PDA

View Full Version : Hoe ziet de top 4 er nu uit?


Renesse
6 oktober 2008, 19:38
De top 4 banken (Fortis, ING, KBC en Dexia). Hoe ziet die er uit na de recente gebeurtenissen (hopelijk zijn die niet achterhaald met wat er met Dexia zal gebeuren).

FDM
6 oktober 2008, 20:08
Kbc
Ing
Dexia
Fortis

Pelgrim
6 oktober 2008, 20:50
Zo zou het moeten zijn:

1: Vlaamse publieke bank.
2: -

toccata
6 oktober 2008, 20:55
Zo zou het moeten zijn:

1: Vlaamse publieke bank.
2: -

:-D

Depth of Field
6 oktober 2008, 20:57
Zo zou het moeten zijn:

1: Vlaamse publieke bank.
2: -

Nog een paar dagen geduld.

Renesse
7 oktober 2008, 09:50
Nog een paar dagen geduld.

Ja tuurlijk :roll:

Yves38
7 oktober 2008, 11:53
Alhoewel ik ook deel in de klappen en paniek mij ook overvallen is, ben ik tot het besluit gekomen, dat de mensen hun geld beter laten waar het is. Elke poging om te ontsnappen, verergert alleen alles nog meer.

Gun
7 oktober 2008, 12:01
Kbc
Ing
Dexia
Fortis:magniet:

Volgens een KBC manager is de situatie vandaag:
Ing
Kbc
Dexia
Fortis

Kbc is héél véél klanten bij Dexia en Fortis aan het weghalen ...

Anna List
7 oktober 2008, 12:10
Alhoewel ik ook deel in de klappen en paniek mij ook overvallen is, ben ik tot het besluit gekomen, dat de mensen hun geld beter laten waar het is. Elke poging om te ontsnappen, verergert alleen alles nog meer.

toch tot ik mijn geld heb teruggehaald :lol:

FDM
7 oktober 2008, 20:39
argenta
record
axa
bink

DenDane
10 oktober 2008, 01:34
Klopt het dat Argenta niet op de beurs genoteerd staat, en dus totaal niet onderhevig is aan de beurscrisis ? Ik ben van plan om mijn geld bij Fortis weg te halen, maar ik zoek een deftig alternatief... :|

Tavek
10 oktober 2008, 01:41
Klopt het dat Argenta niet op de beurs genoteerd staat, en dus totaal niet onderhevig is aan de beurscrisis ? Ik ben van plan om mijn geld bij Fortis weg te halen, maar ik zoek een deftig alternatief... :|

Dat heeft eigenlijk geen nut meer. Fortis behoort nu tot een van de stabielere groepen in europa. BNP Paribas ondervindt weinig hinder van de kredietcrisis.

Tavek
10 oktober 2008, 01:41
En fortis op de beurs heeft niks meer te maken met fortis bank.

DenDane
10 oktober 2008, 09:16
En fortis op de beurs heeft niks meer te maken met fortis bank.

Dat wist ik niet, maar blijkbaar zijn bij Argenta alle transacties gratis, wat niet het geval is bij Fortis ? Dus kan er iemand bevestigen dat Argenta niet onderhevig is aan de beurscrisis ?

Gun
10 oktober 2008, 09:19
Klopt het dat Argenta niet op de beurs genoteerd staat, en dus totaal niet onderhevig is aan de beurscrisis ? Ik ben van plan om mijn geld bij Fortis weg te halen, maar ik zoek een deftig alternatief... :|
Deutsche Bank ;-)

Pelgrim
10 oktober 2008, 09:23
Dat wist ik niet, maar blijkbaar zijn bij Argenta alle transacties gratis, wat niet het geval is bij Fortis ? Dus kan er iemand bevestigen dat Argenta niet onderhevig is aan de beurscrisis ?

Argenta zit niet op de beurs, nee.

Maar helemaal immuun is geen enkele bank, aangezien beursproblemen zich op den duur ook elders in de economie laten voelen.