PDA

View Full Version : Knapste Politicus


Pieterjan
4 juli 2002, 16:04
Les goûts et les couleurs on ne discute pas.

(Frans met haar op :p)


http://home.hetnet.nl/~marten-henderika/gif/buch.gif

Supe®Staaf
4 juli 2002, 17:56
Mag ik eerst eens weten of de knapheid waarvan sprake zich situeert op bestuurlijk-politiek vlak :?:
Of mag ik me volledig laten meeslepen door mijn voorkeur voor uiterlijkheden van het vrouwelijk schoon :?:

FMisplon
4 juli 2002, 18:47
Uiterlijk natuurlijk...
alsof we hier ooit met politiek bezig zijn... goe zot gij :wink:

Supe®Staaf
4 juli 2002, 19:00
Uiterlijk natuurlijk...
alsof we hier ooit met politiek bezig zijn... goe zot gij :wink:
Goed. 8)
Link me dan eens een fotootje van Kathleen Van Bremt.
De andere kan ik mij moeiteloos voor het geestesoog halen.
Freya- teenage-sex 8O
Big-melons-Vogels :cry:
Ars-Antiqua-Maes :?
Kinky-Ankie-BDSM-VanderMeersch :twisted:

't Wordt smulleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :!: :!: :!: :!:

Tiens, geen mannen in de poll?
Of is dit een thread 'for (straight) men only?'
Ook hetero's kunnen een esthetisch oordeel over hun sexegenoten vellen :!:
Dat is geen alleenrecht voor onze andersgeaarde medeburgers hoor :!:

Pieterjan
4 juli 2002, 20:43
een foto van Kathleen. (http://www.europa.s-p-a.be/)

Als je de laatste optie aanvinkt, laat dan es weten wie je verkiest.
Alles wordt enkel en alleen bepaald door het uiterlijk.

Supe®Staaf
5 juli 2002, 11:40
Ok pieterjan, bedankt voor de link.
In elk geval dus reeds de poll ingevuld met 'andere'...................

Ik snuisterde toch maar eens in de kieslijsten, en weet je wie daar ook nog op prijkt? SABINE DE VOS!!!!!!!!!!!!! Toch een jongedame om U tegen te zeggen. Zwoele look, sensuele stem, handig om mee op reis te hebben in Japan.................

Als ik echter ook mijn latente voorkeur voor mentaal weerbare en exotische vrouwen laat spreken, dan moet ik toch weer eventjes een rilling onderdrukken en, de ogen sluiten. Voor mijn geestesoog ontrolt zich dan weer de scène waarin de aantrekkelijke spetter FATIMA BALI haar partijgenoot, met een oerschreeuw recht vanuit de onderbuik betitelt als:" Smeerlap!!!!!!!!!!!!!!!!", toen hij haar vorige verkiezingen deerlijk in 't zak zette. Evenals ik nu, was zij toen blijkbaar zijn naam vergeten.............
Was dat even genieten. Zulke vrouwen krijgen mij echt gek! Wat een uitstraling en een dynamisme.

Bij deze twee zal ik het dan maar laten. Bigamie is nog niet echt ingeburgerd, maar ik meen me te herinneren dat regelrechte veelwijverij in elk geval strafbaar is, en mogen uw goden mij steeds behoeden voor het stellen van illegale handelingen, zo smeek ik hen althans..............

Pieterjan
5 juli 2002, 11:44
Superstaaf: bigamie = zich problemen op de hals halen

....en dan hebben we het nog enkel over de hals... :d

FMisplon
5 juli 2002, 12:03
Ook ik wil mijn duit in het zakje doen...
Om het jullie iets makkelijker te maken om uw keuze te maken, publiceer ik hieronder een foto van alle genomineerden.

Freya Van Den Bossche
http://www.gent.be/gent/bestuur/beleid/fotos/kvdbossche.JPG

Kathleen Van Brempt
http://europa.s-p-a.be/img/europa/europa_kathleen.jpg

Mieke Vogels
http://regiobrugge.agalev.net/media/Vogels.jpg

Nelly Maes
http://belgium.fgov.be/abtb/cv/images/maes.jpg

Anke Vandermeersch
http://home.tiscalinet.be/peter8213//babes/Anke/anke2.jpg

Supe®Staaf
5 juli 2002, 13:09
Superstaaf: bigamie = zich problemen op de hals halen

....en dan hebben we het nog enkel over de hals... :d
Alles went, ook problemen ;)

Pieterjan
5 juli 2002, 19:59
en blijkbaar wordt het een "hals-aan-hals-strijd"....:lol::lol::lol::lol::lol:

Supe®Staaf
6 juli 2002, 02:08
Excuseer mij, maar van Freya moeten er toch meer flatterende foto's bestaan.
Geef ze een eerlijke kans.

Anke V D M wordt hier anderzijds veeeeeeeeeeeeel te smakelijk voorgesteld. Op de duur zou zelfs een anti-bruinhemd zoals ondergetekende erin happen, en nochtans is mijn zelfbeheersing legendarisch............

Superstaaf® (kwestie van te ondertekenen)

FMisplon
6 juli 2002, 07:29
Als je online een betere foto vindt van freya, plaats die dan maar... want deze is inderdaad niet veel soeps, maar ik heb geen andere gevonden.

Pieterjan
6 juli 2002, 09:01
wat dan te zeggen van Nelly Maes, zo'n babe!!! De Marilyn Monroe avant la lettre!!


en die is toch ook al een eindje dood :lol::lol::lol::lol:

aeneas
6 juli 2002, 14:00
we want kathleen! we want kathleen!!!

Pieterjan
6 juli 2002, 15:42
Geduld Ananas!!! Moge de beste winnen.
ik zou er een prijs willen aan verbinden maar ik denk dat geen enkel van de dames zich daartoe bereid voelt. Misschien volgende keer proberen met enkele mannelijke politici. Bruno De Lille zit al te popelen :lol:

Truder
13 juli 2002, 07:46
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Supe®Staaf
13 juli 2002, 08:21
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Bababababa!
Dat is omdat prinses Matilde niet meedoet!!

Pieterjan
13 juli 2002, 16:53
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jammer dat één en dezelfde persoon meerdere malen zijn voorkeur kan doen gelden, nietwaar Intruder? Ongeveer een 15 keer???

Truder
13 juli 2002, 17:45
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jammer dat één en dezelfde persoon meerdere malen zijn voorkeur kan doen gelden, nietwaar Intruder? Ongeveer een 15 keer???

Best man hoe kom je daarbij van mij te beschuldigen?
Dat zal je wel kunnen bewijzen zeker?

Pieterjan
13 juli 2002, 18:09
Wel, uw overdreven adoratie, bijna obsessie voor Anke. Uw utopische gedachten over haar politieke ambities. Uw oogklepstandpunt (negatieve dissonantie).
Uit deze argumenten zou het toch logisch zijn moest u een aantal keren gestemd hebben voor Anke.

Truder
13 juli 2002, 19:25
Wel, uw overdreven adoratie, bijna obsessie voor Anke. Uw utopische gedachten over haar politieke ambities. Uw oogklepstandpunt (negatieve dissonantie).
Uit deze argumenten zou het toch logisch zijn moest u een aantal keren gestemd hebben voor Anke.


Ha vooroordelen dus.


Mijn oogkleppenstandpunt, ik sta juist open voor elke mening, ik probeer anderen te overtuigen van dat ook te doen. Maar de meeste zijn verblind door hun Vlaams Blok haat. Moest die haat er nu niet zijn en moest elke persoon even veel waarde hebben (dus geen minderwaardige personen) en zou men beter luisteren naar wat er verteld word.
Het zou een pak prettiger... :wink:

Knuppel
14 juli 2002, 01:13
Impliceert dat je iemand adoreert automatisch dat je ook een valsspeler bent Pieterjan? Intruder is zeker geen valsspeler ook al heeft hij sympathie voor iemand van het Vlaams Blok en voor Anke in het bijzonder.

Wees eens eerlijk bij het beantwoorden van de volgende vraag: Zou je Superstaaf ook verdenken moest Mathilde een dergelijke poll winnen?

Wat een stomme vraag eigenlijk. Ik geloof nooit dat ze die zou winnen. Of er zouden enkel typjes a la Nelly Maes moeten tegenoverstaan.(Sorry hoor Staafje)

Waarom zet je zelf niet eens een poll op met allemaal mooie vrouwen Superstaaf? Al of niet uit de politiek. Dan weten we het meteen...

Of zetten we Anke (nog) eens tegenover Matilde op dit forum?

datri
14 juli 2002, 02:07
Zoals verwacht, staat Anke aan kop. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jammer dat één en dezelfde persoon meerdere malen zijn voorkeur kan doen gelden, nietwaar Intruder? Ongeveer een 15 keer???

kan niet, want ik heb al 17 maal op haar gestemd :flasings:
:lol: :lol:

neen, seriueus, heb je haar al eens goed bekeken, zeg nu zelf dat er geen concurrentie voor haar bijstaat toch.........

Supe®Staaf
14 juli 2002, 10:02
Wees eens eerlijk bij het beantwoorden van de volgende vraag: Zou je Superstaaf ook verdenken moest Mathilde een dergelijke poll winnen? Prinses Mathilde wint alles met glans, zelfs zonder bedrieglijk opzet van mijnentwege.

Wat een stomme vraag eigenlijk. Ik geloof nooit dat ze die zou winnen. Of er zouden enkel typjes a la Nelly Maes moeten tegenoverstaan.(Sorry hoor Staafje) Onze stralende toekomstige koningin slaat elke Miss met blindheid, wanneer haar briljante schoonheid passeeert. De mooiste vrouwen ter wereld verdwijnen in het niets, enkel bij de gedachte aan Matilles ranke benen en zonnige, stralende, intens-vriendelijke glimlach.
Waarom zet je zelf niet eens een poll op met allemaal mooie vrouwen Superstaaf? Al of niet uit de politiek. Dan weten we het meteen...Wil je de andere vrouwen een depressie bezorgen? Ik ken trouwens maar een paar mooie vrouwen die kunnen concurreren met onze prinses Dudekemdakoos................ maar die kan ik niet uit mijn privésfeer halen om op een publiek forum te gooien................... :wink:
Of zetten we Anke (nog) eens tegenover Matilde op dit forum?Ik klik mij desnoods een muisarm met repetitive strain-injurie om mijn Tilleke de sterren in te stemmen! Zet ze maar bij Anke for President!

Knuppel
14 juli 2002, 10:38
Ik heet dan wel geen Thomas maar toch eerst zien en dan geloven Superstaaf! Niet dat ik eraan twijfel dat jij voor Matilde geen strain-injurie wilt oplopen maar ik zou heel graag weten of de anderen hier daar ook zo over denken.

Komaan Intruder! Gooi de Knuppel in het hoenderhok! Knuppel zonder hoofdletter bedoel ik natuurlijk...

Ik gok op Anke als zij tegenover Mathilde wordt gezet.

Supe®Staaf
31 juli 2002, 16:18
Ik gok op Anke als zij tegenover Mathilde wordt gezet.
Anke tegenover Matilde?
Een boerekar tegenover een ferrari?
Al wie voor de boerekar stemt heeft gewoon geen "balls" om te gaan voor de wagen van zijn dromen!

Leve Tilleke!!!!!!!!!!

Pieterjan
31 juli 2002, 16:37
["quote"=Intruder]
Ha vooroordelen dus.


[/quote]



ik noem dat logische conclusies...

Jonas
31 juli 2002, 19:22
Dé politieke babe van België is toch nog altijd Phaedra Hoste zenne!! :-)

Supe®Staaf
31 juli 2002, 21:47
Dé politieke babe van België is toch nog altijd Phaedra Hoste zenne!! :-)
Wat heeft die Miss Anorexia met politiek te maken? Die is het al lang afgebold hoor.

Jonas
1 augustus 2002, 11:11
Weet ik ook wel maar het is en blijft een babe :D
http://www.model-cafe.com/modelimage/phaedra.jpg

Pieterjan
1 augustus 2002, 14:36
Elke reden is goed om eens een posting met zo'n foto te sturen. Vanaf nu kan je daarvoor terecht op 'Maatschappelijke Discussies'. Want we leven toch nog steeds in een maatschappij die de man dient...

Supe®Staaf
4 augustus 2002, 14:19
Want we leven toch nog steeds in een maatschappij die de man dient...
Voel jij je als man goed gediend door onze maatschappij?

Knuppel
4 augustus 2002, 15:05
Want we leven toch nog steeds in een maatschappij die de man dient...
Voel jij je als man goed gediend door onze maatschappij?

Kijk naar wie regeert dit land, de buurlanden, Europa, de wereld en je kunt niet ontkennen dat we nog altijd in een paternalistische maatschappij leven.

Kijk naar een doorsnee gezin en je kunt niet anders dan toegeven dat het meestal de vrouw is die nog altijd meer dient dan gediend te worden.

Niettemin verliest de man meer en meer de exclusieve plaats waar hij altijd al als vanzelfsprekend recht op dacht te hebben. In het Westen toch. Zelfs voor de voortplanting is hij niet meer onontbeerlijk. Desalniettemin wordt hij nog altijd goed gediend al is het maar omdat ook de meeste vrouwen niet van de ene dag op de andere hun eeuwenoude rolpatronen opgeven.

Supe®Staaf
4 augustus 2002, 20:26
Kijk naar een doorsnee gezin en je kunt niet anders dan toegeven dat het meestal de vrouw is die nog altijd meer dient dan gediend te worden.
Kom eens op de koffie, of maak eens een avondlijk zwelgpartijtje mee ten huize van Superstaaf®
Bewonder dan de man die je verwent, om zijn culinaire vaardigheid en vrouwelijke charme en gastvrijheid, waarin hij steeds zijn dierbaren hult. 8)

Niettemin verliest de man meer en meer de exclusieve plaats waar hij altijd al als vanzelfsprekend recht op dacht te hebben.
Kan jij je dan zo goed verplaatsen in wat mannen denken?
Of maak je de klassieke redeneerfout van het 'ab uno disce omnes', m.a.w. je kent niet veel mannen, noch hun gedachten, en omwille van één gedéfroqueerd exemplaar veroordeel je ze maar snel allemaal? :roll:

<marquee>http://www.politics.be/phpBB/images/avatars/c382970b3d41998f9333a.jpg IK BEN EEN VORST IN 'T DIEPST VAN MIJN GEDACHTEN (vrij naar Willem Kloos)</marquee>

Pieterjan
5 augustus 2002, 20:28
Voel jij je als man goed gediend door onze maatschappij?


Ja! Superbordelen rijzen als paddestoelen uit de grond, stripteaseclubs vertonen zich meer en meer in het straatbeeld, de minirok is opniuw in de mode, vrouwen worden niet enkel meer gezien als lustobject maar ook als kunstobject, naaktfoto's worden kunstfoto's genoemd (en dus beter aanvaard),...

Supe®Staaf
5 augustus 2002, 21:47
vrouwen worden niet enkel meer gezien als lustobject maar ook als kunstobject
Vrouwen een lustobject :?:
Ik dacht steeds aan hen als lastobject :(

Linus
6 augustus 2002, 10:52
vrouwen worden niet enkel meer gezien als lustobject maar ook als kunstobject
Vrouwen een lustobject :?:
Ik dacht steeds aan hen als lastobject :(

Neenee, dat is alleen als je ze te lang bijhoudt. Tijdig wisselen is de boodschap!

Linus

En nu wachten op de eerste woeste reactie van een of ander feministisch wicht 8)

Pieterjan
6 augustus 2002, 14:30
Mensen,


Blijf even met je hoofd bij de zaak!!! Jullie slaan alles door elkaar zodat het hier een ongeregeld zootje wordt.

De vrouw is een lustobject en een is ezel is een lastdier.

Pieterjan
7 augustus 2002, 16:06
Zo bij deze is de knoop doorgehakt!

Zoals het een echte democratische poll taamt roepen we Anke Vandermeersch als winnares uit. Zij die zegeviert ontvangt gratis ende voor niets een doos vol respect. Dit alles aangeboden door politics.be!

Bij deze betuigen wij ons medeleven met de facteur!

aeneas
17 augustus 2002, 11:59
ik ben dus niet bereid om dat rechts scharminkel ook maar énig respect te tonen.

Pieterjan
17 augustus 2002, 12:02
sssst: niet verder vertellen, maar wat ze krijgt ipv van een doos vol respect is een lege doos, wedden dat ze het verschil toch niet ziet :wink:

Weezer
29 december 2007, 15:59
jaja

Kim
29 december 2007, 16:07
Weezer man, dat zijn topics van 5 jaar geleden...

Weezer
29 december 2007, 16:14
Weezer man, dat zijn topics van 5 jaar geleden...

Verveel jij je nooit?

Kim
29 december 2007, 17:36
Verveel jij je nooit?

Ja, maar dan ga ik geen topics van 5 jaar oud opzoeken...

Derk de Tweede
29 december 2007, 19:33
Ik vind Kim ook wel heel erg knap! 8-)

Kim
29 december 2007, 19:53
Ik vind Kim ook wel heel erg knap! 8-)
Slijmbal... 8-)

roger verhiest
29 december 2007, 19:59
Als ik de groepsfoto van onze "nieuwste" regering zie moet ik toch bedenken of de top 10 finalistes van de miss België/Belgique verkiezingen daar niet beter zouden staan - mits wat matige kabinetschefs moet dat toch kunnen
& we zouden sommige missers "politieke blunders" enzo at vergevingsgezinder betrachten.. kortom at een mooi land zou België eindelijk geworden zijn...

(et pour les femmes la même chose..)

moser
31 juli 2008, 18:10
Marie-Rose is niet eens geen optie ! Geen eerlijke poll hé! :lol:

Zwartengeel
31 juli 2008, 18:31
Marie-Rose is niet eens geen optie ! Geen eerlijke poll hé! :lol:

In een poll uit 2002?

36240

De Garde
31 juli 2008, 18:32
Marie-Rose is niet eens geen optie ! Geen eerlijke poll hé! :lol:

Tja, toen...

De Garde
31 juli 2008, 18:32
Ik vind Kim ook wel heel erg knap! 8-)

Hey, hey, onze one and only politics pin-up!

Jazeker
31 juli 2008, 18:58
Hey, hey, onze one and only politics pin-up!

Ik vind Kim haar ogen enorm mooi. Net als die van Duupje trouwens. De rest is goesting naar keus eh.

PollyCorrect
31 juli 2008, 21:28
Ik weet niet wie deze is maar hij is vast mijn knapste politicus -- Boa where ben you??

http://www.ajabuafrica.com/Images/KignofScotland/McAvoy's%20kilt%20made%20fashion%20statement.jpg

Dronkoers
1 augustus 2008, 04:57
Ik weet niet wie deze is maar hij is vast mijn knapste politicus -- Boa where ben you??

http://www.ajabuafrica.com/Images/KignofScotland/McAvoy's%20kilt%20made%20fashion%20statement.jpg

Teensletsen! :cheer:

Jazeker
1 augustus 2008, 05:18
Ik eis haar ontslag! :evil:

Dronkoers
1 augustus 2008, 05:20
Ik eis haar ontslag! :evil:

Ik eis een overplaatsing naar het Vlaamse land :cheer: