PDA

View Full Version : De geografie van de man


Knuppel
12 december 2002, 11:43
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een lul...


Een aparte topic waard dus. :wink:

Recitator
12 december 2002, 15:39
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Eduard Khil
14 maart 2014, 00:05
trolololo!

Libro
14 maart 2014, 01:07
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een knuppel...


Een aparte topic waard dus. :wink:

fixed

manta
14 maart 2014, 07:26
Oei oei oei, gelukkig hebben we nieuwe wetten tegen al dat seksisme... 8O

Universalia
14 maart 2014, 08:20
De éne lul is de andere niet ... :lol:

http://kutsite.com/klassieker/fotos/lul3.jpg

Henri1
7 mei 2015, 05:44
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een lul...


Een aparte topic waard dus. :wink:

Welke lul ?

De schoofzak
7 mei 2015, 05:55
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een lul...


Een aparte topic waard dus. :wink:

Ik zoek nu iets grappigs, waarop het antwoord zou kunnen zijn:
"misleid door elke kut", maar ik vind niet direct iets.

Andere bedenking:
Waarom worden wij toch zo aangepakt op iets waar we echt niets aan kunnen doen: onze biologie, die we toch maar meegekregen hebben van wie ons onze genen doorgaf, en waar we verder niets aan kunnen veranderen ?

.

Pandareus
7 mei 2015, 06:07
Ik zoek nu iets grappigs, waarop het antwoord zou kunnen zijn:
"misleid door elke kut", maar ik vind niet direct iets.

Andere bedenking:
Waarom worden wij toch zo aangepakt op iets waar we echt niets aan kunnen doen: onze biologie, die we toch maar meegekregen hebben van wie ons onze genen doorgaf, en waar we verder niets aan kunnen veranderen ?

.

...en zeker niets willen aan veranderen... héhé

Henri1
7 mei 2015, 06:10
Ik zoek nu iets grappigs, waarop het antwoord zou kunnen zijn:
"misleid door elke kut", maar ik vind niet direct iets.

Andere bedenking:
Waarom worden wij toch zo aangepakt op iets waar we echt niets aan kunnen doen: onze biologie, die we toch maar meegekregen hebben van wie ons onze genen doorgaf, en waar we verder niets aan kunnen veranderen ?

.

Maak je vooral geen zorgen Schoof, vrouwen zijn net zo'n hete bliksems dan mannen.

IanVD
7 mei 2015, 07:14
En vrouwen zoals Noord-Korea? Constant kibbelend met soortgenoten (Zuid-Korea) en kunnen niet omgaan met technologie ;)

(Ouderen lijken dan weer op Nepal, die beginnen onnodig veel te beven.)

griezel
7 mei 2015, 16:14
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een lul...


Een aparte topic waard dus. :wink:

Elke lul is oorspronkelijk uitgestoten door een kut.

koe de poing
7 mei 2015, 22:10
Beetje respect voor president Hillary is weer teveel gevraagd

Eyjafjallajökull
19 januari 2021, 20:03
Beschaafd en gezellig.

Eduard Khil
19 januari 2021, 20:26
Beschaafd en gezellig.

trololol!

Elio di Supo
19 januari 2021, 20:28
De geografie van de man


Tussen 15 en 70 jaar is een man als de Verenigde Staten van Amerika : bestuurd door een lul...


Een aparte topic waard dus. :wink:

En na 70 jaar?

Eyjafjallajökull
20 januari 2021, 16:46
En na 70 jaar?

Een ongeleid projectiel ?

Travis Bickle
20 januari 2021, 22:53
Zoveel mannenhaat zeg op dit forum.
Dat kan toch niet alleen aan de mannen liggen, zeg ik dan...

kojak
20 januari 2021, 23:00
transgenders ? :lol:

Elio di Supo
20 januari 2021, 23:01
Zoveel mannenhaat zeg op dit forum.
Dat kan toch niet alleen aan de mannen liggen, zeg ik dan...

Mannen zijn inherent slecht. Ze zouden hermafrodiete vrouwen in labo's moeten aanmaken die zichzelf kunnen bevruchten.

Travis Bickle
20 januari 2021, 23:08
Mannen zijn inherent slecht. Ze zouden hermafrodiete vrouwen in labo's moeten aanmaken die zichzelf kunnen bevruchten.

Hoe zouden die eruit zien?

Rudy
20 januari 2021, 23:15
Zoveel mannenhaat zeg op dit forum.
Dat kan toch niet alleen aan de mannen liggen, zeg ik dan...

Maar neen Travis. Er is geen mannenhaat.
We hoeven toch niet de calimero uit te hangen.
Gewoon wat wederzijds respect volstaat.
Getrouwde mannen met een gezin die een forum gebruiken om forum vrouwen uit te maken voor al het lelijke van de straat tonen niet bepaald het voorbeeld tegenover hun eigen vrouw hé.
Neen, het is niet de fout van de forum vrouwen. Die zijn trouwens ondertussen verdwenen.

Travis Bickle
20 januari 2021, 23:32
Maar neen Travis. Er is geen mannenhaat.
We hoeven toch niet de calimero uit te hangen.
Gewoon wat wederzijds respect volstaat.
Getrouwde mannen met een gezin die een forum gebruiken om forum vrouwen uit te maken voor al het lelijke van de straat tonen niet bepaald het voorbeeld tegenover hun eigen vrouw hé.
Neen, het is niet de fout van de forum vrouwen. Die zijn trouwens ondertussen verdwenen.

