PDA

View Full Version : RSCA-Standard


Vorenus
30 augustus 2009, 19:55
Het is al duidelijk, Standard moet winnen en dit via de scheidsrechter (Nzolo).

Na een kwartier heeft Anderlecht reeds 5 kansen gehad.
Standar zelf is zwak en speelt vuil.
Collet deelt 2 keer een klap uit zonder gevolg en Decamargo krijgt slechts geel na een zeer zware charge op Polak.
Een duidelijke penaltyfout op Boussoufa (obstructiefout met de armen) wordt niet gefloten.

Vorenus
30 augustus 2009, 19:59
Witsel rood na smerige overtreding op Wasy (wss geblesseerd).

Vorenus
30 augustus 2009, 20:00
Been van Wasy is niet om aan te zien.

Vorenus
30 augustus 2009, 20:02
Reeds 2 Anderlechtspelers (polak, wasy) van het veld door smerige laffe aanslagen van standard-spelers.

Vorenus
30 augustus 2009, 20:13
Dubbele beenbreuk wss voor wasy.

Mbokani maakt goal en daagt daarna spionkop uit met een vreugdedansje ondanks de aanslag op wasy.

Vorenus
30 augustus 2009, 20:14
Gillet maakt de verdiende gelijkmaker.

Vorenus
30 augustus 2009, 20:22
Standar beste belgische voetbal????????????

beste beenhakkersploeg en pure anti-voetbal.

Mbokani krijgt slecht "geel" na tackle met 2 benen voorruit op Saré die de bal niet meer had.

Vorenus
30 augustus 2009, 20:35
De standard-supporters zwijgen blijkbaar nu.

EN TERRECHT!!

Vorenus
30 augustus 2009, 21:01
Standard en Nzolo pure maffia.

Goal afgekeurd ondanks de duidelijke overtreding op Van Damme.

Vorenus
30 augustus 2009, 21:12
Fout Witsel op Wasy (Bron HLN)

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/7/1/9/media_xl_1297764.jpg

Vorenus
30 augustus 2009, 21:14
nieuws over Polak, kruisbanden gescheurd. Hopelijk wordt slager De Camargo ook geschorst voor diens drieste overtreding.

Jedd
30 augustus 2009, 21:22
ook een manier om kampioen te worden, alle tegenstanders het ziekenhuis intrappen

Vorenus
30 augustus 2009, 21:27
Defour krijgt slechts geel na zware tackle (Bal???????) op Boussoufa.

Vorenus
30 augustus 2009, 21:29
Einde slachtpartij, 1-1.

Ik hoop alsnog dat Standard gestraft wordt voor deze wedstrijd en forfaitcijfers krijgt.

Vorenus
30 augustus 2009, 21:49
Ben nog steeds niet goed van de wedstrijd.

De Standard-spelers proberen alles goed te praten. Ik moet er van kotsen.

Jedd
30 augustus 2009, 21:51
Dirar kreeg drie wedstrijden voor spuwen

Ik zou het niet erg vinden als Witsel 30 weken krijgt / of toch minstens zolang als het duurt voor W. terug basisspeler is

Vorenus
30 augustus 2009, 21:55
Dirar kreeg drie wedstrijden voor spuwen

Ik zou het niet erg vinden als Witsel 30 weken krijgt / of toch minstens zolang als het duurt voor W. terug basisspeler is

Collet, Defour en De Camargo hadden rood verdiend en een paar weken schorsing.

Witsel moet levenslang geschorst worden.

filosoof
30 augustus 2009, 21:58
Het is al duidelijk, Standard moet winnen en dit via de scheidsrechter (Nzolo).

Na een kwartier heeft Anderlecht reeds 5 kansen gehad.
Standar zelf is zwak en speelt vuil.
Collet deelt 2 keer een klap uit zonder gevolg en Decamargo krijgt slechts geel na een zeer zware charge op Polak.
Een duidelijke penaltyfout op Boussoufa (obstructiefout met de armen) wordt niet gefloten.Duidelijk, niks nieuws onder de zon:

indien

http://img63.imageshack.us/img63/4653/rscabannerwk6.jpg

wint hebben ze goed gespeeld, als ze verliezen is de scheidsrechter, huh, wat? Omgekocht, een poetsdoek? Onbekwaam? Bedronken?

Geruststellend dat er nog zekerheden in 't leven zijn.

Jedd
30 augustus 2009, 21:58
wedden dat de bond weer niks doet

niet moeilijk, want die bestaat uit amateurs :roll::roll::roll:

Vorenus
30 augustus 2009, 22:05
Duidelijk, niks nieuws onder de zon:

indien

http://img63.imageshack.us/img63/4653/rscabannerwk6.jpg

wint hebben ze goed gespeeld, als ze verliezen is de scheidsrechter, huh, wat? Omgekocht, een poetsdoek? Onbekwaam? Bedronken?

Geruststellend dat er nog zekerheden in 't leven zijn.

Zie straks maar naar de beelden van Studio 1. Dit was geen voetbal van Standard maar anti-voetbal.
Dan zal je zien dat je bericht volledig misplaatst is.

Jedd
30 augustus 2009, 22:13
Geruststellend dat er nog zekerheden in 't leven zijn.

ik heb de beelden al op't net gezien, die beenbreuk ziet er echt gruwelijk uit

Vorenus
30 augustus 2009, 22:17
ik heb de beelden al op't net gezien, die beenbreuk ziet er echt gruwelijk uit

Op Belgacom TV lieten ze het niet meer herhalen tijdens de rust wegens te gruwelijk.

Vorenus
30 augustus 2009, 22:19
Link (dankzij Jedd)

http://www.sporza.be/cm/sporza

Jedd
30 augustus 2009, 22:21
Link (dankzij Jedd)

http://www.sporza.be/cm/sporza

de bewegende beelden vind je hier (http://forum.anderlecht-online.be/phpbb/viewtopic.php?t=6653), kijken op eigen risico

Nr.10
30 augustus 2009, 22:22
Ik heb de beelden niet gezien maar de reputatie van "Wasy" zelf is niet al te best. "Wasy" is bovendien twee keer zo zwaar als Witsel. Witsel is mijns inziens niet het type waarvan je verwacht dat hij doelbewust vuil gaat spelen, laat staan een beenbreuk veroorzaken.

Jedd
30 augustus 2009, 22:24
Ik heb de beelden niet gezien maar de reputatie van "Wasy" zelf is niet al te best. "Wasy" is bovendien twee keer zo zwaar als Witsel. Witsel is mijns inziens niet het type waarvan je verwacht dat hij doelbewust vuil gaat spelen, laat staan een beenbreuk veroorzaken.
misschien moet je dan toch maar naar de beelden kijken :|

filosoof
30 augustus 2009, 22:28
misschien moet je dan toch maar naar de beelden kijken :|Niet verwonderd zijn zo er rellen komen na de match.8-)

Vorenus
30 augustus 2009, 22:28
misschien moet je dan toch maar naar de beelden kijken :|

Inderdaad. :cry:

filosoof
30 augustus 2009, 22:35
Zie straks maar naar de beelden van Studio 1. Dit was geen voetbal van Standard maar anti-voetbal.
Dan zal je zien dat je bericht volledig misplaatst is.'t is voetbal (http://www.youtube.com/watch?v=Y4I39yBW3FU), geen basketball, hé...

Mass13
30 augustus 2009, 22:44
Tiens, die hooligans hadden toch een erecode las ik hier niet zo lang geleden, of dat telt niet voor de spelers of zo...

Vorenus
30 augustus 2009, 22:49
De reacties van Mass13 en Filosoof hierboven zijn gewoon walgelijk.

Mass13
30 augustus 2009, 22:54
De reacties van Mass13 en Filosoof hierboven zijn gewoon walgelijk.

Die daad van die speler op het veld is walgelijk, opzettelijk iemand verwonden, net zoals hooligans ook opzettelijk...

Het zijn maar lettertjes hoor, chill ;-)

filosoof
30 augustus 2009, 22:56
Die daad van die speler op het veld is walgelijk, opzettelijk iemand verwonden, net zoals hooligans ook opzettelijk...

Het zijn maar lettertjes hoor, chill ;-)idd walgelijk. :-(

nero1
30 augustus 2009, 22:58
Collet, Defour en De Camargo hadden rood verdiend en een paar weken schorsing.
Witsel moet levenslang geschorst worden.

Standard, de volledige ploeg maar zeker ook de trainers en de volledige staf zou beter heropgevoed worden!!
Ik ben absoluut geen Anderlecht fan, maar dat Standard 1 punt kan krijgen na dergelijke match is schandalig :evil:

born2bewild
30 augustus 2009, 23:01
Niet verwonderd zijn zo er rellen komen na de match.8-)

hier se filosoof. Vindt ge't grappig jongske?

born2bewild
30 augustus 2009, 23:01
Standard, de volledige ploeg maar zeker ook de trainers en de volledige staf zou beter heropgevoed worden!!


Palermo aan de Maas

Vorenus
30 augustus 2009, 23:02
Die daad van die speler op het veld is walgelijk, opzettelijk iemand verwonden, net zoals hooligans ook opzettelijk...

Het zijn maar lettertjes hoor, chill ;-)

Ik heb heel de wedstrijd gezien en het is niet alleen Witsel maar ook Collet, De Camargo en Defour die me deden walgen met als kerst op de taart de reacties achteraf.

born2bewild
30 augustus 2009, 23:02
De reacties van Mass13 en Filosoof hierboven zijn gewoon walgelijk.

^2

Ik ben zeer anti-anderlecht, maar dit maakt mij fysiek misselijk, zoals elk normaal mens.

En dan zijn er natuurlijk diegenen die daar plezier uit putten, filosofie van mijn kloten

Mass13
30 augustus 2009, 23:06
Niks walgelijk aan mijn reactie, spelers die zich gedragen als hooligans op het veld, beide teams interesseren me in feite geen bal, ik heb het puur over de sportiviteit hier...

Misschien zijn sommige mensen hier hooligans en wordt mijn reactie daarom als walgelijk bestempeld, I couldn't care less...

Vorenus
30 augustus 2009, 23:15
Niks walgelijk aan mijn reactie, spelers die zich gedragen als hooligans op het veld, beide teams interesseren me in feite geen bal, ik heb het puur over de sportiviteit hier...

Misschien zijn sommige mensen hier hooligans en wordt mijn reactie daarom als walgelijk bestempeld, I couldn't care less...

Omdat ik als supporter en voetballer (liefhebbersverbond) geen hooligan ben en dat hooliganisme met deze draad niets te maken heeft.

Iemand een open beenbreuk toebrengen op een voetbalveld heeft niets met sportiviteit te maken laat staan met voetbal.

Mass13
30 augustus 2009, 23:21
Omdat ik als supporter en voetballer (liefhebbersverbond) geen hooligan ben en dat hooliganisme met deze draad niets te maken heeft.

Iemand een open beenbreuk toebrengen op een voetbalveld heeft niets met sportiviteit te maken laat staan met voetbal.

Dat is nu net mijn punt! Alé we gaan het toch nog eens worden.

Als je geen hooligan bent moet je ook niet zo gepikeerd reageren èh, ik heb de beelden van die actie bekeken en ik noemde het hooliganisme, geen voetbal, ik hou zeker niet van leedvermaak of het banaliseren van serieuze feiten, duidelijk? ;)

Pietje
30 augustus 2009, 23:56
Zware tackle, zware fout. Triest resultaat.
Maar met wat "tegenslag" had het "omgekeerde" in het verleden ook al kunnen gebeuren, want Wasilewski is nu ook niet bepaald de meest zachtaardige Anderlecht-speler. Hij moet zowat evenveel "kaarten" hebben als de rest van RSCA samen. Maar dat justifieert natuurlijk deze zware fout niet.
Dit voorval doet mij denken aan een plusminus zelfde fout, toen op Juan Lozano in 1987. Juan werd nooit meer "dezelfde". Ik vrees hetzelfde voor Wasilewski.

born2bewild
31 augustus 2009, 00:31
misschien moet de voetbalbond nog wat meer gebuisde scheidsrechters doorlaten.

Vorenus
31 augustus 2009, 00:47
De reactie van van Holsbeeck is meer dan terrecht.

filosoof
31 augustus 2009, 00:54
Niks walgelijk aan mijn reactie, spelers die zich gedragen als hooligans op het veld, beide teams interesseren me in feite geen bal, ik heb het puur over de sportiviteit hier...

Misschien zijn sommige mensen hier hooligans en wordt mijn reactie daarom als walgelijk bestempeld, I couldn't care less...'t walgelijke was de match. Die speler (ik wil zijn naam niet kennen)
En dat is lang niet de eerste keer.
Mja, voor supporters mag je hun "sport" niet kritikeren...

Vorenus
31 augustus 2009, 00:56
't walgelijke was de match. Die speler (ik wil zijn naam niet kennen)
En dat is lang niet de eerste keer.
Mja, voor supporters mag je hun "sport" niet kritikeren...

Ik heb geen enkel probleem om toe te geven dat er een aantal problemen zijn ivm voetbal maar maar de oorzaak ligt niet aan de gewone supporter of club maar hoofdzakelijk aan de voetbalbond en de politiek.

filosoof
31 augustus 2009, 01:11
Ik heb geen enkel probleem om toe te geven dat er een aantal problemen zijn ivm voetbal maar maar de oorzaak ligt niet aan de gewone supporter of club maar hoofdzakelijk aan de voetbalbond en de politiek.voil�*!
De schuldigen zijn gevonden: de voetbalbond en de politiek.

Wat kan't leven toch simpel zijn.
Premier Van R. en de voetbalbond zetten spelers er toe aan de ander een been over te stampen en hooligans, vernielingen aan te richten.
Hoe is't mogelijk dat ik daar nooit aan dacht!:oops: (je vergat Verhofstadt, di Rupo, de PS, SPa, P. Janssens en de allochtonen te vernoemen!:magniet:)

Schaf de de voetbalbond en de politiek af en 't worden allemaal sportieve schaapkens. Doen!

bgf324
31 augustus 2009, 01:12
bah, voetbal :evil:

Vorenus
31 augustus 2009, 01:16
voil�*!
De schuldigen zijn gevonden: de voetbalbond en de politiek.

Wat kan't leven toch simpel zijn.
Premier Van R. en de voetbalbond zetten spelers er toe aan de ander een been over te stampen en hooligans, vernielingen aan te richten.
Hoe is't mogelijk dat ik daar nooit aan dacht!:oops: (je vergat Verhofstadt, di Rupo, de PS, SPa, P. Janssens en de allochtonen te vernoemen!:magniet:)

Schaf de de voetbalbond en de politiek af en 't worden allemaal sportieve schaapkens. Doen!


Vele Clubs willen een nieuwe stadion bouwen buiten de woonbuurten, probleembje, de overheid zit dwars.

Vele clubs willen het voetbal in België moderner maken, probleempje, de voetbalbond en kleine clubvoorzitterjes a la Lokeren en Antwerpen zitten dwars.

Net zoals de Scheidsrechterscommisie oudbollig is geworden en corrupt, ze laten zelfs gebuisde scheidsrechters toe en weigeren een professionaliseringvan de scheidsrechters.

Nr.10
31 augustus 2009, 01:37
Hier "het slachtoffer" aan het werk, in betere tijden.

Nr.10
31 augustus 2009, 01:49
de bewegende beelden vind je hier (http://forum.anderlecht-online.be/phpbb/viewtopic.php?t=6653), kijken op eigen risico

Je moet naar de beweging van Wasilewski een goed kijken.
Die kijkt niet naar Witsel. Loopt onhandig naar de bal en haalt keihard uit.
Als de verhoudingen lichtjes anders liggen zijn de poten van Witsel gebroken.

Vorenus
31 augustus 2009, 05:25
Je moet naar de beweging van Wasilewski een goed kijken.
Die kijkt niet naar Witsel. Loopt onhandig naar de bal en haalt keihard uit.
Als de verhoudingen lichtjes anders liggen zijn de poten van Witsel gebroken.

Onozelaar, ge moest u schamen voor dergelijke onzin.

born2bewild
31 augustus 2009, 05:31
filosoof wat komt ge hier doen buiten zeggen dat ge ook hier niets van afweet en er niet over wil discussieren.

Het is nogal wiedes dat door (het gebrek aan moraal van ) de leiding, media en putbliek slechts wachten is op een volgend voorval.
Als bij elk interview vooral over geld wordt gepraat (vooral die van Anderlecht blinken daarin uit) en af en toe ook over sport, hoeft het niet te verbazen.
Er zijn er die niet beter weten en waar de zekeringen zowieso van mindere kwaliteit zijn.
Andere jonge gastjes zijn de kop zot gepraat van geld en die voelen zich onaantastbaar. Zie Witsel van krommenhaas gebaren. Wie denkt nu dat zo'n houding uit de lucht komt vallen.
Nog een andere kategorie maakt eenvoudig een bonus-malus rekening van de crimineel waar gij anders over uw eigen poten struikelt om er uw begrip voor op te brengen.

Dus ja dat die zogenaamde leiders, de media en ook het publiek maar in de spiegel kijken.
Verbanden en oorzaken zoeken, het is niet iedereen gegeven.

Cisalpina
31 augustus 2009, 05:48
Wasyl is geen doetje, het werd hoog tijd dat hij eens een koekje van eigen deeg kreeg.

Maar niet op deze manier. Ik was waarlijk gedegouteerd gisteren en heb niet voortgekeken. Zulke schoppartijen zie je niet in het buitenland, ongeacht hoe groot de onderlinge rivaliteit.

Witsel had beter wraak genomen door Wasyl van het kastje naar de muur te spelen. Nu heeft hij maar getoond niet beter te zijn dan zijn tegenstander.
De scheidsrechter kan er niet veel aan doen indien de spelers op het veld met hun aandacht niet bij voetballen zijn.

Witsel mag van mij aan de kant blijven tot Wasyl terug op niveau is. Het zou de rest misschien tot voorbeeld strekken.

born2bewild
31 augustus 2009, 06:02
Witsel mag van mij aan de kant blijven tot Wasyl terug op niveau is.

hoe gaan we dat niveau afmeten?

born2bewild
31 augustus 2009, 06:16
dat een van holsbeeck nu de rol van heilig paterke opneemt, daarvoor schieten woorden te kort. Natuurlijk.

born2bewild
31 augustus 2009, 06:20
.

born2bewild
31 augustus 2009, 06:26
.

Derk de Tweede
31 augustus 2009, 06:48
Deze wedstrijd verdient een draadje in 'Maatschappij en samenleving'.

Cisalpina
31 augustus 2009, 07:01
hoe gaan we dat niveau afmeten?

une bonne question.

Tot hij terug profvoetbal kan spelen?

vlijmscherp
31 augustus 2009, 07:41
wat velen vergeten is dat dit soort fouten ongeveer elke week gebeuren. gelukkig bijna nooit met dit gevolg, maar vliegende tackels zie je wel elke week. en niet alleen in België, vraag maar aan Van Basten....

Zwartengeel
31 augustus 2009, 07:42
wat velen vergeten is dat dit soort fouten ongeveer elke week gebeuren. gelukkig bijna nooit met dit gevolg, maar vliegende tackels zie je wel elke week. en niet alleen in België, vraag maar aan Van Basten....

Of aan Luc Nilis indertijd...

Cisalpina
31 augustus 2009, 07:48
Of aan Luc Nilis indertijd...

De beenbreuk van Nilis was niet het gevolg van een vuile overtreding, zelfs niet van een overtreding.

Van Basten is 20 jaar geleden.

Schoppartijen zoals gisteren zie je bijna niet meer in buitenlandse topwedstrijden.

Havana
31 augustus 2009, 09:30
Vorig seizoen klopten ze de kaak van Boussoufa over. Gisteren schoffelden ze Wasyl en Polak een jaar de kliniek in. Normaal kan je dit niet meer noemen.
How low can you go?

Hopelijk kunnen Polak en Wasyl ooit nog voetballen.

Havana
31 augustus 2009, 09:35
Wat ik nog verdacht vind is de commentaar van Sarr na de match:
De schoen van Wasyl staan nog steeds in Witsel zijn rug na een match van vier jaar geleden.

Is er over gepraat misschien? Was dit een revanche?

backfire
31 augustus 2009, 10:04
Vuile fout en ik hoop dat Witsel een fikse schorsing krijgt.
Om nu Wasilewski heilig te gaan verklaren, da's me te veel.
Misschien speelden de frustraties van zijn manier van 'spelen' wel mee? De sporen van zijn studs staan nog in Witsel's rug. Als Wasil dan komt aangestormd heeft Witsel misschien gedacht: liever hem dan mij.
Maar bon, onvergefelijk.

Duvelke
31 augustus 2009, 10:08
brr, heb beelden gezien, zal wel wreed pijn doen.
Toch wel meedelen dat Wasyl zelf niet een braaf schaapke is, en dat hij ook al meerdere keren een paar fikse elleboogstoten heeft uitgehaald. Bovendien leek die tackle daar van Wasyl ook niet echt puur voor de bal te zijn als ik de beelden bekijk.
de standaardspelers zullen het niet hebben blijven pikken e? Ik las in de krant dat wasyl vond dat de tegenstanders niet moesten huilen, en dat voetbal geen meisjessport is.
Boontje komt om zijn loontje?

Duvelke
31 augustus 2009, 10:10
Vuile fout en ik hoop dat Witsel een fikse schorsing krijgt.
Om nu Wasilewski heilig te gaan verklaren, da's me te veel.
Misschien speelden de frustraties van zijn manier van 'spelen' wel mee? De sporen van zijn studs staan nog in Witsel's rug. Als Wasil dan komt aangestormd heeft Witsel misschien gedacht: liever hem dan mij.
Maar bon, onvergefelijk.

Bwa, hij verdient wel een schorsing, al denk ik niet dat hij opzettelijk zijn been heeft gebroken. Er zal wrs wel wat frustratie in die fout hebben gezete, maar het resultaat zal nooit bedoeld zijn.

Duvelke
31 augustus 2009, 10:11
Vorig seizoen klopten ze de kaak van Boussoufa over. Gisteren schoffelden ze Wasyl en Polak een jaar de kliniek in. Normaal kan je dit niet meer noemen.
How low can you go?

Hopelijk kunnen Polak en Wasyl ooit nog voetballen.
tuurlijk dat. Oplappen die handel :)
Ik ken er genoeg die dergelijke blessuren hebben gehad, en die komen allemaal terug. Tzal natuurlijk wel niet voor meteen zijn.

Havana
31 augustus 2009, 10:22
tuurlijk dat. Oplappen die handel :)
Ik ken er genoeg die dergelijke blessuren hebben gehad, en die komen allemaal terug. Tzal natuurlijk wel niet voor meteen zijn.

Ik ben geen dokter, maar wat ik gezien heb is toch wel serieus...
Benieuwd wat RSCA-Standard 2010-2011 gaat geven...

Duvelke
31 augustus 2009, 10:26
Ik ben geen dokter, maar wat ik gezien heb is toch wel serieus...
Benieuwd wat RSCA-Standard 2010-2011 gaat geven...
Ik ben ook geen dokter, maar wel een voetbalspeler.
Ik heb dergelijke zaken al (spijtig genoeg) zelf moeten aanschouwen.
Hij zal wel terugkomen, maar het zal denk ik niet meer voor dit seizoen zijn.
Nu rsca paar stevige pionnen kwijt is, is standaard meer dan ooit favoriet om kampioen te worden.

Havana
31 augustus 2009, 10:28
Hij zal wel terugkomen, maar het zal denk ik niet meer voor dit seizoen zijn.

Ik hoop het. Hij is misschien een harde speler die zelf al eens een tik uitdeelt, maar dit heeft hij niet verdiend.

Duvelke
31 augustus 2009, 10:34
Ik hoop het. Hij is misschien een harde speler die zelf al eens een tik uitdeelt, maar dit heeft hij niet verdiend.

Niemand verdient dit.

filosoof
31 augustus 2009, 10:34
Ik hoop het. Hij is misschien een harde speler die zelf al eens een tik uitdeelt, maar dit heeft hij niet verdiend.

Niemand verdient dit.wat velen vergeten is dat dit soort fouten ongeveer elke week gebeuren. gelukkig bijna nooit met dit gevolg, maar vliegende tackels zie je wel elke week. en niet alleen in België, vraag maar aan Van Basten....Voetbal is nu eenmaal een harde sport. If you can't stand the heath, get out of the kitchen.
Het publiek kickt in 't geniep of openlijk op contactsporten. Massahypocrisie.

Mohammed Sarr refereerde aan een eerder duel dat Wasilewski uitvocht met Witsel. "Witsel blesseerde hem niet met opzet, hopelijk keert de Pool snel terug. Maar niet vergeten dat Wasilewski enkele seizoenen geleden zijn studs in de rug van Witsel zette. Die sporen zijn nog altijd zichtbaar."

Ik ben méér da vijf jaar actief geweest in sportkampen en in die 5 jaar is er nooit een dokter of ambulance nodig geweest.
Maar dat was dan ook geen voetbal.

Duvelke
31 augustus 2009, 10:35
Ik ben geen dokter, maar wat ik gezien heb is toch wel serieus...
Benieuwd wat RSCA-Standard 2010-2011 gaat geven...

er is nog eerst de terugronde...daar zal ook wel wat gebikkeld worden.

filosoof
31 augustus 2009, 10:37
Ik hoop het. Hij is misschien een harde speler die zelf al eens een tik uitdeelt, maar dit heeft hij niet verdiend.

er is nog eerst de terugronde...daar zal ook wel wat gebikkeld worden.Was dit al geen terugronde? Had Standard Anderlecht enkele maanden geleden al niet ingeblikt?

vlijmscherp
31 augustus 2009, 11:20
Was dit al geen terugronde? Had Standard Anderlecht enkele maanden geleden al niet ingeblikt?

naar het schijnt zijn we ondertussen al aan een andere competitie bezig.....

Vorenus
31 augustus 2009, 11:53
Wat ik nog verdacht vind is de commentaar van Sarr na de match:
De schoen van Wasyl staan nog steeds in Witsel zijn rug na een match van vier jaar geleden.

Is er over gepraat misschien? Was dit een revanche?

Wat onmogelijk is, 4 jaar geleden speelde wasy nog niet voor Anderlecht.

Duvelke
31 augustus 2009, 13:25
Wat onmogelijk is, 4 jaar geleden speelde wasy nog niet voor Anderlecht.

waar speelde hij toen?

stropdrager
31 augustus 2009, 13:32
waar speelde hij toen?

Lech Poznan, de ploeg die vorige week verloor tegen Club Brugge.

Havana
31 augustus 2009, 13:33
Wat onmogelijk is, 4 jaar geleden speelde wasy nog niet voor Anderlecht.

Dat dacht ik ook toen hij het zei. Hij zal er enkele jaren naast gezeten hebben; maar dat verandert weinig aan de inhoud. Witsel heeft er blijkbaar voor de wedstrijd iets over gezegd. Dat vind ik een beetje verdacht.

Duvelke
31 augustus 2009, 13:43
Je hebt terugpakke en terugpakken e

Havana
31 augustus 2009, 13:50
Je hebt terugpakke en terugpakken e

En, je hebt ene gaan pakke en terug ene gaan pakke...

Spliff
31 augustus 2009, 14:36
misschien moet je dan toch maar naar de beelden kijken :|

sorry, maar zelfs met de meeste moeite, ondanks hoe jammer het ook is voor Wasil, maar dan nog. Het lijkt mij zelfs dat Witsel voor de bal wil gaan, en als er dan plots iemand aangestormd met uitgestrekt been naar je toe glijdt... het leek mij meer op een botsing.

En voor de duidelijkheid, ik ben eerder paars wit dan rood wit. Heb drie seizoenen lang abo gehad in vak O.

Duvelke
31 augustus 2009, 14:47
hebben ze niet spontaan liggen zingen van: 'laat hem liggen, hij is dood, hij is dood, hij is doo-oo-ood ! ' ?

vlijmscherp
31 augustus 2009, 14:54
sorry, maar zelfs met de meeste moeite, ondanks hoe jammer het ook is voor Wasil, maar dan nog. Het lijkt mij zelfs dat Witsel voor de bal wil gaan, en als er dan plots iemand aangestormd met uitgestrekt been naar je toe glijdt... het leek mij meer op een botsing.

En voor de duidelijkheid, ik ben eerder paars wit dan rood wit. Heb drie seizoenen lang abo gehad in vak O.

mij lijkt het toch niet dat hij naar de bal gaat hoor, met een gestrekte knie ga je sowieso niet veel kunnen uithalen. zijn intentie was echt het been, uiteraard niet om het te breken, maar wel om te tonen dat er met hem niet moet gesold worden.

Nr.10
31 augustus 2009, 15:09
Als er zo een beest als "Wasy" op je komt afstormen is het enigzins normaal dat je in eerste instantie denkt aan behoud van lijf en leden. Dat gebeurt volgens mij instinctief.

Wat de houding van Van Holsbeeck betreft die is natuurlijk totaal hypocriet. Daar staan lullen over ethiek als je er zelf al jaren voor verantwoordelijk bent dat de sfeer rond die wedstrijden totaal opgeklopt is is walgelijk.

Spliff
31 augustus 2009, 15:33
Enfin wat ik bedoel, toen ik via de geschreven pers vernam van het incident, was ik wel erg benieuwd nar de beelden. Die heb ik dus vandaag voor het eerst gezien en ze maken der echt van een mug een olifant. Ik heb al zwaardere opzettelijke overtredingen gezien dan deze hoor.

Duvelke
31 augustus 2009, 15:35
Enfin wat ik bedoel, toen ik via de geschreven pers vernam van het incident, was ik wel erg benieuwd nar de beelden. Die heb ik dus vandaag voor het eerst gezien en ze maken der echt van een mug een olifant. Ik heb al zwaardere opzettelijke overtredingen gezien dan deze hoor.
ik ook maar dat maakt deze fout toch niet minder erg he?
Geef toe, dit is geen wekelijkse kost?

Weezer
31 augustus 2009, 16:04
Ik had pas bij het inzoomen door hoe erg het was. Dat been... gruwelijk gewoon.

Duvelke
31 augustus 2009, 16:08
wacht maar tot je het in levende lijve ziet...dan ist nog veel erger..heb ooit zo een ploegmaat weten afvoeren.

Havana
31 augustus 2009, 17:04
Ik heb al zwaardere opzettelijke overtredingen gezien dan deze hoor.

Nu maak je me benieuwd...

garfield
31 augustus 2009, 18:13
Ben nog steeds niet goed van de wedstrijd.

De Standard-spelers proberen alles goed te praten. Ik moet er van kotsen.

klopt was een wansmakelijk wedstrijd. De beelden van Wasyl pas goed thuis gezien op studio 1 (de fase was nogal ver van de K1, maar kon al zien dat het serieus was) Standard kwam duidelijk NIET om te voetballen.
De enige serieuse reactie uit het rood-witte kamp was van Jova (een klassespeler die eigenlijk niet thuishoort bij de bende criminelen)

Havana
31 augustus 2009, 18:40
Philippe Léonard:"De overtreding heeft de wedstrijd zwaar beïnvloed, dat klopt. Maar ik durf te stellen dat Wasilewski zijn verdiende loon kreeg. Hij speelt zo ruw. Twee speeldagen schorsing moet volstaan."

Dat getuigt ook van medeleven. :roll:

Pietje
31 augustus 2009, 18:46
klopt was een wansmakelijk wedstrijd. De beelden van Wasyl pas goed thuis gezien op studio 1 (de fase was nogal ver van de K1, maar kon al zien dat het serieus was) Standard kwam duidelijk NIET om te voetballen.
De enige serieuse reactie uit het rood-witte kamp was van Jova (een klassespeler die eigenlijk niet thuishoort bij de bende criminelen)

Ja, bij Anderlecht zijn het allemaal maagden :roll:

Havana
31 augustus 2009, 19:15
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/6/0/8/media_xl_1297763.jpg

Hij weet precies niet eens waarom hij rood kreeg?!

Weiße Rose
31 augustus 2009, 20:57
De vreselijke tackle van Witsel valt niet goed te praten en hij moet dan ook een zware sanctie krijgen, van zowel de Belgische voetbalbond als van Standard zelf! 6 - 8 speeldagen schorsing lijkt mij een redelijke sanctie. We moeten nu ook geen heksenjacht gaan openen tegen deze speler hé! Zulke overtredingen komen zogoed als elk weekend wel eens voor, maar de gevolgen zijn meestal (gelukkig) niet zo erg. Er is geen sprake van opzet, niemand stapt het veld op om iemands been in 2 te stampen, dat maak je mij niet wijs. Als je naar de beelden kijkt zie je trouwens ook dat Witsel weldegelijk de bal wil blokken, maar Wasil is (spijtiggenoeg) eerder op de bal. Alles gebeurt in een fractie van een seconde. Ik vermoed dat Witsel niet eens de ernst van de situatie inzag toen hij de terechte rode kaart onder zijn neus gedrukt kreeg.

H. VHB had het in zijn gefrusteerde speech over ethiek en respect die Standard volgens hem niet had en Anderlecht des te meer... . Wat hij er niet bijzegt is dat Bolat (keeper Standard) tijdens de match 'ijzeren staven' naar zijn hoofd kreeg gesmeten. Na de match werden de Standardsupporters trouwens opgewacht daar RSCA-hooligans, bende nietsnutten zijn het! Onschuldige voetballiefhebbers bekogelen met allerhande projectielen!

Standardsupporter

jevaly
31 augustus 2009, 21:07
De vreselijke tackle van Witsel valt niet goed te praten en hij moet dan ook een zware sanctie krijgen, van zowel de Belgische voetbalbond als van Standard zelf! 6 - 8 speeldagen schorsing lijkt mij een redelijke sanctie. We moeten nu ook geen heksenjacht gaan openen tegen deze speler hé! Zulke overtredingen komen zogoed als elk weekend wel eens voor, maar de gevolgen zijn meestal (gelukkig) niet zo erg. Er is geen sprake van opzet, niemand stapt het veld op om iemands been in 2 te stampen, dat maak je mij niet wijs. Als je naar de beelden kijkt zie je trouwens ook dat Witsel weldegelijk de bal wil blokken, maar Wasil is (spijtiggenoeg) eerder op de bal. Alles gebeurt in een fractie van een seconde. Ik vermoed dat Witsel niet eens de ernst van de situatie inzag toen hij de terechte rode kaart onder zijn neus gedrukt kreeg.

²

BigF
1 september 2009, 10:33
Wat we al langer wisten is hier nog maar weer eens bewezen.
Wat is die Anderlecht-aanhang toch een verschrikkellijk stelletje zageventen.

Eerst en vooral: de fout van Witsel op Wasylevski is smerig en verdient rood.
Rood is ook wat Witsel gekregen heeft.
Hoe het verder moet met de strafmaat moet de voetbalbond maar uitmaken.
Zoals ze dat bij andere overtredingen ook doen.

Ten tweede: als die beenbreuk niet gebeurd was geweest had en niemand nog liggen mekkeren over de rest van de overtredingen.
Defour op Boussouffa was geel, meer niet. Defour kan het ook niet helpen dat Boussouffa een glazen ventje is. Het ging er stevig aan toe ja, dat is zo in topmatchen. En voor degenen die dat niet geloven: bekijk de testmatchen van vorig jaar eens en volg eenzekere Wasylevski ofzo eens tijdens de match. Is dat dan wat jullie voetbal noemen?

Ten derde: degenen die hier (en elders) lopen te roepen dat Witsel net zo lang geschorst dient te worden als Wasyl moet revalideren moeten dringend hun (laatste beetje) hersenen laten nakijken. Idioten.

Ten vierde: laten we niet vergeten dat, alhoewel Standard nu de grote schuldige is, Anderlecht zelf in heel de hetze tussen 'de grote twee' niet vrijuit gaat. Men gaat nu steevast terug naar de bitsige sfeer van de testmatchen vorig seizoen, maar daar herinner ik me vooral het aggressieve spel van een zeker -jaja- Wasyl van. Ook beide besturen gaan lang niet vrijuit. Maar nu heel dat aggressieve gezever een hoogtepunt kent met de overtreding van Witsel is iedereen opportunistisch genoeg om vooral Witsel met de vinger te wijzen en over eigen ophitserijen stilletjes te zwijgen.

Ten vijfde: aan alle ramptoeristen die nu 'onwel' worden bij het zien van de 'gruwelijke' beenbreuk: al eens een mooi ogende beenbreuk gezien? Doe maar gewoon normaal, dat is al erg genoeg. Overigens: is de mate van gruwelijkheid van de opgelopen blessure een maatstaf om de strafmaat te bepalen?

Ten laatste: kort komt het hierop neer: 't is erg voor die Anderlecht-speler en Witsel moet gestraft worden op een manier waarop dergelijke overtredingen normaal bestraft worden. Alle verdere gezeik is nutteloos. Enkel jammer dat Anderlechtsuppo's nu eenmaal graag zeiken.

Dronkoers
1 september 2009, 11:10
1-1?

Lap, weer geen extra pint gewonnen :-(

lantjes
1 september 2009, 11:16
Na gisteren de beelden +/-25 keer te hebben gezien, en als neutrale kijker, kwam m.i. die Wasil er toch ook wel ferm en zonder enige controle ingevlogen. :? Een ietsje "zelf gezocht" is dan toch wel op zijn plaats in dit fait-diversje....

Weezer
1 september 2009, 11:17
1-1?

Lap, weer geen extra pint gewonnen :-(

:lol:

Die reactie deed me zo hard hier (http://www.youtube.com/watch?v=95y8NxjncMw&feature=related) aan denken...

Spliff
1 september 2009, 15:22
Nu maak je me benieuwd...

k heb zelf voetbal gespeeld ;) rechtsachter ....

Sheyema
1 september 2009, 15:28
Na gisteren de beelden +/-25 keer te hebben gezien, en als neutrale kijker, kwam m.i. die Wasil er toch ook wel ferm en zonder enige controle ingevlogen. :? Een ietsje "zelf gezocht" is dan toch wel op zijn plaats in dit fait-diversje....

Man,man,man!! Ik ben ook een neutrale supporter, maar wel een die van voetbal kent!! Wasyl komt er helemaal niet ingevlogen, maar speelt perfect
de bal! Wat onze "gouden schoen" doet kan onmogelijk door de beugel!
Kijk eens naar de uitdrukking op zijn gezicht wanneer hij "stampt"!

Den Ardennees
1 september 2009, 15:33
heel eenvoudig, ze moesten Witsel schorsen zolang Wasylewski zelf aan de kant moet blijven als gevolg van die doodtrap.

Sheyema
1 september 2009, 15:37
heel eenvoudig, ze moesten Witsel schorsen zolang Wasylewski zelf aan de kant moet blijven als gevolg van die doodtrap.


:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:



In de krant : Het parket eist... 9 weken schorsing en een boete van...
let goed op...gene zever.. 250 EUROOTS!!!!!!!!!!!!!!!!

Den Ardennees
1 september 2009, 15:48
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:



In de krant : Het parket eist... 9 weken schorsing en een boete van...
let goed op...gene zever.. 250 EUROOTS!!!!!!!!!!!!!!!!

250 euro, omgerekend naar het loon van de gemiddelde werknemer, zou dat een boete van ongeveer tweeenhalve euro zijn.

Sheyema
1 september 2009, 16:44
250 euro, omgerekend naar het loon van de gemiddelde werknemer, zou dat een boete van ongeveer tweeenhalve euro zijn.

Nieuwsflits : geschorst tot 23 november en 2500 euro boete. Alles werd doorgestuurd naar de UEFA en de FIFA!!

lantjes
1 september 2009, 18:40
Man,man,man!! Ik ben ook een neutrale supporter, maar wel een die van voetbal kent!! Wasyl komt er helemaal niet ingevlogen, maar speelt perfect
de bal! Wat onze "gouden schoen" doet kan onmogelijk door de beugel!
Kijk eens naar de uitdrukking op zijn gezicht wanneer hij "stampt"!

Man man man, Wel ja ik weet geen fluit van 't voetbal, 'k volg dan ook nog maar een vijfentwintigtal jaar de competitie in de UK....

evertonfc
1 september 2009, 20:27
Wat we al langer wisten is hier nog maar weer eens bewezen.
Wat is die Anderlecht-aanhang toch een verschrikkellijk stelletje zageventen.

Eerst en vooral: de fout van Witsel op Wasylevski is smerig en verdient rood.
Rood is ook wat Witsel gekregen heeft.
Hoe het verder moet met de strafmaat moet de voetbalbond maar uitmaken.
Zoals ze dat bij andere overtredingen ook doen.

Ten tweede: als die beenbreuk niet gebeurd was geweest had en niemand nog liggen mekkeren over de rest van de overtredingen.
Defour op Boussouffa was geel, meer niet. Defour kan het ook niet helpen dat Boussouffa een glazen ventje is. Het ging er stevig aan toe ja, dat is zo in topmatchen. En voor degenen die dat niet geloven: bekijk de testmatchen van vorig jaar eens en volg eenzekere Wasylevski ofzo eens tijdens de match. Is dat dan wat jullie voetbal noemen?

Ten derde: degenen die hier (en elders) lopen te roepen dat Witsel net zo lang geschorst dient te worden als Wasyl moet revalideren moeten dringend hun (laatste beetje) hersenen laten nakijken. Idioten.

Ten vierde: laten we niet vergeten dat, alhoewel Standard nu de grote schuldige is, Anderlecht zelf in heel de hetze tussen 'de grote twee' niet vrijuit gaat. Men gaat nu steevast terug naar de bitsige sfeer van de testmatchen vorig seizoen, maar daar herinner ik me vooral het aggressieve spel van een zeker -jaja- Wasyl van. Ook beide besturen gaan lang niet vrijuit. Maar nu heel dat aggressieve gezever een hoogtepunt kent met de overtreding van Witsel is iedereen opportunistisch genoeg om vooral Witsel met de vinger te wijzen en over eigen ophitserijen stilletjes te zwijgen.

Ten vijfde: aan alle ramptoeristen die nu 'onwel' worden bij het zien van de 'gruwelijke' beenbreuk: al eens een mooi ogende beenbreuk gezien? Doe maar gewoon normaal, dat is al erg genoeg. Overigens: is de mate van gruwelijkheid van de opgelopen blessure een maatstaf om de strafmaat te bepalen?

Ten laatste: kort komt het hierop neer: 't is erg voor die Anderlecht-speler en Witsel moet gestraft worden op een manier waarop dergelijke overtredingen normaal bestraft worden. Alle verdere gezeik is nutteloos. Enkel jammer dat Anderlechtsuppo's nu eenmaal graag zeiken.

what the f*ck zijt gij voor iemand. duidelijk geen voetbalkenner.

defour zijn tackle is rood. lang achter, en de bal was allang weg. als bous zijn toppen vaststonden in het gras had hij ook een blessure. defour kreeg geen rood omdat standaard een "topclub" is (wat ze overigens niet zijn met zo'n voetbal). wasil is zeker geen heilige speler, veere van. maar hij wist tenminste tot waar hij kan gaan. vaak waren die ellebogen in een opwelling. maar nu je over die testmatchen begint. hoe kwam het nu weer dat wasil een netje op zijn hoofd moest dragen, zichzelf een elleboog gegeven, ik denk het niet. ik kan niet geloven was witsel deed, duidelijk een voorbeeld van amateurisme. de schorsing van 10 speeldagen is een minimum. hij heeft het wellicht niet express gedaan, maar met de gedacht vaan heb ik de bal niet, dan speelt hij tenminste niet meer mee. de tackle op polak verdiende ook rood. over die fouten zijn geen discussie. standaard moest minstens drie rode kaarten hebben. dat anderlecht suppo's graag zeiken is mij onbekent. ze doen het niet meer dan andere clubs. het valt meer op. als enigste topclub in belgiê word je sowieso meer in het oog gehouden.

aan iedereen die de actie van witsel ook maar een beetje goedkeurt.
noobs ga pingpongen

Nr.10
1 september 2009, 21:19
Nieuwsflits : geschorst tot 23 november en 2500 euro boete. Alles werd doorgestuurd naar de UEFA en de FIFA!!

Dan moeten we daar iedere week dossiers naar doorsturen.

Dronkoers
1 september 2009, 23:54
what the f*ck zijt gij voor iemand. duidelijk geen voetbalkenner.

defour zijn tackle is rood. lang achter, en de bal was allang weg. als bous zijn toppen vaststonden in het gras had hij ook een blessure. defour kreeg geen rood omdat standaard een "topclub" is (wat ze overigens niet zijn met zo'n voetbal). wasil is zeker geen heilige speler, veere van. maar hij wist tenminste tot waar hij kan gaan. vaak waren die ellebogen in een opwelling. maar nu je over die testmatchen begint. hoe kwam het nu weer dat wasil een netje op zijn hoofd moest dragen, zichzelf een elleboog gegeven, ik denk het niet. ik kan niet geloven was witsel deed, duidelijk een voorbeeld van amateurisme. de schorsing van 10 speeldagen is een minimum. hij heeft het wellicht niet express gedaan, maar met de gedacht vaan heb ik de bal niet, dan speelt hij tenminste niet meer mee. de tackle op polak verdiende ook rood. over die fouten zijn geen discussie. standaard moest minstens drie rode kaarten hebben. dat anderlecht suppo's graag zeiken is mij onbekent. ze doen het niet meer dan andere clubs. het valt meer op. als enigste topclub in belgiê word je sowieso meer in het oog gehouden.

aan iedereen die de actie van witsel ook maar een beetje goedkeurt.
noobs ga pingpongen

Pingpong is dan ook 100 keer interessanter ;-)

Djiezes
2 september 2009, 08:24
geeuw

Havana
2 september 2009, 08:38
k heb zelf voetbal gespeeld ;) rechtsachter ....

same here :-) laatste man, nooit rood gepakt.

BigF
2 september 2009, 08:43
what the f*ck zijt gij voor iemand. duidelijk geen voetbalkenner.
defour zijn tackle is rood. lang achter, en de bal was allang weg. als bous zijn toppen vaststonden in het gras had hij ook een blessure. defour kreeg geen rood omdat standaard een "topclub" is (wat ze overigens niet zijn met zo'n voetbal). wasil is zeker geen heilige speler, veere van. maar hij wist tenminste tot waar hij kan gaan. vaak waren die ellebogen in een opwelling. maar nu je over die testmatchen begint. hoe kwam het nu weer dat wasil een netje op zijn hoofd moest dragen, zichzelf een elleboog gegeven, ik denk het niet. ik kan niet geloven was witsel deed, duidelijk een voorbeeld van amateurisme. de schorsing van 10 speeldagen is een minimum. hij heeft het wellicht niet express gedaan, maar met de gedacht vaan heb ik de bal niet, dan speelt hij tenminste niet meer mee. de tackle op polak verdiende ook rood. over die fouten zijn geen discussie. standaard moest minstens drie rode kaarten hebben. dat anderlecht suppo's graag zeiken is mij onbekent. ze doen het niet meer dan andere clubs. het valt meer op. als enigste topclub in belgiê word je sowieso meer in het oog gehouden.

aan iedereen die de actie van witsel ook maar een beetje goedkeurt.
noobs ga pingpongen
Toch wel hoor. Anderlecht-suppo's zijn echt onvoorstelbare zeikerds.
Kijk naar jezelf. Je eerste berichtje hier en het is al van dat. Uwen eerste zin hier op dit forum en het is al van f*ck. Jullie kunnen het echt niet laten eh?

Trouwens: doodsbedreigingen aan Defour en Witsel, ouderlijk huis van Witsel bekogeld met stenen...
Typisch gedrag voor een 'topclub' en zijn supporters eh?
Bij Standard sjotten ze tenminste nog op't plein uw voeten vanonder uw lijf. Toch altijd nog minder achterbaks dan 's nachts ruiten in gaan gooien.

En dan nog; de Anderlecht-suppo's hebben nog eens lekker misnoegd kunnen doen, Witsel is gestraft en Wasyl zijn benen groeien wel weer aan elkaar. Tijd voor belangrijkere dingen dus.

Weiße Rose
2 september 2009, 10:07
Nieuwsflits : geschorst tot 23 november en 2500 euro boete. Alles werd doorgestuurd naar de UEFA en de FIFA!!

De Uefa kan Witsel niet straffen. Zo zie je maar weer hoe competent het sportcomité is... .

Abraxas
2 september 2009, 16:59
De Uefa kan Witsel niet straffen. Zo zie je maar weer hoe competent het sportcomité is... .

Volgens mij is dat om ervoor te zorgen dat hij ook niet Europees kan spelen zolang hij geschorst is.

Cisalpina
2 september 2009, 17:07
Volgens mij is dat om ervoor te zorgen dat hij ook niet Europees kan spelen zolang hij geschorst is.

Ik dacht dat het ook was om ervoor te zorgen dat zijn schorsing ook in het buitenland telt, maw dat hij niet van ploeg zou wisselen en in een andere competitie gaan spelen.

Maar de transferperiode is afgesloten, dus dat heeft in feite geen belang meer.

vlijmscherp
3 september 2009, 07:38
De straf van Witsel is terecht en moet zeker niet zwaarder zijn. al die heisa is fel overdreven en die mensen die menen dat ze Witsel met de dood moeten bedreigen, zijn idioot.

maar het calimerogedrag van Standard, het weigeren om excuses te brengen, is gewoon oerdom. Dat ze de straf aanvaarden, Witsel effectief iets met de jeugd laten doen, zoals Base vraagt (bv een stage laten geven, waarom niet), ga eens spreken met Anderlecht en uiteraard met Wasilewsky en het zal allemaal overwaaien.

nu wentelen ze zich zo in hun slachtofferrolletje dat het allemaal nog wat meer zal uitvergroot worden, met alle gevolgen vandien.

Weiße Rose
3 september 2009, 16:13
Volgens mij is dat om ervoor te zorgen dat hij ook niet Europees kan spelen zolang hij geschorst is.

Natuurlijk is dat om Witsel ook Europees te schorsen, maar de Uefa is niet bevoegd om daar een uitspraak over te doen.

Mitgard
4 september 2009, 17:43
heb ooit een open dijbeenbreuk gehad.
onderste gedeelte bengelde er ook maar aan.
vaak ga je in shock of val je flauw van het zicht en de pijn.
wasilevsky lijkt het goed te doorstaan.
taaie kerel.

Nr.10
23 september 2009, 19:57
Wasilewski wil een vergoeding voor geleden schade.
Benieuwd wanneer de volgende die een paar tanden kwijt is bij Wasilewski komt aankloppen ...
.

Nr.10
18 januari 2010, 21:55
Axel Witsel na een aanslag door keeper Verbauwhede.