PDA

View Full Version : Zelfstandige


YVAN
4 mei 2009, 07:59
Wat denkt Uw partij te doen voor de zelfstandige ?

brother paul
4 mei 2009, 11:54
niets dus

Renesse
4 mei 2009, 12:03
Wat denkt Uw partij te doen voor de zelfstandige ?

Hen het warme gevoel van solidariteit te geven wanneer ze worden bestolen.

YVAN
4 mei 2009, 12:23
Met deze geen stem dus alleen voor het werkvolk maar wie geeft er werk ???? Daar eens over nagedacht.

brother paul
4 mei 2009, 14:26
yvan: je mag uw personeel zo niet onder druk zetten, dat de vakbonden dat doen akkoord, maar een werkgever doet dat toch niet, zo zijn volk chanteren ?

YVAN
4 mei 2009, 14:37
yvan: je mag uw personeel zo niet onder druk zetten, dat de vakbonden dat doen akkoord, maar een werkgever doet dat toch niet, zo zijn volk chanteren ?

Wat heeft dat nu mee te maken ? Aan chantage doe ik niet mee, mijn vraag is aan de forum leider van deze bewuste dialoog.

YVAN
4 mei 2009, 14:38
yvan: je mag uw personeel zo niet onder druk zetten, dat de vakbonden dat doen akkoord, maar een werkgever doet dat toch niet, zo zijn volk chanteren ?

Wat heeft dat nu mee te maken ? Aan chantage doe ik niet mee, mijn vraag is aan de forum leider van deze bewuste dialoog.

YVAN
4 mei 2009, 14:38
yvan: je mag uw personeel zo niet onder druk zetten, dat de vakbonden dat doen akkoord, maar een werkgever doet dat toch niet, zo zijn volk chanteren ?

Wat heeft dat nu mee te maken ? Aan chantage doe ik niet mee, mijn vraag is aan de forum leider van deze bewuste dialoog.

brother paul
4 mei 2009, 15:06
Yvan, mopje ;-)

en uw forumleider zal toch niet meer antwoorden, die gast voelt na 3 mei een last van zijn schouders vallen, die doen dat voor stemmen te sprokkelen, maar hier zo voor de forum leeuwen geworpen worden, is volgens mij geen pretje

YVAN
4 mei 2009, 15:19
Yvan, mopje ;-)

en uw forumleider zal toch niet meer antwoorden, die gast voelt na 3 mei een last van zijn schouders vallen, die doen dat voor stemmen te sprokkelen, maar hier zo voor de forum leeuwen geworpen worden, is volgens mij geen pretje


Nogal goed bezig, deze is dan ongeloofwaardig en moet maar beter niet aan de politiek beginnen.