PDA

View Full Version : Vandaag, 26/04/04 was het weer raak om GROEN! van te worden!


Jo
27 april 2004, 16:50
Voorzittersdebat op de VUB tussen Dua en Sterckx. :( :( :(
De oplossing van GROEN van het vreemdelingenprobleem;
Geef ze werk.
Pak het racisme bij de POLITIE aan 8O 8O

En de heldhaftige Sterckx; :oops: :oops:
"hier onder vrienden durf ik het zeggen".
en wat zegt hij dan, het geld van het Vlaams Blok mag afgepakt worden maar ik ga dat niet hardop zeggen voor de verkiezingen voorbij zijn want dat zou het Vlaams Blok stemmen kunnen opleveren.
In't VLAAMS heet dat zwijg of lieg vóór de verkiezingen, laat de kiezer pas nadien (wanneer het te laat is) weten waarvoor je werkelijk staat!

Groen en VLD zijn blijkbaar terug vriendjes. :?: :?: :?:
Dua;"vorige verkiezing had iedereen bij de VLD de opdracht zo hard mogelijk te kloppen op AGALEV, alle mislukkingen op hun te steken en zelfs te liegen! :snipersm: :snipersm: :2gunfire: Deze keer is het wachtwoord blijkbaar 'laat ze gerust" :angel: :angel: :angel:

Reactie Sterckx;"Ik ga dit niet ontkennen..." :drinking: :drinking:

Lang leve de open (binnen beperkte kring althans) debatcultuur!!! :twisted: :twisted: :twisted:

tool2kil
27 april 2004, 17:08
Ik mis enkele mogelijkheden in je poll :wink:
Trouwens: ging het om een kiesbelofte van Sterckx of een persoonlijke mening?

Xnorf
27 april 2004, 19:11
Voorzittersdebat op de VUB tussen Dua en Sterckx. :( :( :(
De oplossing van GROEN van het vreemdelingenprobleem;
Geef ze werk.
Pak het racisme bij de POLITIE aan 8O 8O

En de heldhaftige Sterckx; :oops: :oops:
"hier onder vrienden durf ik het zeggen".
en wat zegt hij dan, het geld van het Vlaams Blok mag afgepakt worden maar ik ga dat niet hardop zeggen voor de verkiezingen voorbij zijn want dat zou het Vlaams Blok stemmen kunnen opleveren.
In't VLAAMS heet dat zwijg of lieg vóór de verkiezingen, laat de kiezer pas nadien (wanneer het te laat is) weten waarvoor je werkelijk staat!

Groen en VLD zijn blijkbaar terug vriendjes. :?: :?: :?:
Dua;"vorige verkiezing had iedereen bij de VLD de opdracht zo hard mogelijk te kloppen op AGALEV, alle mislukkingen op hun te steken en zelfs te liegen! :snipersm: :snipersm: :2gunfire: Deze keer is het wachtwoord blijkbaar 'laat ze gerust" :angel: :angel: :angel:

Reactie Sterckx;"Ik ga dit niet ontkennen..." :drinking: :drinking:

Lang leve de open (binnen beperkte kring althans) debatcultuur!!! :twisted: :twisted: :twisted:

volgende keer een camcordertje meenemen en laten uitzenden op TV :)

Herman Desmedt ©HD
27 april 2004, 19:57
Nieuwe interesse voor Groen ligt voor de hand, want dit partijtje zou wel eens de nodige stemmen kunnen binnenhalen om een meerderheid te bekomen.