PDA

View Full Version : pda's


Gilles
30 juni 2002, 09:47
Toen ik de startpagina van politics.be bekeek stond daar een mooie foto van een pda op, ik ben zeer geïnteresseerd om mij zo'n ding aan te schaffen maar ik moet rekening houden met mijn beperkt studetenbudgetje, heeft er iemand tips voor een degelijke doch betaalbare pda?

Supe®Staaf
30 juni 2002, 16:37
Toen ik de startpagina van politics.be bekeek stond daar een mooie foto van een pda op, ik ben zeer geïnteresseerd om mij zo'n ding aan te schaffen maar ik moet rekening houden met mijn beperkt studetenbudgetje, heeft er iemand tips voor een degelijke doch betaalbare pda?
Als je mij zegt wat een pédéA is, dan kan ik je misschien uit de brand helpen?

vryko
30 juni 2002, 21:54
ik raad het u ten zeerste af, met nen pc thuis en onderweg een notitieboekske (desnoods ook nog een rekenmachientje) kunt ge evenveel, maar ge zijt wel een fortuin minder kwijt (tenminste als ge al over pc thuis beschikt, maar aangezien ge op het forum hier komt zal da geen probleem zijn)

aeneas
6 juli 2002, 14:09
aan de andere kant, gilles, als je er ééntje mocht vinden. let me know!!! ik wil er ook een en ik ben nog platzakkerder

Truder
13 juli 2002, 07:49
Toen ik de startpagina van politics.be bekeek stond daar een mooie foto van een pda op, ik ben zeer geïnteresseerd om mij zo'n ding aan te schaffen maar ik moet rekening houden met mijn beperkt studetenbudgetje, heeft er iemand tips voor een degelijke doch betaalbare pda?
Als je mij zegt wat een pédéA is, dan kan ik je misschien uit de brand helpen?

http://media.vanderbilthustler.com/vimages/pda/pda.jpg

Supe®Staaf
13 juli 2002, 08:58
Toen ik de startpagina van politics.be bekeek stond daar een mooie foto van een pda op, ik ben zeer geïnteresseerd om mij zo'n ding aan te schaffen maar ik moet rekening houden met mijn beperkt studetenbudgetje, heeft er iemand tips voor een degelijke doch betaalbare pda?
Als je mij zegt wat een pédéA is, dan kan ik je misschien uit de brand helpen?

http://media.vanderbilthustler.com/vimages/pda/pda.jpgDanke Intruder.
Ik kan dus helaas niemand uit de brand helpen :(

Pelgrim
26 januari 2004, 15:29
Ik dacht zo, als ik de oudste topic nieuw leven in blaas, waarom de tweede oudste niet?

dejohan
26 januari 2004, 15:38
ik raad het u ten zeerste af, met nen pc thuis en onderweg een notitieboekske (desnoods ook nog een rekenmachientje) kunt ge evenveel, maar ge zijt wel een fortuin minder kwijt (tenminste als ge al over pc thuis beschikt, maar aangezien ge op het forum hier komt zal da geen probleem zijn)

Zelfde hier. Heb er eens beroepsmatig ene gehad, na een week aan iedereen laten zien te hebben in een hoekske gegooid. Dikke yuppie rommel. Duurt veel te lang om iets in te voeren. Geef mij maar een laptop of een agenda.

Véronique
26 januari 2004, 15:41
Toen ik de startpagina van politics.be bekeek stond daar een mooie foto van een pda op, ik ben zeer geïnteresseerd om mij zo'n ding aan te schaffen maar ik moet rekening houden met mijn beperkt studetenbudgetje, heeft er iemand tips voor een degelijke doch betaalbare pda?

Een pda is een plezant hebbedingetje in het begin, maar uiteindelijk eens je het beu bent, dan gebruik je het niet meer (heb ik al genoeg gehoord)
Best is dat je jezelf eens even de vraag stelt WAAROM je zoiets zou kunnen gebruiken, en dan kan je nog beslissen of het echt de moeite is

De Knut
26 januari 2004, 15:45
Ikzelf heb een Compaq iPaq.
Een handig ding, zeer gebruiksvriendelijk. Wanneer je het zonder Bluetooth koopt valt de prijs heel goed mee.

Ik gebruik dat ding ook als GPS in de wagen. Voordeel: de GPS zit niet vast ingebouwd, en is veel goedkoper dan een gewone inbouw-GPS.

Voor de PDA + de software van Alturion (GPS) + houders, laders + satelietantenne heb ik zo'n 1.100 euro betaald.

Pelgrim
26 januari 2004, 18:05
Hoi hoi, het is me gelukt :D

dejohan
26 januari 2004, 18:18
Shit, eikeltje!

Pelgrim
27 januari 2004, 10:03
Hela, voort doen gij!

ydde
27 januari 2004, 14:28
Seg eens, een laptop (niet voor zakelijk gebruik!) is dat zijn prijs waard volgens jullie?