PDA

View Full Version : beperking onderschriften


Den Duisteren Duikboot
3 mei 2004, 17:52
Sommige onderschriften (die van Neruda bijvoorbeeld) bestaan uit tekeningen of foto's die twee keer de breedte van mijn scherm innemen, zodat ik voortdurend van links naar rechts en terug moet scrollen om het geschrevene te lezen. Kan daar, uit solidariteit met de eigenaars van een klein schermpje en ter voorkoming van bestendige koppijn, a.u.b. een eind aan worden gemaakt?

Mvg,
Pyramus

DaBlacky
3 mei 2004, 17:54
Sommige onderschriften (die van Neruda bijvoorbeeld) bestaan uit tekeningen of foto's die twee keer de breedte van mijn scherm innemen, zodat ik voortdurend van links naar rechts en terug moet scrollen om het geschrevene te lezen. Kan daar, uit solidariteit met de eigenaars van een klein schermpje en ter voorkoming van bestendige koppijn, a.u.b. een eind aan worden gemaakt?

Mvg,
Pyramus

geef uw resolutie eens. (en kijk ook eens of u die kan aanpassen)

Gentenaar
3 mei 2004, 18:06
akkoord pyramus, ik hou mijn onderschriften om die reden zo klein mogelijk. Is die draaiende avatar een probleem?

Den Duisteren Duikboot
3 mei 2004, 18:09
Sommige onderschriften (die van Neruda bijvoorbeeld) bestaan uit tekeningen of foto's die twee keer de breedte van mijn scherm innemen, zodat ik voortdurend van links naar rechts en terug moet scrollen om het geschrevene te lezen. Kan daar, uit solidariteit met de eigenaars van een klein schermpje en ter voorkoming van bestendige koppijn, a.u.b. een eind aan worden gemaakt?

Mvg,
Pyramus

geef uw resolutie eens. (en kijk ook eens of u die kan aanpassen)

Ik heb er weinig verstand van... :oops:
Heb nu ingesteld op 800 bij 600 pixels, maar volstaat nog steeds niet en van zo'n kleine lettertjes krijg ik alsnog hoofdpijn... :?

Den Duisteren Duikboot
3 mei 2004, 18:09
akkoord pyramus, ik hou mijn onderschriften om die reden zo klein mogelijk. Is die draaiende avatar een probleem?

Geen probleem. Merci. :wink:

Jeroen
3 mei 2004, 18:15
Ik persoonlijk vind al die afbeeldingen in onderschriften volstrekt overbodig, maar ik denk dat je best de gebruiker vriendelijk verzoekt iets te doen aan zijn onderschrift in plaats van alle afbeeldingen te "verbieden" in onderschriften.

@Pyramus: als het nu op 800*600 staat, dan stond het vroeger blijkbaar op 640*480?
Dat is echt wel heel klein, ik denk niet dat het forum daar op past zelfs zonder die onderschriften?

Spelev
3 mei 2004, 18:53
akkoord pyramus, ik hou mijn onderschriften om die reden zo klein mogelijk. Is die draaiende avatar een probleem?

Neen!

Den Duisteren Duikboot
3 mei 2004, 20:00
Ik persoonlijk vind al die afbeeldingen in onderschriften volstrekt overbodig, maar ik denk dat je best de gebruiker vriendelijk verzoekt iets te doen aan zijn onderschrift in plaats van alle afbeeldingen te "verbieden" in onderschriften.

@Pyramus: als het nu op 800*600 staat, dan stond het vroeger blijkbaar op 640*480?
Dat is echt wel heel klein, ik denk niet dat het forum daar op past zelfs zonder die onderschriften?

Inderdaad: dan valt de linkerkolom van mijn scherm, maar die heb ik niet nodig om de berichten vlot te kunnen lezen... :wink:

Spetsnaz
3 mei 2004, 20:07
Pyramus, ik zou je toch aanraden om tenminste op 1024*768 over te schakelen als dit enigszins mogelijk is.

DaBlacky
3 mei 2004, 21:42
800*600 is ook al goed.

Aan die kleine lettertjes wen je wel. Dat is gewoon een kwestie van een paar dagen. Als je een maand daarop werkt en daarna terug zet, vraag je je af hoe je in godsnaam ooit met 640*480 ofzo hebt kunnen werken. Hoe groter de resolutie, hoe handiger.

Spetsnaz
3 mei 2004, 21:45
800*600 is ook al goed.

Aan die kleine lettertjes wen je wel. Dat is gewoon een kwestie van een paar dagen. Als je een maand daarop werkt en daarna terug zet, vraag je je af hoe je in godsnaam ooit met 640*480 ofzo hebt kunnen werken. Hoe groter de resolutie, hoe handiger.

idd
leve 1280*1024 of 2560*1024 8)

neruda
4 mei 2004, 10:37
Ik persoonlijk vind al die afbeeldingen in onderschriften volstrekt overbodig, maar ik denk dat je best de gebruiker vriendelijk verzoekt iets te doen aan zijn onderschrift in plaats van alle afbeeldingen te "verbieden" in onderschriften.

@Pyramus: als het nu op 800*600 staat, dan stond het vroeger blijkbaar op 640*480?
Dat is echt wel heel klein, ik denk niet dat het forum daar op past zelfs zonder die onderschriften?

T'is al opgelost , een vriendelijk verzoekske van Jeroen en Pyramus in mijn mailboxke en t'is al ok.. :wink: maar afbeeldingen moet kunnen.;anders krijgen we weer een discussie over vrijemeningsuiting :D

Griffin
4 mei 2004, 18:13
@Pyramus: als het nu op 800*600 staat, dan stond het vroeger blijkbaar op 640*480?
Dat is echt wel heel klein, ik denk niet dat het forum daar op past zelfs zonder die onderschriften?

Het past er volgens mij nét op, maar meestal is het breder :)

Griffin
4 mei 2004, 18:13
800*600 is ook al goed.

Aan die kleine lettertjes wen je wel. Dat is gewoon een kwestie van een paar dagen. Als je een maand daarop werkt en daarna terug zet, vraag je je af hoe je in godsnaam ooit met 640*480 ofzo hebt kunnen werken. Hoe groter de resolutie, hoe handiger.

idd
leve 1280*1024 of 2560*1024 8)

19" flat screen ofzo? 8O

Spetsnaz
4 mei 2004, 18:58
idd
leve 1280*1024 of 2560*1024 8)

19" flat screen ofzo? 8O

Twee 17' 8)

http://dump.spetsnaz.be/wallpaper.jpg