Ni alleen België (nr. 49 in fifa rankring) die EK 2008 niet gaan spelen maar er zijn andere grote ploegen die er ni zijn zoals :
England (nr. 9)
Scotland (nr. 17)
Bulgarije (nr. 18)
Noorwegen (nr. 27)
Ukraine (nr. 31)
Denemarken (nr. 33)
Servië (nr.39)
..


:-(

Zwartengeel
10 juni 2008, 19:44
Zweden gaat nu beginnen! :cheer:

Dronkoers
10 juni 2008, 19:45
Met al die voetbalheisa ben ik Topgear weer vergeten eh :-(

Zwartengeel
10 juni 2008, 19:46
er hingen nu al oranje banieren en bordjes met "hup holland" in Antwerpen.

Hopelijk krijgen ze goed op hun donder tegen de Italianen :-P

Die verzuurde Belgicisten toch.

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 19:46
Nu Griekland tegen Zweden bezig ..

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 19:47
:-(
Ja? wat is de vraag of wa probeer je uit te drukken? :)

Dronkoers
10 juni 2008, 19:49
Ja? wat is de vraag of wa probeer je uit te drukken? :)

Die 3 landen moeten er nu eenmaal bij zijn, of het is geen EK ;-)

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 19:54
Die 3 landen moeten er nu eenmaal bij zijn, of het is geen EK ;-)

Aah ja, ik begrijp wa je bedoelt.!

Dronkoers
10 juni 2008, 20:01
Aah ja, ik begrijp wa je bedoelt.!

Stomme inmengen van die halfaziaten... :twisted:

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 21:49
De kampioenen van Europa Griekland zijn met 2-0 verslagen.
Na de match van Frankrijk tegen Romeinië en Holland tegen Italia is de match van vandaag tussen Zweden en Griekland de derde verassing in EK 2008!

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 21:50
Stomme inmengen van die halfaziaten... :twisted:

No 2 racism !!

Dronkoers
10 juni 2008, 21:53
No 2 racism !!

Heb ik iets racistisch gezegd soms? ;-)

Jazeker
10 juni 2008, 22:00
No 2 racism !!

stoere slogans... :roll:

En dan vind ik aziatische vrouwen nog wel leuk hoor ;-)

Jazeker
10 juni 2008, 22:05
Heb ik iets racistisch gezegd soms? ;-)

Racisme is een woordje dat het goed doet.

Als je op een mier stapt => RACIST
Als je een auto hebt die teveel verbruikt => RACIST
Als je op een valse tegel stapt op het voetpad en een kluts water eronder op je benen krijgt... dan ben je => RACIST
Als je (voor de vrouwen hier) je maandelijkse last hebt... => RACIST!!!
Als je eigenlijk niks doet en toch een blank velletje hebt... => RACIST!!!!!!!!!!!!

Je zou racisme als een compliment gaan beschouwen ware het niet dat je als blanke medemens en enkel als blanke medemens veroordeeld kan worden voor een woordje dat intussen compleet versleten is.

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 22:16
Nee nee, racisme is duidelijk wat het is zonder andere woordjes erbij te halen.

Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het indelen van de mensheid.

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 22:19
Heb ik iets racistisch gezegd soms? ;-)

dit denk ik:
Stomme inmengen van die halfaziaten... :twisted:

;)

ale turkije en grienkland of balkan in het algemeen zijn van west-azia of geografisch van oost europa en ook een andere ras (uiterlijk, kleur, ..) dan west europeanen maar sportief spelen ze in het domein van europa.. en als die andere grote ploegen naar EK willen dan moeten zijn tijdens kwalificaties beter spelen he :)

Jazeker
10 juni 2008, 22:24
ale turkije en grienkland of balkan in het algemeen zijn van west-azia en andere ras dan west europeanen maar sportief spelen ze in het domein van europa.. en als die andere grote ploegen naar EK willen dan moeten zijn tijdens kwalificaties beter spelen he :)

Klagen over racisme en erkennen dat er rassen zijn? 8O

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 22:26
Klagen over racisme en erkennen dat er rassen zijn? 8O

ik heb ondertussen mijn bericht gewijzigd en uiterlijk, kleur, .. tussen haakjes gezet!

Jazeker
10 juni 2008, 22:41
ik heb ondertussen mijn bericht gewijzigd en uiterlijk, kleur, .. tussen haakjes gezet!

Mja... en stel dat we op blokwatch iets en wat dingen tussen haakjes zetten?

«ProudToBeWhatIAm»
10 juni 2008, 23:03
Mja... en stel dat we op blokwatch iets en wat dingen tussen haakjes zetten?

:P laat maar vallen en wij zeggen gewoon nee voor racisme of haat tegen iemand die er anders uit ziet of een andere taal spreekt en dat is alles.

Alle ploegen in de 4 groepen hebben de eerste wedstrijd gespeeld:

Switzerland 0 - 1 Czech Republic
Portugal 2 - 0 Turkey
Austria 0 - 1 Croatia
Germany 2 - 0 Poland
Romania 0 - 0 France
Netherlands 3 - 0 Italy
Spain 4 - 1 Russia
Greece 0 - 2 Sweden

Welke ploegen gaan door naar tweede ronde uit elke groep? wat denk je?

Ik denk :

CZ en Protugal uit groep A
Duitsland en Kroatie uit B
Nederland en Frankrijk uit C
Spanje en Griekland uit D

Duvelke
10 juni 2008, 23:12
:P laat maar vallen en wij zeggen gewoon nee voor racisme of haat tegen iemand die er anders uit ziet of een andere taal spreekt en dat is alles.

Alle ploegen in de 4 groepen hebben de eerste wedstrijd gespeeld:

Switzerland 0 - 1 Czech Republic
Portugal 2 - 0 Turkey
Austria 0 - 1 Croatia
Germany 2 - 0 Poland
Romania 0 - 0 France
Netherlands 3 - 0 Italy
Spain 4 - 1 Russia
Greece 0 - 2 Sweden

Welke ploegen gaan door naar tweede ronde uit elke groep? wat denk je?

Ik denk :

CZ en Protugal uit groep A
Duitsland en Kroatie uit B
Nederland en Frankrijk uit C
Spanje en Griekland uit D
griekenland niet denk ik

StevenNr1
10 juni 2008, 23:29
spanje - rusland
italië - nederland
portugal - turkije
duitsland - polen

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 10:33
griekenland niet denk ik

wij zullen zien ;) want ik denk da spanje griekland moeilijk ga vinden maar zweden kunnen ze wel aan en rusland moet tenminste 1 puntje halen en da kunnen ze gewoon van zweden dromen :)

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 10:34
spanje - rusland
italië - nederland
portugal - turkije
duitsland - polen

Die roie ploegen zeker niet maar als he gelijk hebt trakteer ik dan een drankje ;) :-D maar ik twijferl ook over kroatie of polen ;)

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 11:03
Het programma van vandaag:
11 Jun, 17:00 A Czech Republic v Portugal Stade de Geneve, Geneva
11 Jun, 19:45 A Switzerland v Turkey St. Jakob-Park, Basel

lantjes
11 juni 2008, 13:44
Mijn opstelling voor vandaag....en de volgende dagen ::lol:

34463

Derk de Tweede
11 juni 2008, 13:46
Mijn opstelling voor vandaag....en de volgende dagen ::lol:

34463

Die gaat in mijn archief! :-D

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 18:52
oooooooooooooh :-o
na 90' 3de goal van Portugal tegen Tsjechië

3-1

C. Ronaldo beste speler ter wereld heeft 2 doelpunten gemaakt!!


proficiaaaat Protugal eerst ploeg naar 2de ronde.

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 18:53
Mijn opstelling voor vandaag....en de volgende dagen ::lol:

34463

:-D

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 18:59
straks la suisse tegen de turken :)

Zwartengeel
11 juni 2008, 19:25
oooooooooooooh :-o


Eh... Marlientje?

Jazeker
11 juni 2008, 19:27
Eh... Marlientje?

:-D

Unie der Provinciën
11 juni 2008, 19:54
er hingen nu al oranje banieren en bordjes met "hup holland" in Antwerpen.

Hopelijk krijgen ze goed op hun donder tegen de Italianen :-P

Da's nou de charme van een echte Belg. Omgekeerd zal je zoiets niet gauw horen in Nederland. Maar ja, je moet je minderwaardigheidscomplexje ergens etaleren hee.

Zwartengeel
11 juni 2008, 20:03
.

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 20:05
Eh... Marlientje?

:-P

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 20:07
17' minuut en nog steeds 0-0 tussen Zwitserland en Turkije.

Die turken zijn aziatisch gezien de beste ploeg daar in azia !!

Iran hebben vorige week met 0-1 gewonnen tegen Arabische Emarates in Dubai terug en heen was het 0-0 in Teheren en zo gezien gaan de Iraniers naar 2de ronde denk ik (kwalificaties van WK 2010 in Zuid-Afrika) maar dan blijft toch Turkije beter dan Japan, Zuid-korea, Australia en China.

«ProudToBeWhatIAm»
11 juni 2008, 20:24
Hakan Yakin scoort eerste goal tegen Turkijke en dus na 34 minuten is het Zwitserland 1-0 Turkije.

Hakan Yakin is van turkse origine en scoort tegen zijn vaderland hahahah :-D
Tweede soort van zo'n speler want die Podolski van Duitsland is een pool die twee doelpunten tegen zijn vaderland Polen heeft gemaakt :)

http://www.sam-swiss.ch/images/joueurs/hakan_yakin.jpg

«ProudToBeWhatIAm»
12 juni 2008, 12:25
Proficiaat de turken die hebben organisator van EK2008 Zwitserland met 1-2 verslagen en vandaag duitsers tegen Kroatie en Polen tegen 2de organisator van EK2008 Austria (Oostenrijk)!

Johan217
12 juni 2008, 12:46
Tweede soort van zo'n speler want die Podolski van Duitsland is een pool die twee doelpunten tegen zijn vaderland Polen heeft gemaakt :)
Randnieuws tussendoor:
Ene Miroslaw Orzechowski van de LPR (zeg maar populistisch rechts in Polen) wou na de match Podolskis Poolse nationaliteit afnemen. Alleen woont die jongen als sinds zijn tweede in Duitsland en heeft hij helemaal geen Pools paspoort :)

Genoeg Polen-meppen nu, tijd voor wat oranjegekte!
http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/godcreatedthedutch438.jpg

«ProudToBeWhatIAm»
12 juni 2008, 12:53
Randnieuws tussendoor:
Ene Miroslaw Orzechowski van de LPR (zeg maar populistisch rechts in Polen) wou na de match Podolskis Poolse nationaliteit afnemen. Alleen woont die jongen als sinds zijn tweede in Duitsland en heeft hij helemaal geen Pools paspoort :)

Genoeg Polen-meppen nu, tijd voor wat oranjegekte!
http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/godcreatedthedutch438.jpg

hahahahah :-D:-D

Da is echt grappig :)
Als je in een land x geboren bent of minderjarig naar daar gaat met een van de ouders die x nationaliteit heeft dan ben je automatisch x ;)

Die Miroslaw Orzechowski moet nog veel leren lol lol :-D

Johan217
12 juni 2008, 12:55
hahahahah :-D:-D

Da is echt grappig :)Jaja, maar zoals ik al zei: genoeg gelachen met de Polen, NU WORDT HET ECHT TIJD VOOR ORANJE (http://www.youtube.com/watch?v=SaJFGBVMsGk)

«ProudToBeWhatIAm»
12 juni 2008, 13:13
Jaja, maar zoals ik al zei: genoeg gelachen met de Polen, NU WORDT HET ECHT TIJD VOOR ORANJE (http://www.youtube.com/watch?v=SaJFGBVMsGk)

Spanje en Holland hebben een ritueel: die spelen altijd in de groepen goed maar dan worden ze in de tweede ronde naar huis gestuurd :-D

Zwartengeel
12 juni 2008, 14:29
Spanje en Holland hebben een ritueel: die spelen altijd in de groepen goed maar dan worden ze in de tweede ronde naar huis gestuurd :-D

En Belgique had in vroeger tijden de reputatie van 'wereldkampioen van de vriendschappelijke wedstrijden' te zijn. Tot het om een wedstrijd met inzet ging.

roger verhiest
12 juni 2008, 14:32
1.Deutschland
5. Nederland

Frankrijk - Nederland 2 -1

Weezer
12 juni 2008, 14:33
En Belgique had in vroeger tijden de reputatie van 'wereldkampioen van de vriendschappelijke wedstrijden' te zijn. Tot het om een wedstrijd met inzet ging.

Sinds gisteren zijn ze onttroond als recordhouder door de Zwitsers. Over welk record heb ik het?

Johan217
12 juni 2008, 14:53
Sinds gisteren zijn ze onttroond als recordhouder door de Zwitsers. Over welk record heb ik het?
Gastland dat het snelste wordt uitgeschakeld?

stropdrager
12 juni 2008, 14:56
Gastland dat het snelste wordt uitgeschakeld?

En vanavond kan Oostenrijk daar ook nog bijkomen.

Weezer
12 juni 2008, 14:57
Gastland dat het snelste wordt uitgeschakeld?

:thumbsup: Belgie was in 2000 het eerste gastland dat niet door de groepsfase heenkwam. Nu delen ze dat record met Zwitserland (en vanavond ws. met Oostenrijk ;))

stropdrager
12 juni 2008, 14:59
:thumbsup: Belgie was in 2000 het eerste gastland dat niet door de groepsfase heenkwam. Nu delen ze dat record met Zwitserland (en vanavond ws. met Oostenrijk ;))

Maar Belgique heeft de openingswedstrijd nog kunnen winnen. (2-1 tegen Zweden). Zwitserland en Oostenrijk hebben nog steeds 0 punten.

Weezer
12 juni 2008, 15:08
Maar Belgique heeft de openingswedstrijd nog kunnen winnen. (2-1 tegen Zweden). Zwitserland en Oostenrijk hebben nog steeds 0 punten.

Klopt. Was dat niet die wedstrijd dat Filip de Wilde die enorme blunder maakte? Kan me niet meer zoveel van die wedstrijd herinneren. Alleen de openingsceremonie weet ik nog.

:cheer: Geike Arnaert :cheer:

Zwartengeel
12 juni 2008, 15:11
Klopt. Was dat niet die wedstrijd dat Filip de Wilde die enorme blunder maakte? Kan me niet meer zoveel van die wedstrijd herinneren. Alleen de openingsceremonie weet ik nog.

:cheer: Geike Arnaert :cheer:

Klopt. En in de wedstrijd tegen Turkije kreeg hij rood, zodat een veldspeler (was het Eric Deflandre?) het laatste gedeelte van de match in het doel moest plaatsnemen.

Weezer
12 juni 2008, 15:14
Klopt. En in de wedstrijd tegen Turkije kreeg hij rood, zodat een veldspeler (was het Eric Deflandre?) het laatste gedeelte van de match in het doel moest plaatsnemen.

Was idd Deflandre ja. Was het gisteravond bij jullie ook zo'n pokkeherrie met al die toeterende Turken?

Zwartengeel
12 juni 2008, 15:16
Was idd Deflandre ja. Was het gisteravond bij jullie ook zo'n pokkeherrie met al die toeterende Turken?

Nee, ik woon niet in de stad. :mrgreen:

stropdrager
12 juni 2008, 15:18
Klopt. Was dat niet die wedstrijd dat Filip de Wilde die enorme blunder maakte? Kan me niet meer zoveel van die wedstrijd herinneren. Alleen de openingsceremonie weet ik nog.

:cheer: Geike Arnaert :cheer:

Inderdaad; ik zat toen in het stadion nog te supporteren voor de Rode Duivels. Het was ook de wedstrijd waarin Emile Mpenza scoorde met een prachtig schot (maar hij controleerde de bal wel met de arm).

Waar was de tijd dat ik nog voor België supporterde? ;-)

En ja, de openingsceremonie met Hooverphonic was ook zeer geslaagd.

Johan217
12 juni 2008, 15:27
Klopt. En in de wedstrijd tegen Turkije kreeg hij rood, zodat een veldspeler (was het Eric Deflandre?) het laatste gedeelte van de match in het doel moest plaatsnemen.
Dju, was dat die match? Dat beeld van Deflandre met een shirt dat drie maten te groot was :lol: Moet een van de laatste keren geweest zijn dat ik diep teleurgesteld was in de prestatie van de Duivels. Sindsdien geef ik er niet meer om :-)

Weezer
12 juni 2008, 15:34
De halve finale tegen de Italianen van dat toernooi was trouwens de absolute horror... :(

Zwartengeel
12 juni 2008, 17:21
Dju, was dat die match? Dat beeld van Deflandre met een shirt dat drie maten te groot was :lol: Moet een van de laatste keren geweest zijn dat ik diep teleurgesteld was in de prestatie van de Duivels. Sindsdien geef ik er niet meer om :-)

Bijzonder grappig was de 0-1 nederlaag tegen Servië in de voorronde van het EK. Het was op een zaterdagavond en de match werd in mijn stamcafé rechtstreeks op TV uitgezonden. Ik kwam kort voor het einde het café binnen en je moet weten dat het een paar dagen daarvoor juist mijn verjaardag geweest was. Dus ik na het laatste fluitsignaal aan de bel trekken voor een 'tournée générale'. Je moest al die verbaasde gezichten zien, zeg. Riep ik al lachend: 'Jongens, 't is voor mijn verjaardag, hoor!' :lol:

Johan217
13 juni 2008, 07:51
Bijzonder grappig was de 0-1 nederlaag tegen Servië in de voorronde van het EK.Hoeveel keer hebben de Duivels nu eigenlijk al verloren van Servië? Maar de commentaar is altijd: ach die Oosteuropeanen kennen er niks van, geen probleem.

Kroatië heeft overigens coole shirts :)

Anna List
13 juni 2008, 07:56
Bijzonder grappig was de 0-1 nederlaag tegen Servië in de voorronde van het EK. Het was op een zaterdagavond en de match werd in mijn stamcafé rechtstreeks op TV uitgezonden. Ik kwam kort voor het einde het café binnen en je moet weten dat het een paar dagen daarvoor juist mijn verjaardag geweest was. Dus ik na het laatste fluitsignaal aan de bel trekken voor een 'tournée générale'. Je moest al die verbaasde gezichten zien, zeg. Riep ik al lachend: 'Jongens, 't is voor mijn verjaardag, hoor!' :lol:

flauw dat excuus van die verjaardag ;-)

Anna List
13 juni 2008, 07:56
Hoeveel keer hebben de Duivels nu eigenlijk al verloren van Servië? Maar de commentaar is altijd: ach die Oosteuropeanen kennen er niks van, geen probleem.

Kroatië heeft overigens coole shirts :)

coole supporters ook :-D

Anna List
13 juni 2008, 07:57
vanavond de Fransen even inmaken.

Mitgard
13 juni 2008, 08:11
zulang as da die stoem hollanders maar niete win'.

Zwartengeel
13 juni 2008, 08:13
zulang as da die stoem hollanders maar niete win'.

Ach, die Belgen. Weeral verzuurd zoals altijd.

Anna List
13 juni 2008, 08:15
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Hup Holland :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Mitgard
13 juni 2008, 08:15
Ach, die Belgen. Weeral verzuurd zoals altijd.

het vergt zeker nogal het uiterste van uw acteertalent om zo mee te leven met de hollanders op een EK.

heppie al een welpie van albejt hein?

Zwartengeel
13 juni 2008, 08:18
het vergt zeker nogal het uiterste van uw acteertalent om zo mee te leven met de hollanders op een EK.

heppie al een welpie van albejt hein?

Nee, ich heb er noch gééééén.

Anna List
13 juni 2008, 08:18
het vergt zeker nogal het uiterste van uw acteertalent om zo mee te leven met de hollanders op een EK.

heppie al een welpie van albejt hein?

k heb gewoon zo'n leeuwenpetje en oranje ballonnetjes en een oranje hemd

buurman zal weer blij zijn als ie me ziet :-)

Johan217
13 juni 2008, 08:20
heppie al een welpie van albejt hein?
JAAA!!! :twisted:

Zwartengeel
13 juni 2008, 08:22
k heb gewoon zo'n leeuwenpetje en oranje ballonnetjes en een oranje hemd

buurman zal weer blij zijn als ie me ziet :-)

Ik moet het hier doen met een T-Shirt met een eland en 'Sverige' erop, voor die andere ploeg. Ook goed, natuurlijk. :-P

Txiki
13 juni 2008, 08:23
Kroatië heeft overigens coole shirts :)

De t-shirts zeggen me niet zo veel...

Mitgard
13 juni 2008, 08:24
Nee, ich heb er noch gééééén.

kijk hier, out of the blue een subtiel sneertje naar mijn limburgse afkomst.

geen betere manier om het oranje-gevoel te versterken.



geen probleem overigens hoor. wij zijn tenslotte toch duits.

Anna List
13 juni 2008, 08:25
kijk hier, out of the blue een subtiel sneertje naar mijn limburgse afkomst.

geen betere manier om het oranje-gevoel te versterken.



geen probleem overigens hoor. wij zijn tenslotte toch duits.

en dat was natuurlijk uw alleenrecht, sneren geven op basis van afkomst ?

zo vies gezind Mitgard ?

Johan217
13 juni 2008, 08:30
Wat Hollandse meiden om alvast in de stemming te komen :twisted:
http://bp0.blogger.com/_ELzM_S573r8/SBTBjjc0lfI/AAAAAAAAFgM/A2K18tYKSvc/s400/Holland+Fans+auf+dem+Pissoir.jpg

Zwartengeel
13 juni 2008, 08:33
en dat was natuurlijk uw alleenrecht, sneren geven op basis van afkomst ?

zo vies gezind Mitgard ?

Wat wil je, met al die stoem hollanders.

Crochettie
13 juni 2008, 08:42
Ha, dat is de uitleg die je krijgt van meeste voetbalhaters. Die dan echter niet beseffen dat je zulke opmerkingen over ELKE sport kunt verzinnen.

Volleybal : Met een paar onnozelaars een bal in de lucht houden
Basketbal : Een beetje naar een ring smijten en duwen naar elkaar
Tennis : Met 2 de bal over het net krijgen.
Und so weiter.


Ik denk niet dat er veel voetballers roepen "ik heb de bal" bij balbezit. Normaal ziet het team zelf wel wie de bal heeft.

Iets heel belangrijk vergeten
Dit forum bezoeken en doen alsof je minister bent

Crochettie
13 juni 2008, 08:44
Ik gok op Nederland
3-0 tegen Italie wil al wel wat zeggen

Johan217
13 juni 2008, 08:46
Iets heel belangrijk vergeten
Dit forum bezoeken en doen alsof je minister bentHier zit waarschijnlijk een diepere betekenis in...

Anna List
13 juni 2008, 08:59
Ik gok op Nederland
3-0 tegen Italie wil al wel wat zeggen

op voorwaarde dat ze met de beide voetjes op de grond blijven en wedstrijd per wedstrijd scherp blijven ... en daar wil het bij oranje nogal eens aan mangelen ... gewoonlijk denken ze na 1 goeie wedstrijd de finale al binnen te hebben ...
maar vanavond zal een goeie indicator zijn ...

Johan217
13 juni 2008, 09:08
op voorwaarde dat ze met de beide voetjes op de grond blijven en wedstrijd per wedstrijd scherp blijven ... en daar wil het bij oranje nogal eens aan mangelen ... gewoonlijk denken ze na 1 goeie wedstrijd de finale al binnen te hebben ...
maar vanavond zal een goeie indicator zijn ...
Mja... de stem van Van Gelder spookt al door mijn hoofd: "Het was zo mooi die maandag. De wereldkampioen op zijn knieën. Alles kon. Het had zo mooi kunnen zijn. En dan nu. De ontnuchtering. Het is vrijdag, de dertiende. Oranje, wat nu?"

Ze hebben inderdaad de slechte gewoonte om diep te vallen. En als het zo is, dan zal de wedtrijd tegen Roemenië een smerige match worden...

vlijmscherp
13 juni 2008, 09:12
op voorwaarde dat ze met de beide voetjes op de grond blijven en wedstrijd per wedstrijd scherp blijven ... en daar wil het bij oranje nogal eens aan mangelen ... gewoonlijk denken ze na 1 goeie wedstrijd de finale al binnen te hebben ...
maar vanavond zal een goeie indicator zijn ...

jep, maar ik geloof wel in Van Basten, die blijft koel en nuchter, hij weigerde om grote uitspraken te doen na de match tegen Italië. groots hoor, mijn respect voor die man groeit.

in het interview onmiddellijk na de match op de NOS was dat contrast zo enorm, de reporters waren buiten hun zinnen, Van Basten glimlachte eens en zei koel dat hij wel ok vond ja, maar dat er ook wat geluk in het spel zat en dat er nog fouten in het Nederlands spel zaten.

Johan217
13 juni 2008, 09:15
jep, maar ik geloof wel in Van Basten, die blijft koel en nuchter, hij weigerde om grote uitspraken te doen na de match tegen Italië. groots hoor, mijn respect voor die man groeit.Idem. Nu maar duimen dat de spelers dit ook doen

Anna List
13 juni 2008, 09:52
Mja... de stem van Van Gelder spookt al door mijn hoofd: "Het was zo mooi die maandag. De wereldkampioen op zijn knieën. Alles kon. Het had zo mooi kunnen zijn. En dan nu. De ontnuchtering. Het is vrijdag, de dertiende. Oranje, wat nu?"

Ze hebben inderdaad de slechte gewoonte om diep te vallen. En als het zo is, dan zal de wedtrijd tegen Roemenië een smerige match worden...

o gruwel !

Anna List
13 juni 2008, 09:53
jep, maar ik geloof wel in Van Basten, die blijft koel en nuchter, hij weigerde om grote uitspraken te doen na de match tegen Italië. groots hoor, mijn respect voor die man groeit.

in het interview onmiddellijk na de match op de NOS was dat contrast zo enorm, de reporters waren buiten hun zinnen, Van Basten glimlachte eens en zei koel dat hij wel ok vond ja, maar dat er ook wat geluk in het spel zat en dat er nog fouten in het Nederlands spel zaten.


maar Van Basten staat niet op t veld hé ... en er waren al wel spelers die t over de finale hadden ... :-o

Zwartengeel
13 juni 2008, 13:12
Vooral eens de column van Linda De Win lezen. De Hollanderhaat wordt er nog eventjes goed ingepompt.

http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/binnenland/1.323400

vlijmscherp
13 juni 2008, 13:14
maar Van Basten staat niet op t veld hé ... en er waren al wel spelers die t over de finale hadden ... :-o

ik, zelf coach zijnde, moet erin geloven dat een coach invloed kan hebben op z'n spelers ;-)

Spinoza
13 juni 2008, 13:25
Hopelijk laten de leeuwen zich vanavond die haantjes goed smaken. :-D

Pantoffeldiertje
13 juni 2008, 13:28
Ik hoop dat Nederland niet gaat zweven. Zou jammer zijn.

Johan217
13 juni 2008, 13:36
Vooral eens de column van Linda De Win lezen. De Hollanderhaat wordt er nog eventjes goed ingepompt.

http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/binnenland/1.323400
Linda De Win is niet enkel politiek journalist. Als supporter van Beerschot is ze ook de sportjournalistiek niet ongenegen.
Gétver, moet dat mens niet ergens een verslagje schrijven over het Antwerpse OCMW of zo? Reden te meer om vanavond HARTSTIKKE voor Oranje te juichen :twisted:

stropdrager
13 juni 2008, 13:45
Het volgende scenario zou natuurlijk ideaal zijn: Roemenië en Italië spelen gelijk en Nederland wint van Frankrijk. Vervolgens wint Roemenië van Nederland op de laatste speeldag en Italië en Frankrijk zijn uitgeschakeld.

Johan217
13 juni 2008, 14:01
Vervolgens wint Roemenië
Feest op 't Vanbeverenplein! :cheer:

Dronkoers
13 juni 2008, 16:04
't Ziet er nie goed uit voor Polen :-(

Geert C
13 juni 2008, 16:10
Hopelijk laten de leeuwen zich vanavond die haantjes goed smaken. :-D
Coq au vin, hééérlijk! :-D

Zwartengeel
13 juni 2008, 17:36
't Ziet er nie goed uit voor Polen :-(

Pff, de Polen hebben hun gram zondag al gehaald in Montréal. Maar dan zitten we natuurlijk bij een andere sport... :-)

Havana
13 juni 2008, 17:39
Duitsland, want dan verdien ik het meeste.

Geert C
13 juni 2008, 17:55
Duitsland, want dan verdien ik het meeste.
Heeft Kroatië daar geen stokje voor gestoken? :mrgreen:

Havana
13 juni 2008, 18:00
Heeft Kroatië daar geen stokje voor gestoken? :mrgreen:

Ja, maar alles is nog mogelijk voor de Moffen.

Havana
13 juni 2008, 18:41
Lang leve Buffon!

MaGNiFiCaT
13 juni 2008, 18:43
welke ploeg supporteer jij?
wie denk je ga winnen ?

ik sta achter Portugal en die gaan het winnen .

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/eurosport/20080607/25/e86d23984581f28734b0df53d1c50959.jpg

Phhffff, voetbal..................da's voor mietjes........................................... :|

Havana
13 juni 2008, 19:06
Dammit, Italië heeft niet gewonnen.
Niet goed voor mijn Unibet-rekeningske...

MaGNiFiCaT
13 juni 2008, 19:11
Dammit, Italië heeft niet gewonnen.
Niet goed voor mijn Unibet-rekeningske...

Ik vind het goed dat zij eens niet gewonnen hebben. Hun ego heeft eens een deukje gekregen8-)8-), twas eens nodig.:-)

Zwartengeel
13 juni 2008, 19:55
1-0!

:cheer: :cheer: :cheer:

Jazeker
13 juni 2008, 19:59
Ierland moet winnen!

(kent niks van voetbal maar des te meer van politieke dinges http://www.forumscript.co.uk/iconz/pom.gif)

eniotna
13 juni 2008, 20:03
Kuyt 8-)

Ik was van plan om de match op de Nederlandse zender te kijken maar de commentator is daar niet echt enthoesiast. Ik begrijp dat eigenlijk niet. :?

stropdrager
13 juni 2008, 20:05
Ierland moet winnen!

(kent niks van voetbal maar des te meer van politieke dinges http://www.forumscript.co.uk/iconz/pom.gif)

Ierland doet niet mee aan het EK.;-)

Derk de Tweede
13 juni 2008, 20:32
Kuyt 8-)

Ik was van plan om de match op de Nederlandse zender te kijken maar de commentator is daar niet echt enthoesiast. Ik begrijp dat eigenlijk niet. :?


8-)

Txiki
13 juni 2008, 20:34
Ierland doet niet mee aan het EK.;-)

Ha nee? Wat zijn die dan vandaag gaan stemmen? Is dat ook geen "EK"?

Zwartengeel
13 juni 2008, 21:37
Ik denk dat ten huize De Win de stemming momenteel tot onder het vriespunt gedaald is... :lol:

Tiberius CA
14 juni 2008, 00:19
verdomde kaasbollen

Svennies
14 juni 2008, 00:28
verdomde kaasbollen

Tja, ik mag ze ook niet ...
Maar ere wie ere toekomt...oranje slaagt er toch maar in om de twee finalisten van het voorbije WK tesamen met een 7-1 score terug naar af te sturen...
En dit ondanks alle geruchten dat nederland achteraan te pakken is...Nou mooi niet aangezien ze de tegenstander al doodknijpen lang voordat hij in de buurt van de nederlandse defensie geraakt....
Moet je dat middenveld eens bekijken,die surplus aan talent creatie en vooral het lef om met zo'n verdediging zo hoog blijven te spelen....
Ze verdienen alle lof hiervoor....aangezien het publiek juist voor zulke wedstrijden naar het stadion trekt....

vlijmscherp
14 juni 2008, 10:37
weer schitterend gespeeld van de Nederlanders. individuele klasse samen met een schitterende teamspirit, zo geraak je ver hoor.

goed, maar 1 goal binnen, maar toch vind ik de achterhoede echt wel hun zwak punt. Als Henry op z'n gewoon niveau speelt, is het een andere match.

Anna List
14 juni 2008, 11:04
weer schitterend gespeeld van de Nederlanders. individuele klasse samen met een schitterende teamspirit, zo geraak je ver hoor.

goed, maar 1 goal binnen, maar toch vind ik de achterhoede echt wel hun zwak punt. Als Henry op z'n gewoon niveau speelt, is het een andere match.

volgens mij hebben ze deze keer veel geluk gehad ... eigenlijk was dit een slechte wedstrijd van NL, zeker die eerste helft

largo_w
14 juni 2008, 11:25
volgens mij hebben ze deze keer veel geluk gehad ... eigenlijk was dit een slechte wedstrijd van NL, zeker die eerste helft

volgens mij is het woord "geluk" zeer relatief op zo een niveau in de topsport...
Je hoort het wel eens "ze hebben geluk gehad" maar daar geloof ik niks van de beste wint, punt. Op penalty's kan je nog discussiëren en dan nog...

Hertog van Gelre
14 juni 2008, 11:29
Kuyt 8-)

Ik was van plan om de match op de Nederlandse zender te kijken maar de commentator is daar niet echt enthoesiast. Ik begrijp dat eigenlijk niet. :? Ik wel. Anna List heeft namelijk (gedeeltelijk) gelijk. Ik zal niet zeggen dat NL een slechte wedstrijd heeft gespeeld maar het was 90 minuten lang moeilijk. Tegen een ander zouden we bij 2-0 achterover zijn geleund maar dit Frankrijk was erg sterk en gevaarlijk, zeker een groot gedeelte van de eerste helft. Tot het laatst toe was het spannend, hoewel de 3-1 weer lucht gaf en de 4-1 de boel besliste. Toch was ik blij toen het eindsignaal klonk. Dit was geen ''makkie''.

eniotna
14 juni 2008, 11:46
Ik wel. Anna List heeft namelijk (gedeeltelijk) gelijk. Ik zal niet zeggen dat NL een slechte wedstrijd heeft gespeeld maar het was 90 minuten lang moeilijk. Tegen een ander zouden we bij 2-0 achterover zijn geleund maar dit Frankrijk was erg sterk en gevaarlijk, zeker een groot gedeelte van de eerste helft. Tot het laatst toe was het spannend, hoewel de 3-1 weer lucht gaf en de 4-1 de boel besliste. Toch was ik blij toen het eindsignaal klonk. Dit was geen ''makkie''.

Ja, OK. Maar als je een doelpunt scoort mag je toch blij zijn. De commentator leek niet echt geboeid door de wedstrijd, minder dan de Belgische. En dat is toch niet normaal. Ik dacht dat het op de nos een beetje partijdig zou zijn enzo maar blijkbaar is dat niet het geval.

http://youtube.com/watch?v=PBYFUh9C8ck. Dat is pas commentaar. Waarom geeft hij geen commentaar op tv?

Turkse Nederlander
14 juni 2008, 13:07
!!! HUP HOLLAND HUP !!!

http://www.youtube.com/watch?v=WUXfXSFTvYY

Johan217
14 juni 2008, 15:57
Ja, OK. Maar als je een doelpunt scoort mag je toch blij zijn. De commentator leek niet echt geboeid door de wedstrijd, minder dan de Belgische. En dat is toch niet normaal. Ik dacht dat het op de nos een beetje partijdig zou zijn enzo maar blijkbaar is dat niet het geval.

http://youtube.com/watch?v=PBYFUh9C8ck. Dat is pas commentaar. Waarom geeft hij geen commentaar op tv?Van Gelder doet de commentaar voor de radio en nadien de tv-interviews.

Geen idee hoe de commentaar op VT4 was, maar de analyse achteraf vond ik nogal negativistisch. Blijkbaar zijn ze daar alleen maar echt content als Portugal speelt. Het was gewoon een heel spannende match met 2 sterk voetballende - en fair spelende - ploegen. Ze hebben wel niet gewonnen, maar ik vond bv Ribéry schitterend. Telkens als NL een steek liet vallen waren de Fransen daar, alleen konden ze het niet afmaken (deels ook door pech).

NL bleef gedisciplineerd en alert, ook wanneer ze het moeilijk hadden. En dat is iets wat niet veel teams hen kunnen nadoen. Dik verdiend gewonnen dus. :cheer:

Zwartengeel
14 juni 2008, 21:11
Geen al te beste beurt van Zweden daarnet. http://www.forumscript.co.uk/iconz/pom.gif

Een kwartfinale Nederland-Zweden behoort dus tot de mogelijkheden. Alleen, voor wie moet ik dan supporteren, verdorie? :-(

Tiberius CA
14 juni 2008, 22:06
zweden natuurlijk.

wie supporter er nu voor die vettige ollanders.

Zwartengeel
14 juni 2008, 22:09
zweden natuurlijk.

wie supporter er nu voor die vettige ollanders.

:|

Zwartengeel
14 juni 2008, 22:10
Griekenland eruit. Voorwaar geen slechte zaak; de ploeg die vier jaar geleden immers Europees kampioen werd met anti-voetbal.

stropdrager
14 juni 2008, 22:20
Geen al te beste beurt van Zweden daarnet. http://www.forumscript.co.uk/iconz/pom.gif

Een kwartfinale Nederland-Zweden behoort dus tot de mogelijkheden. Alleen, voor wie moet ik dan supporteren, verdorie? :-(

Een kwartfinale Nederland-Rusland is ook nog mogelijk. Stel je eens voor: Guus Hiddink schakelt Nederland uit.

Hertog van Gelre
14 juni 2008, 22:22
Ja, OK. Maar als je een doelpunt scoort mag je toch blij zijn. Ja. Het is hierom, kijk en vergelijk:
http://http://nl.youtube.com/watch?v=vSew92m_hSc
Zo! :)

Turkse Nederlander
14 juni 2008, 22:29
Ja. Het is hierom, kijk en vergelijk:
http://http://nl.youtube.com/watch?v=vSew92m_hSc
Zo! :)

Deze is ook leuk :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z-gvK3UOJvs&feature=related

Dronkoers
15 juni 2008, 00:45
Griekenland eruit. Voorwaar geen slechte zaak; de ploeg die vier jaar geleden immers Europees kampioen werd met anti-voetbal.

Het voetbal is al "anti-voetbal" sinds de jaren 80

Tiberius CA
15 juni 2008, 01:04
niets tegen counterattack he


het zijn mietjes die daar niet mee kunnen omgaan.

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 00:11
Vvvverrassing:
Turkije gaat door naar 2de ronde en zal tegen Kroatie moeten spelen, het is dus een interessante match en duitsers hebben vandaag Oostenrijk me 0-1 verslagen en gaan ook naar 2de ronde en ze zullen tegen Portugal moeten spelen .. een kans voor Portugal om te bewijzen dat ze een echte kandidaat zijn voor EK 2008.

Moeehhhhh
De titelverdediger Griekland gaan te vroeg naar huis :-) en de fransen met 4-1 verloren .. Nederland en Spanje spelen heel goed in de groepsfase !!

Frankrijk zonder Zidane = 0 !!

Zo ver:

http://img259.imageshack.us/img259/9417/matcho1tx8.gif

De rest morgen en overmorgen !!

Ik denk da in 2de ronde Spanje tegen Romenië gaan spelen en Hollanda tegen Zweden.

Gun
17 juni 2008, 00:15
Alweer het juiste sub-forum gekozen:evil:

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 00:21
Alweer het juiste sub-forum gekozen:evil:


hahah voetbal komt goed in """""Over koetjes en kalfjes """" of nie ? :) ;)

Er is geen sport sub forumke dus daarom ...

Gun
17 juni 2008, 00:23
Er is geen sport sub forumke dus daarom ...Zal ik je ff helpen?

Sport (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 00:25
Zal ik je ff helpen?

Sport (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)

oooooo :) da wist ik ECHT niet .. mods mogen en kunnen dat altijd verplaatsen en je hebt gelijk want daar zou het veel beter zijn .. merci beaucoup voor u opmerking ;)

Anna List
17 juni 2008, 08:01
Zal ik je ff helpen?

Sport (http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)

wie komt daar nu ?!


:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Oranje :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Ke Nan
17 juni 2008, 08:12
oooooo :) da wist ik ECHT niet .. mods mogen en kunnen dat altijd verplaatsen en je hebt gelijk want daar zou het veel beter zijn .. merci beaucoup voor u opmerking ;)

Altijd hetzelfde met die groentjes... ;) :D

Anna List
17 juni 2008, 08:13
die mods gaan echt kontent zijn dat ze dat mogen !

Pieke
17 juni 2008, 09:27
Alweer het juiste sub-forum gekozen:evil:

Forum-Big-Brother is watching you

;-)

Anna List
17 juni 2008, 09:42
on topic :

:cheer: :cheer: :cheer: HOLLAND ! :cheer: :cheer: :cheer:

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 12:24
Vandaag nederland tegen romeinië en ik denk da de coach zijn goie spelers voor 1/4 finale gaat bewaren waardoor de kans groter wordt da Romeinië doorgaat en wereldkampionen Italy en FranceWithoutZidaneZineddine naar huis gaan. !!

Johan217
17 juni 2008, 12:32
Vandaag nederland tegen romeinië en ik denk da de coach zijn goie spelers voor 1/4 finale gaat bewaren waardoor de kans groter wordt da Romeinië doorgaat en wereldkampionen Italy en FranceWithoutZidaneZineddine naar huis gaan. !!
___________van der Sar__________
Melchiot__Heitinga___Bouma__de Cler
_______de Zeeuw__Engelaar_______
van Persie____Afellay_______Robben
____________Huntelaar___________

Anna List
17 juni 2008, 12:34
ze mogen godverdomme van geluk spreken dat het tornooi op 29 juni gedaan is, anders werden we wereldkampioen !


:cheer: :cheer: :cheer: HOLLAND :cheer: :cheer: :cheer:

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 12:53
___________van der Sar__________
Melchiot__Heitinga___Bouma__de Cler
_______de Zeeuw__Engelaar_______
van Persie____Afellay_______Robben
____________Huntelaar___________


ja .. zo iets dacht ik ook beste Johan
Bolahrouz, Kuijt, van Nistelrooy, van der Vaart en Sneijder laten spelen is gewoon risico nemen maar ja Holland is in ieder geval groepswinnaar en gaat spelen tegen de tweede van de groep die morgen gaat spelen en dus misschien zweden of rusland.

Anna List
17 juni 2008, 12:55
ja .. zo iets dacht ik ook beste Johan
Bolahrouz, Kuijt, van Nistelrooy, van der Vaart en Sneijder laten spelen is gewoon risico nemen maar ja Holland is in ieder geval groepswinnaar en gaat spelen tegen de tweede van de groep die morgen gaat spelen en dus misschien zweden of rusland.


van Nistelrooy mag beginnen opletten voor zijn stek.

Johan217
17 juni 2008, 13:01
ja .. zo iets dacht ik ook beste Johan
Bolahrouz, Kuijt, van Nistelrooy, van der Vaart en Sneijder laten spelen is gewoon risico nemen maar ja Holland is in ieder geval groepswinnaar en gaat spelen tegen de tweede van de groep die morgen gaat spelen en dus misschien zweden of rusland.
Hum... heb ik ook maar uit de Telegraaf geplukt hoor. En het is niet eens officieel. Ik vind wel dat Huntelaar nog eens mag laten zien wat hij waard is.

Anna List
17 juni 2008, 13:02
___________van der Sar__________
Melchiot__Heitinga___Bouma__de Cler
_______de Zeeuw__Engelaar_______
van Persie____Afellay_______Robben
____________Huntelaar___________


johan, ben jij het echt ?

Spinoza
17 juni 2008, 13:08
___________van der Sar__________
Melchiot__Heitinga___Bouma__de Cler
_______de Zeeuw__Engelaar_______
van Persie____Afellay_______Robben
____________Huntelaar___________

Eigenlijk nog steeds een heel mooi elftal. Bij de Rode Duivels zouden ze allemaal in de basis staan.

Johan217
17 juni 2008, 13:14
johan, ben jij het echt ?
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. ;-)

Anna List
17 juni 2008, 13:21
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. ;-)


vertel mij eens, op welke flank zit het creatief voetbaltalent ?

Johan217
17 juni 2008, 14:32
vertel mij eens, op welke flank zit het creatief voetbaltalent ?
Voorin en in het midden :-P

Links lijkt me wel het beste hier met Robben en Engelaar

Anna List
17 juni 2008, 16:09
Voorin en in het midden :-P

Links lijkt me wel het beste hier met Robben en Engelaar


ge zijt t echt ! ;-)

Dronkoers
17 juni 2008, 16:38
Polen naar huis? :-(

Geert C
17 juni 2008, 16:41
Polen naar huis? :-(
Nog niet, het schijnt dat ze zullen worden ingeschakeld in knelpuntberoepen. :-)

Dronkoers
17 juni 2008, 16:42
Nog niet, het schijnt dat ze zullen worden ingeschakeld in knelpuntberoepen. :-)

Hela, concurrentie! :evil:

Anna List
17 juni 2008, 16:58
:cheer: :cheer: HOLLAND :cheer: :cheer:

Geert C
17 juni 2008, 17:04
:cheer: :cheer: HOLLAND :cheer: :cheer:
:cheer: Oranje boven! :cheer:

Weezer
17 juni 2008, 17:45
Polen naar huis? :-(

Kunnen ze weer verder werken aan m'n vakantiewoning :mrgreen:

Havana
17 juni 2008, 17:47
Viva España !!

Dronkoers
17 juni 2008, 17:51
Kunnen ze weer verder werken aan m'n vakantiewoning :mrgreen:

:-D

...en mijn bak bier terug betalen! :evil:

Weezer
17 juni 2008, 17:52
:-D

...en mijn bak bier terug betalen! :evil:

http://nl.youtube.com/watch?v=5qvQ_2nsVtk

Havana
17 juni 2008, 17:55
Unibet maakt zo'n EK toch veel leuker.

Johan217
17 juni 2008, 18:01
:-D

...en mijn bak bier terug betalen! :evil:
Tyskie (http://nl.youtube.com/watch?v=ATYonAnGoKs)is best te drinken.

Zelden een ploeg gezien die zo goed KAN spelen maar toch telkens weer teleurstelt als de Polen. Kurwa nog aan toe!

Anna List
17 juni 2008, 18:37
kurwa nog wel godverdomme !

piv tutaj dedju !

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 20:02
Polen naar huis? :-(

ja

door Kroatie uitgeschakeld !! kroatie gaat nu tegen turkije in 1/4 finale spelen ..!!

Dronkoers
17 juni 2008, 20:08
ja

door Kroatie uitgeschakeld !! kroatie gaat nu tegen turkije in 1/4 finale spelen ..!!

Kutkroaten, ze zijn mij een bak verschuldigd ;-)

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 20:13
Kutkroaten, ze zijn mij een bak verschuldigd ;-)

vergeet ni da ze derde van de wereld waren in 1998 verslagen door frankrijk in 1/2 finale ;)

dus ze gaan spelen tegen 3de van de wereld in 2002 de turken :)

Dronkoers
17 juni 2008, 20:14
vergeet ni da ze derde van de wereld waren in 1998 verslagen door frankrijk in 1/2 finale ;)

dus ze gaan spelen tegen 3de van de wereld in 2002 de turken :)

Ik heb nooit verstaan hoe ze er aan komen dat Frankrijk zo goed is, vooral die Zidane, zo een overgewaardeerd sjotterke :?

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 23:08
Ik heb nooit verstaan hoe ze er aan komen dat Frankrijk zo goed is, vooral die Zidane, zo een overgewaardeerd sjotterke :?
goie momenten gehad, rust, geen problemen, goede trainers, altijd goie teams en verschillende kansen en lekkere omgeving thuis en op het veld naast veel ervaring in verschillende posities en nieau's !! .. Zidane, Romario, Maradona, George Weah, Platini en Beckenbauer zijn gewoon grote spelers.. maar Frankrijk zonder zidane is eigenlijk zero :)

Turkse Nederlander
17 juni 2008, 23:18
Nederland wordt natuurlijk kampioen.

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 23:33
Nederland wordt natuurlijk kampioen.

Vergeet het maar :)

Turkse Nederlander
17 juni 2008, 23:46
Vergeet het maar :)
Wie anders???

«ProudToBeWhatIAm»
17 juni 2008, 23:48
Wie anders???

Portugal :) of miss kroatie hhaahhah :-D

Turkse Nederlander
18 juni 2008, 00:37
Portugal :) of miss kroatie hhaahhah :-D

Miss Kroatie? 8O Doet miss Kroatie mee aan het EK voetbal?

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 00:58
Miss Kroatie? 8O Doet miss Kroatie mee aan het EK voetbal?
Natuurlijk

Ze hebben Oostenrijk met 0-1 verslagen en dan nog eens Duitsland met 2-1 en nog eens Polen 0-1 en halen er 9 punten en dus groepswinaar en gaan nu naar 2de ronde daar ze tegen Turkije moeten spelen :)

Anna List
18 juni 2008, 09:12
van de Italianen begin ik nu toch terug een beetje schrik te krijgen ... mss hadden we die roemenen toch moeten laten winnen ...

Zwartengeel
18 juni 2008, 09:16
Miss Kroatie? 8O Doet miss Kroatie mee aan het EK voetbal?

:-D

Johan217
18 juni 2008, 09:32
van de Italianen begin ik nu toch terug een beetje schrik te krijgen ... mss hadden we die roemenen toch moeten laten winnen ...
Penalties vermijden en duimen maar

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 10:52
van de Italianen begin ik nu toch terug een beetje schrik te krijgen ... mss hadden we die roemenen toch moeten laten winnen ...
mee eens

Pieke
18 juni 2008, 12:08
mee eens

moeten die nu niet tegen spanje?

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 12:09
moeten die nu niet tegen spanje?
klopt!! ze gaan tegen Spanje moeten spelen en dit wil zeggen "Adios España" :-D

liberalist_NL
18 juni 2008, 12:19
:cheer: :cheer: Holland! :cheer: :cheer:

Johan217
18 juni 2008, 12:20
klopt!! ze gaan tegen Spanje moeten spelen en dit wil zeggen "Adios España" :-D
Jamaar, dat gaan ze bij VT4 niet leuk vinden :lol:

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 12:28
Jamaar, dat gaan ze bij VT4 niet leuk vinden :lol:
Er is een spanjaard van die analisten tussen zeker?

ahahah ja zeker dan :-)

Spinoza
18 juni 2008, 14:23
Wacht maar tot Oranje z'n geheime wapen gaat inzetten.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7461166.stm

:lol:

vlijmscherp
18 juni 2008, 14:32
Wacht maar tot Oranje z'n geheime wapen gaat inzetten.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7461166.stm

:lol:

schitterend dat ze dit op de BBC vertonen :lol:

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 17:45
Wacht maar tot Oranje z'n geheime wapen gaat inzetten.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/euro_2008/7461166.stm

:lol:

lol lol lol :-D :-D

«ProudToBeWhatIAm»
18 juni 2008, 22:21
tot zover, eerste ronde is afgerond en dit zijn de resultaten:
http://img402.imageshack.us/img402/1628/ekgwx7.gif

1/4 finale:
Portugal vs. Duitsland
Turkije vs. Kroatie
Italia vs. Spanje
Nederland vs. Rusland

1/2 finale
Portugal of Duitsland vs. Turkije of Kroatie
Italia of Spanje vs. Nederland of Rusland


veel kijkplezier naar de rest van wedstrijden


Wat denk je over groepsfase en wat waren u verwachtingen en wa klopt er niet en wa zijn u favoriete matches?

Voor mij een paar dingen of zeg maar verrassingen want ik dacht ni da Rusland en Turkije 2de ronde konden bereiken.

Na de wedstrijden van Italia tegen Holland en Romeinië dacht ik da ze ni meer gingen doorgaan maar toch is het niet zo.

Mijn favoriete wedstrijden die heel goed en fantastisch zijn gespeeld:
Italia tegen Romeinië
Turkije tegen Tsjechie en
Kroatie tegen Duitsland