PDA

View Full Version : Monogask wint de tweede rit van Tirreno-Adriatico.


guido 007
11 maart 2010, 18:48
Tom Boonen wint de tweede rit van Tirreno-Adriatico. De renner van Quick Step haalde het in de spurt van de Duitser Paul Martens, de Italiaan Daniele Bennati en de Australische Belg Robbie McEwen.
Een massasprint bleek onvermijdelijk , na een rit die werd gekenmerkt door een lange ontsnapping van Diego Caccia, Alan Perez, Alan Marangoni en Mikhail Ignatiev. Met de finish in zich werden de vier ingelopen.

Liquigas leverde voorbeeldig werk voor zijn spurter Bennati door een indrukwekkend treintje op te zetten, maar de Italiaan moest zijn meerdere erkennen in de Bom uit Balen die nog eens de snelste van het pak was.

De 27-jarige Linus Gerdemann blijft leider, Boonen staat tweede met dezelfde tijd als de Duitser. De Spanjaard Lastras volgt op vier seconden op de derde plaats.

Voor Boonen is het de vierde zege van het seizoen. Eerder won hij twee ritten in de Ronde van Qatar en één in de Ronde van Oman.

Het was al negentien jaar geleden dat er een Belg gewonnen had in de koers tussen de twee zeeën. In 1991 won Dirk De Wolf in Monte Urano de zesde etappe.

Hij is toch geen Belg meer. Hij weigert hier belastingen te betalen dus.....

Zipper
11 maart 2010, 18:55
1) het is Monegask
2) Boonen woont sinds 2008 terug in België.
3) politieke maatschappelijke relevantie van deze draad ???

guido 007
11 maart 2010, 19:00
1) het is Monegask
2) Boonen woont sinds 2008 terug in België.
3) politieke maatschappelijke relevantie van deze draad ???

Boonen woont sinds kort weer in Monaco.

Even blijven stilstaan? Denk in het vervolg na of check uw gegevens vooraleer je hier de betweter wil uithangen.

Staat dit bij polieke actualiteit of zoiets? Ik dacht van niet, staat bij maatschappij en samenleving.


Wat mij stoort is dat zulks heerschap Belg wil zijn maar geen belastingen wil betalen aan zijn dierbaar België

Zipper
11 maart 2010, 19:06
Boonen woont sinds kort weer in Monaco.

Even blijven stilstaan? Denk in het vervolg na of check uw gegevens vooraleer je hier de betweter wil uithangen.

Staat dit bij polieke actualiteit of zoiets? Ik dacht van niet, staat bij maatschappij en samenleving.


Wat mij stoort is dat zulks heerschap Belg wil zijn maar geen belastingen wil betalen aan zijn dierbaar België

Dat uitgerekend jij anderen voor betweter uitscheldt is uitermate grappig.
Het aantal Vlamingen die hun geld belegd hebben op buitenlandse lucratieve rekeningen wil ik anders geen eten geven. En ik denk niet dat zij op de opbrengst ervan belastingen zullen betalen.

guido 007
11 maart 2010, 19:29
Dat uitgerekend jij anderen voor betweter uitscheldt is uitermate grappig.
Het aantal Vlamingen die hun geld belegd hebben op buitenlandse lucratieve rekeningen wil ik anders geen eten geven. En ik denk niet dat zij op de opbrengst ervan belastingen zullen betalen.

Wat is de context: Dat uitgerekend jij.........?

Max van Dietschland
11 maart 2010, 20:33
Onzin Guido, Tom Boonen is Vlaming, en de beste Vlaamse wielrenner zelfs.

Vlaming zijn dat zit in het bloed dat door je aderen stroomt, uiteraard kan je verbannen worden uit Vlaanderen of Vlaming af zijn wanneer je je bezondigt aan volksverraad, maar dat is bij Tom Boonen niet het geval. Boonen zoekt net als veel toprenners een betere stek om te trainen. Doe zelf aan wielertoerisme en het was deze keer een zeer barre winter. Ik heb zelfs een aantal fietstrainingen moeten vervangen door looptrainingen, door sneeuw en gladheid op de wegen. Profrenners al zij beter willen zijn dan de grijze middenmoot, kunnen dat uiteraard niet.

Ook geografisch is Monaco interessant, je hebt de uitlopers van Alpen daar, zonder dat het meteen ijzig koud is. Een ideale plek om te trainen in de winter.

Eigenzinnig
11 maart 2010, 21:00
Dat Monaco een belastingsparadijs is, is ook louter toevallig..Monaco is namelijk te vergelijken met Limburg..open landschap met rustige wegen en een schitterend fietsroutenetwerk..

Dixie
11 maart 2010, 21:04
sinds wanneer zijn de kleuren van monaco zwart geel rood?

Bobke
11 maart 2010, 21:29
Het aantal Vlamingen die hun geld belegd hebben op buitenlandse lucratieve rekeningen wil ik anders geen eten geven. En ik denk niet dat zij op de opbrengst ervan belastingen zullen betalen.
Maar die hebben er tenminste inkomensbelasting op betaald.
TB zal zijn geld ook niet in België beleggen weet ge.

Johnny Blaze
11 maart 2010, 22:34
Dat Monaco een belastingsparadijs is, is ook louter toevallig..Monaco is namelijk te vergelijken met Limburg..open landschap met rustige wegen en een schitterend fietsroutenetwerk..

Niet overdrijven he, in tegenstelling tot Monaco is Limburg wel een nucleaire mogendheid (Kleine Brogel) :-P

jevaly
11 maart 2010, 23:02
Tom Boonen wint de tweede rit van Tirreno-Adriatico. De renner van Quick Step haalde het in de spurt van de Duitser Paul Martens, de Italiaan Daniele Bennati en de Australische Belg Robbie McEwen.
Een massasprint bleek onvermijdelijk , na een rit die werd gekenmerkt door een lange ontsnapping van Diego Caccia, Alan Perez, Alan Marangoni en Mikhail Ignatiev. Met de finish in zich werden de vier ingelopen.

Liquigas leverde voorbeeldig werk voor zijn spurter Bennati door een indrukwekkend treintje op te zetten, maar de Italiaan moest zijn meerdere erkennen in de Bom uit Balen die nog eens de snelste van het pak was.

De 27-jarige Linus Gerdemann blijft leider, Boonen staat tweede met dezelfde tijd als de Duitser. De Spanjaard Lastras volgt op vier seconden op de derde plaats.

Voor Boonen is het de vierde zege van het seizoen. Eerder won hij twee ritten in de Ronde van Qatar en één in de Ronde van Oman.

Het was al negentien jaar geleden dat er een Belg gewonnen had in de koers tussen de twee zeeën. In 1991 won Dirk De Wolf in Monte Urano de zesde etappe.

Hij is toch geen Belg meer. Hij weigert hier belastingen te betalen dus.....
dan zijn de helft van de belgen geen belgen meer...

Coekie
12 maart 2010, 00:37
Hij is toch geen Belg meer. Hij weigert hier belastingen te betalen dus.....

Dat bewijst enkel en alleen dat hij een verstandige belg is.

guido 007
12 maart 2010, 07:02
Onzin Guido, Tom Boonen is Vlaming, en de beste Vlaamse wielrenner zelfs.

Vlaming zijn dat zit in het bloed dat door je aderen stroomt, uiteraard kan je verbannen worden uit Vlaanderen of Vlaming af zijn wanneer je je bezondigt aan volksverraad, maar dat is bij Tom Boonen niet het geval. Boonen zoekt net als veel toprenners een betere stek om te trainen. Doe zelf aan wielertoerisme en het was deze keer een zeer barre winter. Ik heb zelfs een aantal fietstrainingen moeten vervangen door looptrainingen, door sneeuw en gladheid op de wegen. Profrenners al zij beter willen zijn dan de grijze middenmoot, kunnen dat uiteraard niet.

Ook geografisch is Monaco interessant, je hebt de uitlopers van Alpen daar, zonder dat het meteen ijzig koud is. Een ideale plek om te trainen in de winter.

Hoe simpel kan je toch zijn.

guido 007
12 maart 2010, 07:03
dan zijn de helft van de belgen geen belgen meer...

Leg uit.

eno2
12 maart 2010, 11:24
Dat bewijst enkel en alleen dat hij een verstandige belg is.
Ik ben een verstandige Belg.

Sfax
12 maart 2010, 11:29
Hij is toch geen Belg meer. Hij weigert hier belastingen te betalen dus.....

Waarom zou je hier uberhaupt belastingen willen betalen als je de keuze hebt?

fox
12 maart 2010, 11:34
Leg uit.

Het is toch simpel zeker? Hoeveel Belgen betalen er inkomensbelasting?

Bobke
12 maart 2010, 12:16
Het is toch simpel zeker? Hoeveel Belgen betalen er inkomensbelasting?
Allemaal denk ik.

backfire
12 maart 2010, 14:18
Onzin Guido, Tom Boonen is Vlaming, en de beste Vlaamse wielrenner zelfs.

Vlaming zijn dat zit in het bloed dat door je aderen stroomt, uiteraard kan je verbannen worden uit Vlaanderen of Vlaming af zijn wanneer je je bezondigt aan volksverraad, maar dat is bij Tom Boonen niet het geval. Boonen zoekt net als veel toprenners een betere stek om te trainen. Doe zelf aan wielertoerisme en het was deze keer een zeer barre winter. Ik heb zelfs een aantal fietstrainingen moeten vervangen door looptrainingen, door sneeuw en gladheid op de wegen. Profrenners al zij beter willen zijn dan de grijze middenmoot, kunnen dat uiteraard niet.

Ook geografisch is Monaco interessant, je hebt de uitlopers van Alpen daar, zonder dat het meteen ijzig koud is. Een ideale plek om te trainen in de winter.

Er stroomde bij Tom af en toe wel wat anders door de aderen.
Afin, ik weet niet of hij zijn domicilie daar heeft, hé.

backfire
12 maart 2010, 14:19
Dat uitgerekend jij anderen voor betweter uitscheldt is uitermate grappig.
Het aantal Vlamingen die hun geld belegd hebben op buitenlandse lucratieve rekeningen wil ik anders geen eten geven. En ik denk niet dat zij op de opbrengst ervan belastingen zullen betalen.

Die zouden dat wel moeten , hé

guido 007
13 maart 2010, 08:00
Waarom zou je hier uberhaupt belastingen willen betalen als je de keuze hebt?

Wel de lusten maar niet de lasten, daar draait het hier om.
Blijkbaar vindt iedereen dit normaal.
De gewone man zal nog wel wat extra betalen.....

guido 007
13 maart 2010, 08:04
Ik heb een waarschuwing ontvangen omdat ik dit bij maatschappij en samenleving gepost had.

Volgens die.............. hoort dit thuis bij sport.
Waarschijnlijk heeft hij nog niet eens gelezen waar het over gaat.

Mocht ik, door mijn antwoord aan hem, van het forum gezwierd worden, het gaat jullie goed.

Indien ik er niet afgezwierd wordt en hij inziet dat hij een fout gemaakt heeft, geef ik er nog een lap op.

Kunnen wij de moderators eigenlijk strafpunten geven?

jevaly
13 maart 2010, 12:51
Leg uit.

hoeveel belgen proberen er niet om op deze of gene wijze de belastingen te ontduiken?

Tom Boonen heeft enkel genoeg geld om dat iets meer te optimaliseren :-P

guido 007
13 maart 2010, 18:32
hoeveel belgen proberen er niet om op deze of gene wijze de belastingen te ontduiken?

Tom Boonen heeft enkel genoeg geld om dat iets meer te optimaliseren :-P

Wij "Belgen" vinden dit blijkbaar heel normaal.

Wij kijken op naar zulke Belgische helden.

Bobke
13 maart 2010, 20:24
Ik heb een waarschuwing ontvangen omdat ik dit bij maatschappij en samenleving gepost had.

Volgens die.............. hoort dit thuis bij sport.
Waarschijnlijk heeft hij nog niet eens gelezen waar het over gaat.

Mocht ik, door mijn antwoord aan hem, van het forum gezwierd worden, het gaat jullie goed.

Indien ik er niet afgezwierd wordt en hij inziet dat hij een fout gemaakt heeft, geef ik er nog een lap op.

Kunnen wij de moderators eigenlijk strafpunten geven?
Tja Guido, waarschijnlijk beschouwen ze belastingontduiking als onze nationale sport. ;-)

guido 007
14 maart 2010, 07:37
Tja Guido, waarschijnlijk beschouwen ze belastingontduiking als onze nationale sport. ;-)

:lol:Zo had ik dat nog niet bekeken:lol:

eno2
16 maart 2010, 09:34
Monogask wint de tweede rit van Tirreno-Adriatico.

Ik ben een Monogast en ik win al mijn rittten.

guido 007
16 maart 2010, 10:09
Ik ben een Monogast en ik win al mijn rittten.

Niet moeilijk als je mono bent.

Sfax
16 maart 2010, 10:45
Wel de lusten maar niet de lasten, daar draait het hier om.
Blijkbaar vindt iedereen dit normaal.
De gewone man zal nog wel wat extra betalen.....

Als je hier in België belastingen moet betalen, dan reduceert het hele verhaaltje zich al gauw tot enkel lasten en geen lusten.
Je betaalt idioot veel via directe belastingen en SZ, wordt op hetgeen je overhoudt dan nog eens belast via allerlei andere omwegen en op het einde van de rit krijg je daar niets voor terug buiten een armzalig wettelijk pensioen, geen toegang tot de diensten die gefinancierd worden met die belastingen en nog eens een vieze blik van zij die amper iets bijdragen omdat je het aandurft meer te verdienen dan zij. Je moet goed gek zijn om hier vrijwillig belastingen te blijven betalen...

guido 007
16 maart 2010, 10:49
Als je hier in België belastingen moet betalen, dan reduceert het hele verhaaltje zich al gauw tot enkel lasten en geen lusten.
Je betaalt idioot veel via directe belastingen en SZ, wordt op hetgeen je overhoudt dan nog eens belast via allerlei andere omwegen en op het einde van de rit krijg je daar niets voor terug buiten een armzalig wettelijk pensioen, geen toegang tot de diensten die gefinancierd worden met die belastingen en nog eens een vieze blik van zij die amper iets bijdragen omdat je het aandurft meer te verdienen dan zij. Je moet goed gek zijn om hier vrijwillig belastingen te blijven betalen...

Kan allemaal goed zijn.
Stefan Everts heeft ook een tijdje daar gewoond (woont er misschien nog) om hier geen belastingen te moeten betalen.

Hij wil wel dat de Vlaamse regering geld uittrek:
- Om crossterreinen aan te leggen
- Voor opleiding van crossers
- ...........

eno2
16 maart 2010, 10:54
Niet moeilijk als je mono bent.

Alsof niemand in mijn wiel wil plakken.

Sfax
16 maart 2010, 11:09
Kan allemaal goed zijn.
Stefan Everts heeft ook een tijdje daar gewoond (woont er misschien nog) om hier geen belastingen te moeten betalen.

Hij wil wel dat de Vlaamse regering geld uittrek:
- Om crossterreinen aan te leggen
- Voor opleiding van crossers
- ...........


Ja en?

guido 007
29 april 2011, 06:52
Ja en?

Wij de lasten (belastingen) zij de lusten.

Vlaanderen Boven
10 mei 2011, 13:59
Prachtig, meer dan een jaar later antwoorden.

Modjo
1 juli 2011, 12:46
Wat mij stoort is dat zulks heerschap Belg wil zijn maar geen belastingen wil betalen aan zijn dierbaar België

1) Als je daar al van wakker ligt zul je grote wallen hebben.
2) Mocht je zelf kunnen zou je het zelf doen... dit concludeer ik vanwege je uitspraak.

Modjo
1 juli 2011, 12:47
Prachtig, meer dan een jaar later antwoorden. 8-)

guido 007
1 juli 2011, 12:50
1) Als je daar al van wakker ligt zul je grote wallen hebben.
2) Mocht je zelf kunnen zou je het zelf doen... dit concludeer ik vanwege je uitspraak.

Ik ben niet gediend van uw conclussies.

Modjo
1 juli 2011, 13:00
Ik ben niet gediend van uw conclussies.

Dat snap ik maar ten zeerste Eerwaarde Vlaming maar u vraagt erom.

Adam Smith
10 juli 2011, 01:19
Tom Boonen wint de tweede rit van Tirreno-Adriatico. De renner van Quick Step haalde het in de spurt van de Duitser Paul Martens, de Italiaan Daniele Bennati en de Australische Belg Robbie McEwen.
Een massasprint bleek onvermijdelijk , na een rit die werd gekenmerkt door een lange ontsnapping van Diego Caccia, Alan Perez, Alan Marangoni en Mikhail Ignatiev. Met de finish in zich werden de vier ingelopen.

Liquigas leverde voorbeeldig werk voor zijn spurter Bennati door een indrukwekkend treintje op te zetten, maar de Italiaan moest zijn meerdere erkennen in de Bom uit Balen die nog eens de snelste van het pak was.

De 27-jarige Linus Gerdemann blijft leider, Boonen staat tweede met dezelfde tijd als de Duitser. De Spanjaard Lastras volgt op vier seconden op de derde plaats.

Voor Boonen is het de vierde zege van het seizoen. Eerder won hij twee ritten in de Ronde van Qatar en één in de Ronde van Oman.

Het was al negentien jaar geleden dat er een Belg gewonnen had in de koers tussen de twee zeeën. In 1991 won Dirk De Wolf in Monte Urano de zesde etappe.

Hij is toch geen Belg meer. Hij weigert hier belastingen te betalen dus.....

Hoe zullen we dan (nu nog) de Nederbelgen in Brasschaat noemen? Verder is Tom nu ook al weer uit de tour, hoewel we in Nederland ook sceptisch worden over het doorgaan van 'Neerlands Hoop' Gesink....

SDG
10 juli 2011, 10:22
Hoe zullen we dan (nu nog) de Nederbelgen in Brasschaat noemen? Verder is Tom nu ook al weer uit de tour, hoewel we in Nederland ook sceptisch worden over het doorgaan van 'Neerlands Hoop' Gesink....

Dart doet me denken aan afgelopen maandagavond, toen ik hier in het dorp bij de fietsenmaker binnensprong om een lekke band te vervangen. In de werkplaats stond de tv aan, afgestemd op - uiteraard - de Ronde van Frankrijk, waar de rit net afgelopen was. 'Wie heeft er gewonnen?', vroeg ik. 'Tyler Farrar heeft gewonnen, een Gentenaar!', luidde het antwoord.

Max van Dietschland
30 juli 2011, 16:41
Het zware trainingswerk in de bergen rond Monaco geeft anders wel een groot aandeel in Gilbert zijn prachtig seizoen.

Met hier rond de kerktoren te blijven fietsen win je geen Ronde van Lombardije, Luik,Waalse Pijl, San Sebastian,....

Hij kan en zal trouwens ook nog Milaan San Remo winnen. Hij moet alleen een ploeg hebben die de boel kan kapotrijden op de Cipressa.

Buiten Parijs-Roubaix kan Gilbert alle klassiekers winnen.

Max van Dietschland
30 juli 2011, 16:43
Belangrijke noot is dat zijn Nederlands opmerkelijk goed is voor een Waal !
Di Rupo kan nog bij hem in de leer gaan. 8-)