PDA

View Full Version : Forummeeting


boer_bavo
21 april 2004, 10:51
Zelf heb ik nog nooit een forummeeting meegemaakt, maar desondanks lijkt het me wel een leuk idee om er één te organiseren.
Ik doe meteen een voorstel, omdat democratisch beslissen waar en wanneer toch niet werkt.
Vrijdag 30 april om 20u in café sport aan het station van Leuven. (oudezakkencafé waar het bier goedkoop is en zeker plaats genoeg).

Als er nog mensen zin hebben om af te komen, laat iets weten, of doe ev een ander voorstel.

FMisplon
21 april 2004, 11:49
Ikzelf zou normaal gezien alleszins kunnen aanwezig zijn.

Gentenaar
21 april 2004, 12:33
Vrijdagavond ben ik van wacht... sorry.

DaBlacky
21 april 2004, 14:38
kzit in Denemarken. Als jullie naar daar willen komen ;)

Spetsnaz
21 april 2004, 15:05
moet dat per se in Leuven,

waarom niet in Antwerpen ;)

ik denk dat ik daar misschien wel geraak

boer_bavo
21 april 2004, 15:20
moet dat per se in Leuven,

waarom niet in Antwerpen ;)

ik denk dat ik daar misschien wel geraak
Het ligt vlakbij het station. Je kan dus 's avonds gemakkelijk nog een trein of taxi pakken.
Oei nee, da's waar, in België zijn taxi's schandalig duur

Spetsnaz
21 april 2004, 15:26
organiseer er misschien eens een poll over

maar laat enkel de mensen stemmen die daar in geïnteresseerd zijn

Spelev
21 april 2004, 16:11
Ik kan komen.

boer_bavo
21 april 2004, 16:21
organiseer er misschien eens een poll over

maar laat enkel de mensen stemmen die daar in geïnteresseerd zijnIk denk dat het gemakkelijker is als iedereen die zin heeft om te komen en kan komen hier gewoon iets post. Dan weet je direct ook of het interessant zal worden of niet.

Ik ben trouwens aan het overwegen of we toch niet in de Lunatic zouden gaan zitten. Dat is iets sfeervoller, en maar een paar meter verder van het station ;-)

Spetsnaz
21 april 2004, 17:34
organiseer er misschien eens een poll over

maar laat enkel de mensen stemmen die daar in geïnteresseerd zijnIk denk dat het gemakkelijker is als iedereen die zin heeft om te komen en kan komen hier gewoon iets post. Dan weet je direct ook of het interessant zal worden of niet.

Ik ben trouwens aan het overwegen of we toch niet in de Lunatic zouden gaan zitten. Dat is iets sfeervoller, en maar een paar meter verder van het station ;-)

mij goed, maar ik ga ni komen voor twee man he ;)

Spelev
21 april 2004, 17:36
Ik denk dat het gemakkelijker is als iedereen die zin heeft om te komen en kan komen hier gewoon iets post. Dan weet je direct ook of het interessant zal worden of niet.

Ik ben trouwens aan het overwegen of we toch niet in de Lunatic zouden gaan zitten. Dat is iets sfeervoller, en maar een paar meter verder van het station ;-)

mij goed, maar ik ga ni komen voor twee man he ;)

Ben ik niet goed genoeg ofzo? :wink:

Spetsnaz
21 april 2004, 17:36
mij goed, maar ik ga ni komen voor twee man he ;)

Ben ik niet goed genoeg ofzo? :wink:
gij telt voor twee, goed ? ;)

Jeroen
21 april 2004, 17:58
Ik kom misschien, nog eens over nadenken ;)

Maus
21 april 2004, 20:08
Zelf heb ik nog nooit een forummeeting meegemaakt, maar desondanks lijkt het me wel een leuk idee om er één te organiseren.
Ik doe meteen een voorstel, omdat democratisch beslissen waar en wanneer toch niet werkt.
Vrijdag 30 april om 20u in café sport aan het station van Leuven. (oudezakkencafé waar het bier goedkoop is en zeker plaats genoeg).

Als er nog mensen zin hebben om af te komen, laat iets weten, of doe ev een ander voorstel.

Sorry, ik werk int weekend en de dag erop is het 1 mei, dus extra druk (en zeker geen mogelijkheid op "verlof" dus).

Spetsnaz
22 april 2004, 16:46
komt hier nog iets van of niet ?

Gentenaar
23 april 2004, 12:59
andere dag...

Spetsnaz
27 april 2004, 22:57
andere dag...

inderdaad

te weinig interesse

Tantist
28 april 2004, 17:19
Zelf heb ik nog nooit een forummeeting meegemaakt, maar desondanks lijkt het me wel een leuk idee om er één te organiseren.
Ik doe meteen een voorstel, omdat democratisch beslissen waar en wanneer toch niet werkt.
Vrijdag 30 april om 20u in café sport aan het station van Leuven. (oudezakkencafé waar het bier goedkoop is en zeker plaats genoeg).

Als er nog mensen zin hebben om af te komen, laat iets weten, of doe ev een ander voorstel.

Jaja, midden in de examens...

Ge hebt geluk dat ik dan net mijn eerste theoretische vak heb gedaan, misschien kom ik wel af, maar waarschijnlijk niet...

Vlaamse Leeuw
28 april 2004, 18:20
Er is inderdaad te weingi interesse. Iemand een andere dag in gedachten?

Spetsnaz
28 april 2004, 18:49
Er is inderdaad te weingi interesse. Iemand een andere dag in gedachten?
de week erop: 7 mei

maar dan wel een beetje maar promotie maken rond dit idee
misschien eerst ne poll voor de locatie of zo

Vlaamse Leeuw
28 april 2004, 18:51
Was er dan geen debat ergens in het Antwerpese - Kempenaar weet hier van denk ik?

Spetsnaz
28 april 2004, 18:52
Was er geen debat ergens in het Antwerpese - Kempenaar weet hier van denk ik?

geen idee.
wil jij je anders met dit voorstel bezighouden ?
want boer_bavo is wat stilgevallen denk ik

Vlaamse Leeuw
28 april 2004, 18:53
Ik weet het nog niet, indien er dat debat is, ga ik misschien daar naar toe. Anders wil ik wel naar een forumbijeenkomst gaan.

Spetsnaz
28 april 2004, 18:55
Ik weet het nog niet, indien er dat debat is, ga ik misschien daar naar toe. Anders wil ik wel naar een forumbijeenkomst gaan.

voor mij is een andere datum ook goed
maar niet te lang meer want er komen examens aan.
maar wel met een beetje tijd tussen zodat de mensen iets kunnen plannen he

Gentenaar
28 april 2004, 18:58
Dat ik daar nog niet eerder heb aan gedacht:

kom allemaal naar het 1 mei feest van de PVDA:

zang en dans, kinderanimatie, debatten waar mensen die het niet met ons eens zijn kunnen argumenteren, eten en drinken, boekenverkoop, allerlei standjes, ambiance quoi!

boer_bavo
28 april 2004, 20:03
Ik heb net bericht gekregen dat ik dan ook niet kan. Maar ik wil nog altijd komen als er andere mensen op een andere keer iets organiseren.

Spetsnaz
28 april 2004, 21:31
Er zal wel iemand het initiatief moeten nemen om dit te organiseren.

Ik wil dat wel doen maar dan is het wel in Antwerpen.

DaBlacky
29 april 2004, 19:40
Oei nee, da's waar, in België zijn taxi's schandalig duur

Gij zijt duidelijk nog nooit in Denemarken geweest.

Spetsnaz
29 april 2004, 19:40
Ik heb er een topic in K&K over geopend

http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=454677#454677

Nr.10
29 april 2004, 21:23
Ik heb net bericht gekregen dat ik dan ook niet kan. Maar ik wil nog altijd komen als er andere mensen op een andere keer iets organiseren.
Zet hier maar wat.
Ik wil je eens spreken over de boerenstiel 8)

TomB
30 april 2004, 05:27
Ik kan in alle geval niet komen.

The Paulus Experience
30 april 2004, 16:09
Ik kan in alle geval niet komen.

:roll: attention whore! :wink: :lol:

die moest ik u al lang es terug. keep the change