PDA

View Full Version : Proficiat, Prins Laurent!


Patriot!
19 december 2002, 13:39
Zijne Koninklijke Hoogheid, Prins Laurent, heeft zich vandaag verloofd met Claire Coombs!
Ik moet het Hof prijzen met hun perfecte timing: het "vlaams handvest" en alle andere flamingantische uitvindingen worden nu uiteraard volledig naar de achtergrond geduwd. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf
19 december 2002, 13:45
Wie had dat ooit gedacht?
Laurent redder des vaderlands!
http://www.unics.uni-hannover.de/rrzn/endebrock/coll/cards/b72-5.gif

Knuppel
19 december 2002, 13:57
Ik hoorde op de staatsradio dat Laurent, het enfent terrible van het Hof, eindelijk onder dak is. Hij leidde een niet onbesproken leven. Zij wel. Bovendien wordt van haar verwacht dat ze haar zelfstandige baan, en dus haar onafhankelijkheid, opgeeft.

Leuke ruil moet ik zeggen...

Echt iets om trots op te zijn als eerlijke Belg.

VL
19 december 2002, 14:11
Oh en wat zijn we niet blij!

Moet ik nu ook nog een tricolore vlag kopen en die nog eens uithagen ook? Of is Laurant niet elite genoeg???

Patriot!
19 december 2002, 14:21
Ja, VL, op zo'n heuglijke dag als vandaag lijkt me dat wel gepast. :wink:
Ook een geweldige dag om, zoals de rest van de bevolking, Vlaanderen volledig te vergeten.

Knuppel
19 december 2002, 18:11
Ja, VL, op zo'n heuglijke dag als vandaag lijkt me dat wel gepast. :wink:
Ook een geweldige dag om, zoals de rest van de bevolking, Vlaanderen volledig te vergeten.

Omdat het Hof daar ook een goede gewoonte van maakt zeker?

chr.wouters
24 december 2002, 16:21
Laurent redder des vaderlands!


Oude tradities moeten terug in eer hersteld worden!
De consummatie van een prinselijk huwelijk moet bijgewoond worden door de Gevestigde Machten en een delegatie van de Onderdanen!
HEIL BELGIË!HEIL LAURENT!

Supe®Staaf
24 december 2002, 16:39
Laurent redder des vaderlands!


Oude tradities moeten terug in eer hersteld worden!
De consummatie van een prinselijk huwelijk moet bijgewoond worden door de Gevestigde Machten en een delegatie van de Onderdanen!
HEIL BELGIË!HEIL LAURENT!
:twisted: :twisted: :twisted:
Vroeg of laat toont iedereen zijn 'goestingskes'
Jij wil onze kersverse nieuwe prinses in haar nakie bewonderen, terwijl Laurent ze als een bronstige hengst bespringt?
Vreemd.
Ik zal toch eens zien wat ik voor je doen kan.
:wink:

Stefanie
24 december 2002, 17:12
Moest die Claire nu vlot Nederlands spreken... 't Was echt een zeer schaamtelijke vertoning. Dat zoiets zich een Belgische prinses durft te noemen...

chr.wouters
24 december 2002, 18:48
Jij wil onze kersverse nieuwe prinses in haar nakie bewonderen, terwijl Laurent ze als een bronstige hengst bespringt?
Ik zal toch eens zien wat ik voor je doen kan.


Uw toon is onnodig on-respectvol. Ik-en vele andere onderdanen-zijn slechts bezorgd om het voortbestaan van het VORSTENHUIS zodat een zekere controle niet meer dan passend is. In het niet al te verre verleden is gebleken dat sommige onzer vorsten op dat vlak zekere deficiënties vertoonden en daarmee de familietraditie onrecht aandeden.
Vunzige gedachten zijn mij vreemd, slechts het heil van de Monarchie en de Natie tellen hier!
LEVE CLAIRE!LEVE LAURENT!

