PDA

View Full Version : Euroslaven, vraaggesprek met Antonio MICLAVEZ


Vaandeldrager
22 juli 2008, 20:51
Interview with Antonio Miclavez, co-author together with Marco Della Luna of Euroslaves, a book that aims at throwing light upon the big public debt's fraud and the seignorage's secrets. Topics treated in the interview: primary and secondary seignorage; public debt; monetary inflation, deflation and euflation; Bank of Italy and ECB; monetary politics of A .Lincoln and J.F. Kennedy; Giacinto Auriti, the SIMEC and other complementary currencies; possible ways to get the popular monetary sovereignty; mass-media, Beppe Grillo and seignorage's report; links between Bilderberg group and italian politicians; future scenario of the euro-zone. Interview realized on 8th November 2006 by Giorgio Simonetti. www.giorgiosimonetti.net

Klik hier (http://video.google.com/videoplay?docid=-9148602728649390194) voor het vraaggesprek.

Wie gaat dit werk (www.scribd.com/word/embed/2877575?slag=Euroschiavi) vertalen ?

Vaandeldrager
22 juli 2008, 20:57
NB. Nu ik toch een Italiaans schrijver aanhaal: iemand die iets kan zeggen over de inhoud van Gabriele Adinolfi's Tortuga? (Vereist mogelijk een nieuwe discussie...)

Yves38
22 juli 2008, 22:01
Het is hetzelfde verhaal als over dat van de FED dat een tijdje eerder hier al werd gepost. Ik heb de link ook nog eens in het Europa-thema gepost, maar er kwam bijzonder weinig reactie. Degene die anders het Europa zo hoog in het vaandel dragen, bleven die keer opvallend stil. Ik merkte daarbij op dat het toch wel uitzonderlijk eigenaardig te noemen was en daar kwam nog steeds geen reactie op...

Kwestie is dat we allemaal het slachtoffer zijn van hetzelfde systeem en dat de staat en de banken doelbewust het systeem in leven houden en ons constant meer belastingen opleggen, zodat al onze rijkdom naar hen gaat en niet naar onszelf. Als je het niet erg vindt, zou ik je willen voorstellen ook dit daar even te posten...