PDA

View Full Version : Hoeveel mensen hebt u al doodgereden?


eno2
30 april 2010, 09:31
Laura Bush (vrouw van jeweetwelwelkepaljas) geeft zich ge-out over het doodrijden van een schoolmakker.

Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

Zou je je hier ook niet outen?

backfire
30 april 2010, 09:39
Je bent de optie 0 vergeten.

Eigenzinnig
30 april 2010, 09:41
Je bent de optie 0 vergeten.
Een optimistische optie heeft geen prioriteit voor een zwartgallige persoonlijkheid..
:-D

Anna List
30 april 2010, 09:42
Laura Bush (vrouw van jeweetwelwelkepaljas) geeft zich ge-out over het doodrijden van een schoolmakker.

Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

Zou je je hier ook niet outen?



weer een draad die druipt van het medeleven hé Eno2 ?!?

backfire
30 april 2010, 09:43
weer een draad die druipt van het medeleven hé Eno2 ?!?

Ik denk jaloezie op het feit dat Laura Bush een auto heeft...

eno2
30 april 2010, 09:43
Je bent de optie 0 vergeten.
helemaal niet.

In mijn twintigjarige carrière als road-warrior heb ik gelukkig niemand doodgereden, maar ze hebben geluk gehad, de potentiële slachtoffers (dat ik zo'n excellente chauffeur was)

Nul slachtoffers maken op de weg , dat is echter in de massamedia niet interessant.

backfire
30 april 2010, 09:46
helemaal niet.

Verlicht mij, want ik snap het niet.

eno2
30 april 2010, 09:47
Verlicht mij, want ik snap het niet.
Als je wil verlicht worden moet je eens tien jaar mediteren.
Dat is echter nog geen garantie. Je moet het ook zelf doen.

eno2
30 april 2010, 09:49
Dit is een draad over het outen over hoeveel mensen je hebt doodgereden.

eno2
30 april 2010, 09:50
Ik denk jaloezie op het feit dat Laura Bush een auto heeft...

Helemaal niet.

Pure ontgoocheling dat ze haar man niet preventief heeft doodgereden.

backfire
30 april 2010, 09:51
Helemaal niet.

Pure ontgoocheling dat ze haar man niet preventief heeft doodgereden.

mmm, zit iets in.

Eigenzinnig
30 april 2010, 09:51
Verlicht mij, want ik snap het niet.
eno wil dat we de baan opgaan en scoren...

backfire
30 april 2010, 09:51
Dit is een draad over het outen over hoeveel mensen je hebt doodgereden.

oh, ok.

rikbe
2 mei 2010, 07:51
Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

0, maar ik beloof dat ik beter zal doen.

Scherven A. Mok
2 mei 2010, 16:08
helemaal niet.

In mijn twintigjarige carrière als road-warrior heb ik gelukkig niemand doodgereden, maar ze hebben geluk gehad, de potentiële slachtoffers (dat ik zo'n excellente chauffeur was)

Nul slachtoffers maken op de weg , dat is echter in de massamedia niet interessant.


Je hebt geen idee hoeveel mensen je voortijdig door kanker de dood hebt in gejaagt of tellen die niet mee ?

rikbe
2 mei 2010, 16:27
Je hebt geen idee hoeveel mensen je voortijdig door kanker de dood hebt in gejaagt of tellen die niet mee ?

Heeft hij een besmettelijke vorm van kanker?

Scherven A. Mok
2 mei 2010, 17:43
Heeft hij een besmettelijke vorm van kanker?

Neen, hij heeft twintig jaar als kaderlid of vertegenwoordiger voor een Amerikaanse firma uren per dag uitlaatgassen de atmosfeer in geblazen. En dan verschiet hij er van dat hij zich nu niet altijd even goed voelt. Karma. :-D
;-) Hraptje eh eno2

eno2
3 mei 2010, 08:44
Neen, hij heeft twintig jaar als kaderlid of vertegenwoordiger voor een Amerikaanse firma uren per dag uitlaatgassen de atmosfeer in geblazen. En dan verschiet hij er van dat hij zich nu niet altijd even goed voelt. Karma. :-D
;-) Hraptje eh eno2

Ik voel me oppperbest.

't Was trouwens een Zweedse Multinational Marketleader.

Nuluitstootbolides die bestonden toen nog niet. Bovendien liet de baanonkostenvergoeding geen alternatieve hoogstandjes of experimentele wagens toe.
Ik heb wél op gas gereden, en ben bijna eens ontploft in mijn garage, toen ik bij het vertrek 's morgens toevallig eens géén sigaret in d e bek had toen de
LPG-tank de hele nacht had staan lekken..

Maar toch, mijn biografie wordt hier (zij het halvelings) in ere gehouden...:-o

Steben
3 mei 2010, 08:53
Welja, ik had verwacht dat zeker Eno hier toch minstens de optie "heel veel" had toegevoegd op basis van voetafdruk of zo. Ontgoocheling. :evil:

eno2
6 mei 2010, 10:35
Zolas te verwachten heeft de meerderheid al meer dan drie mensen doodgereden.


Gister klaksonneerde nog een mislukte doodrijder boos naar mij toen ik mij op het zebrapad nog net wist te onttrekken aan de verhoging van zijn positieve hitscore.

Inno
6 mei 2010, 10:36
Nog geen doodgereden, maar in de toekomst voorzie ik er wel :-P

ضد الأسلمة
6 mei 2010, 10:37
Zolas te verwachten heeft de meerderheid al meer dan drie mensen doodgereden.


Gister klaksonneerde nog een mislukte doodrijder boos naar mij toen ik mij op het zebrapad nog net wist te onttrekken aan de verhoging van zijn positieve hitscore.

Deze discussie is toch om te lachen? niet? 8O

Herr Flick
6 mei 2010, 13:50
Dit is een draad over het outen over hoeveel mensen je hebt doodgereden.

Nadat de radio gemeld had dat er wat op de weg lag, of is dat niet noodzakelijk ? ;-)

Jantje
6 mei 2010, 14:16
Laura Bush (vrouw van jeweetwelwelkepaljas) geeft zich ge-out over het doodrijden van een schoolmakker.

Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

Zou je je hier ook niet outen?

Heb ooit een ongeluk gehad met een vrachtwagen waarbij een dode is gevallen.
En hoewel in de poll verschillende mensen aangeven dat zij er reeds verschillende hebben gedaan waarbij doden zijn gevallen, heb ik daar mijn bedenkingen bij.

Betrokken zijn bij een ongeluk met dodelijke afloop is namelijk geen lachertje en tekent je voor de rest van je leven.
Ook al ben je niet in fout, het blijft een zware last om dragen.

Financieel heeft dat ongeluk mij niets gekost, maar moreel betaal ik er nog elke minuut van mijn leven voor.

Vlaamse Patriot
6 mei 2010, 14:31
Nadat de radio gemeld had dat er wat op de weg lag, of is dat niet noodzakelijk ? ;-)

Ik hoor juist dat er op een of andere weg een oliespoor ligt. Moet BP dat nu ook betalen?

lantjes
6 mei 2010, 15:06
Gisteren heeft een wielerzelfmoordterrorist een poging ondernomen in de flank van mijn wagen. Geld dat nu als "bijna 1" voor mij?
"'k eb mijne remkabel afgeknepen"....:roll: Het kieken kon een STILSTAANDE wagen niet meer ontwijken, 't was de tweede al die dag op grondgebied Ninove, de eerste reed achteraan op een stilstaande wagen en heeft er ei zo na het leven bij gelaten, die bij mij moest tevreden zijn met een gebroken pols...
Tijd om Quick Step en Omega-pharma aan te pakken vanwege hun "sponsoren van terroristische aktiviteiten".

De schoofzak
6 mei 2010, 22:51
Laura Bush (vrouw van jeweetwelwelkepaljas) geeft zich ge-out over het doodrijden van een schoolmakker.

Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

Zou je je hier ook niet outen?

Er worden zowat (grof geschat, eenvoudig tellen niewaar) duizend doden per jaar in het verkeer geteld;
er zijn grof geschat 5 mio mensen die rijden (minderjarigen en ouderlingen .. bla bla ..)

dus tel maar uit.


Maar of meer dan één dodelijk aksident, gemiddeld, per dag in Vlaanderen akseptabel zou zijn, is een heel andere vraag.

Niet in het minst omdat één dode staat voor x10 zwaargewonden, voor x keren 1000y lichtgewonden, x keren y maal z100.000 materiële schade ... bla bla ..

Karma
6 mei 2010, 23:20
Neen, hij heeft twintig jaar als kaderlid of vertegenwoordiger voor een Amerikaanse firma uren per dag uitlaatgassen de atmosfeer in geblazen. En dan verschiet hij er van dat hij zich nu niet altijd even goed voelt. Karma. :-D
;-) Hraptje eh eno2

Hallo ... wat is 't?

Karma
6 mei 2010, 23:27
Deze discussie is toch om te lachen? niet? 8ONeen ... iemand heeft gewaagd zijne claxon te gebruiken naar Eno ...

bgf324
7 mei 2010, 01:45
Ik ga nog even wachten met stemmen want morgen ga ik eno2 doodrijden... ik voel het.

cheverrant
7 mei 2010, 08:50
Laura Bush (vrouw van jeweetwelwelkepaljas) geeft zich ge-out over het doodrijden van een schoolmakker.

Hoeveel mensen hebt u al doodgereden? Wat heeft het je gekost?

Zou je je hier ook niet outen?

Geen, want ik heb geen auto en geen enkel ander eigen transportmiddel. Niet enkel natuurvriendelijk maar ook mensvriendelijk...

eno2
7 mei 2010, 09:11
Geen, want ik heb geen auto en geen enkel ander eigen transportmiddel. Niet enkel natuurvriendelijk maar ook mensvriendelijk...

Hoeveel verkeersdeelnemers hebt u al doodgeslagen?

Vlaamse Patriot
7 mei 2010, 10:06
Hoeveel verkeersdeelnemers hebt u al doodgeslagen?

Gisteren nog twee vliegen die weigerden mij voorrang van rechts te verlenen.

Henri1
7 mei 2010, 10:55
Morbide draad.............

Vlaamse Patriot
7 mei 2010, 12:53
Ik heb net een zelfklever op mijn wagen aangebracht: "Ik rem voor Vlamingen; maar ik rem niet voor Belgen"

Micele
7 mei 2010, 15:48
Zolas te verwachten heeft de meerderheid al meer dan drie mensen doodgereden.

En gij denkt dat die eerlijk antwoorden. ;-)

Raven
7 mei 2010, 17:29
ik had het daar moeilijk mee, maar sinds ik met een leasingwagen rij is dat hooguit nog een franchise dat ik moet betalen voor de schade en de carwash

Steve_M
7 mei 2010, 17:40
Deze week twaalf. Elke dag drie, maar vandaag was ik te zat en lukt het me maar niet. Ik zal dus volgende week extra mijn best moeten doen. Nog idiote vragen?

eno2
8 mei 2010, 09:00
Deze week twaalf. Elke dag drie, maar vandaag was ik te zat en lukt het me maar niet. Ik zal dus volgende week extra mijn best moeten doen. Nog idiote vragen?

Ja dat is erg idioot, vragen hoeveel mensen je al doodgereden hebt en er maar lustig op verderdoodrijdt.

eno2
8 mei 2010, 09:00
Morbide draad.............

Morbidere werkelijkheid.

eno2
8 mei 2010, 09:01
Geen, want ik heb geen auto en geen enkel ander eigen transportmiddel. Niet enkel natuurvriendelijk maar ook mensvriendelijk...


Ben jij soms een Cheval Errant?

Inno
8 mei 2010, 09:01
Wel vanuit een bepaalde achtergrond kun je zeggen dat de mensen die doodgereden werden, alreeds dood waren.

Xenophon
8 mei 2010, 09:26
Mijn "hit and runs" zijn nog niet uitgekomen, dus geen voorlopig.

Seppe Cools
8 mei 2010, 14:34
0,0

eno2
10 mei 2010, 09:29
Mijn collega's waren daar keihard in.

Die reden 's morgens vroeg een traag overstekend ouwetje tot moes, en die zaten dan doodgemoederd 's middags al smakelijk met mij hun dagschotel te verorberen :oops:.

eno2
18 oktober 2011, 13:34
Een optimistische optie heeft geen prioriteit voor een zwartgallige persoonlijkheid..
:-D
Persoonlijke aanval 1001 en klinkt ook als een sprookje.:lol:

Maar op moderatie kan je hier altijd rekenen als je een beetje Eigenzinnig bent.

eno2
18 oktober 2011, 13:35
Je bent de optie 0 vergeten.

0 is geen mensen doodrijden. Sorry.

Ratatosk
18 oktober 2011, 14:07
1

Een zeker Eno1

Blue Sky
18 oktober 2011, 14:10
Nog geen. Maar ik rij dan ook defensief met de wagen en probeer me zoveel mogelijk aan de snelheidslimieten te houden. Als ik echter zie hoe andere automobilisten rijden, dat mag je het gerust een wonder noemen dat er niet meer ongelukken gebeuren. Voorrang van rechts wordt straal genegeerd, pinkers die niet gebruikt worden, te snel rijden … overal opgedraaide mensen die het blijkbaar belangrijker vinden om een paar minuten vroeger ter plekke te zijn dan dat ze een ongeval veroorzaken … tot wanneer ze iemand doodrijden natuurlijk. Dan zijn ze opeens in shock …

eno2
18 oktober 2011, 14:14
1

Een zeker Eno1:cheer: