PDA

View Full Version : Fusie met Nederland


Leo
15 april 2009, 16:35
Als Metternich de vraag niet stelt doe ik het maar:


Hoe staat u tegenover de hereniging met Nederland? Of dit nu Vlaanderen + Nederland is of België + Nederland, doet er even niet toe. Bent u ervoor te vinden om terug naar de staatsgrenzen te gaan van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden?

Oberon
15 april 2009, 19:35
Inderdaad ... waar zijn we mee bezig.

Oberon
25 april 2009, 15:54
lol. en daarmee was deze discussie afgerond.

The Joker
25 april 2009, 19:11
Kijk eens aan, dat zou fantastisch zijn. Mijn dietse vrienden, makkers, we zullen elkaar ten laatste male tegenkomen in het grote Neerlandsche Reich.

Ik stel het me al levendig voor. Een groot anti-kapitalistisch, arisch festival waar wulpse Amsterdamse troela's zingen en dansen met een frisse Amstel in de pootjes.
Volksvertier zal verzorgd worden door Laura Lynn, André Hazes en andere Get Readies.

Scarabaeida
25 april 2009, 22:43
De Verenigde Lage Landen, het hoeft niet Diets te zijn noch gebonden aan ideologie. Je ziet het plaatje verkeerd en te kortzichtig, allemaal omdat je je eigen mening verbergt achter jouw minachting voor bestaande bewegingen.

Unie der Provinciën
25 april 2009, 22:51
Andre Hazes? Die is zo dood als een pier! Daar komt geen noot meer uit dat strotje. Da's wel jammer, want nou moeten die valszingende etterbakkies van 'm zonodig een carriere maken.

Maar Leo, ik ben het HELEMAAL met je eens! Niet uit historisch sentiment, maar meer dan ooit denk ik dat het in ons belang is om ons te weren tegen de onderonsjes van Berlijn, Parijs en Londen.

Leo
28 april 2009, 06:50
Wel, John, komt er nog wat van?