PDA

View Full Version : Over An Michiels


Maarten Malaise
26 april 2009, 13:29
Het blijft een oprechte waarheid dat over een aantal Vlaams Belang mandatarissen weinig te vinden is in de media en op het net. Blijkbaar blijft men het deze partij negeren. De weinige informatie die ik kan vinden over sommige mandatarissen beperkt zich tot bronnen die door henzelf worden onderhouden, zoals de eigen websites. Een jammer zaak. Is het niet zo dat de media de waakhond van de democratie moet zijn? Als de journalistieke wereld deze taak wil blijven uitoefenen, dan moet zij minstens oog hebben voor en oor hebben naar elke partij die door haar vertegenwoordiging een invloed heeft op het bestuur van dit land. Deze dame vertoeft sedert 2004 in het Vlaams parlement ...

Tot hier mijn ergernis over de beperkte informatie. Eens kijken wat ik wél heb kunnen vinden.

An Michiels is licentiate in de filologie, geboren te Mortsel (bij Antwerpen), woont te Roosdaal (Vlaams Brabant), volksvertegenwoordiger sinds 2004, gewezen leerkracht Frans in het secundair onderwijs, moeder van vier kinderen. Zij is ook partijraadslid en lid van deze twee commissies
* Onderwijs, Vorming, Wetenschap en Innovatie
* Binnenlandse Aangelegenheden, Bestuurszaken, Institutionele en Bestuurlijke Hervorming en Decreetsevaluatie
Een fiche op de website van het Vlaams Belang:
http://www.vlaamsbelang.org/7/parlement/39/45/
Fiche op de website van het Vlaams parlement:
http://www.vlaamsparlement.be/Proteus5/showBioLex.action?id=2821
Op die laatste staan ook een paar links naar initiatieven en tussenkomsten.

Maarten

Kadee
28 april 2009, 22:40
Deze draad werd opgekuist. Het niveau van debateren hier was ver beneden alle peil, wie niet op een ernstige manier kan deelnemen aan dit debat zal er van worden uitgesloten.

abou Anis
28 april 2009, 23:05
Dat de draad opgekuist werd kan ik begrijpen. Dat alle berichten verwijderd werden al veel minder.
Er stond bijvoorbeeld de terechte kritiek in dat de inleidende paragraaf van dhr. Malaise vreemd genoeg wel hier opduikt, maar niet bij andere forumgasten als Peter Mertens.

Maximus Aurelius
28 april 2009, 23:07
Gelieve bovenstaande twee zurige commentaren te verwijderen.

Maarten Malaise
28 april 2009, 23:30
Dat de draad opgekuist werd kan ik begrijpen. Dat alle berichten verwijderd werden al veel minder.
Er stond bijvoorbeeld de terechte kritiek in dat de inleidende paragraaf van dhr. Malaise vreemd genoeg wel hier opduikt, maar niet bij andere forumgasten als Peter Mertens.

Daar is niets vreemd aan. Heb ik geschreven na een zoektocht die eindigde bij een stevige portie ergernis. Bij forumgasten zoals Peter Mertens heb ik voldoende waardevolle informatie gevonden.

Maarten Malaise
28 april 2009, 23:32
Dat de draad opgekuist werd kan ik begrijpen. Dat alle berichten verwijderd werden al veel minder.
Er stond bijvoorbeeld de terechte kritiek in dat de inleidende paragraaf van dhr. Malaise vreemd genoeg wel hier opduikt, maar niet bij andere forumgasten als Peter Mertens.

Door deze sessie zal de hoeveelheid informatie over An Michiels drastisch toenemen. ;-)

Maarten

Flanelcondoom
28 april 2009, 23:36
Door deze sessie zal de hoeveelheid informatie over An Michiels drastisch toenemen. ;-)

Maarten

Beste,

Misschien niet de juiste draad om dit te vragen, maar komt er een evaluatie/nabespreking van de forumsessies?

Maarten Malaise
28 april 2009, 23:47
Beste,

Misschien niet de juiste draad om dit te vragen, maar komt er een evaluatie/nabespreking van de forumsessies?

We komen momenteel handen tekort bij Politics.be. Heb je zin om zo'n evaluatie in elkaar te steken? ;-)

Vroeger werden de sessies omgezet naar vlot leesbare documenten waarin vragen en antwoorden bij elkaar werden gezet. 'Publieke interviews'. Ipv 'Politics.be sprak met ...' titelden we 'De burger sprak met ...'. Zou goed zijn als dergelijke documenten opnieuw worden aangemaakt.

Als iemand zich geroepen voelt ...

Maarten

Flanelcondoom
28 april 2009, 23:54
We komen momenteel handen tekort bij Politics.be. Heb je zin om zo'n evaluatie in elkaar te steken? ;-)

Vroeger werden de sessies omgezet naar vlot leesbare documenten waarin vragen en antwoorden bij elkaar werden gezet. 'Publieke interviews'. Ipv 'Politics.be sprak met ...' titelden we 'De burger sprak met ...'. Zou goed zijn als dergelijke documenten opnieuw worden aangemaakt.

Als iemand zich geroepen voelt ...

Maarten

Wel, ik kan die man van LDD evalueren. Als je belooft dat het mij geen ban zal kosten ;)

Herr Oberst
29 april 2009, 01:40
Er stond bijvoorbeeld de terechte kritiek in dat de inleidende paragraaf van dhr. Malaise vreemd genoeg wel hier opduikt, maar niet bij andere forumgasten als Peter Mertens.

Neen hoor, die kritiek was allesbehalve terecht - zoals al meerdere keren aangetoond is.