PDA

View Full Version : Belgie - Bosnie Herzegovina


TheHunter
6 maart 2009, 13:37
Een cruciale match voor de rode duivels ... Is er iemand die gaat?

Vertonghen is geblesseerd terwijl de Bosniers het moeten doen zonder Ibisevic en waarschijnlijk eerste doelman Hasagic en een van de sterkhouders van Hoffenheim dit seizoen Saihovic.

Prognose? 2-0 voor de rode duivels

Zwartengeel
6 maart 2009, 14:28
De nieuwe richtlijnen al gezien die je moet volgen om een ticket te kunnen krijgen?

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/Rode%2BDuivels/090305_supporters_bel_bos

TheHunter
6 maart 2009, 19:34
Wat een gezever... ze kunnen toch niemand verplichten om voor de Rode Duivels te supporteren. Ik vraag me idd ook af wat ze gaan doen als die Bosniers in de Belgische vakken massaal beginnen te juichen bij een eventuele Bosnische doelpunt?

Zwartengeel
6 maart 2009, 19:38
Wat een gezever... ze kunnen toch niemand verplichten om voor de Rode Duivels te supporteren. Ik vraag me idd ook af wat ze gaan doen als die Bosniers in de Belgische vakken massaal beginnen te juichen bij een eventuele Bosnische doelpunt?

En wat moet je dan doen in het geval je een in België woonachtige Bosniër bent en voor Bosnië wilt supporteren? Dan kun je dus in theorie geen ticket kopen?

TheHunter
6 maart 2009, 21:34
En wat moet je dan doen in het geval je een in België woonachtige Bosniër bent en voor Bosnië wilt supporteren? Dan kun je dus in theorie geen ticket kopen?

Toch wel, zelfs Bosniers uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, ... kunnen een ticket in het Belgisch vak kopen, ze zullen er masaal aanwezig zijn.

stropdrager
6 maart 2009, 21:37
De nieuwe richtlijnen al gezien die je moet volgen om een ticket te kunnen krijgen?

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/Rode%2BDuivels/090305_supporters_bel_bos

:lol:
En dan is de Belgische voetbalbond verbaasd dat er steeds minder volk naar een wedstrijd van de Rode Duivels komt kijken.

Derk de Tweede
6 maart 2009, 22:36
Zet um op!
Laat de leeuw niet in zen hempie staan.

garfield
10 maart 2009, 18:42
Zet um op!
Laat de leeuw niet in zen hempie staan.

:lol::|

Fiere Jood
28 maart 2009, 23:01
Zoveel talent en 2-4 verliezen.:-(

From_Vlaanderen
28 maart 2009, 23:11
Bwa, dan hebben onze turken het toch iet slecht gedaan hé.
Twee keer in zo'n ding trappen. Ik zou dat niet kunnnen.

L. J. Brutus
28 maart 2009, 23:43
Allez, goed gespeeld krabbers.

Nick_
29 maart 2009, 09:59
Zonder dat oponthoud met dat Bengaals vuur, zag ik de Belgen winnen.
Die onderbreking viel op het slechtst denkbare moment voor België.

Vorenus
29 maart 2009, 10:24
Zonder dat oponthoud met dat Bengaals vuur, zag ik de Belgen winnen.
Die onderbreking viel op het slechtst denkbare moment voor België.

En vooral slechte tactiek van de die limburgse oelewapper.

Den Ardennees
29 maart 2009, 10:42
wanneer wordt Hugo Broos eindelijk bondscoach?

Vorenus
29 maart 2009, 10:43
wanneer wordt Hugo Broos eindelijk bondscoach?

Zelfde probleem als nu dus niet geschikt.

Den Ardennees
29 maart 2009, 10:48
Zelfde probleem als nu dus niet geschikt.

Wie acht u dan geschikt als bondscoach? Toch niet Rene "ik weet 't niet" Vandereycken?

Vorenus
29 maart 2009, 10:51
Wie acht u dan geschikt als bondscoach? Toch niet Rene "ik weet 't niet" Vandereycken?

Die mogen ze gerust levenslang schorsen als bondscoach.

Ze hadden beter in de tijd het aanbod van Dick Advocaat aangenomen.

born2bewild
29 maart 2009, 10:55
mooie uitslag, mooi mooi mooi

dat kunnen we allemaal voor Nederland supporteren

Vorenus
29 maart 2009, 10:56
mooie uitslag, mooi mooi mooi

dat kunnen we allemaal voor Nederland supporteren

Liever Duitsland.

born2bewild
29 maart 2009, 10:57
Liever Duitsland.
ook goed

Zwartengeel
29 maart 2009, 10:59
mooie uitslag, mooi mooi mooi

dat kunnen we allemaal voor Nederland supporteren

Hoogste tijd dat ze die BeNe-Liga eindelijk opstarten. Het kan het niveau van het voetbal alleen maar ten goede komen.

Den Ardennees
29 maart 2009, 11:03
Die mogen ze gerust levenslang schorsen als bondscoach.

Ze hadden beter in de tijd het aanbod van Dick Advocaat aangenomen.

buitenlandse coach te duur, ik blijf pleiten voor Broos, of eventueel Jacky Matthijssen die toch vrijkomt op 't einde van 't seizoen.

Vorenus
29 maart 2009, 11:04
buitenlandse coach te duur, ik blijf pleiten voor Broos, of eventueel Jacky Matthijssen die toch vrijkomt op 't einde van 't seizoen.

Die 2 prutsers zijn goed voor derderangsploegen. Als Dickie zichzelf aanbiedt dan zal die wel te betalen zijn.

Pietje
29 maart 2009, 11:05
buitenlandse coach te duur, ik blijf pleiten voor Broos, of eventueel Jacky Matthijssen die toch vrijkomt op 't einde van 't seizoen.


Boskamp 8-)

Derk de Tweede
29 maart 2009, 11:05
Hoogste tijd dat ze die BeNe-Liga eindelijk opstarten. Het kan het niveau van het voetbal alleen maar ten goede komen.

Het zou zowel voor het voetbal in NL als in B (of Vl) iets geweldigs zijn.
Ik vrees echter voor een NON uit bepaalde kringen.

Den Ardennees
29 maart 2009, 11:10
Die 2 prutsers zijn goed voor derderangsploegen. Als Dickie zichzelf aanbiedt dan zal die wel te betalen zijn.

Ach kom, Matthijssen kan er ook niet aan doen dat hij bij Brugge alleen maar derderangs-mensenmateriaal aangeboden krijgt, op Sonck en Stijnen na.

Vorenus
29 maart 2009, 11:14
Ach kom, Matthijssen kan er ook niet aan doen dat hij bij Brugge alleen maar derderangs-mensenmateriaal aangeboden krijgt, op Sonck en Stijnen na.

Hij heeft beter materiaal dan Ceulemans maar kan niet beter presteren.

Matthijsen is een gewoon een amateur.

Den Ardennees
29 maart 2009, 11:17
Hij heeft beter materiaal dan Ceulemans maar kan niet beter presteren.

Matthijsen is een gewoon een amateur.

No way, Matthijssen IS de Vlaamse Mourinho, maar als je hem opzadelt met de erfenis van Marc fucking Degryse, en een lam bestuur, is dit wat je krijgt. Hij haalde het beste uit de spelersgroep (ze staan nog altijd derde hé)

Vorenus
29 maart 2009, 11:20
No way, Matthijssen IS de Vlaamse Mourinho, maar als je hem opzadelt met de erfenis van Marc fucking Degryse, en een lam bestuur, is dit wat je krijgt. Hij haalde het beste uit de spelersgroep (ze staan nog altijd derde hé)

Ne Mourinho van het zevende knoopsgat.

Als ge zoiets durft beweren dan moet ge wel een supporter zijn van die boerenploeg.

Den Ardennees
29 maart 2009, 11:23
Ne Mourinho van het zevende knoopsgat.

Als ge zoiets durft beweren dan moet ge wel een supporter zijn van die boerenploeg.

ach kom, je kan bezwaarlijk zeggen dat er veel kwaliteit zit in de huidige kern

Vorenus
29 maart 2009, 11:24
ach kom, je kan bezwaarlijk zeggen dat er veel kwaliteit zit in de huidige kern

Genoeg kwaliteit om beter te spelen dan nu. tegenwoordig kenen blijkbaar alle coaches in belgiê maar één oplossing, lange ballen. :evil:

Jedd
29 maart 2009, 11:27
Genoeg kwaliteit om beter te spelen dan nu. tegenwoordig kenen blijkbaar alle coaches in belgiê maar één oplossing, lange ballen. :evil:

kom nou, Brugge heeft geen verdediging, een middelmatig middenveld en één goede spits.

De derde plaats is het hoogst haalbare

Vorenus
29 maart 2009, 11:30
kom nou, Brugge heeft geen verdediging, een middelmatig middenveld en één goede spits.

De derde plaats is het hoogst haalbare

Tov Anderlecht en Standaard wel maar ze kunnen wel beter spelen. Wie plaatst er nu zoals Mathijsen spelers op plaatsen waar ze geen klote waard zijn? Van een Linksback maak je geen centrale middenvelder van.

Maar dit geld voor de meeste coaches hier, van tactiek en spelerskennis kennen ze geen klote.

born2bewild
29 maart 2009, 11:33
Het zou zowel voor het voetbal in NL als in B (of Vl) iets geweldigs zijn.
Ik vrees echter voor een NON uit bepaalde kringen.


standard heeft al "gedreigd" om in de franse competitie uit te komen

vas-y!

HOUZEE !
29 maart 2009, 12:28
De grootste opponent van België was niet Bosnië maar was mijnheer Vandereycken. Tactisch was het een soep. Witsel op de bank ? Martens, Pocognoli, van den Borre, De Sutter, ... Sonck naast De Camargo ? Lol. Speel met één diepe spits, De Sutter, en laat die klunzen eraf. Hoge ballen terwijl er zoveel voetballend vermogen in de ploeg zit ? En uiteraard werd Vertongen gemist.

Den Ardennees
29 maart 2009, 12:38
Tov Anderlecht en Standaard wel maar ze kunnen wel beter spelen. Wie plaatst er nu zoals Mathijsen spelers op plaatsen waar ze geen klote waard zijn? Van een Linksback maak je geen centrale middenvelder van.

Maar dit geld voor de meeste coaches hier, van tactiek en spelerskennis kennen ze geen klote.

terug on topic, welke Belg zou dan volgens u de nieuwe bondscoach moeten worden?

Vorenus
29 maart 2009, 13:03
terug on topic, welke Belg zou dan volgens u de nieuwe bondscoach moeten worden?

Geen belg.

Den Ardennees
29 maart 2009, 13:11
Geen belg.

Dus volgens u zijn er geen competente Belgische trainers?8O

stropdrager
29 maart 2009, 13:28
Dus volgens u zijn er geen competente Belgische trainers?8O

België heeft 1 competente trainer: Eric Gerets.

Den Ardennees
29 maart 2009, 13:33
België heeft 1 competente trainer: Eric Gerets.

EN Georges Leekens (probleem is dat Mac The Knife niet bepaald een mens is die je kan vertrouwen)

HOUZEE !
29 maart 2009, 13:37
terug on topic, welke Belg zou dan volgens u de nieuwe bondscoach moeten worden?

Glenn de Boeck of Hein Vanhaezebrouck. Trainers die aanvallend durven spelen.

stropdrager
29 maart 2009, 13:52
EN Georges Leekens (probleem is dat Mac The Knife niet bepaald een mens is die je kan vertrouwen)

Leekens is geen slechte trainer, maar hij speelt te behoudend.

garfield
29 maart 2009, 15:09
De grootste opponent van België was niet Bosnië maar was mijnheer Vandereycken. Tactisch was het een soep. Witsel op de bank ? Martens, Pocognoli, van den Borre, De Sutter, ... Sonck naast De Camargo ? Lol. Speel met één diepe spits, De Sutter, en laat die klunzen eraf. Hoge ballen terwijl er zoveel voetballend vermogen in de ploeg zit ? En uiteraard werd Vertongen gemist.

degelijke conclusie.

RENE buiten :twisted:

Weezer
30 maart 2009, 08:40
terug on topic, welke Belg zou dan volgens u de nieuwe bondscoach moeten worden?

Aan het einde van het seizoen alles op alles zetten om Gerets los te weken!

vlijmscherp
30 maart 2009, 09:20
Aan het einde van het seizoen alles op alles zetten om Gerets los te weken!

die gaat dat niet doen, kan veel meer geld verdienen bij ploegen waar hij meer eer van zal hebben.

Weezer
30 maart 2009, 11:11
die gaat dat niet doen, kan veel meer geld verdienen bij ploegen waar hij meer eer van zal hebben.

Ze zullen hem bij de bond idd flink 'uit de broek moeten laten hangen' ja. Maar goed, bondscoach is toch een van de meest prestigieuze banen die je kan hebben als trainer, ik weet alleen niet of Gerets daar ook zo over denkt.

Txiki
30 maart 2009, 11:13
Maar mensen toch, dat ligt toch niet aan de trainer. Is het nu zo moeilijk toe te geven dat de rooj duiveltjes er niks van bakken?

vlijmscherp
30 maart 2009, 11:25
Ze zullen hem bij de bond idd flink 'uit de broek moeten laten hangen' ja. Maar goed, bondscoach is toch een van de meest prestigieuze banen die je kan hebben als trainer, ik weet alleen niet of Gerets daar ook zo over denkt.

ik weet niet of bondscoach zijn voor België zo'n prestigieuze baan is....

alhoewel er toch een pak talent rondloopt hoor. Kompany en Fellaini die in Engeland goed meekunnen, Simons, Vermaelen en vooral Dembele doen dat goed in Nederland, Defour en Witsel kan je moeilijk krabbers noemen, die Hazard wordt in Frankrijk bewierrookt en Sonck maakt toch altijd zijn goaltje.

en wat doet VDE ermee? lange ballen naar voor en we zien wel waar we eindigen en laat ons vooral niet teveel combineren :roll:

Weezer
30 maart 2009, 11:44
ik weet niet of bondscoach zijn voor België zo'n prestigieuze baan is....

alhoewel er toch een pak talent rondloopt hoor. Kompany en Fellaini die in Engeland goed meekunnen, Simons, Vermaelen en vooral Dembele doen dat goed in Nederland, Defour en Witsel kan je moeilijk krabbers noemen, die Hazard wordt in Frankrijk bewierrookt en Sonck maakt toch altijd zijn goaltje.

en wat doet VDE ermee? lange ballen naar voor en we zien wel waar we eindigen en laat ons vooral niet teveel combineren :roll:

Kijk, dat bedoel ik. Het feit dat iemand als Dick Advocaat bijna openlijk solliciteert, geeft toch aan dat er van deze lichting wel degelijk een hele goeie ploeg te bouwen valt.

Txiki
1 april 2009, 20:00
:cheer: 1-0 :cheer:

Zwartengeel
1 april 2009, 20:01
:cheer: 1-0 :cheer:

Die Belgen toch... ;-)

Txiki
1 april 2009, 20:02
Die Belgen toch... ;-)

:cheer: 2-0 :cheer:

Zwartengeel
1 april 2009, 20:04
:cheer: 2-0 :cheer:

Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met reageren voor het een totale afslachting wordt... ;-)

Txiki
1 april 2009, 20:05
Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met reageren voor het een totale afslachting wordt... ;-)

:lol: doe gerust verder

vlijmscherp
2 april 2009, 07:00
in feite niet slecht dat ze verloren hebben. dan hebben de bobo's geen excuus meer om VDE niet te ontslaan.

Txiki
2 april 2009, 11:17
in feite niet slecht dat ze verloren hebben. dan hebben de bobo's geen excuus meer om VDE niet te ontslaan.

och, wie ligt daar wakker van? Ik ben blij dat ze verloren zijn, dat bespaart ons een hele boel folklore.

vlijmscherp
2 april 2009, 11:20
och, wie ligt daar wakker van? Ik ben blij dat ze verloren zijn, dat bespaart ons een hele boel folklore.

pf, neen, ik ben niet blij dat ze verloren hebben. ik kijk wel graag naar voetbal en dan waarom niet supporteren voor landgenoten. uiteindelijk zitten daar ook Vlamingen bij hoor, dus waarom zou ik niet voor hun supporteren? en ook die Walen en Brusselaars kunnen er niet aan doen hé....

backfire
2 april 2009, 11:27
terug on topic, welke Belg zou dan volgens u de nieuwe bondscoach moeten worden?

Paul Put.
Gezien het gebrek aan talent van deze zoveelste 'beste generatie sinds jaren' (hoeveel van die generaties hebben we ondertussen al zien passeren?) is een andere aanpak vereist. Gezien het groot aantal Oost-Europese ploegen in de poules moet mits wat omkoping wel 't een en ander te regelen vallen, niet?

Jean-Marie Pfaff
Waarmee gaan ze anders het volgende seizoen van de Pfaffs spijzen?

BigF
2 april 2009, 12:27
Vandereycken in De Morgen; "Het is nog niet voorbij, als we alle volgende matchen winnen bestaat er nog een kans."

Haha, heeft die naast Jacky Mathijsen gelegen ofzo?

Kijk eh, in feite is't simpel. Ik lees dat de voetbalbond pas volgende week een beslissing over de trainer neemt omdat ze nu 'nog te emotioneel zijn' (sic). Naast het feit dat ik vind dat mensen aan de top van de voetbalbond mensen zouden moeten zijn die de dag na een nederlaag hun emoties opzij kunnen zetten en als grote mensen verderwerken, is dit gewoon een por in Vandereyckens rug. Trap het zelf af, Rene anders moeten we u volgende week ontslaan, zoiets.

Dus, volgens mij neemt-ie ofwel zelf ontslag in de komende dagen ofwel wordt-ie er volgende week uitgebonjourd.
't Is natuurlijk wel zo dat als-ie zelf ontslag neemt hij niet kan gaan doppen natuurlijk.

BigF
2 april 2009, 12:36
Eigenlijk hoorde die reaktie thuis in de 'nieuwe trainer'-draad maar omdat het er hier ook al over ging heb ik me vergist.

Dat gebeurt ooit wel eens ja, ik ben ook maar een mens.

Monocle
2 april 2009, 15:35
Wat deze jongen (http://media.vrtnieuws.net/2009/04/224938013ONL0904011624028_wmvhi.wmv) zegt is er bonk op ...

1207
2 april 2009, 16:29
Wat deze jongen (http://media.vrtnieuws.net/2009/04/224938013ONL0904011624028_wmvhi.wmv) zegt is er bonk op ...

hij zit er boenk naast

bij de 1e goal komt die voorzet veels te makkelijk omdat 2 oudjes staan te kijken. bij de 2e goal laten simons en onze mudingayi zich belachelijk maken. Vermaelen heeft geen kans. ofwel loopt die bosnier los door ofwel legt hij het balletje opzij zoals nu.

de ervaren oudjes zijn te slecht
het op maturiteit steken is een zwak excuus