PDA

View Full Version : I'm the world's greatest!


BenIsaac
25 augustus 2008, 15:16
:cheer: :cheer: :cheer:

Vanmiddag vroeg met een collega wezen sporten, eindelijk mijn persoonlijk record kunnen breken na lange tijd op hetzelfde gewicht te blijven zitten. 104 kilo los bankdrukken :thumbsup:. G-d wou het, zo voelt het. Nu nog even wat jaartjes doortrainen om de grote jongens te overtreffen :lol:.

Dronkoers
25 augustus 2008, 15:54
Hoe gaat gij nu ooit een bierbuik krijgen allez ;-)

Gun
25 augustus 2008, 15:56
:cheer: :cheer: :cheer:

Vanmiddag vroeg met een collega wezen sporten, eindelijk mijn persoonlijk record kunnen breken na lange tijd op hetzelfde gewicht te blijven zitten. 104 kilo los bankdrukken :thumbsup:. G-d wou het, zo voelt het. Nu nog even wat jaartjes doortrainen om de grote jongens te overtreffen :lol:.Als God het wou zal het wel goed zijn zeker:?

BenIsaac
25 augustus 2008, 20:11
Als God het wou zal het wel goed zijn zeker:?

Tja, heb je zelf nooit gebeden? Overigens die bierbuik, ik drink geen bier, ik zit rond de 12% qua vetpercentage en ik ben niet aangelegd om heel dik te worden.

Txiki
25 augustus 2008, 20:25
Overigens die bierbuik, ik drink geen bier.

En gij wilt integreren? ;-) (is niet kwetsend of kwaad bedoeld he)

BenIsaac
25 augustus 2008, 20:34
En gij wilt integreren? ;-) (is niet kwetsend of kwaad bedoeld he)

Eh.. alcohol is nu eenmaal niet zo erg mijn ding. Voldoe ik niet aan de eisen :-(

Cisalpina
4 september 2008, 20:14
Eh.. alcohol is nu eenmaal niet zo erg mijn ding. Voldoe ik niet aan de eisen :-(

mijn ding ook niet en ik ben al 100% inheems. Gelukkig moet een inheemse niet integreren.

Dronkoers
5 september 2008, 07:04
Tja, heb je zelf nooit gebeden?
Nee
Overigens die bierbuik, ik drink geen bier, ik zit rond de 12% qua vetpercentage en ik ben niet aangelegd om heel dik te worden.

Arme man ;-)

Als ik u irl tegenkom zal ik u een boterhammeke geven ;-)