PDA

View Full Version : de gucht


born2bewild
7 juni 2009, 20:47
"het ligt aan de kiezer"

anoniempje
7 juni 2009, 20:47
"het ligt aan de kiezer"

FDW: 'De kiezer beloont diegenen die hun beloften niet nakomen'.

bgf324
7 juni 2009, 20:49
De Gucht.

Heb die vent nooit afgekunnen.
Vind ik totaal geen toppoliticus: heel de tijd diplomatieke rellen en domme uitspraken

born2bewild
7 juni 2009, 20:50
tobback: "We hebben gewonnen"

(van de peilingen)

hij is zijn mes vergeten waarschijnlijk

BlueThunder
7 juni 2009, 20:50
die zoon zijn faciale trekjes ( lach, arrogantie,... ) zelfde als papa De Gucht, de slechtheid druipt eraf

E. Gidius
7 juni 2009, 20:51
De Winter zei hetzelfde, maar nog een stukje onbeschofter: "als je in Vlaanderen je woord breekt, dan word je door de kiezer beloond".

Niet echt een intelligente houding.

born2bewild
7 juni 2009, 20:51
zou de vld nog in de regering moeten zitten om de gucht in de commisie te parachuteren?

anoniempje
7 juni 2009, 20:51
die zoon zijn faciale trekjes ( lach, arrogantie,... ) zelfde als papa De Gucht, de slechtheid druipt eraf

Dat is de jeugd in z'n gezicht...

Marlboro
7 juni 2009, 20:52
De Winter zei hetzelfde, maar nog een stukje onbeschofter: "als je in Vlaanderen je woord breekt, dan word je door de kiezer beloond".

Niet echt een intelligente houding.

Waarheid als een koe en niet rond de pot draaien,i love it.
Fdw is en blijft de enige die het tenminste zegt zoals het is.

Raf
7 juni 2009, 20:52
tobback: "We hebben gewonnen"

(van de peilingen)

hij is zijn mes vergeten waarschijnlijk

schande, uw favoriete partij van gisteren zo afvangen

zo rap van partner wisselen is riskant

born2bewild
7 juni 2009, 20:54
De Gucht.

Heb die vent nooit afgekunnen.
Vind ik totaal geen toppoliticus: heel de tijd diplomatieke rellen en domme uitspraken

och, als het helpt om de vld in de prak te rijden, laat'm doen
(sorry raf)

E. Gidius
7 juni 2009, 20:56
zo rap van partner wisselen is riskant

Ik zal de bal dan maar in uw opzettelijk opengezet doel stampen hé:

"Inderdaad, daar krijgt ge aids van"

Raf
7 juni 2009, 20:56
och, als het helpt om de vld in de prak te rijden, laat'm doen
(sorry raf)

Waarom sorry? Ik ben het volkomen met je eens!

bgf324
7 juni 2009, 21:00
och, als het helpt om de vld in de prak te rijden, laat'm doen
(sorry raf)

Zo denk ik er ook over.

moser
7 juni 2009, 21:00
De Winter zei hetzelfde, maar nog een stukje onbeschofter: "als je in Vlaanderen je woord breekt, dan word je door de kiezer beloond".

Niet echt een intelligente houding. Was idd best grappig om te zien. Volgens mij ook een primeur dat ie een deel van de kiezers openlijk afvalt.

1207
7 juni 2009, 22:46
De Winter zei hetzelfde, maar nog een stukje onbeschofter: "als je in Vlaanderen je woord breekt, dan word je door de kiezer beloond".

Niet echt een intelligente houding.

maar ongelijk kunt ge hem niet geven hé
nu de vlaming bij verstand gekomen is en het blok opzij zet stemmen ze terug voor de katholieken en alle trukken vandien.

Coekie
7 juni 2009, 23:10
"het ligt aan de kiezer"

Zoals het De Gucht past is dit een onmiskenbaar correcte uitspraak.

Cederico
7 juni 2009, 23:37
maar ongelijk kunt ge hem niet geven hé
nu de vlaming bij verstand gekomen is en het blok opzij zet stemmen ze terug voor de katholieken en alle trukken vandien.

De CD&V heeft een subtiele slachtofferrol gespeeld en dat werkt nog altijd in Vlaanderen. FDW ziet het zoals het hem betaamt namelijk kortzichtig: CD&V heeft iets beloofd en heeft zijn belofte niet nagekomen.
De CD&V verklaart dat het verhaal iets genuanceerder is en dat het voornamelijk aan andere partijen ligt die niet mee willen werken.

Ondanks het feit dat het tsjeven blijven mogen we ook het goede werk van Kris Peeters in de Vlaamse regering niet vergeten. Volgens mij is dat vele Vlamingen niet ontgaan. Neem daar dan nog Vandeurzen bij die, waarschijnlijk onterecht, van het federale podium verdween en dan krijg je dus een succesformule.

E. Gidius
7 juni 2009, 23:41
maar ongelijk kunt ge hem niet geven hé
nu de vlaming bij verstand gekomen is en het blok opzij zet stemmen ze terug voor de katholieken en alle trukken vandien.

Ze stemmen nog altijd niet goed of wa?

Jazeker
8 juni 2009, 01:27
Ik zal de bal dan maar in uw opzettelijk opengezet doel stampen hé:

"Inderdaad, daar krijgt ge aids van"

:rofl:

Die is gevat!

Raf
8 juni 2009, 05:56
:rofl:

Die is gevat!

Gevat? 8O

Het is vooral onjuist... :?

hurricane
8 juni 2009, 06:16
"het ligt aan de kiezer"

Niets anders verwacht van een zelfingenomen iemand als hij.
Komt op zijn, door ons gesponsorde reizen, iets te veel dictators tegen.

Distel
8 juni 2009, 07:01
"het ligt aan de kiezer"

Ik heb de uitspraak zelf nog niet gezien/gehoord, maar het verwondert mij niets. Ook Van Mechelen, toen men hem vroeg of hij medeverantwoordelijk was voor het verlies schoof meteen die verantwoordelijkheid af op heel het team. De VLD op zijn best: machtsgeil, elitair, en vooral geen verantwoordelijkheid nemen. Want vergis je niet, ook achter het "ik neem mijn verantwoordelijkheid"-toneel van Somers zit een agenda. Die jongen is al lang ergens een postje beloofd, zijn voorzitterschap liep sowieso op zijn laatste benen.