PDA

View Full Version : Vragen aan ex-voorzitter VLD


Eric Verhulst
12 april 2004, 20:34
Beste meneer de Gucht,

Bij deze heb ik tijdens het avondmaal eens gevraagd wat ik zoal aan u moest vragen. Verrassend wat kinderen naar voren brengen.

1. Danst u de Salsa ? (ik heb hier een liefhebber in huis)
2. Hoe zit dat met al die zware overtredingen en wat doet u met al dat geld ? Hoeveel heeft dat al opgebracht (dit onderwerp was duidelijk het prangende, wellicht omdat ik vorige week 150 euro mogen dokken heb voor een zware overtreding die erin bestond op mijn eigen aangelegd voetpad gestaan te hebben, buiten in het totaal zo'n 100 euro om af en toe 70 te rijden waar nu alleen nog 50 mag).
3. Heeft u een kuisvrouw of doet u alles zelf ? (Ik weet niet of mijn kinderen al weten wat dit fiscaal kan betekenen)

Tot zover. Mijn vragen zijn als volgt:
Waarom de VLD er na 8 jaar nog altijd niet in geslaagd is het burger manifest uit te voeren ? Waarom er van die 200 000 jobs niet veel in huis gekomen is (verwondert mij ook niet, want de loonbelasting is alleen omhoog gegaan, om niet te spreken van allerlei nep-belastingen). Wat er nodig zou zijn opdat de VLD zijn eigen programma eens zou uitvoeren, ipv. 'gratis-politiek' te ondersteunen (of is dit gedoogbeleid ?) en duideliijk de conservatief uit te hangen. Wat is het argument dat u heeft om mij de volgende keer voor de VLD te laten stemmen ?

Neem gerust uw tijd om te antwoorden.