PDA

View Full Version : 7 juni..... The Final Countdown.


Henri1
25 mei 2009, 23:36
Laat jullie maar eens goed gaan.

Welke partijen staan voor wat ?

Hoeveel kans hebben ze ermee te scoren en waarop gaan ze afgerekend worden ?

Busse87
27 mei 2009, 22:24
7 Juni ?

Er gaat juist niks veranderen . Alles blijft zoals het is en zal zo blijven . Als ik de lijsten zie ( jonge mensen van mijn leeftijd , de zoontjes en dochters en andere familieleden , mensen van wie ik nog nooit gehoord of gezien heb , enz...

Zoveel mensen maar ik weet van niemand niet wat hij juist wilt realiseren .
Met nen schone kop op een plakaat gaan staan kan ik ook . Hier in mijn buurt hangen er aan paar voorover gebogen met nen diepe decollete . Ik bedoel ?? Effe persoonlijk : Mijn vriendin zou voor jj de gucht willen stemmen moest ze kunnen . Als je ze vraagt waarom ?? "Ja die heeft goede punten" . Welke punten ?? Dan verklaarde da ze niks van politiek kende en begon ze maar over de boekjes . En dan moet je weten dat er veel zijn die ook op iemand stemmen maar begot niet weten wat die man al heeft gedaan of niet .

Achter 7 juni kunnen we weer 2 jaar den boom in . Wij klagen en zeveren , en hop , stemmen toch maar terug op dezelfde en die doen rustig voort .
Als vlaams-nationalist begin ik ook een afkeer te krijgen van mijn "eigen volk" . Ik ben grondig aan het nadenken om naar onze noorderburen te verhuizen als dit landje zo blijft voortdoen...

En op wie je ook stemt , je krijgt altijd dezelfde terug .

FDM
27 mei 2009, 22:27
Ik ben grondig aan het nadenken om naar onze noorderburen te verhuizen als dat landje zo blijft voortdoen

de uit-stroom zou nu al groter zijn dan de instroom

Gwyndion
27 mei 2009, 23:12
Inderdaad erg frustrerend Busse, ik ken zo ook genoeg mensen, nog erger is als ze ergens voor stemmen omdat hun ouders het gedaan hebben...Zelf even nadenken lijkt teveel moeite te zijn. Hmm...als je naar Nederland verhuist...denk je dat we een gemeente zouden kunnen opeisen als we er met voldoende gaan wonen?

FDM
4 juni 2009, 19:37
nva oa staat voor vlaamse autonimie

Txiki
4 juni 2009, 19:41
7 juni: the final cut :cheer:

Zet de boel plat - Stem niet - Het is niet verplicht

Henri1
6 juni 2009, 13:24
7 juni: the final cut :cheer:

Zet de boel plat - Stem niet - Het is niet verplicht

DER:-D UNTERGANG........

Dimensie
6 juni 2009, 13:28
DER:-D UNTERGANG........

Voor de BUB?

daiwa
6 juni 2009, 13:30
Voor de BUB?


Ik denk niet dat die nog veel lager kunnen zinken.

Parallelle Amplitude
6 juni 2009, 13:30
Voor de BUB?

It's gonna get worse before it'll get better.. Er is nog een mooie rol weggelegd voor Bub'bers en andere regimehoeren in de komende decennia...

Dimensie
6 juni 2009, 13:33
Ik denk niet dat die nog veel lager kunnen zinken.

Het zou nog eens iets zijn als die de kiesdrempel halen, laat staan een 'oerslechte' score zoals ze voor het VB voorspellen. Van zo'n oerslechte score kunnen die mannen enkel dromen ...:lol:

Een Untergangscore van 15 %, dat is ..... science fiction voor de BUB.
:rofl: