PDA

View Full Version : gelukkig dat de VB militanten antwoorden ipv Verreyt


brother paul
31 juli 2008, 13:18
bij deze kunnen we Verreyt afschrijven als iemand die niet openstaat voor communicatie, wat uberhaupt niet representatief kan zijn voor het VB???

Bij deze klasseer ik zijn politieke carriere van die mens vertikaal, en denk ik dat al wie op dit forum rondwaalt van het VB meer plaats verdient in de VB rangen dan deze persoon zelf.

pekka_123
31 juli 2008, 13:24
bij deze kunnen we Verreyt afschrijven als iemand die niet openstaat voor communicatie, wat uberhaupt niet representatief kan zijn voor het VB???

Bij deze klasseer ik zijn politieke carriere van die mens vertikaal, en denk ik dat al wie op dit forum rondwaalt van het VB meer plaats verdient in de VB rangen dan deze persoon zelf.

U hebt een punt.
Maar ja, wat verstaat het VB onder communicatie? Niet reageren is ook een vorm van communictatie, al is het een negatieve

Zwartengeel
31 juli 2008, 13:30
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3598680&postcount=47

brother paul
31 juli 2008, 13:33
AL lig ik van mij topkes van mijn tenen tot aan mijn ribbekas in het gips, inclusief mijn rechterhand, dan nog zou ik op politics zitten tokkelen.

Met een Asus EEPC heb je precies geen excuus meer hoor. Nee, gediskalificeerd. Dit is geen echte.

Zelfs in het extreme geval dat mijn twee handen in de gips zitten inclusief mijnhalswervel, zou hij eventueel zich kunnen verkneukelen om alles te dicteren...

Hans Verreyt
31 juli 2008, 13:58
Ik lig momenteel idd in de plaaster en met mijn been omhoog (moeilijke houding om vol te houden), daar en boven steekt men mij vol met pijnstillers waarvan je in slaap valt.

Maar ik ben terug, en steeds bereid om op inhoudelijke vragen te antwoorden.

brother paul
31 juli 2008, 14:31
Ik lig momenteel idd in de plaaster en met mijn been omhoog (moeilijke houding om vol te houden), daar en boven steekt men mij vol met pijnstillers waarvan je in slaap valt.

Maar ik ben terug, en steeds bereid om op inhoudelijke vragen te antwoorden.

wie heeft er gebeld naar u ? want enfin 30' later reageren is toch wel een recodsnelheid of vreit toeval

Dixie
31 juli 2008, 14:37
wie heeft er gebeld naar u ? want enfin 30' later reageren is toch wel een recodsnelheid of vreit toeval

wat een afgang paul :-D

Jazeker
31 juli 2008, 14:42
bij deze kunnen we Verreyt afschrijven als iemand die niet openstaat voor communicatie, wat uberhaupt niet representatief kan zijn voor het VB???

Bij deze klasseer ik zijn politieke carriere van die mens vertikaal, en denk ik dat al wie op dit forum rondwaalt van het VB meer plaats verdient in de VB rangen dan deze persoon zelf.

http://i37.tinypic.com/jb05dv.jpg

Je gebash hier begint een beetje zielig te worden...

Hans Verreyt
31 juli 2008, 14:44
Terug naar de inhoud?

Maarten Malaise
31 juli 2008, 16:02
Deze topic is geen vraag en geen aankondiging van de moderatie. Dus gaat ze dicht.