Als jij het zegt Rudy.

Elio di Supo
21 januari 2021, 01:12
Hoe zouden die eruit zien?

Ik zou een fotootje kunnen posten maar damagnie.

Elio di Supo
21 januari 2021, 01:13
Als jij het zegt Rudy.

Je zou bijna denken dat het een obsessie is. Ocharme.

Travis Bickle
21 januari 2021, 01:23
Je zou bijna denken dat het een obsessie is. Arme kerel.

Ik zei het al binnen een andere draad. Dat soort mentaliteit (de rol op zich willen nemen van - doorgaans ongewenste - beschermheer van 'de vrouwen') heb ik nog gezien. Dat was op de speelplaats, in de klas en bij het uitgaan. Niet zelden was die jongen de enige zonder lief. Dat net hij dan de rol aanneemt van 'je moet meer respect hebben voor vrouwen'; terwijl net hij diegene is zonder lief was bij momenten hilarisch.

Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen.

Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent.

Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.

CUFI
21 januari 2021, 01:27
Ik zei het al binnen een andere draad. Dat soort mentaliteit (de rol op zich willen nemen van - doorgaans ongewenste - beschermheer van 'de vrouwen') heb ik nog gezien. Dat was op de speelplaats, in de klas en bij het uitgaan. Niet zelden was die jongen de enige zonder lief. Dat net hij dan de rol aanneemt van 'je moet meer respect hebben voor vrouwen'; terwijl net hij diegene is zonder lief was bij momenten hilarisch.

Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen.

Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent.

Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.

Hebt gij een relatie?

Elio di Supo
21 januari 2021, 01:27
Ik zei het al binnen een andere draad. Dat soort mentaliteit (de rol op zich willen nemen van - doorgaans ongewenste - beschermheer van 'de vrouwen') heb ik nog gezien. Dat was op de speelplaats, in de klas en bij het uitgaan. Niet zelden was die jongen de enige zonder lief. Dat net hij dan de rol aanneemt van 'je moet meer respect hebben voor vrouwen'; terwijl net hij diegene is zonder lief was bij momenten hilarisch.

Ik geloof dat ik ook vermeldde, dat ik hem een tijdje geleden terug zag. Ondertussen ook een rijpe dertiger, die ... nog bij zijn ouders woont, want ja ... het is allemaal niet eerlijk. Het leven geeft geen kansen. Blablabla. Met andere woorden: het is nog steeds dezelfde sukkelaar als toen.

Het spreekt voor zich dat je respect moet hebben; maar niet voor 'vrouwen'. Je moet respect hebben voor iedereen. Vrouw, man, of alles wat daar tussenin zit. En als iemand (man of vrouw) vervelend doet, dan zal hij/zij ook naar zijn/haar manier van doen aangepakt worden. Op zo een moment kan het mij geen kloten schelen of het om een man of een vrouw gaat. Wat dat betreft, ben ik heel consequent.

Mannen die op hun kop laten zitten; en maar vriendelijk blijven omdat 'het een vrouw' is, zijn een tool. Een handig factotum. Echter zullen ze altijd in de 'friendzone' blijven.

Sommigen verdienen respect en sommigen iets minder. Hangt helemaall van het individu af. Er zijn er ook die denken dat met leeftijd automatisch respect hoort. Je kan nog steeds een onhebbelijk, vervelend persoon zijn op hoge leeftijd.

Ik ga wel akkoord dat omwille van leeftijd, geslacht, ... je automatisch geen respect verdient. Dat is uiteraard fout.

CUFI
21 januari 2021, 01:44
Pas maar op voor de volle maan... https://m.youtube.com/watch?v=EK9NJ213wcw

Travis Bickle
21 januari 2021, 01:59
Sommigen verdienen respect en sommigen iets minder. Hangt helemaall van het individu af. Er zijn er ook die denken dat met leeftijd automatisch respect hoort. Je kan nog steeds een onhebbelijk, vervelend persoon zijn op hoge leeftijd.

Ik ga wel akkoord dat omwille van leeftijd, geslacht, ... je automatisch geen respect verdient. Dat is uiteraard fout.

ZO is dat. Vervelend komen doen en zelf tikken uitdelen; maar dan wanneer je daar wordt op aangesproken, afkomen met "hey ik ben een vrouw, aub je moet ...". Met dat soort onzin moet je bij mij dus niet afkomen.

Boduo
21 januari 2021, 10:27
Een ongeleid projectiel ?

En na 70 ?
Een van onze buren kon "het" nog op z'n 87ste. Hij was verdrietig dat het op 88 niet meer lukte. ;-)

Boduo
21 januari 2021, 10:31
De geografie v.d. vrouw is veel mooier: denk maar aan de 'heuveltjes van Erika' : een streling voor het oog !

IJsboer
21 januari 2021, 11:21
Hoe zouden die eruit zien?

Ik denk dat dat ook moeilijk is. In slappe toestand kan je jezelf misschien penetreren, maar als dat hard wordt floept dat er toch terug uit?

Het idee is goed, maar praktisch is het niet echt haalbaar.