PDA

View Full Version : Komt hier nog iets van?


Flanelcondoom
15 mei 2009, 14:17
Er zijn genoeg forummers, komt er nog een sessie?


En liefst geen K&K-onderonsje, ik denk dat dat geonderons juist afschrikkend is voor veel forummers.

IronChef
15 mei 2009, 19:09
Ik zie dat Flanelcondoom zich kandidaat heeft gesteld.

En dan nu de traditionele openingsvraag: hoe vaak per maand eet je frieten en wat is je favoriete saus?

IronChef
15 mei 2009, 19:16
Vanwaar je interesse voor kastensystemen?

Flanelcondoom
15 mei 2009, 19:28
Ik zie dat Flanelcondoom zich kandidaat heeft gesteld.

En dan nu de traditionele openingsvraag: hoe vaak per maand eet je frieten en wat is je favoriete saus?

Gemiddeld 0.5 keer per maand, curryketchup.

Flanelcondoom
15 mei 2009, 19:33
Vanwaar je interesse voor kastensystemen?

Wel, ik had altijd al een gelijkaardige structuur in gedachte, daar ik van mening ben daar ten eerste bestuur niet uitgevoerd kan worden door mensen die de complexe materie van het regeren niet kunnen begrijpen, en ten tweede dat iedereen zich dient te ontplooien in hetgeen hij of zij goed in is.

Dit laatste is hetgeen het liberaal systeem poogt te bereiken, maar faalt, aangezien er een ontwrichting ontstaat daar enkel voor de liberale markt nuttige beroepen voorrang krijgen en er een rat race ontstaat naar jobs waar veel mensen helemaal niet thuishoren.
Beroepen die veel belangrijker zijn dan diegene die vandaag aanzien genieten, pakweg leerkracht secundair onderwijs, worden niet prioritair en worden opgevuld door mensen die niks beter kunnen bereiken en dit met tegenzin doen.

De rampen die we zien (of weigeren te zien, hangt van de forumlezer af) zijn een gevolg daarvan.


Later was ik die structuur zelfs al vergeten. Ik had enkele liberale flirten, maar toen ik in contact kwam met de literatuur van onder andere Julius Evola zag ik dat niet enkel er andere aanhangers waren van die theorie, maar dat ze (met enkele aanpassingen aan de tijd uiteraard) de -enige- duurzame en menselijke structuur was.

Knipp
15 mei 2009, 19:38
Alles draait dus rond een korrekte analyse van het nut van beroepen ?

Ik voel al maanden aan dat jij en ik op dezelfde lijn zitten, maar begin nu pas te zien dat het sleutelwoord 'beroepen' is.

Flanelcondoom
15 mei 2009, 19:41
Alles draait dus rond een korrekte analyse van het nut van beroepen ?

Ik voel al maanden aan dat jij en ik op dezelfde lijn zitten, maar begin nu pas te zien dat het sleutelwoord 'beroepen' is.

Precies, beroepen is het sleutelwoord. Het heeft dus weinig met macht te maken. Meer zelfs: het beroep van bestuurder wordt een puur technische zaak.

Het tweede belangrijke punt is onderwijs.

Dronkoers
15 mei 2009, 21:55
Er zijn genoeg forummers, komt er nog een sessie?


En liefst geen K&K-onderonsje, ik denk dat dat geonderons juist afschrikkend is voor veel forummers.

Post het dan niet in k&k? ;-)

Flanelcondoom
15 mei 2009, 21:56
Post het dan niet in k&k? ;-)

Dit is een Dronkoersvrij onderdeel van K&K. Een eiland in de zee van bier. Een oasis in de dorre woestijn.

Knipp
16 mei 2009, 05:25
Post het dan niet in k&k?

Als ik goed observeer, is K&K de zone met het grootste aantal lezers ...

Ik denk niet dat het 'geönderons' afschrikt.

Of minstens gecompenseerd wordt door 'een volle tent'.
En door de hoge graad van entertainment.

Ik heb wat testjes op stapel staan, heb een handvol vrienden uitgenodigd die volkomen onvertrouwd zijn met p.be, en ga nauwkeurig trachten in kaart te krijgen wat hun eerste impressie is, van K&K ihb.

Knipp
16 mei 2009, 10:26
Tien vragen voor Flanelcondoom.

1. Welk beeld roept het woord 'aandachtshoer' bij je op ?

2. Heb je een wekker ? Indien ja, beschrijf het ding.

3. Wat zie je door je raam ?

4. Hoe perfect is je zicht ? Moet je brillen of lenzen ?

5. Wat is jouw interpretatie van de zin 'Ejje gie die karre mee' ?

6. Denk je dat er toekomst is voor interactief online kwissen als vorm van kennisoverdracht ?

7. Heb je een boekentas ? Beschrijf of beschrijf je alternatief.

8. Wat is je opinie over poker op televisie ?

9. Waar koop je je brood ? Of eet je geen brood ??

10. Wat heb ik dat jij niet hebt ? ( hèhè )

Firestone
16 mei 2009, 10:57
Ik heb wat testjes op stapel staan, heb een handvol vrienden uitgenodigd die volkomen onvertrouwd zijn met p.be, en ga nauwkeurig trachten in kaart te krijgen wat hun eerste impressie is, van K&K ihb.Oei, we krijgen bezoek!

Alvast mijn leukste laarsjes aantrekken de komende dagen.

Tien vragen voor Flanelcondoom.

5. Wat is jouw interpretatie van de zin 'Ejje gie die karre mee' ?
:rofl:

Flanelcondoom
16 mei 2009, 11:55
Tien vragen voor Flanelcondoom.

1. Welk beeld roept het woord 'aandachtshoer' bij je op ?

2. Heb je een wekker ? Indien ja, beschrijf het ding.

3. Wat zie je door je raam ?

4. Hoe perfect is je zicht ? Moet je brillen of lenzen ?

5. Wat is jouw interpretatie van de zin 'Ejje gie die karre mee' ?

6. Denk je dat er toekomst is voor interactief online kwissen als vorm van kennisoverdracht ?

7. Heb je een boekentas ? Beschrijf of beschrijf je alternatief.

8. Wat is je opinie over poker op televisie ?

9. Waar koop je je brood ? Of eet je geen brood ??

10. Wat heb ik dat jij niet hebt ? ( hèhè )


1) Iemand die bij slecht weer met de autoruiten omlaag luide muziek afspeelt, zodat anderen het zouden horen.

2) Grijs ding op batterij. Meestal heb ik doch geen wekker nodig. Ik kan in 9/10 gevallen exact op tijd wakker worden zonder.

3) Woud.

4) Perfect. Ik zie eekhoorntjes rondspringen op de bomen van het woud.

5) Er zijn twee mannen een tuin aan't aanleggen. Een van die mannen is even met het minibusje gerief gaan halen. De andere man heeft hem nadrukkelijk gezegd dat hij de kruiwagen moest meebrengen. Toen de bestuurder uitstapt, krijgt hij die vraag.

6) Hoogstwaarschijnlijk, mits wat lobbywerk.

7) Groengrijzig Eastpakzakje. Typisch, niet?

8) Ik ben niet goed genoeg om echt te kunnen volgen.

9) De supermarkt, meestal. Is gemakkelijkste.

10) Een halftamme merel.

moser
16 mei 2009, 16:39
1) 5) Er zijn twee mannen een tuin aan't aanleggen. Een van die mannen is even met het minibusje gerief gaan halen. De andere man heeft hem nadrukkelijk gezegd dat hij de kruiwagen moest meebrengen. Toen de bestuurder uitstapt, krijgt hij die vraag. Kostelijk 8-)

Burkide
16 mei 2009, 20:14
Welk boek moet ik eens dringend aan mijn te-lezenlijst toevoegen?