PDA

View Full Version : tsjeefs kartel defacto hersteld


ilfalco
7 juni 2009, 20:12
wat ik voorspelde gebeurd al de niveanen hokken al meteen samen met diegene die hen dumpten en bedrogen ....één pot nat. maar de linke media maakte hype van dewever.

http://www.gva.be/verkiezingen/2009/aid837693/wie-is-bereid-om-met-cd-v-en-n-va-te-regeren.aspx

Zie ze grijnzen die 2 bedriegers. geen vlaamse breekpunten ...niets noppes nada....

het VB moet nu nog de tsjeven op de knieeen krijgen.


Al die n-va kiezers(waaronder Vb overlopers) moeten zich de vraag stellen of ze niet beter op de tsjeefse meoderpartij stemden.... blijft toch zelfde.


misschien nog de lijst windhaan erbij of open riool VLD en het circus is compleet.

Smoer
7 juni 2009, 20:16
Nog ene dien ni tege zijn verlies kan :P ...

Jaani_Dushman
7 juni 2009, 20:18
Het doet pijn, zeker? 9% verlies? :lol:

Den Ardennees
7 juni 2009, 20:22
Het doet pijn, zeker? 9% verlies? :lol:

dat doét pijn, maar het ongebreidelde leedvermaak hier, van mensen wiens eigen partij ook zwaar verloren heeft, doet me toch wel de wenkbrouwen fronsen.

vlijmscherp
7 juni 2009, 20:23
dat doét pijn, maar het ongebreidelde leedvermaak hier, van mensen wiens eigen partij ook zwaar verloren heeft, doet me toch wel de wenkbrouwen fronsen.

ik denk dat sommigen die tot gisteren zeiden dat het VB meer dan 25% zou halen, de schuld aan hebben.....

Smoer
7 juni 2009, 20:24
dat doét pijn, maar het ongebreidelde leedvermaak hier, van mensen wiens eigen partij ook zwaar verloren heeft, doet me toch wel de wenkbrouwen fronsen.

Weet u op welke partij ik gestemd heb dan? Want die is gestegen ;).

ilfalco
7 juni 2009, 20:40
ik heb nooit gesproken over 25%


mocht de linkse media echter geen gestructureerde campagne voor ldd en vooral n-va gevoerd hebben zou het resultaat al helemaal anders geweestz ijn.

En toch enig leedvermaak voor mister gadget verstrepen 3.8 % in antwerpen zijn thuisstad....


ik feliciteer de n-va maar vind het triest dat ze al meteen het stjeefs kartel defacto terug herstellen( zoals op provincielaa en gemeentelijk vlak).

Wat is nog het verschil tussen n-va en tsjeven?

Smoer
7 juni 2009, 20:47
'tis altijd de schuld van een ander. Leg de fout is bij uzelf. De media heeft hier niks mee te doen.

Den Ardennees
7 juni 2009, 20:51
ik heb nooit gesproken over 25%


mocht de linkse media echter geen gestructureerde campagne voor ldd en vooral n-va gevoerd hebben zou het resultaat al helemaal anders geweestz ijn.

En toch enig leedvermaak voor mister gadget verstrepen 3.8 % in antwerpen zijn thuisstad....


(...)


inderdaad, de kiezer heeft duidelijk begrepen dat Jürgen Verstrepen een paljas is, voor wie je beter niet stemt.

Gwyndion
7 juni 2009, 20:57
De score van het VB is ook voor een redelijk deel te "danken" aan de manier waarop ze campagne gevoerd hebben.

k9
7 juni 2009, 21:36
wat ik voorspelde gebeurd al de niveanen hokken al meteen samen met diegene die hen dumpten en bedrogen ....één pot nat. maar de linke media maakte hype van dewever.

Mai de nederlaag zit diep, leuk dat je al weet voor ze een regering maken EN een programma wie en wat er in zal staan.

k9
7 juni 2009, 21:37
ik heb nooit gesproken over 25%


mocht de linkse media echter geen gestructureerde campagne voor ldd en vooral n-va gevoerd hebben zou het resultaat al helemaal anders geweestz ijn.

En toch enig leedvermaak voor mister gadget verstrepen 3.8 % in antwerpen zijn thuisstad....


ik feliciteer de n-va maar vind het triest dat ze al meteen het stjeefs kartel defacto terug herstellen( zoals op provincielaa en gemeentelijk vlak).

Wat is nog het verschil tussen n-va en tsjeven?
Besef je eigenlijk dat om te regeren je 50+% nodig hebt? NVA noch gelijk welke andere partij heeft dat.

PvdV
7 juni 2009, 21:54
wat ik voorspelde gebeurd al de niveanen hokken al meteen samen met diegene die hen dumpten en bedrogen ....één pot nat. maar de linke media maakte hype van dewever.

http://www.gva.be/verkiezingen/2009/aid837693/wie-is-bereid-om-met-cd-v-en-n-va-te-regeren.aspx

Zie ze grijnzen die 2 bedriegers. geen vlaamse breekpunten ...niets noppes nada....

het VB moet nu nog de tsjeven op de knieeen krijgen.


Al die n-va kiezers(waaronder Vb overlopers) moeten zich de vraag stellen of ze niet beter op de tsjeefse meoderpartij stemden.... blijft toch zelfde.


misschien nog de lijst windhaan erbij of open riool VLD en het circus is compleet.

Denkt u niet dat het tijd is om op te houden met dit soort taaltje.
Normaal tonen verliezers respect aan de kiezer en zwijgen even.
Blijkbaar is sportief nog een woordje dat niet in het VB woordenboek staat.

voicelesscharlie
7 juni 2009, 23:55
mocht de linkse media echter geen gestructureerde campagne voor ldd en vooral n-va gevoerd hebben zou het resultaat al helemaal anders geweestz ijn.



Een gestuctureerde anti-LDD campagne,dat wel.
Eerst LDD opblazen tot 16% om ze dan dieper te kunnen laten vallen.
Had ik al door van in het begin.

voicelesscharlie
7 juni 2009, 23:59
ik heb nooit gesproken over 25%


mocht de linkse media echter geen gestructureerde campagne voor ldd en vooral n-va gevoerd hebben zou het resultaat al helemaal anders geweestz ijn.

En toch enig leedvermaak voor mister gadget verstrepen 3.8 % in antwerpen zijn thuisstad....




Antwerpen is voorlopig niet zo belangrijk voor LDD.
Eerst goed wortel schieten in West-Vlaanderen waar we reeds de derde partij zijn.:cheer:

We het VB na doen in West-Vlaanderen en....besturen in gemeenteraden en ze gaan het goed voelen!!!!

daiwa
8 juni 2009, 00:15
Antwerpen is voorlopig niet zo belangrijk voor LDD.

Op tv was nochtans duidelijk te zien dat tussen Dedecker en Verstrepen nog een hartig woordje zal geklapt worden.

Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat LDD het vrij goed heeft gedaan maar de grote doorbraak zoals verwacht is er niet echt gekomen.
Ook het feit dat Verstrepen zich op ATV niet echt positief uitliet over de werking van de partij de laatste weken doet mij vermoeden dat er toch wat meer aan de hand is.

system
8 juni 2009, 07:58
Dubbel.

system
8 juni 2009, 08:02
Dat is allemaal maar schijn. De taktiek van de NVA is nu al doorzichtig. De NVA gaat voor de bühne heel vriendelijk naar Peeters gaan en zogezegd 'goede wil' tonen. Maar zoals ik reeds zei, is de NVA een VB-light. Wanneer het puntje bij paaltje komt, zal Dewever de stekker uittrekken. Dat weet hij nu al. Alleen een extra postje zou hen -misschien- kunnen verleiden. Onthou dit.

vlijmscherp
8 juni 2009, 08:05
Dat is allemaal maar schijn. De taktiek van de NVA is nu al doorzichtig. De NVA gaat voor de bühne heel vriendelijk naar Peeters gaan en zogezegd 'goede wil' tonen. Maar zoals ik reeds zei, is de NVA een VB-light. Wanneer het puntje bij paaltje komt, zal Dewever de stekker uittrekken. Dat weet hij nu al. Onthou dit.

de goede uitslag van NVA blijkbaar niet echt verteerd?

wie het verschil niet ziet tussen VB en NVA, sorry hoor.....

system
8 juni 2009, 08:06
de goede uitslag van NVA blijkbaar niet echt verteerd?
wie het verschil niet ziet tussen VB en NVA, sorry hoor.....

Neen, ik gun Peumans en co zijn winst. Zeker weten. Ik gun bijna iedereen winst. Wie ik geen winst gun zijn extremisten �* la Dewinter.

Ik zeg alleen maar hoe het vermoedelijk zal gaan in de onderhandelingen.