PDA

View Full Version : U bent de nationaal voorzitter van het NSV in Vlaanderen.


FallenByTheHand
26 april 2004, 12:17
Wat is uw mening over de Nationalistische Studentenvereniging ???

PlastiekBeertje
26 april 2004, 12:20
Wat is uw mening over de LSP?
Dit is een tamelijk overbodige vraag...
Of heeft FallenByTheHand een scheldtrirade achter de hand?

Voor mij is dat folklore, links en rechts die het tegen mekaar uitvechten in de studentensteden. :lol:

FallenByTheHand
26 april 2004, 12:25
Wat is uw mening over de LSP?
Dit is een tamelijk overbodige vraag...
Of heeft FallenByTheHand een scheldtrirade achter de hand?

Voor mij is dat folklore, links en rechts die het tegen mekaar uitvechten in de studentensteden. :lol:

is idd een overbodige vraag maar mijn bedoeling was eigenlijk om de lezer van dit forum zich evan van dit feit bewust te maken.
En nee ik heb geen zin om hier een scheldtirade neer te zetten.

PlastiekBeertje
26 april 2004, 14:29
Dat kan je op Hans' website ook wel terugvinden hoor.

Is dit een schande soms? 8O

Hans Verreyt
27 april 2004, 00:04
De betere studentenvereniging natuurlijk. Als u dacht dat ik me daar voor zou schamen, zeker niet. Het staat trouwens gewoon te lezen op mijn webstek, staat ook te lezen in de aankondiging van de nieuwsbrief van politics.be. Dus ik vrees dat u met oud nieuws komt.

Maar ik wil u er wel aan doen denken dat ik hier gevraagd ben om te antwoorden op alle mogelijke vragen naar aanleiding van de komende verkiezingen. Ik antwoord hier de vragen in functie van mijn deelname aan de komende verkiezingen als kandidaat voor het Vlaams Blok, niet als NSV'er, niet als VNJ'er, niet als lid van de spaarkas van een plaatselijke kroeg en ook niet als liefhebben van rosse dwergkonijntjes...

filippicus
23 mei 2004, 11:23
Zal u dan als Vlaams Blok-kandidaat de leuzen van het NSV blijven verdedigen of bent u politiek-schizofreen? Volgens mij is het NSV namelijk al even gemakkelijk als het Blok voor racisme te veroordelen.

benji
31 mei 2004, 15:05
Op den duur is heel Vlaanderen "veroordeeld" so what ... :roll: