PDA

View Full Version : Fatah toch


Fiere Jood
31 maart 2009, 11:22
Blijkbaar nog 'Brandend Actueel' dus verse info.

Jeugdorkest in Westbank ontmanteld omdat het optrad in Israel

*KNIP*


Palestinian authorities disbanded a youth orchestra from a West Bank refugee camp after it played for a group of Holocaust survivors in Israel, a local official said on Sunday.

*KNIP*

Gelieve het auteursrecht te respecteren

ministe van agitatie
31 maart 2009, 16:28
Blijkbaar nog 'Brandend Actueel' dus verse info.

Zeer droevig van de Palestijnse autoriteiten in Jenin. Zeer idioot ook omdat het concert één van de zeldzame uitdrukkingen was van goodwil en menselijkheid. Ik vond het juist zeer straf dat die kinderen muziek brachten voor holocaustslachtoffers.

Mensen kunnen toch idioot zijn ...

Antoon
31 maart 2009, 16:42
Inderdaad een gemiste opportuniteit.

Een pluim voor die kinderen en de mensen die dit wilden organiseren.

liberalist_NL
31 maart 2009, 22:21
Kinderen stralen altijd onschuld en vrede uit, maar ze zijn helaas ook het kwetsbaarst. Dezelfde autoriteit die de kinderen hun vredespoging hebben in de kiem gesmoord verzorgen ook het onderwijs in die gebieden. Ik hou mijn hart vast wat voor een kleine monstertjes dat zal creëren.

Dit geeft toch goede hoop dat ondanks allerlei indoctrinatie, mensen zich toch tot het goede kunnen vechten.

Derk de Tweede
2 april 2009, 12:18
Kinderen stralen altijd onschuld en vrede uit, maar ze zijn helaas ook het kwetsbaarst. Dezelfde autoriteit die de kinderen hun vredespoging hebben in de kiem gesmoord verzorgen ook het onderwijs in die gebieden. Ik hou mijn hart vast wat voor een kleine monstertjes dat zal creëren.

Dit geeft toch goede hoop dat ondanks allerlei indoctrinatie, mensen zich toch tot het goede kunnen vechten.


Net is een Israelisch kind gedood door een aanval met een bijl.
Andere zouden gewond zijn.

bron: radio

barfo
2 april 2009, 15:19
kinderen horen ook niet misbruikt te worden voor holocaust propaganda

Jozef Ostyn
2 april 2009, 16:07
Jammer.

djimi
2 april 2009, 19:14
Een gemiste kans, inderdaad. Erg jammer allemaal.


Maar zolang de bouw en uitbreiding van illegale nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever doorgaat kan het vredesproces onmogelijk ècht uit de startblokken geraken, hé.

Wanneer zal dat ooit tot de hersenen der beleidsmakers in Israël doordringen?