PDA

View Full Version : Uw Toekomst


kwelduvel
25 april 2004, 12:29
Hebt u spijt dat u nu lid bent van het Vlaams Blok?


- U zal uw politieke rechten kwijtspelen.

- Van overstappen naar een andere partij kan (dus) ook geen sprake zijn.

- Voorts zal het niet meer mogelijk zijn om bvb een nieuwe partij op te richten die de huidige racistische standpunten van het Vlaams Blok overneemt.

- In de privé zal u ook moeilijk een baan vinden als ex-lid van een racistische partij.

abramis brama
25 april 2004, 12:49
De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

abramis brama
25 april 2004, 12:51
P.S. : wat die "racistische" partij betreft : da's de mening van één van (tot nog toe) drie rechtbanken, en dan nog gebaseerd op een wel erg ruime interpretatie van een wet die door een groot deel van de bevolking niet gedragen wordt. Niet erg overtuigend dus... Doch dit geheel terzijde. :wink:

kwelduvel
25 april 2004, 13:23
De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Kan u hiervoor een bewijs geven?

************************************************** *********

Verhofstadthater
25 april 2004, 13:29
De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Kan u hiervoor een bewijs geven?

************************************************** *********

Ja, kijk eens wie allemaal ondertekend heeft.
En kan jij nu eens een bewijs geven van jouw vierde ridicule stelling?

abramis brama
25 april 2004, 13:42
De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Kan u hiervoor een bewijs geven?

************************************************** *********

Nee, in alle geval geen bewijs waar u zich zal bij neerleggen. Maarre... kan u een bewijs leveren voor het tegendeel ? 8)

kwelduvel
25 april 2004, 14:38
Kan u hiervoor een bewijs geven?

************************************************** *********

Nee, in alle geval geen bewijs waar u zich zal bij neerleggen. Maarre... kan u een bewijs leveren voor het tegendeel ? 8)

Nee, in alle geval geen bewijs waar u zich zal bij neerleggen.

abramis brama
25 april 2004, 18:11
Het verheugt me dat de boodschap goed is aangekomen ;)

Hans Verreyt
27 april 2004, 00:29
Hebt u spijt dat u nu lid bent van het Vlaams Blok?


- U zal uw politieke rechten kwijtspelen.

- Van overstappen naar een andere partij kan (dus) ook geen sprake zijn.

- Voorts zal het niet meer mogelijk zijn om bvb een nieuwe partij op te richten die de huidige racistische standpunten van het Vlaams Blok overneemt.

- In de privé zal u ook moeilijk een baan vinden als ex-lid van een racistische partij.



Beste Peter,

Ik heb nog geen spijt van zaken die ik in het verleden gedaan heb, zeker niet van mijn lidmaatschap van het Vlaams Blok, over het kwijtspelen van mijn politieke rechten, eerst zien dan geloven. Momenteel is er 1 negatieve uitspraak geweest in een reeks van processen die gestart zijn een jaar of 10 geleden. 1 verloren veldslag betekent nog geen verloren oorlog.

Overstappen naar een andere partij zou ik zo wie zo niet overwegen, gewoon omdat er geen andere partij is waar ik me zou thuisvoelen.

Het programma van het Vlaams Blok is niet racistisch dus ik zou niet weten waarom ik me daar niet achter ou kunnen stellen.

En ook voor mijn toekomstige baan stel ik me niet echt vragen. Werk zal ik wel vinden.

Gentenaar
30 april 2004, 14:52
Abramis Brama schreef:

De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Veel bedrijfsleiders kiezen inderdaad voor het Vlaams Blok, omdat dit een ultra-kapitalistische partij is, meer nog dan VLD en CD&V.
Indien het Blok zich ook als dusdanig zou profileren naar de kiezer zou ik daarmee geen probleem hebben, maar het Blok doet zich voor als partij voor de kleine man, en dat is wraakroepend.
Het is dan ook meer dan tijd dat het Blok aangepakt wordt op haar asociale karakter, eerder dan op haar racistisch of nationalistisch discours.

circe
30 april 2004, 14:57
Je vergeet dat de "kleine" man een even grote waarde hecht aan zijn "klein" kapitaal waar hij heel zijn leven heeft voor gewerkt.

Als je twintig jaar hebt afbetaald aan een huisje in een leuke buurt en je ziet dat op het einde van de rit niemand nog een halve frank waarde aan je huisje hecht, d�*n pas ben je een "kleine" man.
En buiten het VB is er niemand die het voor je opneemt.

Gentenaar
30 april 2004, 17:03
Ook voor die "kleine" man neemt het Blok het niet op, circe!

Herman Desmedt ©HD
2 mei 2004, 02:29
De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Anderzijds zijn er ook bedrijven die niet gestigmatiseerd willen worden.

Herman Desmedt ©HD
2 mei 2004, 02:32
Abramis Brama schreef:

De eerste drie punten laat ik even voor wat ze zijn. Maar dat laatste is iets waarin u zich deerlijk vergist. Bij veel bedrijfsleiders zou het eerder omgekeerd kunnen zijn. U vergeet dat veel zaakvoerders zich al lang hebben afgekeerd van de vLD, en die mensen zouden wel eens de VOORKEUR kunnen geven aan iemand die durft opkomen voor zijn mening.

Veel bedrijfsleiders kiezen inderdaad voor het Vlaams Blok, omdat dit een ultra-kapitalistische partij is, meer nog dan VLD en CD&V.
Indien het Blok zich ook als dusdanig zou profileren naar de kiezer zou ik daarmee geen probleem hebben, maar het Blok doet zich voor als partij voor de kleine man, en dat is wraakroepend.
Het is dan ook meer dan tijd dat het Blok aangepakt wordt op haar asociale karakter, eerder dan op haar racistisch of nationalistisch discours.

Ik ben niet akkoord dat de bedrijfswereld die blokkers zo maar gaan binnenpakken. De bedrijfsleiders in mijn kennissenkring alvast niet.
Veel bedrijven gaan niet gestigmatiseerd willen worden door blokkers in hun midden.