PDA

View Full Version : Nekken


bk232214
13 juni 2008, 19:14
nederland nekt vlaanderen met het vertragen van het uitdiepen van de schelde welke maatregel gaan wij handteren het moet nu eens gedaan zijn met vlaanderen in moeilijkheden te brengen .Stop met de snelheidstrein van amsterdam naar brrussel terug de boemeltrein kunnen zij krijgen . Ik zou nu beginnen met uitdiepen en afwachten wat er gebeurt .Maar wie ben ik

Derk de Tweede
13 juni 2008, 19:23
Het uitbaggeren is allang begonnen!

Jazeker
13 juni 2008, 19:24
goverdrijft ik vind dat toch meestal zijn der trouwes projecte die dollanders wille en die niet mogen van de walen dat is wat anders he het is dan maar normaal da ze soms ook nee zeggen vlaanderen wil wel maar wallonie zegt nee laat die walen eens stikke en doe af en toe iets goed voor dollanders dan zulle ze ons ook wel helpen .Maar wie ben ik

Derk de Tweede
13 juni 2008, 19:27
En wie is tegen de IJzeren Rijn ?

Meneer Strik!

Cisalpina
14 juni 2008, 10:23
En wie is tegen de IJzeren Rijn ?

Meneer Strik!

Lambik?8O

FDM
14 juni 2008, 14:23
Eliooken

laten we eerst zeeuws-vlaanderen terugnemen

Kim
14 juni 2008, 14:25
nederland nekt vlaanderen met het vertragen van het uitdiepen van de schelde welke maatregel gaan wij handteren het moet nu eens gedaan zijn met vlaanderen in moeilijkheden te brengen .Stop met de snelheidstrein van amsterdam naar brrussel terug de boemeltrein kunnen zij krijgen . Ik zou nu beginnen met uitdiepen en afwachten wat er gebeurt .Maar wie ben ik

Wel mijn beste, het zal je verheugen dat er enige tijd geleden een akkoord is gesloten en dat baggerwerken reeds begonnen zijn.

liberalist_NL
14 juni 2008, 14:34
nederland nekt vlaanderen met het vertragen van het uitdiepen van de schelde welke maatregel gaan wij handteren het moet nu eens gedaan zijn met vlaanderen in moeilijkheden te brengen .Stop met de snelheidstrein van amsterdam naar brrussel terug de boemeltrein kunnen zij krijgen . Ik zou nu beginnen met uitdiepen en afwachten wat er gebeurt .Maar wie ben ik

. never mind

Bertie
14 juni 2008, 15:14
Eliooken

laten we eerst zeeuws-vlaanderen terugnemenWat je nooit had kun je niet terugnemen. Een onafhankelijk Nederland zonder Zeeuws Vlaanderen heeft nooit bestaan.

bk232214
14 juni 2008, 16:24
Het uitbaggeren is allang begonnen!

Allee zoveel te beter dan mogen wij de krant niet meer geloven het was het laatste nieuws