PDA

View Full Version : Over deze forumsessie


Maarten Malaise
9 mei 2004, 19:24
Gelieve rekening te houden met de volgende puntjes bij deelname aan deze discussies:

1. Het forumreglement is onverminderd van kracht, ook in dit onderdeel. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat u de politicus niet persoonlijk mag aanvallen. Scheldwoorden, naamverdraaiingen, ... worden verwijderd en de daders aangepakt.

2. Een verzoek: discussieer op niveau !

3. Er wordt extra toegezien op orde in deze fora. Indien u een overtreding ziet: druk dan op het blauwe knopje.

4. Voor elke nieuwe vraag mag u een nieuwe topic starten. Dan blijft het geheel overzichtelijk voor iedereen.

5. Controleer steeds of uw vraag al eens eerder werd gesteld door iemand anders. Als dat zo is dan kan je in de bestaande topic mee discussieren.

6. Voor de nieuwe gebruikers: bovenaan het forum (deze pagina) staat een link naar een korte intro over hoe je hier kan deelnemen. Bij registratie krijg je ook het volledige forumreglement te zien.

7. De politicus/politica komt hier dagelijks de vragen beantwoorden. Alks je een tijdlang geen antwoord krijgt dan is dat heel normaal. Veel politici hebben nog een uitvoerend mandaat of voeren campagne. Geef hen wat tijd.

8. Provocatie is hier niet gewenst ! Gelieve daar rekening mee te houden. Indien u zich hieraan bezondigt, staat het de moderatoren vrij om u de (virtuele) deur te wijzen.

Een fijne forumsessie gewenst !

Maarten

Herman Desmedt ©HD
14 mei 2004, 18:05
De handige link naar alle berichtjes van Frank Vanhecke :
http://www.fora.be/profile.php?mode=viewprofile&u=3103

Den Duisteren Duikboot
15 mei 2004, 16:54
De handige link naar alle berichtjes van Frank Vanhecke :
http://www.fora.be/profile.php?mode=viewprofile&u=3103

Nog niet meteen een indrukwekkend palmares... Blijkbaar vinden onze politici in de aanloop naar 13 juni steeds minder de tijd om zich achter een computer te nestelen. Ik heb daar wel begrip voor, maar aan de andere kant... Als je toezegt te komen discussiëren, moet je het ook doen. Anders laat je maar eens een mindere god uit je partij opdraven. Alhoewel, d�*t risico loopt het Vlaams Blok misschien niet graag... :P

Maus
15 mei 2004, 17:05
De handige link naar alle berichtjes van Frank Vanhecke :
http://www.fora.be/profile.php?mode=viewprofile&u=3103

Nog niet meteen een indrukwekkend palmares... Blijkbaar vinden onze politici in de aanloop naar 13 juni steeds minder de tijd om zich achter een computer te nestelen. Ik heb daar wel begrip voor, maar aan de andere kant... Als je toezegt te komen discussiëren, moet je het ook doen. Anders laat je maar eens een mindere god uit je partij opdraven. Alhoewel, d�*t risico loopt het Vlaams Blok misschien niet graag... :P

Nee: het probleem zit em dat buiten Philippeke, Frankske en Gerolfke het volgens henzelf allemaal "mindere goden" zijn :lol:

Den Duisteren Duikboot
15 mei 2004, 17:09
Nog niet meteen een indrukwekkend palmares... Blijkbaar vinden onze politici in de aanloop naar 13 juni steeds minder de tijd om zich achter een computer te nestelen. Ik heb daar wel begrip voor, maar aan de andere kant... Als je toezegt te komen discussiëren, moet je het ook doen. Anders laat je maar eens een mindere god uit je partij opdraven. Alhoewel, d�*t risico loopt het Vlaams Blok misschien niet graag... :P

Nee: het probleem zit em dat buiten Philippeke, Frankske en Gerolfke het volgens henzelf allemaal "mindere goden" zijn :lol:

Stel je voor: een forumsessie met zesderangsfiguren als Janice Laureyssens, Nadine Motten, Brenda Lioris of Stijn Hiers. :D

de limburgse leeuw
15 mei 2004, 17:44
Nee: het probleem zit em dat buiten Philippeke, Frankske en Gerolfke het volgens henzelf allemaal "mindere goden" zijn :lol:

Stel je voor: een forumsessie met zesderangsfiguren als Janice Laureyssens, Nadine Motten, Brenda Lioris of Stijn Hiers. :D


Pff, ik denk dat de campagnes nu pas gestart zijn en dat iedereen op weg is om zijn affiches te plakken. Zelf ben ik ook gaan plakken omdat ik een aantal vrienden van Groen wil steunen. Toch probeer ik tijd te maken om deze site na te lezen en eventueel te reageren. Belediging van tegenstanders helpt niet echt, dat heb ik in mijn eigen campagneteam ook duidelijk gemaakt. Wederzijds respect en vrije meningsuiting voor allen !!
Iemand van ons team wilde Vlaams BLok-affiches gaan bekladden, maar ik heb gezegd dat Groen het daar niet van moet hebben. Wij moeten een positieve boodschap uitdragen, gebaseerd op argumenten en zeker niet beginnen met modder gooien naar andersdenkenden. Dat is in het verleden al teveel gebeurd. Groen speelt nu de regionalistisch-provinciale kaart en heeft mij beloofd niet in een regering te stappen. Indien ze hun woord niet houden zal ik persoonlijk een Limburgsgezinde groepering uit de grond stampen en hoeven ze op mij niet meer te rekenen. Dat noem ik politieke correctheid.