PDA

View Full Version : Bertje neemt ontslag


Roman
1 juli 2002, 17:53
Heb net vernomen dat Berje van spirit ontslag neemt. Ik weet niet waarom want hij is de enige mininster is die in nagekomen wat hij had beloofd.

Truder
1 juli 2002, 18:09
Meen jij dat nu?

Wat heeft hij beloofd en wat is hij nagekomen?

Volgens mij is er tijdens zijn bewind alleen maar sprake geweest van zure oprispingen. Of ben ik zo verkeerd?

Supe®Staaf
1 juli 2002, 18:23
Als een politicus met de billen bloot gaat, uit de bocht gaat, in het zand bijt of op één of andere manier op zijn bek gaat, dan komt het allerslechtste in mij boven: leedvermaak met diens miserie. Wees gerust het is enkel voorbehouden voor politiekers en enkel aangaande hun wijze van politiek bedrijven, niet als mens. Zo erg is het nog niet met me gesteld.

Bedankt Bert! Je was een onuitputtelijke bron van weergaloos (leed)vermaak voor mij.........

http://www.plauder-smilies.de/jump.gif

wim
1 juli 2002, 22:15
Hopelijk zijn we voor lange tijd verlost van die grote TV-komediant.

En komt er een einde aan die belachelijke VRT-soap over dat piepklein partijtje dat meer Ministers telt dan leden.


:lol: :lol:

Thomas Hx
3 juli 2002, 20:22
joeepiiieeeee,

van die blijtpoep met zijn babysmoel zijn we ook weer vanaf!

Wat heeft hij in de politiek kapot gekregen:

1 de VU
2 spirit
3 de regering
4 zichzelf

1 de VU spreekt voor zich
2 hij spreekt in een interview over een alliantie met de spa, zonder eerst overleg met zijn partij- gevolg: leegloop van linkse liberalen naar vld
3 hij neemt ontslag: geen brusselse minister meer, ondertussen wel al, maar die is al minister in de brusselse regering, hij gaat het allebie voltijds doen
looooolz
4 mja, vorige drie

heintje

Pieterjan
5 juli 2002, 21:00
Waar zit hem het grappige bij punt 3?

Guy Vanhengel
http://www.vld.be/mensen/ministers/vanhengel.html


Waar zit hem nu het grappig bij deze man? Als je iets grappigs erin ziet te vinden dan drink ik een bak leeg op uw gezondheid.....en eventueel op uw kosten! :p:

Knuppel
5 juli 2002, 23:17
Het grappige is dat de franstaligen hem nog wel duldden in de Brusselse regering maar niet ook nog eens tegelijk in de Vlaamse. Die geweldige Belgische "eendracht" toch hé?

Nog grappiger is dat de VLD die vermaledijde cumul eens ging afschaffen....vóór de vorige verkiezingen toch...Zouden ze er bij de volgende nog hun bekje over durven opendoen? Twee ministersposten in twee regeringen door één en dezelfde VLD-er? Moet kunnen natuurlijk. Wij leven immers in het Belziekske.

Goed gewerkt Bertje! Zo open je zelfs het meest onverschillige kiesvee de lede ogen...

Thomas Hx
6 juli 2002, 16:46
Pieter-Jan even logisch nadenken:

twee keer ful-time werken is tamelijk onmogelijk zekers in een positie als minister :p En als gij iets wilt drinken op mijn kosten mij nie gelaten hoor :-D

de regering maakt er een boeleke van en da is grappig er mag toch nog gelachen worden hé :?:

datri
7 juli 2002, 11:39
:lol: da's al ene zeveraar minder..... :multi:

Guderian
7 juli 2002, 12:09
Heb net vernomen dat Berje van spirit ontslag neemt. Ik weet niet waarom want hij is de enige mininster is die in nagekomen wat hij had beloofd.

Welja, hij heeft inderdaad de "ontaarde kunst" goed gesteund. "Losers aller landen, verenigt u" was nu eenmaal zijn motto...

Barki
7 juli 2002, 12:42
:crazyeye: Inderdaad onze babyface zag het niet meer zitten. Ze hebben hem och arme gepest, ons Bertje, :cry: eens te meer kwamen de traantjes in zijn oogjes.
Maar ja hij heeft nu al genoeg naar de vaantjes gedaan en hij weet het wel maar als brave kleine jongen is dat moeilijk toe te geven nietwaar.
:scatter: Het beste is verander van beroep, een beroep waar je verder een gewoon burgerlijk bestaan kunt leven. Politiek is niet voor jou weggelegd beste Bert.