PDA

View Full Version : Maingain : 'Vlaanderen moet zijn separatisten in bedwang houden'


sjarel
16 juli 2008, 17:53
Zie filmpje site demorgen...

Nog een beetje en de franstaligen zeggen dat zij vragende partij zijn voor een staatshervorming maar dat de vlamingen niet willen.

Weerbarstig!
16 juli 2008, 17:59
Donnea: Ik denk dat de NVA zware verantwoordelijkheid draagt.
Reporter: Langs Vlaamse kant is te horen: het is de schuld van Mangain
Donnea: Da's een beetje gemakkelijk hé...


lol wat?

sjarel
16 juli 2008, 18:15
Donnea: Ik denk dat de NVA zware verantwoordelijkheid draagt.
Reporter: Langs Vlaamse kant is te horen: het is de schuld van Mangain
Donnea: Da's een beetje gemakkelijk hé...


lol wat?

Zelfde vraag aan Louis Michel gisteren toen hij op de NVA aan het afgeven was. De journalist zei : "jamaar de MR heeft toch ook FDF" LM:"Dat is niet waar" en hij liep boos weg.

Weerbarstig!
16 juli 2008, 18:16
Zelfde vraag aan Louis Michel gisteren toen hij op de NVA aan het afgeven was. De journalist zei : "jamaar de MR heeft toch ook FDF" LM:"Dat is niet waar" en hij liep boos weg.
Inderdaad. Zei ook iets in de trend dat dat niet hetzelfde zou zijn...Rare jongens, die Walen. ;)

Ongetemde Leeuw
16 juli 2008, 18:18
Donnea: Ik denk dat de NVA zware verantwoordelijkheid draagt.
Reporter: Langs Vlaamse kant is te horen: het is de schuld van Mangain
Donnea: Da's een beetje gemakkelijk hé...


lol wat?

Het cliché van de domme Waal bevestigd...

andev
16 juli 2008, 22:24
Het cliché van de domme Waal bevestigd...
Ze "hebben het nog altijd niet begrepen"... Of toch wel: ze zijn weer enkel bezig met zich af te zetten tegen de Vlaamse eisen, ze zijn toch zo erg voor "de samenwerking tussen de drie regio's" en voor verder oeverloos gepraat...
Wat zal het gesprek tussen de gemeenschappen oplossen dat via het federale niet werd opgelost? Alsof ze Demotte maar één stap zouden laten zetten die niet in hun kraam past van "uitbreiding Brussel - geen splitsing BHV - nog meer centen uit de Vlamingen persen"...
De politiekers die daaraan nu toegeven onder het mom van "we moeten het toch eens proberen" om zich weer met een kluitje in het riet te laten sturen verdienen keihard afgestraft te worden! Hopelijk komt het niet zover...

Grinderman
16 juli 2008, 22:33
Zelfde vraag aan Louis Michel gisteren toen hij op de NVA aan het afgeven was. De journalist zei : "jamaar de MR heeft toch ook FDF" LM:"Dat is niet waar" en hij liep boos weg.

Hij zei: "het FDF wil niet het einde van België, dat is een groot verschil"

Ik weet alleen dat ik buikkrampen krijg als Maingain op televisie komt, dat vind ik al erg genoeg.

Cyrano
16 juli 2008, 22:55
Was er geen Maingain-le-chien dan moesten ze hem uitvinden.

Er is niets erger voor een politicus om alleen in de woestijn te staan roepen en niemand reageert. Maingain is een perfect klankbord voor De Wever. Je hoeft hem niet graag te zien of met hem akkoord te zijn.

Samen kunnen deze twee het vuurtje stoken opdat het potje blijft koken en wachten tot dat la belgique verdampt.

Boduo
17 juli 2008, 10:17
Hij zei: "het FDF wil niet het einde van België, dat is een groot verschil"

Ik weet alleen dat ik buikkrampen krijg als Maingain op televisie komt, dat vind ik al erg genoeg.

:vlaander:
Dat is de nagel op de kop !

:vlaander:

Boduo
17 juli 2008, 10:21
Hij zei: "het FDF wil niet het einde van België, dat is een groot verschil"

Ik weet alleen dat ik buikkrampen krijg als Maingain op televisie komt, dat vind ik al erg genoeg.

:evil::evil::evil:.
Een schot in de roos !

Boduo
17 juli 2008, 10:24
De geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië is als een permanente bloedtransfusie naar een patiënt die intussen onze slagaders toeknijpt. We hebben er genoeg van.
B. De Wever

Jazeker
17 juli 2008, 10:40
Maingain : 'Vlaanderen moet zijn separatisten in bedwang houden'

Vlaanderen : 'Maingain moet zijn bek houden'

Zwartengeel
17 juli 2008, 10:42
Hij zei: "het FDF wil niet het einde van België, dat is een groot verschil.

Maingain wil inderdaad niet het einde van België. Wel dat van Vlaanderen.

Vette Pois(s)on
17 juli 2008, 10:43
Vlaanderen : 'Maingain moet zijn bek houden'

Juist niet, juist niet, nu kunnen Vlamingen pas zien hoe averechts alles in elkaar steekt.
Laat die man maar raaskallen, hij dien de vlaamse zaak meer dan ooit.

van exaerde herman
17 juli 2008, 11:33
Vlaanderen : 'Maingain moet zijn bek houden'

hoe meer die zijn mond open doet hoe beter.maar ik begrijp u reaktie wel.

fransV
17 juli 2008, 11:40
Juist niet, juist niet, nu kunnen Vlamingen pas zien hoe averechts alles in elkaar steekt.
Laat die man maar raaskallen, hij dien de vlaamse zaak meer dan ooit.


Slim vrouwtje .

Anna List
17 juli 2008, 11:43
hij zegt niet zomaar 'in bedwang', hij zegt " aan de ketting " dat is in een Belgische context toch niet betekenisloos.

Storm
17 juli 2008, 11:44
Zelfde vraag aan Louis Michel gisteren toen hij op de NVA aan het afgeven was. De journalist zei : "jamaar de MR heeft toch ook FDF" LM:"Dat is niet waar" en hij liep boos weg.

FDF was niet separatistisch, dus dan mocht het.

Misschien moeten de Vlamingen al die gesprekken over Wallobrux eens als separatistisch gaan bestempelen en op basis daarvan alle Franstalige partijen schrappen als gesprekspartner.
Moesten ze eigenlijk zowiezo al doen als antwoord op elke claim op Vlaams grondgebied.

fox
17 juli 2008, 12:23
En sinds wanneer wil het FDF het einde van Belgie niet? Een koe kan misschien zeggen dat het een kip is, maar hoe je het ook draait of keert, het blijft een koe.

Ongetemde Leeuw
17 juli 2008, 12:25
Vlaanderen : 'Maingain moet zijn bek houden'

:rofl: dat ze dat maar eens uitzenden!
"op een internetforum werd de volgende boodschap geuit aan Maingain, gesteund door quasi heel Vlaanderen: ....."
:rofl:loooool

Ongetemde Leeuw
17 juli 2008, 12:26
En sinds wanneer wil het FDF het einde van Belgie niet? Een koe kan misschien zeggen dat het een kip is, maar hoe je het ook draait of keert, het blijft een koe.

met een veel te grote bek... die uiteindelijk in hun nadeel zal werken

circe
17 juli 2008, 12:31
Inderdaad. Zei ook iets in de trend dat dat niet hetzelfde zou zijn...Rare jongens, die Walen. ;)

zei hij niet zoiets van "het FDF is niet separatistisch"?

---------------

sorry folks!.

Note to myself: eerst draadje helemaal lezen, dan reageren!

Dixie
17 juli 2008, 12:55
2 racist maingain moet zijne bek houden over de vlamingen

Ongetemde Leeuw
17 juli 2008, 13:01
2 racist maingain moet zijne bek houden over de vlamingen

het doet ht vlaamse besef over de smerigheid van de walen anders geen kwaad ;)

sjarel
17 juli 2008, 13:05
het doet ht vlaamse besef over de smerigheid van de walen anders geen kwaad ;)

Inderdaad en zijn weigeren om NL te spreken helpt de zaak ook aardig vooruit.

Ongetemde Leeuw
17 juli 2008, 13:56
Inderdaad en zijn weigeren om NL te spreken helpt de zaak ook aardig vooruit.

hij is inderdaad goed bezig zou ik zo eggen :thumbsup:
Maingain 4 formateur!! ;)

UFSIA
18 juli 2008, 01:10
De geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië is als een permanente bloedtransfusie naar een patiënt die intussen onze slagaders toeknijpt. We hebben er genoeg van.
B. De Wever
Dat is een mooie, van wanneer dateert die ?



mvg; sint ignacius