PDA

View Full Version : Onze paus is toch bruggen aan het bouwen..


brother paul
15 mei 2009, 06:06
Ik vind dat onze paus zijn best doet in het middenoosten.
Als signaal kan het tellen, we zijn hier ons imago van kruisvaarders aan het kwijtspelen, en in principe was het iets die allang moest gebeurd zijn.

Johan Bollen
15 mei 2009, 13:48
Heb je het niet over hoe de (corporatieve) media brengt dat wat de paus doet? Ik wil daarmee niet zeggen dat ik afkeur wat de paus doet in het midden oosten, maar er zijn ook zaken die niet vermeld worden. Een ervan is de 'boycot' (type politie met wapens in de hand, sluiten lokaal, meenemen papieren...) door Israel van een persconferentie waar o.a. een belangrijk katholiek leider in Israël en de groot mufti van Jeruzalem aan zouden meedoen. De paus negeeerde dit verhaal. En de media?

En dit is maar 1 voorbeeld.

brother paul
15 mei 2009, 14:11
Heb je het niet over hoe de (corporatieve) media brengt dat wat de paus doet? Ik wil daarmee niet zeggen dat ik afkeur wat de paus doet in het midden oosten, maar er zijn ook zaken die niet vermeld worden. Een ervan is de 'boycot' (type politie met wapens in de hand, sluiten lokaal, meenemen papieren...) door Israel van een persconferentie waar o.a. een belangrijk katholiek leider in Israël en de groot mufti van Jeruzalem aan zouden meedoen. De paus negeeerde dit verhaal. En de media?

En dit is maar 1 voorbeeld.

dat is dan een schaduwzijde, maar enfin, de paus doet zijn best, en hij moest het al eerder gedaan hebben. Moslims een hand geven

Saïd El Khadraoui
16 mei 2009, 18:42
De Paus heeft inderdaad de oprichting van een onafhankelijke Palestijnse staat gesteund. Dat is belangrijk, want alleen dan zullen we daar vrede kennen.

Said