PDA

View Full Version : super machochisten ?


Rola
30 maart 2004, 12:39
Ik heb toch de indruk mijnheer Stevaert dat jullie bij de SPa Super Machochisten zijn. Niemand zit blijkbaar op uw gratis politiek te wachten, 80 % van de bevolking is tegen het vreemdelingen stemrecht, de super boetes worden door 75 % niet gedragen. De echte SPa mensen vervangen door groene opportunisten zijn een tijdbom in uw eigen partij.
Het geldverslindende geknoei met overheidsgelden bij het aankopen van vakantieparken voor asielzoekers die nooit gebruikt werden. Het op een arogante manier uitdagen van de Nederlandsche regering door bvb jouw gratis bussen naar Nederland voorstel. Het leegzuigen van groen (of zeg maar ruzie stoken in groen) enz. enz. Slechts kleine greep uit jouw palmares op één jaar tijd. Acht U het in uw handelsbelang steeds maar weer tegen de haren van "de mensen" in te strijken. Jullie lijken wel super machoschisten. Vergis ik mij? Wordt het niet eens tijd dat jullie die dingen doen die "de mensen" of liever jouw kiezers willen i.p. v. juist het omgekeerde te doen?