Derk de Tweede
2 februari 2009, 17:45
:twisted: :twisted: :twisted:
Vroeg of laat toont iedereen zijn 'goestingskes'
Jij wil onze kersverse nieuwe prinses in haar nakie bewonderen, terwijl Laurent ze als een bronstige hengst bespringt?
Vreemd.
Ik zal toch eens zien wat ik voor je doen kan.
:wink:

Wat een taal! :evil:

roger verhiest
2 februari 2009, 17:51
We zijn allemaal vreemden in een vreemd land

Txiki
2 februari 2009, 17:52
Zijne Koninklijke Hoogheid, Prins Laurent, heeft zich vandaag verloofd met Claire Coombs!
Ik moet het Hof prijzen met hun perfecte timing: het "vlaams handvest" en alle andere flamingantische uitvindingen worden nu uiteraard volledig naar de achtergrond geduwd. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Met één groot verschil: Lorronke zal oud nieuws worden. De Vlaamse "uitvindingen" zullen binnen een paar maanden volop aan bod komen tijdens de verkiezingen. 8-)

La Chunga
2 februari 2009, 17:53
Ah, Prins Laurent! Is die al getrouwd? Da's nieuws!

Txiki
2 februari 2009, 17:53
Oh en wat zijn we niet blij!

Moet ik nu ook nog een tricolore vlag kopen en die nog eens uithagen ook? Of is Laurant niet elite genoeg???

Kost 6 euro in de Colruyt. Goed als vod om schoenen ofzo op te zetten met dit weer

Txiki
2 februari 2009, 17:54
Ja, VL, op zo'n heuglijke dag als vandaag lijkt me dat wel gepast. :wink:
Ook een geweldige dag om, zoals de rest van de bevolking, Vlaanderen volledig te vergeten.

:rofl: Mo vent toh!

Txiki
2 februari 2009, 17:54
Oude tradities moeten terug in eer hersteld worden!
De consummatie van een prinselijk huwelijk moet bijgewoond worden door de Gevestigde Machten en een delegatie van de Onderdanen!
HEIL BELGIË!HEIL LAURENT!

Emmerke hebben?

Txiki
2 februari 2009, 17:55
Uw toon is onnodig on-respectvol. Ik-en vele andere onderdanen-zijn slechts bezorgd om het voortbestaan van het VORSTENHUIS zodat een zekere controle niet meer dan passend is. In het niet al te verre verleden is gebleken dat sommige onzer vorsten op dat vlak zekere deficiënties vertoonden en daarmee de familietraditie onrecht aandeden.
Vunzige gedachten zijn mij vreemd, slechts het heil van de Monarchie en de Natie tellen hier!
LEVE CLAIRE!LEVE LAURENT!

Respect voor die zeveraars?

Txiki
2 februari 2009, 17:55
Wat een taal! :evil:

Ook de jouwe hoor Derk: Nederlands

Txiki
2 februari 2009, 17:55
We zijn allemaal vreemden in een vreemd land

Die Krupps! :cheer:

Weezer
2 februari 2009, 17:59
Graag wou je dit topic nog eens onder de aandacht brengen zeker? :mrgreen:

Txiki
2 februari 2009, 18:00
Graag wou je dit topic nog eens onder de aandacht brengen zeker? :mrgreen:

:rofl: En dat is'em goed gelukt :-P

Zwartengeel
2 februari 2009, 18:18
Moest die Claire nu vlot Nederlands spreken... 't Was echt een zeer schaamtelijke vertoning. Dat zoiets zich een Belgische prinses durft te noemen...

Is dat niet juist een vereiste voor een goede Belgische prinses in spe, geen of gebroken Nederlands spreken?

Derk de Tweede
2 februari 2009, 21:27
Graag wou je dit topic nog eens onder de aandacht brengen zeker? :mrgreen:

Maak me zorgen over de prins, vandaar!

Txiki
2 februari 2009, 21:29
Maak me zorgen over de prins, vandaar!

Zou dat varken al vet genoeg zijn om te slachten?

Jazeker
2 februari 2009, 22:44
Zou dat varken al vet genoeg zijn om te slachten?

http://www.youtube.com/watch?v=Fq-Hjaz2ZJw

FDM
2 februari 2009, 23:24
de Zonneprins laat weten dat hij van de kromgewerkte vlaam graag een tweede opslag zou krijgen dit jaar