PDA

View Full Version : Wie bent U?


duveltje382
19 juni 2008, 14:14
Isabelle is de voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenafdeling van Lijst Dedecker.

Tijdens de looptijd van de forumsessie (1 week) kan je met haar in discussie gaan op het forum.
Locatie: forum.politics.be

Organisator:
Naam: Politics.be
Website.: http://forum.politics.be

Organiseer je binnenkort zelf een activiteit ? Laat het ons hier weten !

Klik hier om terug te gaan naar de lijst met activiteiten



Dat vind ik terug op google

Ben U voor de arme mens in Vlaanderen,ben U voor de rijke en de vele belastingen dat ze moeten betalen

Bent U voor een onafhankelijk Vlaanderen

Bent U voor illegalen of tegen

Bent U tegen het cordon dat gelegt wordt rond het VB

Zovele vragen,en aan wie,wie bent U,stel U ff voor AUB?

Isabelle Van Laethem
23 juni 2008, 14:05
Beste,

Ik ben dus voorzitter van Jong Gezond Verstand en was ook lijsttrekker voor Lijst Dedecker in Brussel-Halle-Vilvoorde voor de federale verkiezingen.

U vraagt mijn persoonlijke mening, dus ik ga kort uw vragen beantwoorden.

Ik zou willen dat iedere Belg die werkt minder belastingen moet betalen en meer overhoudt van zijn eigen loon.

Ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.

Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.

En tot slot ben ik volledig tegen het cordon.

Mvg,

Isabelle Van Laethem

Astar
23 juni 2008, 14:34
Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.



Isabelle Van Laethem

Ik veronderstel dat u wil zeggen "echte vluchtelingen" ipv "echte illegalen" ? :-)

hurricane
23 juni 2008, 15:07
Beste,

Ik ben dus voorzitter van Jong Gezond Verstand en was ook lijsttrekker voor Lijst Dedecker in Brussel-Halle-Vilvoorde voor de federale verkiezingen.

U vraagt mijn persoonlijke mening, dus ik ga kort uw vragen beantwoorden.

Ik zou willen dat iedere Belg die werkt minder belastingen moet betalen en meer overhoudt van zijn eigen loon.

Ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.

Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.

En tot slot ben ik volledig tegen het cordon.

Mvg,

Isabelle Van Laethem

Dan gaan we nog vrienden worden.

Doedelzak
23 juni 2008, 15:23
Beste,

Ik ben dus voorzitter van Jong Gezond Verstand en was ook lijsttrekker voor Lijst Dedecker in Brussel-Halle-Vilvoorde voor de federale verkiezingen.

U vraagt mijn persoonlijke mening, dus ik ga kort uw vragen beantwoorden.

Ik zou willen dat iedere Belg die werkt minder belastingen moet betalen en meer overhoudt van zijn eigen loon.

Ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.

Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.

En tot slot ben ik volledig tegen het cordon.

Mvg,

Isabelle Van Laethem

Dag Mevrouw Van Laethem,

U zegt dat U wil dat iedere Belg minder belastingen betaalt en een regel later zegt u dat u "voor een zelfstandig Vlaanderen" bent.

Kan u me even de logica uitleggen? Ik snap dit niet zo goed.

Doedelzak
23 juni 2008, 15:25
U zegt ook dat u tegen het "cordon" bent. Bent u ook tegen het cordon tegen de grote groep unitaristen in België?

hurricane
23 juni 2008, 15:27
Dag Mevrouw Van Laethem,

U zegt dat U wil dat iedere Belg minder belastingen betaalt en een regel later zegt u dat u "voor een zelfstandig Vlaanderen" bent.

Kan u me even de logica uitleggen? Ik snap dit niet zo goed.

Ik denk dat dit de logica zelve is .....:-D

duveltje382
23 juni 2008, 18:46
Beste,

Ik ben dus voorzitter van Jong Gezond Verstand en was ook lijsttrekker voor Lijst Dedecker in Brussel-Halle-Vilvoorde voor de federale verkiezingen.

U vraagt mijn persoonlijke mening, dus ik ga kort uw vragen beantwoorden.

Ik zou willen dat iedere Belg die werkt minder belastingen moet betalen en meer overhoudt van zijn eigen loon.

Ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.

Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.

En tot slot ben ik volledig tegen het cordon.

Mvg,

Isabelle Van Laethem

Ik dank U voor het tof antwoord Isabelle


duveltje382

Isabelle Van Laethem
24 juni 2008, 13:05
Ik veronderstel dat u wil zeggen "echte vluchtelingen" ipv "echte illegalen" ? :-)

ja sorry... bedankt voor de rechtzetting... :?

Isabelle Van Laethem
24 juni 2008, 13:07
U zegt ook dat u tegen het "cordon" bent. Bent u ook tegen het cordon tegen de grote groep unitaristen in België?

Hoezo cordon tegen de unitaristen?
Er bestaat voor zover ik weet maar 1 cordon en dat is tegen het Vlaams Belang...
In een democratische staat mag wat mij betreft tegen geen enkele groepering of partij een cordon bestaan!

Isabelle Van Laethem
24 juni 2008, 13:12
Dag Mevrouw Van Laethem,

U zegt dat U wil dat iedere Belg minder belastingen betaalt en een regel later zegt u dat u "voor een zelfstandig Vlaanderen" bent.

Kan u me even de logica uitleggen? Ik snap dit niet zo goed.

Beste Mr. Doedelzak, :-)

Als Vlaanderen en Wallonië de welvaart en het welzijn van hun inwoners willen bestendigen en de grote uitdagingen van morgen (zoals de vergrijzing) willen voorbereiden dan dienen de prestaties inzake economische groei en concurrentievermogen terug op het niveau te worden gebracht van de betere regio’s in Europa.
Ook wat betreft loonsbeslag is ons land vandaag absoluut niet concurrentieel met onze buurlanden...

In de eigen zelfstandigheid kunnen zowel Vlaanderen als Wallonië de noodzakelijke stimulans vinden om een krachtige socio-economische politiek te voeren. En zo ook de lasten op o.a. loon naar beneden te halen...

Kempenaer
24 juni 2008, 13:24
Beste,

Ik ben dus voorzitter van Jong Gezond Verstand en was ook lijsttrekker voor Lijst Dedecker in Brussel-Halle-Vilvoorde voor de federale verkiezingen.

U vraagt mijn persoonlijke mening, dus ik ga kort uw vragen beantwoorden.

Ik zou willen dat iedere Belg die werkt minder belastingen moet betalen en meer overhoudt van zijn eigen loon.

Ik ben voor een zelfstandig Vlaanderen.

Echte illegalen die vallen onder de conventie van Genève blijven welkom in ons land.

En tot slot ben ik volledig tegen het cordon.

Mvg,

Isabelle Van Laethem
Beste Isabelle,

Er word gevraagd of u voor een onafhankelijk Vlaanderen bent, en u geeft aan voor een zelfstandig Vlaanderen te zijn.
Waarom dit belangrijke onderscheid?

Mvg,
Kempenaer.

Isabelle Van Laethem
24 juni 2008, 14:53
Beste Isabelle,

Er word gevraagd of u voor een onafhankelijk Vlaanderen bent, en u geeft aan voor een zelfstandig Vlaanderen te zijn.
Waarom dit belangrijke onderscheid?

Mvg,
Kempenaer.

Indien de Vlaamse overheid bevoegd wordt voor haar eigen volledige fiscaliteit, de sociale zekerheid, met onder meer de gehele gezondheidszorg, preventief en curatief, de arbeidswetgeving en het economisch beleid. En daarnaast ook voor alle aspecten van ruimtelijke ordening en wonen dan zal Vlaanderen voor het merendeel zelfstandig zijn.

Vlaanderen kan mijn inziens nooit volledig onafhankelijk zijn, want zal steeds rekening moeten houden met de Europese richtlijnen.
Daarnaast zullen er nog steeds duidelijke samenwerkingsakoorden met partners zoals Brussel, Wallonië, de omringende landen en de Europese Unie moeten worden afgesloten teneinde socio-economische niet geïsoleerd te geraken...

Astar
24 juni 2008, 15:40
ja sorry... bedankt voor de rechtzetting... :?

Geen probleem, graag gedaan.....en bedankt voor je duidelijke mening hier op het forum :-)

Rechtvaardigheid Nu!
24 juni 2008, 15:44
Beste Isabelle,

Je weet toch wat er met LDD gebeurt als Dedecker met pensioen gaat of dood valt? Eénmanspartijen zijn nooit een lang leven beschoren al zit LDD voorlopig nog in de lift. De verwachte verkiezingsoverwinning bij de volgende verkiezingen trekt heel wat platte opportunisten aan. Hopelijk bent u er geen.

In ieder geval: de opportunisten zullen hun exit wel tijdig voorbereiden. Kan je nu al pronostikeren wie naar Open VLD overstapt als het bootje begint te zinken?

Beste groeten,

Doedelzak
24 juni 2008, 19:00
Beste Mr. Doedelzak, :-)

Als Vlaanderen en Wallonië de welvaart en het welzijn van hun inwoners willen bestendigen en de grote uitdagingen van morgen (zoals de vergrijzing) willen voorbereiden dan dienen de prestaties inzake economische groei en concurrentievermogen terug op het niveau te worden gebracht van de betere regio’s in Europa.
Ook wat betreft loonsbeslag is ons land vandaag absoluut niet concurrentieel met onze buurlanden...

In de eigen zelfstandigheid kunnen zowel Vlaanderen als Wallonië de noodzakelijke stimulans vinden om een krachtige socio-economische politiek te voeren. En zo ook de lasten op o.a. loon naar beneden te halen...

Dank u, maar waarom redeneert men in Duitsland juist averechts? In 1990 werd dat land - dat toch iets groter is dan België - ééngemaakt ondanks de enorme economische verschillen.

Isabelle Van Laethem
26 juni 2008, 11:28
Beste Isabelle,

Je weet toch wat er met LDD gebeurt als Dedecker met pensioen gaat of dood valt? Eénmanspartijen zijn nooit een lang leven beschoren al zit LDD voorlopig nog in de lift. De verwachte verkiezingsoverwinning bij de volgende verkiezingen trekt heel wat platte opportunisten aan. Hopelijk bent u er geen.

In ieder geval: de opportunisten zullen hun exit wel tijdig voorbereiden. Kan je nu al pronostikeren wie naar Open VLD overstapt als het bootje begint te zinken?

Beste groeten,


Ik ben uit ideologische overtuiging mee op de kar van Jean-Marie gesprongen, nog vooraleer er sprake was van een nieuwe partij. Van opportunisme zal je mij dus niet kunnen verwijten.
Het klopt dat er opportunisten in onze partij zitten, maar die zitten ook in alle andere partijen... daar bestaat geen twijfel over.
De vraag die ik me stel, welk bootje is aan het zinken vandaag? Dat van Somers? Of dat van Jean-Marie? :-)