PDA

View Full Version : u was een fijn publiek


Tinne Van der Straeten
21 maart 2004, 14:20
mijn forumsessie zit erop! we hebben toch een paar goede discussies gehad, zonder dat we het daarom eens waren :-)

wie nog prangende vragen heeft kan me altijd mailen: [email protected]

tot gauw
groeten,
Tinne

ps: abramis brama: ik vraag nog na over die criteria! als je me een mailtje laat dan geef ik je een reply met het antwoord

C uit W
21 maart 2004, 15:52
Ben je nog van plan op dit forum te posten?
Of laat je ons voorgoed achter? :wink:

tool2kil
21 maart 2004, 17:52
Vond het alleszins een leerrijke sessie. Waarvoor dank. :wink: (die van Gerolf annemans trouwens ook -'twas dus een goie week :) )

Nathan
21 maart 2004, 17:57
Ik wens u veel succes met uw campagne, hoewel ik een liberaal ben, zijn de groenen ook noodzakelijk, zeker in Europa...

Groeten Nathan

Jasper
21 maart 2004, 20:31
Alhoewel ik over een aantal zaken een tegengestelde opinie heb, en geen Groen! kiezer ben, moet ik mevrouw Van der Straeten feliciteren met haar talrijke gedreven antwoorden.

Ik vond deze sessie samen met die van Helga Stevens de beste: girlpower!!

athena
22 maart 2004, 13:53
*KNIP*

Waarde forummer,
Uw bericht werd terecht gemeld als beledigend zonder verdere inhoud.
Zeker in deze forumsessies wensen we de zaken strikt in de hand te houden en al iets minder tolerant op te treden tegen dergelijke praktijken, dewelke u trouwens van afzag bij onderschrijving van het forumreglement.

Peter Johan

athena
3 april 2004, 10:15
Met andere woorden we moeten Verstraeten haar voeten kussen, politici van het Vlaams Blok mogen echter vrijlijk beledigd worden.
Sinds wanneer mogen politici niet meer op hun leugens en manipulaties gewezen worden?

johanvdw
3 april 2004, 10:50
Met andere woorden we moeten Verstraeten haar voeten kussen, politici van het Vlaams Blok mogen echter vrijlijk beledigd worden.
Sinds wanneer mogen politici niet meer op hun leugens en manipulaties gewezen worden?
Politici van het Vlaams Blok mogen in hun forumsessies ook niet persoonlijk aangevallen worden/beledigd worden.
Moest zoiets toch gebeuren kan je berichten altijd melden dmv het blauwe knopje.

athena
3 april 2004, 10:52
Ik zal het onthouden, maar voor mij geldt het adagium "kijk naar iemands daden, niet naar iemands woorden". :wink: