PDA

View Full Version : De rechtvaardige rechter is de vierentachtigste forummer van de week


Pluche
10 januari 2009, 10:03
Roger Verhiest heeft zijn opvolger gekozen, de gegadige is De rechtvaardige rechter, hij omschrijft zichzelf als volgt:

Ik Kom uit de kempen. Op school heb ik secretariaat handel gevold. Ik ben om persoonlijke redenen overgeschakelt naar DBSO. "Momenteel doe ik wat vrijwilligerswerk omdat ik door een motorische handicap werken vrij moeilijk gaat. Ik woon nog thuis maar ben bezig om via het VAHP in aangepaste leefomgeving te kunnen wonen". Binnen de vlaamse beweging heb ik wel sympathie voor meervoud.

PS wat tussen aanhalingstekens zou dat op een andere manier kunnen overbrengen

Pluche
10 januari 2009, 10:04
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je per maand frietjes en wat is je lievelingssaus

Txiki
10 januari 2009, 11:50
Wanneer zal Pluche erin slagen van de eerste keer de naam van iemand juist te schrijven?

Pluche
10 januari 2009, 14:51
Wintervakantie of zomervakantie?

De rechtvaardige rechter
10 januari 2009, 15:02
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je per maand frietjes en wat is je lievelingssaus
Ik eet minsten 1 keer per week frieten met ketchup ne bicky burger of 2. Ik ben eerlijk gezegd aan verslaafd.

Pluche
10 januari 2009, 15:03
Wat vind je van Madonna?

Dronkoers
10 januari 2009, 15:06
Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
10 januari 2009, 15:07
Enig idee hoe hard teenschimmel kan stinken?

Dronkoers
10 januari 2009, 15:07
Ben je ooit al eens opgestaan om naar de zonsopgang te gaan kijken?

De rechtvaardige rechter
10 januari 2009, 15:10
Wat vind je van Madonna? Ik vind die er nog goed uitziet. Maar haar muziek spreekt mij minder aan.

De rechtvaardige rechter
10 januari 2009, 15:10
Ben je een aangenaam cafémakker?
Ik ga niet zo vaak op café.

De rechtvaardige rechter
10 januari 2009, 15:13
Ben je ooit al eens opgestaan om naar de zonsopgang te gaan kijken? In de winterperiode makkerlijker dan in de zomer.

Pluche
10 januari 2009, 18:25
Hoeveel pinten kan je drinken zonder zat te worden?

De rechtvaardige rechter
10 januari 2009, 18:28
Hoeveel pinten kan je drinken zonder zat te worden?
Tegen de tijd dat ik zat ben kan ik mijne tel niet meer bijhouden.

Dronkoers
11 januari 2009, 00:42
Tegen de tijd dat ik zat ben kan ik mijne tel niet meer bijhouden.

Is dat nu een typisch mannelijke uitspraak?

Pluche
11 januari 2009, 17:21
Verhofstad, leterme of Van Rompuy

De rechtvaardige rechter
11 januari 2009, 18:55
Verhofstad, leterme of Van Rompuy Van Rompay omdat dit bewijst dat men oude garde moet aanspreken om dit land probeert recht te houden.

eric v68
11 januari 2009, 21:49
welk deel van Nederland is voor jou nog onbekend terrein ?

eric v68
11 januari 2009, 21:51
aan welke kant van het politiek spectrum sta je ?

De rechtvaardige rechter
12 januari 2009, 09:18
aan welke kant van het politiek spectrum sta je ? centrum

De rechtvaardige rechter
12 januari 2009, 09:23
welk deel van Nederland is voor jou nog onbekend terrein ? Vooral het meer de noordkant van Nederland ben ik nog niet geweest. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat van de rest alles gezien heb. Maar Nederland is wel een mooi land.

stab
13 januari 2009, 12:12
Schreef u hier vroeger berichtjes onder de naam Piet Hein?

Pluche
13 januari 2009, 13:12
Vanwaar je interesse voor Ierland?

Pluche
13 januari 2009, 14:43
Geloof je in horoscopen?

roger verhiest
13 januari 2009, 14:48
Hou je ook zo van Irish Whiskey ?

Steben
13 januari 2009, 15:06
En hoe je er meer van dan Schotse?

De rechtvaardige rechter
14 januari 2009, 21:12
Vanwaar je interesse voor Ierland? Ik vind Ierland gewoon een prachtig land. De mensen zijn daar heel vriendelijk en zeer hard gesteld op hun nationaliteit. Maar dan heb je ook de keerzijde van de Briste bezeting die uitmonde in een burgeroorlog. Maar toch hebben zich door die moeilijke periode kunnen doorslaan.

De rechtvaardige rechter
14 januari 2009, 21:16
Hou je ook zo van Irish Whiskey ? Whiskey drink ik niet zo graag te straf.

De rechtvaardige rechter
14 januari 2009, 21:17
Geloof je in horoscopen? Ik hecht daar niet zoveel geloof aan, maar ik geloof wel in mensen die bepaalde gave beschikken.

roger verhiest
15 januari 2009, 17:30
Whiskey drink ik niet zo graag te straf.

Je moet er dan ook water in doen ! Al diegenen die whiskey puur drinken of met slechts een beetje ijs hebben ongelijk !

De rechtvaardige rechter
15 januari 2009, 20:12
Je moet er dan ook water in doen ! Al diegenen die whiskey puur drinken of met slechts een beetje ijs hebben ongelijk !
Tja ik heb mensen alleen tot hiertoe whiskey puur zien drinken

Dronkoers
15 januari 2009, 22:01
Je moet er dan ook water in doen ! Al diegenen die whiskey puur drinken of met slechts een beetje ijs hebben ongelijk !

Die druppel water gebruik ik om de geur los te maken ;-)

roger verhiest
16 januari 2009, 11:47
Met een ierse vlag als avatar zou je het minstens 1 x eens moeten proeven !
De ideale verhouding is ca. 2/3 water op 1/3 Whiskey (bij "single malt" mag het wat meer water zijn) . De amateurs van straffe drank moeten het maar bij Akwavit, Frans-Vlaamse Genever of single Malt Jenever houden. Ook de moeite waard "Bizonpis" Vodka met een grasspriet uit de Wisentenweiden nabij Bialystok (deze prachtige europese Bisons zijn bovendien te bewonderen in Plankendael)..

Red_Dog
16 januari 2009, 11:55
Met een ierse vlag als avatar zou je het minstens 1 x eens moeten proeven !
De ideale verhouding is ca. 2/3 water op 1/3 Whiskey (bij "single malt" mag het wat meer water zijn) . De amateurs van straffe drank moeten het maar bij Akwavit, Frans-Vlaamse Genever of single Malt Jenever houden. Ook de moeite waard "Bizonpis" Vodka met een grasspriet uit de Wisentenweiden nabij Bialystok (deze prachtige europese Bisons zijn bovendien te bewonderen in Plankendael)..

Vanavond een Whiskey-feestje, bedankt voor de tip :-D

roger verhiest
16 januari 2009, 13:53
Vanavond een Whiskey-feestje, bedankt voor de tip :-D

Very wellcome...
Wanneer is het in feite St Patrick's ?

Red_Dog
16 januari 2009, 13:57
17 maart doorgaans, maar het boeit me totaal niet :)

groene flamingant
16 januari 2009, 19:30
Hoe ben je aan je politieke overtuiging gekomen? Altijd Vlaamsnationalist geweest? Van thuis uit? En welke zaken hebben je politieke overtuiging verder nóg beïnvloed? (Bijvoorbeeld op sociaal-economisch vlak of op vlak van internationale politiek)

Groentje-18
17 januari 2009, 22:28
Ben je fan van het gelijknamige NL'se programma als je nick? :)

manta
18 januari 2009, 11:44
Heb je iets te maken met dit paneel ???

De rechtvaardige rechter
18 januari 2009, 12:05
Ben je fan van het gelijknamige NL'se programma als je nick? :) IDD Dat was eerste een programma op radio 1 en dan een tv programma op Canvas. Spijtig dat ze dat niet meer uitzenden.

liberalist_NL
22 januari 2009, 02:39
Wie is je favoriete componist?

groene flamingant
1 februari 2009, 20:32
Veel leven heeft hier niet in de brouwerij gezeten: is de rechtvaardige rechter in slaap gevallen tijdens zijn forumsessie?

Weezer
2 februari 2009, 09:59
Veel leven heeft hier niet in de brouwerij gezeten: is de rechtvaardige rechter in slaap gevallen tijdens zijn forumsessie?

De FVDW-sessies zijn sowieso een beetje aan het doodbloeden volgens mij. Vergeleken met een jaar terug zeg maar.

Steben
2 februari 2009, 10:54
De FVDW-sessies zijn sowieso een beetje aan het doodbloeden volgens mij. Vergeleken met een jaar terug zeg maar.

Tja, ik heb zelf ook teleurstellend weinig vragen gehad. En geen enkele pittige.
Wie weet had ik mij beter voorgedaan als bijna 18 jarige blonde van het vrouwelijk geslacht...

groene flamingant
4 februari 2009, 20:24
De FVDW-sessies zijn sowieso een beetje aan het doodbloeden volgens mij. Vergeleken met een jaar terug zeg maar.
Dat de meeste mensen hier de forumsessies een beetje beu worden zou kunnen, maar dat zelfs de forummer van de week zélf zich amper laat zien, daar kan ik niet echt goed bij.

Burkide
5 februari 2009, 17:52
De FVDW-sessies zijn sowieso een beetje aan het doodbloeden volgens mij. Vergeleken met een jaar terug zeg maar.

Geef maar toe: de mijne was de laatste echt interessante 8-)

Maar je hebt gelijk. De mensen die hier het langst zitten (en waaraan je dus de meeste 'gerichte' vragen voor kunt bedenken) en beschikbaar zijn, zijn al aan bod geweest. Daarenboven heb je qua vragen na meer dan tachtig sessies ook je creatiefste ingevingen wel al gehad.

Txiki
5 februari 2009, 20:28
Geef maar toe: de mijne was de laatste echt interessante 8-)

Maar je hebt gelijk. De mensen die hier het langst zitten (en waaraan je dus de meeste 'gerichte' vragen voor kunt bedenken) en beschikbaar zijn, zijn al aan bod geweest. Daarenboven heb je qua vragen na meer dan tachtig sessies ook je creatiefste ingevingen wel al gehad.

:cheer: Burkideeee :cheer:

Burkide
5 februari 2009, 22:28
:cheer: Burkideeee :cheer:

²

Txiki
6 februari 2009, 10:40
:cheer: Burkideeee :cheer:

3

roger verhiest
7 februari 2009, 02:55
Tja, ik heb zelf ook teleurstellend weinig vragen gehad. En geen enkele pittige.
Wie weet had ik mij beter voorgedaan als bijna 18 jarige blonde van het vrouwelijk geslacht...

Ik zou zeggen doen ! Maak eens een dubbelnick aan en lanceer je als
d.b. Forumster van de week, je zal zien dat er opnieuw een rijke interesse ontstaat...