PDA

View Full Version : "Islam is hier om te blijven"


Uh-Huh
2 juni 2009, 20:10
Wat vindt u van de opinie van vele (jonge) moslims zoals Karim Hassoun: "Dewinter pakt beter zijn koffers, want islam is hier om te blijven (http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Itemid=1)"?

Wil uw partij wérkelijk deze wereldgodsdienst uit Vlaanderen?
Hoe wil men dit concreet aanpakken en hoe groot schat u de slaagkansen?

dominatrix
2 juni 2009, 20:12
Ik vind het maar een zwakke tekst als ik eerlijk mag zijn.

Uh-Huh
2 juni 2009, 20:20
Ik vind het maar een zwakke tekst als ik eerlijk mag zijn.
Oe, tegen zo'n argument kan men niet op. Nu is de islam weg. :roll:

ghostic
2 juni 2009, 20:24
je moet de mensen ook ergens begrijpen he ...ginder in hun land word er zodanig gedictatuureerd dat de mensen over lopen van frustraties omdat hier de ontwikeling zodanig (vooruit) gaat ...ze willen ook een beetje ne laptop en een plasma tvke zoals ons ...daarom dat ze hier hun toevlucht zoeken ...ginder is niks dan geloof en zand ...tis ergens normaal he ...spijtig dat ze hun geloof hebben meegebracht....dat is de boosdoener...

dominatrix
2 juni 2009, 20:25
Oe, tegen zo'n argument kan men niet op. Nu is de islam weg. :roll:

:lol: Was't maar waar.

Neen,vind het gewoon een nogal 'fuck you' achtig schrijfsel.

Denk dat we die godsdienst moeten aanpakken op haar groei. Geen subsidies meer, geen bouwvergunningen meer voor moskeetoestanden, geen imams meer toelaten uit andere landen. Radicale elementen terugsturen, radicale moskees sluiten...

Voor al het overige ben ik de mening toegedaan Karim zelf het antwoord te geven.

Savatage
2 juni 2009, 20:26
Wat vindt u van de opinie van vele (jonge) moslims zoals Karim Hassoun: "Dewinter pakt beter zijn koffers, want islam is hier om te blijven (http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Itemid=1)"?

Wil uw partij wérkelijk deze wereldgodsdienst uit Vlaanderen?
Hoe wil men dit concreet aanpakken en hoe groot schat u de slaagkansen?

Waarom van vele moslims? De partij waar hij deel van uitmaakt is er nog geen 1 keer in geslaagd om een redelijk aantal stemmers aan te trekken voor hun ideëen. Er is nochtans potentieel genoeg voor in Antwerpen, maar het lijkt ze maar niet te lukken in de stembus.

dominatrix
2 juni 2009, 20:27
je moet de mensen ook ergens begrijpen he ...ginder in hun land word er zodanig gedictatuureerd dat de mensen over lopen van frustraties omdat hier de ontwikeling zodanig (vooruit) gaat ...ze willen ook een beetje ne laptop en een plasma tvke zoals ons ...daarom dat ze hier hun toevlucht zoeken ...ginder is niks dan geloof en zand ...tis ergens normaal he ...spijtig dat ze hun geloof hebben meegebracht....dat is de boosdoener...

Dat ginder niks is... hmmm, die keren dat ik moslim landen bezocht heb was er inderdaad op veel plaatsen niks en hadden er vele honger. Maar moderne mediamiddelen bij de vleet hoor. En de Sauidi's e.d., met 7% eigenaar van de VS,hebben meer dan genoeg middelen en mogelijkheden. Velen zijn zo rijk als de zee diep is...

ghostic
2 juni 2009, 20:27
:lol: Was't maar waar.

Neen,vind het gewoon een nogal 'fuck you' achtig schrijfsel.

Denk dat we die godsdienst moeten aanpakken op haar groei. Geen subsidies meer, geen bouwvergunningen meer voor moskeetoestanden, geen imams meer toelaten uit andere landen. Radicale elementen terugsturen, radicale moskees sluiten...

Voor al het overige ben ik de mening toegedaan Karim zelf het antwoord te geven.

your damn right ...

Uh-Huh
2 juni 2009, 20:28
:lol: Was't maar waar.

Neen,vind het gewoon een nogal 'fuck you' achtig schrijfsel.

Denk dat we die godsdienst moeten aanpakken op haar groei. Geen subsidies meer, geen bouwvergunningen meer voor moskeetoestanden, geen imams meer toelaten uit andere landen. Radicale elementen terugsturen, radicale moskees sluiten...

Voor al het overige ben ik de mening toegedaan Karim zelf het antwoord te geven.
Dat zal toch op zwaar (internationaal, Europees) protest stuiten? Of denkt men dit zomaar te kunnen doorvoeren?

dominatrix
2 juni 2009, 20:28
Waarom van vele moslims? De partij waar hij deel van uitmaakt is er nog geen 1 keer in geslaagd om een redelijk aantal stemmers aan te trekken voor hun ideëen. Er is nochtans potentieel genoeg voor in Antwerpen, maar het lijkt ze maar niet te lukken in de stembus.


De sossen kunnen vooralsnog meer beloven ;-)

dominatrix
2 juni 2009, 20:30
Dat zal toch op zwaar (internationaal, Europees) protest stuiten? Of denkt men dit zomaar te kunnen doorvoeren?

Vraag maar aan de Denen wat die allemaal in hun wetten hebben gegoten, over wat IJzeren Rita net boven de grens deed. Of denk je dat ze in de VS U vrij U ganske laten gaan als ge nog maar richting terrorisme neigt? Overlaatst was er op CNN nog een hele reportage over de Moslims in Brussel... die zijn meer op de hoogte van de adders die wij aan onze borst koesteren dan wijzelf.

En uiteindelijk denk ik dat onze soevereiniteit ook wel eens mag primeren, nietwaar?

Uh-Huh
2 juni 2009, 20:32
Waarom van vele moslims? De partij waar hij deel van uitmaakt is er nog geen 1 keer in geslaagd om een redelijk aantal stemmers aan te trekken voor hun ideëen. Er is nochtans potentieel genoeg voor in Antwerpen, maar het lijkt ze maar niet te lukken in de stembus.
Wel, ik geloof dat de meeste moslims bereidt zijn zich te integreren, zonder daarbij hun godsdienst op te geven. Het is niet omdat je als moslim niet op de AEL of een moslimpartij stemt, je daarom anti-islamitisch stemt. Er zijn nog genoeg alternatieven voor moslims in Vlaanderen.

Dixie
2 juni 2009, 21:10
Denk dat we die godsdienst moeten aanpakken op haar groei. Geen subsidies meer, geen bouwvergunningen meer voor moskeetoestanden, geen imams meer toelaten uit andere landen. Radicale elementen terugsturen, radicale moskees sluiten...
Dat zal toch op zwaar (internationaal, Europees) protest stuiten? Of denkt men dit zomaar te kunnen doorvoeren?

geen probleem volgens mij niets verkeerd aan deze opsomming! Tenzij je bvb een fan bent voor radicale haatzaaiers

Gun
27 juni 2009, 14:10
Wat vindt u van de opinie van vele (jonge) moslims zoals Karim Hassoun: "Dewinter pakt beter zijn koffers, want islam is hier om te blijven (http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Itemid=1)"?

Wil uw partij wérkelijk deze wereldgodsdienst uit Vlaanderen?
Hoe wil men dit concreet aanpakken en hoe groot schat u de slaagkansen?Onmiddellijk alle subsidies aan godsdienstige genoot- en gemeenschappen bevriezen ...

HAMC
27 juni 2009, 14:41
Onmiddelijk alle gelovigen opsluiten in de psychiatrie.

Daar kunnen ze, samen met napoleon, geen kwaad uitrichten.

Dajjal
27 juni 2009, 14:51
Elke godsdienst moet puur in de prive-sfeer beleefd worden.

Elke godsdienst die niet in overeenstemming is met de universele rechten van de mens (gelijkheid man en vrouw, weet u wel...) moet ondergeschikt zijn aan de seculiere wetgeving van het land.

Met Islam an sich is er geen probleem. De Qu'ran predikt in de basis hetzelfde als de Bijbel. Het is alleen een probleem als sommige mensen de godsdienst perverteren om zichzelf in een machtspositie te manouvreren, en de rechten van anderen te beknotten.

Man en vrouw hebben gelijke rechten en plichten in Belgie. Love it or leave it.

Pieter B
27 juni 2009, 20:47
Het is toch niet omdat de Islam aanwezig is dat mensen niet mogen proberen om de moslims te overtuigen van hun ongelijk. 30 jaar geleden had niemand het gedacht. Maar het Katholicisme staat op het punt om uit te sterven in België.

Dit kan even goed met de Islam gebeuren. De immigranten zijn er om te blijven. Maar of de Islam blijft is een heel andere vraag.

filosoof
27 juni 2009, 21:00
:lol: Was't maar waar.

Neen,vind het gewoon een nogal 'fuck you' achtig schrijfsel.

Denk dat we die godsdienst moeten aanpakken op haar groei. Geen subsidies meer, geen bouwvergunningen meer voor moskeetoestanden, geen imams meer toelaten uit andere landen. Radicale elementen terugsturen, radicale moskees sluiten...Ah, ja, 'moeten' we dat?

Voor al het overige ben ik de mening toegedaan Karim zelf het antwoord te geven.Dan doe je dat maar, hé.

filosoof
27 juni 2009, 21:03
Het is toch niet omdat de Islam aanwezig is dat mensen niet mogen proberen om de moslims te overtuigen van hun ongelijk. 30 jaar geleden had niemand het gedacht. Maar het Katholicisme staat op het punt om uit te sterven in België.

Dit kan even goed met de Islam gebeuren. De immigranten zijn er om te blijven. Maar of de Islam blijft is een heel andere vraag.De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.

filosoof
27 juni 2009, 21:06
Onmiddelijk alle gelovigen opsluiten in de psychiatrie.

Daar kunnen ze, samen met napoleon, geen kwaad uitrichten.Ruzie gehad met Preusse?:lol:

vlijmscherp
27 juni 2009, 21:28
De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.

laten we het hopen.

langs de andere kant, het is niet aan ons om dat te zeggen....

circe
27 juni 2009, 21:52
De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.

juist! ze zijn al volop bezig:

De islam vernederlandst in hoog tempo. In een nieuwe stap naar volledige integratie heeft het Contactorgaan Islam Nederland (CIN) voorgesteld om Allah voortaan Albert te noemen. Mohammed gaat, als het aan de organisatie ligt, in het vervolg door het leven als Mark. Hiermee hopen de samenwerkende moslimorganisaties het islamitische geloof toegankelijker te maken en beter in te passen in de Nederlandse samenleving.

De voorzitter van het CIN, Yousef el Saidi, twijfelt er niet aan dat het initiatief het imago van de islam zal verbeteren. “We hebben het gevoel dat veel niet-islamitische landgenoten ons slecht begrijpen en dat willen we veranderen. Aan de kernwaarden van ons geloof gaan we niets veranderen, maar wel kunnen we veel islamitische gebruiken ‘vernederlandsen’. Daarom bidden wij voortaan tot Albert en Zijn Profeet Mark, vrede zij met hem.”

(...)
Het CIN heeft een groot aantal concrete maatregelen aangekondigd, die het beeld van een Nederlandse islam verder zullen uitdragen. Zo zullen de van televisie bekende Meiden van Halal voortaan hun hoofddoeken verruilen voor traditionele Volendamse klederdracht. Jihad Alariachi, een van de drie Meiden: “We slaan twee vliegen in een klap: we houden ons haar verborgen, zoals het hoort, en we zien er tegelijkertijd oerhollands uit! Een knappe jongen die nu nog met kritiek komt!” Verder zal het Suikerfeest met onmiddelijke ingang worden omgedoopt in het ‘Stroopwafelfeest’

http://www.speld.nl/2009/06/22/allah-heet-voortaan-albert/

dat volendammer mutsje is misschien nog een idee voor de directrice van het Atheneum in antwerpen? En dat stroopwafelfeest wordt in Antwerpen natuurlijk : Het lacqmans (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lackmans)-feest

Boontjes
27 juni 2009, 23:17
Onmiddellijk alle subsidies aan godsdienstige genoot- en gemeenschappen bevriezen ...
Dazt is inderdaad DE optie: maar dan ook alle kerken, kerkfabrieken, parochiezalen etc. etc. en alles wat iet of wat met de kerk te maken heeft- vrees voor veel 'Zuster'klinieken, Carithas e.a.
IS de enige oplossing: geen subsidies meer aan alles wat iet of wat met geloof/kerk/god/allah te maken heeft...Helaas is dit een revolutie-> als Carithas én het >Vrij Katholiek Onderwijs subsidies blijft krijgen,waarom dan ook de anderen niet???( en dat zijn er ook wat hé: de protestanten, de Boeddhisten, de vrijzinnigen, de verschillende orthodoxe kerken...+ daarbonenop de Vlaams-Waalse nuances en je krijgt de klassieke Belgische mengelmoes.
Waarom niet zoals in Frankrijk: absolute scheiding kerk en staat - één onderwijs (georganiseerd door de staat, wat zijn plicht is), géén hoefddoeken in de scholen (en noch op straat)

Straks krijgen wij vrije (jawel: godsdienstige Islamitische scholen - met dank aan het vrij onderwijs..

Nierika
28 juni 2009, 01:00
Islam zal niet blijven in Europa, en zal ook verdwijnen op wereldvlak. Momenteel wordt de schijn nog hoog gehouden, door middel van repressie, groepsdruk, intimidatie... maar zovelen zijn het stilletjesaan beu.
Moslims zijn ook maar mensen, en dus zullen ze de rede uiteindelijk ook de overhand laten halen.
Het eerste dominosteentje moet gewoon nog vallen, en de laatste stuiptrekkingen van deze godsdienst zullen waarschijnlijk de zwaarste zijn, maar verdwijnen zal ze!

Nierika
28 juni 2009, 01:18
Wat vindt u van de opinie van vele (jonge) moslims zoals Karim Hassoun

Overigens vind ik in zijn opiniestukje getuigen van een extreem patserige instelling (strijden, gelag betalen, tot de laatste snik, honderdduizenden op zijn weg vinden, etc etc etc)
Als voorzitter van een vereniging zich zo laten gaan kan tellen...
Het verstrekt alleen maar mijn vermoeden dat AEL niks meer is dan een organisatie van opruiers en polarisatie, waar de harmonie in onze samenleving geen baat kan van ondervinden.

Wat ik me ook afvraag:
Een maatschappij daarentegen waar éénieder de ruimte heeft om zijn of haar cultureel patrimonium in alle vrijheid uit te dragen is de enige garantie op harmonie in deze samenleving

Zou hij zo los uit de pols een islamitisch land kunnen als voorbeeld geven voor bovenstaande omschrijving?

Pieter B
28 juni 2009, 02:00
Vrij Katholiek Onderwijs subsidies blijft krijgen,waarom dan ook de anderen niet???.

Niet alleen het katholiek vrij onderwijs wordt gesubsidieerd. Alle vrije netten die aan bepaalde standaarden voldoen worden gesubsidieerd. (vb: steinerscholen) Dat is een direct gevolg van de vrijheid van onderwijs en maar goed ook. Dit zijn degelijke instellingen die vaak betere resultaten boeken dan staatsscholen. Er is geen reden om hen te discrimineren.

Pieter B
28 juni 2009, 02:03
De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.

Nee, de Islam is een geloof en zoals alle godsdiensten kan deze verdwijnen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Islam hiervoor immuun zou zijn.

Het kan zelf heel snel gaan. Er is maar 1 afvallige generatie nodig die de Islam afzweert om het te laten verdwijnen.

Dat wil niet zeggen dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren. Maar het is idioot om te stellen dat het niet zou kunnen, wanneer we iets zeer gelijkaardig zien bij onze eigen Godsdienst.

Another Jack
28 juni 2009, 15:18
Ruzie gehad met Preusse?:lol:

Eigenlijk vind ik het figuur (of construct zoals sommigen beweren)interessant als "idiot utile", hij verpersoonlijkt de waanzin van gelovigen over alle Jezussen, Allah's en Jehova's heen.

Ik twijfel in tegenstelling tot HAMC nog steeds of we ze moeten dulden (net als een zatte nonkel) of radicaal naar de psychiatrie verwijzen..

born2bewild
28 juni 2009, 16:34
De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.

misschien moeten we u eerst exporteren, kwestie van wat te gewennen

born2bewild
28 juni 2009, 16:39
Dat zal toch op zwaar (internationaal, Europees) protest stuiten?
Van Wilders bedoelt u? Of Berlusconi? Of oost-europa?

Boontjes
28 juni 2009, 21:28
misschien moeten we u eerst exporteren, kwestie van wat te gewennen
Kunnen we meteen alle christenen ook exporteren (misschien naar de ruimte?). Probleem is niet de Islam-> probleem is godsdienst tout court, en zeker alle 'Boeken'-godsdiensten (katholicisme, protestantisme, jodendom en islam!).
Net zo min of men de paus weg krijgt, zal men de islam kwijt kunnen...
Tenzij de mensheid globaal tot de jaren van verstand komt, maar dat is wishfull thinking...

filosoof
28 juni 2009, 21:32
Nee, de Islam is een geloof en zoals alle godsdiensten kan deze verdwijnen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Islam hiervoor immuun zou zijn.

Het kan zelf heel snel gaan. Er is maar 1 afvallige generatie nodig die de Islam afzweert om het te laten verdwijnen.

Dat wil niet zeggen dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren. Maar het is idioot om te stellen dat het niet zou kunnen, wanneer we iets zeer gelijkaardig zien bij onze eigen Godsdienst.bij onze eigen Godsdienst.Ik heb géén godsdienst, zoals zeer velen hier. Maar ik gun jou de jouwe, Preusse de zijne en de moslims de hunne.

filosoof
28 juni 2009, 21:34
misschien moeten we u eerst exporteren, kwestie van wat te gewennenIk noteer dat je andersdenkenden wil deporteren.

Boontjes
28 juni 2009, 21:37
Nee, de Islam is een geloof en zoals alle godsdiensten kan deze verdwijnen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Islam hiervoor immuun zou zijn.

Het kan zelf heel snel gaan. Er is maar 1 afvallige generatie nodig die de Islam afzweert om het te laten verdwijnen.

Dat wil niet zeggen dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren. Maar het is idioot om te stellen dat het niet zou kunnen, wanneer we iets zeer gelijkaardig zien bij onze eigen Godsdienst.
Vraag: wat is onze eigen godsdienst? En als je daarmee de bijbel bedoelt: die stond nog nooit zo sterk: kijk maar naar Amerika, en naar O.-Europa + vergeet niet dat de islam overal zit, van Azië (grootste moslimland= Indonesië), over het Midden-Oosten tot minstens 1/4 van Afrika.....
Iemand zei ooit (Marx zeker, of was het Lenin?-> godsdienst is opium voor het volk, WEL, het volk wil nu eenmaal verslaafd zijn en vraagt opium (en waar de godsdienst weg gaat zelfs letterlijk..).

Boontjes
28 juni 2009, 21:42
Ik heb géén godsdienst, zoals zeer velen hier. Maar ik gun jou de jouwe, Preusse de zijne en de moslims de hunne.
Juist!

Boontjes
28 juni 2009, 21:45
Nee, de Islam is een geloof en zoals alle godsdiensten kan deze verdwijnen. Er is geen reden om aan te nemen dat de Islam hiervoor immuun zou zijn.

Het kan zelf heel snel gaan. Er is maar 1 afvallige generatie nodig die de Islam afzweert om het te laten verdwijnen.

Dat wil niet zeggen dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren. Maar het is idioot om te stellen dat het niet zou kunnen, wanneer we iets zeer gelijkaardig zien bij onze eigen Godsdienst.
'ONZE' (?) godsdienst-> welke is dat?Je bedoelt: jouw godsdienst! Atheïsten en agnosten hebben immers geen godsdienst, en dat zijn (gelukkig) meer en meer Vlamingen...

longhorn
28 juni 2009, 22:08
'ONZE' (?) godsdienst-> welke is dat?Je bedoelt: jouw godsdienst! Atheïsten en agnosten hebben immers geen godsdienst, en dat zijn (gelukkig) meer en meer Vlamingen...

Positief dat je allochtonen niet als Vlamingen beschouwt.

Pieter B
29 juni 2009, 00:00
Ik heb géén godsdienst, zoals zeer velen hier. Maar ik gun jou de jouwe, Preusse de zijne en de moslims de hunne.

Juist ja, en als u nu even had nagedacht terwijl u las zou u daaruit kunnen afleiden dat dit mijn argument bevestigd. U heeft geen godsdienst. Net zoals vele op dit forum. Terwijl dit 50 jaar geleden nog totaal anders was.

Islam is er dus NIET om te blijven. De Islam KAN blijven maar dit is geen zekerheid.

Pieter B
29 juni 2009, 00:03
'ONZE' (?) godsdienst-> welke is dat?Je bedoelt: jouw godsdienst! Atheïsten en agnosten hebben immers geen godsdienst, en dat zijn (gelukkig) meer en meer Vlamingen...

Kijk naar mijn vorige post.

En daarbij wil ik nog even zeggen dat het feit of ik al dan niet gelovig ben hier los van staat. Met onze godsdienst bedoel ik enkel de godsdienst die hier nog niet zo lang geleden een quasi-monopoly had op het geloof.

zondebok
29 juni 2009, 07:23
Wat vindt u van de opinie van vele (jonge) moslims zoals Karim Hassoun: "Dewinter pakt beter zijn koffers, want islam is hier om te blijven (http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Itemid=1)"?

Wil uw partij wérkelijk deze wereldgodsdienst uit Vlaanderen?
Hoe wil men dit concreet aanpakken en hoe groot schat u de slaagkansen?

Dat mag ik niet zeggen volgens het forumreglement.

zondebok
29 juni 2009, 07:26
Dat ginder niks is... hmmm, die keren dat ik moslim landen bezocht heb was er inderdaad op veel plaatsen niks en hadden er vele honger. Maar moderne mediamiddelen bij de vleet hoor. En de Sauidi's e.d., met 7% eigenaar van de VS,hebben meer dan genoeg middelen en mogelijkheden. Velen zijn zo rijk als de zee diep is...

Maar laten hun broeders in het geloof rustig verekken van de honger.

zondebok
29 juni 2009, 07:28
Onmiddellijk alle subsidies aan godsdienstige genoot- en gemeenschappen bevriezen ...
Zonder geld zullen ze inderdaad niets meer kunnen aanvangen. Het is met geld dat je de strijd wint. Daarom moet ook de financiering van geloofsaangelegenheden vanuit het buitenland, en daarbij denk ik vooral aande Emiraten en Saudi Arabië , verboden worden .

zondebok
29 juni 2009, 07:32
Onmiddelijk alle gelovigen opsluiten in de psychiatrie.

Daar kunnen ze, samen met napoleon, geen kwaad uitrichten.
Leuk idee, maar onuitvoerbaar in onze samenleving met al haar democratische wetten , die notabene door gelovigen misbruikt worden.

zondebok
29 juni 2009, 07:36
De islam blijft, maar 't zal een andere islam zijn, Europeser. Die kunnen we dan terug exporteren.
De islam in Europa is radicaler dan in vele thuislanden , bvb Marrokko en Turkije en Tunesië. Maar bootst de ultra radicale fanatiekelingen uit Saudi Arabië, Iran en Afganistan na.

Vette Pois(s)on
29 juni 2009, 07:39
De Islam: hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er niet van moet hebben.

circe
29 juni 2009, 07:48
De Islam: hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik erover lees, hoe meer ik er niet van moet hebben.

het probleem is dat men zich niet eerst heeft geinformeerd alvorens al die toegevingen te doen. dit is de grootste fout die men gemaakt heeft.

Het is daarom van belang de juiste informatie over islam zo gedetailleerd en zo gedocumenteerd mogelijk aan zoveel mensen door te geven.

Pieter B
29 juni 2009, 18:05
Onmiddelijk alle gelovigen opsluiten in de psychiatrie.

Daar kunnen ze, samen met napoleon, geen kwaad uitrichten.

Bestaat er volgens u geen God?