PDA

View Full Version : God als Forummer Van de Week


Pagina's : [1] 2

Pelgrim
2 mei 2010, 22:15
FDW is God.

Stel hier uw vragen dus maar. :D

ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
2 mei 2010, 22:20
Staat dat niet voor Filip De Weke ?

Jaani_Dushman
2 mei 2010, 22:23
Hoeveel keer per maand eet U rijstpap en met welke suiker?

Steve_M
2 mei 2010, 22:28
Is iedereen bij U welkom of weigert U vreemdelingen, zatlappen, junkies en mensen met piercings of tattoos?

nubian
3 mei 2010, 06:17
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil:

Anna List
3 mei 2010, 07:09
Staat dat niet voor Filip De Weke ?

nee

Anna List
3 mei 2010, 07:10
Hoeveel keer per maand eet U rijstpap en met welke suiker?

1 keer, met lichte bruine suiker

Anna List
3 mei 2010, 07:13
Is iedereen bij U welkom of weigert U vreemdelingen, zatlappen, junkies en mensen met piercings of tattoos?

iedereen is welkom, maar mensen die zich helemaal laten gaan, daar heb ik het niet zo voor, maar ze krijgen toch een kans ... mss wel maar één meer, anderen krijgen er meer (heb het nu over de zatlappen en junks, niks tegen de rest hoor ... God houdt van een tattoetje of een kinky piercing hier en daar.)

Anna List
3 mei 2010, 07:14
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil:

omdat ik jouw krullebolletje zo mooi vind.

aan dat uur extra inzet elke dag, merk ik jouw devotie ! dat gaat niet onopgemerkt, en zal beloond worden.

Anna List
3 mei 2010, 07:16
:-)

de rest is voor morgen, ikke weg !

(voor de godfreaks : geen paniek : ikke weg voor vandaag, morgen ben ik terug))

ga heen en amuseer u nog vandaag !

Firestone
3 mei 2010, 07:36
Had je teveel gedronken toen je de menstruatiecyclus bedacht?

backfire
3 mei 2010, 09:38
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil:

²

backfire
3 mei 2010, 09:39
Hoe heb je Maria écht zwanger gekregen?

Was het waar dat Jozef niet kon 'presteren'?

nubian
3 mei 2010, 10:04
omdat ik jouw krullebolletje zo mooi vind.

aan dat uur extra inzet elke dag, merk ik jouw devotie ! dat gaat niet onopgemerkt, en zal beloond worden.

Sluik lang haar?:-P

Wanneer krijg ik nu mijn vleugels terug?:mrgreen:

Voltian
3 mei 2010, 16:18
Lieve God,

Wat is de zin van het leven?

Alvast bedankt

Firestone
3 mei 2010, 16:47
Waarom speel je nooit mee in de Forumquiz?

Anna List
3 mei 2010, 18:27
Had je teveel gedronken toen je de menstruatiecyclus bedacht?

je moet bedenken dat ik eerst de omgekeerde psychologie moest ontwikkelen, akkoord dat stond allemaal nog in zijn kinderschoenen ...

k dacht jullie iets te geven waar jullie voor de eeuwigheid de mannen mee konden ambeteren ;-)

achteraf bekeken was dat jullie sterke kant sowieso al, maar dat kon ik toen nog niet weten, ik ben ook maar ne God hé ...

Anna List
3 mei 2010, 18:28
Hoe heb je Maria écht zwanger gekregen?

Was het waar dat Jozef niet kon 'presteren'?

1 beproefd recept, het wordt geloof ik nog altijd gekopieerd ...

eerst water in wijn veranderen :-)

genoeg wijn, is geloof ik het antwoord op beide vragen 8-)

Anna List
3 mei 2010, 18:29
Sluik lang haar?:-P

Wanneer krijg ik nu mijn vleugels terug?:mrgreen:

jij staat nu eenmaal te goed met krulletjes, krullebolletje :-)

maar je bent goed bezig je vleugels te verdienen !

Anna List
3 mei 2010, 18:30
Lieve God,

Wat is de zin van het leven?

Alvast bedankt

als jij het zinvol vind van de zin van het leven te zoeken, dan is dat de zin van het leven, de zin van jouw leven tenminste ... maar als ik u was, ik zocht iets anders :-)

Heftruck
3 mei 2010, 18:35
Lieve God,

Wat is de zin van het leven?

Alvast bedankt

Denk er goed over na, maar denk niet alleen, doe ook.

Dan zal je het weten.

Anna List
3 mei 2010, 18:41
Denk er goed over na, maar denk niet alleen, doe ook.

Dan zal je het weten.

stel een vraag, Heftruck. :-P

nubian
3 mei 2010, 18:55
jij staat nu eenmaal te goed met krulletjes, krullebolletje :-)

maar je bent goed bezig je vleugels te verdienen !

:cheer:i believe, amen:cheer:

Waarom beseffen de mannen het nog steeds niet dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn?

Jaani_Dushman
3 mei 2010, 19:28
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil::cheer: :cheer: sexy krolletjes! :cheer: :cheer:

Jaani_Dushman
3 mei 2010, 19:57
Waarom beseffen de mannen het nog steeds niet dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn?Heb nog 4 miljoen jaar gelduld en we komen er wel. ;-)

Fase 1: Ontkenning
Fase 2: Protest of boosheid
Fase 3: Onderhandelen of vechten
Fase 4: Depressie
Fase 5: Aanvaarding

Pelgrim
3 mei 2010, 20:01
sexy rooie krolletjes :cheer:

http://www.chezpaulus.com/forum/images/smilies/hart.gif :cheer:
http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs2283/hji/medium/2006-red-curls.jpg

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs711/hji/medium/2006-volume-red.jpg

http://www.raising-redheads.com/images/Curly-Long-Red-Hair.jpg

filosoof
3 mei 2010, 20:35
Jij die denkt (http://4umi.com/kloos/god) een god te zijn, welk excuus heb je voor je 33.041.220 gedocumenteerde moorden (http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/2007/01/how-many-has-god-killed-complete-list.html) of is die hele bijbel maar larie en apekool, propaganda van de duivel?

filosoof
3 mei 2010, 20:37
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil::-o Waarom denk je dat sluik haar "beter' zou zijn, Nuubje?

nubian
3 mei 2010, 20:50
:-o Waarom denk je dat sluik haar "beter' zou zijn, Nuubje?

Beter niet maar sluikhaar is makkelijk EN goedkoper te onderhouden dan krulhaar. Filo:-o

nubian
3 mei 2010, 20:52
Heb nog 4 miljoen jaar gelduld en we komen er wel. ;-)

Fase 1: Ontkenning
Fase 2: Protest of boosheid
Fase 3: Onderhandelen of vechten
Fase 4: Depressie
Fase 5: Aanvaarding

you SOB;-)

Txiki
3 mei 2010, 23:16
Wie ben jij misschien?

Aletheia
3 mei 2010, 23:27
God,

Alvast gefeliciteerd om u niet te gedragen als een drankautomaat ten opzichte van de vele gebeden die u moet aanhoren.

Tot later?
Aletheia

Inno
3 mei 2010, 23:28
sexy rooie krolletjes :cheer:

http://www.chezpaulus.com/forum/images/smilies/hart.gif :cheer:
http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs2283/hji/medium/2006-red-curls.jpg

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs711/hji/medium/2006-volume-red.jpg

http://www.raising-redheads.com/images/Curly-Long-Red-Hair.jpg

Ik ben een fan van krulhaar!

Pelgrim
3 mei 2010, 23:30
God's schoonste gift aan de mensheid. :cheer:

Txiki
3 mei 2010, 23:30
God,

Alvast gefeliciteerd om u niet te gedragen als een drankautomaat ten opzichte van de vele gebeden die u moet aanhoren.

Tot later?
Aletheia

Misschien eerder als oostindisch dove? Zou hij het vele gevloek aan zijn adres horen? :-D

Txiki
3 mei 2010, 23:31
God's schoonste gift aan de mensheid. :cheer:

8O wat?

Aletheia
3 mei 2010, 23:32
Zou hij het vele gevloek aan zijn adres horen? :-D

Een Opperwezen kan, me dunkt, wel tegen een paar beledigingen.

Txiki
3 mei 2010, 23:40
Een Opperwezen kan, me dunkt, wel tegen een paar beledigingen.

Vraag het hem eens :lol:

Aletheia
3 mei 2010, 23:41
Vraag het hem eens :lol:

Alleen de duivel wil antwoorden.

Txiki
3 mei 2010, 23:43
Alleen de duivel wil antwoorden.

Wat zitten wij dan vragen te stellen aan God als forummer van de week? Dan kunnen we beter de duivel tot forummer van de week maken, niet?

Aletheia
3 mei 2010, 23:46
Wat zitten wij dan vragen te stellen aan God als forummer van de week? Dan kunnen we beter de duivel tot forummer van de week maken, niet?

Ja, maar je komt altijd bedrogen uit met die kerel.
Vraag maar eens aan den Faust.
Dus laten we dat maar zo.

Txiki
3 mei 2010, 23:51
Ja, maar je komt altijd bedrogen uit met die kerel.
Vraag maar eens aan den Faust.
Dus laten we dat maar zo.

Dat zou wel kunnen. Maar hij antwoord tenminste.

filosoof
3 mei 2010, 23:56
'Wil je kwaad voorkomen, maar kan je niet?
Dan ben je niet almachtig.
Kan je wel, maar wil je niet?
Dan ben je kwaadaardig.
Kan je wel en wil je wel?
Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan je niet en wil je niet?
Waarom noemt men je dan "god"?

Met de groeten van Epicuros.

filosoof
3 mei 2010, 23:58
Wie is de vertegenwoordiger van god op politics.be? Albrecht, Fieseler? El Flamenco Loco, Preuße, Ehrlich? Jan Vandenberghe, Krohn?? :rofl:

Anna List
4 mei 2010, 08:04
:cheer:i believe, amen:cheer:

Waarom beseffen de mannen het nog steeds niet dat wij vrouwen het sterke geslacht zijn?

als mannen het zouden beseffen, zouden ze even slim zijn als vrouwen.

Anna List
4 mei 2010, 08:05
Jij die denkt (http://4umi.com/kloos/god) een god te zijn, welk excuus heb je voor je 33.041.220 gedocumenteerde moorden (http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/2007/01/how-many-has-god-killed-complete-list.html) of is die hele bijbel maar larie en apekool, propaganda van de duivel?

ik ben god net als iedereen die ik geschapen heb, wat is uw excuus ?

ook vrede begint bij jezelf.

Anna List
4 mei 2010, 08:06
Wie ben jij misschien?

ik ben God

Anna List
4 mei 2010, 08:07
God,

Alvast gefeliciteerd om u niet te gedragen als een drankautomaat ten opzichte van de vele gebeden die u moet aanhoren.

Tot later?
Aletheia

tot later zo u wil

Jazeker
4 mei 2010, 08:07
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil:

:rofl:

Schat, je staat prachtig met die krulletjes.

Anna List
4 mei 2010, 08:07
Misschien eerder als oostindisch dove? Zou hij het vele gevloek aan zijn adres horen? :-D

yep, yep, maar niet aantrekken, ik vloek zelf als een ketter.

Anna List
4 mei 2010, 08:09
Wat zitten wij dan vragen te stellen aan God als forummer van de week? Dan kunnen we beter de duivel tot forummer van de week maken, niet?

TXIKI !!! ... mijn week is nog niet om hé !

Anna List
4 mei 2010, 08:10
'Wil je kwaad voorkomen, maar kan je niet?
Dan ben je niet almachtig.
Kan je wel, maar wil je niet?
Dan ben je kwaadaardig.
Kan je wel en wil je wel?
Waar komt dan het kwaad vandaan?
Kan je niet en wil je niet?
Waarom noemt men je dan "god"?

Met de groeten van Epicuros.

de mens is daar vanzelf mee begonnen. nogmaals Filo, het antwoord ligt in jezelf

Anna List
4 mei 2010, 08:12
Wie is de vertegenwoordiger van god op politics.be? Albrecht, Fieseler? El Flamenco Loco, Preuße, Ehrlich? Jan Vandenberghe, Krohn?? :rofl:

ik werk niet met een vertegenwoordiger, maar mocht ik er een kiezen, zou het Fieseler of Xenophon zijn. K zou die twee wel eens samen aan nen toog willen zien zitten trouwens :-)

ze zijn bij deze uitgenodigd op verkiezingszondag in de Beest trouwens :-)

Anna List
4 mei 2010, 08:12
:rofl:

Schat, je staat prachtig met die krulletjes.

dank u, dat heb ik idd goed gedaan ;-)

Cdude
4 mei 2010, 08:21
Lieve God,

Wat is de zin van het leven?

Alvast bedankt
it is impossible for both The Ultimate Answer and The Ultimate Question to be known about in the same universe (compare the uncertainty principle) as they will cancel each other out and take the Universe with them to be replaced by something even more bizarre and that it may have already happened.

Firestone
4 mei 2010, 08:27
Kan je mij een tipje geven om het vermoeden van Collatz voorgoed op te lossen?

Liefst per pb natuurlijk. Via een droom of vanuit een brandende doornstruik is ook OK.

Anna List
4 mei 2010, 08:33
Kan je mij een tipje geven om het vermoeden van Collatz voorgoed op te lossen?

Liefst per pb natuurlijk. Via een droom of vanuit een brandende doornstruik is ook OK.

ja, maar wees eerlijk, jij wil niet simpelweg het antwoord in je schoot geworpen krijgen :-)

stel ik geef jou morgen alle antwoorden ... je zal moeten toegeven dat je er wsl doodongelukkig van zou worden ... daar willen we toch niet heen ?

Txiki
4 mei 2010, 08:44
ik ben God

TXIKI !!! ... mijn week is nog niet om hé !

Dan is de titel van die welbepaalde film toch juist... 8-)

nubian
4 mei 2010, 08:58
Wanneer komt Djiezes terug?:-(

Anna List
4 mei 2010, 09:04
Wanneer komt Djiezes terug?:-(

dat vraag ik mij ook af, lieverd ... :-)


sommige dingen kan ook God niet oplossen

Cdude
4 mei 2010, 09:06
Kan je mij een tipje geven om het vermoeden van Collatz voorgoed op te lossen?

Liefst per pb natuurlijk. Via een droom of vanuit een brandende doornstruik is ook OK.

Snap dat niet goed. Hoe bewijs je iets dat al "bewezen " is ?
Ik heb hier een simpel prog'ke dat die bewerking uitvoert en eender wat ik invoer = 1

Firestone
4 mei 2010, 10:55
Snap dat niet goed. Hoe bewijs je iets dat al "bewezen " is ?
Ik heb hier een simpel prog'ke dat die bewerking uitvoert en eender wat ik invoer = 1Uit Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Collatz#Aanwijzingen):
Voor alle getallen onder 5,76 * 1018 is inmiddels (18 januari 2009) gecontroleerd dat ze aan het vermoeden voldoen. Het probleem met het controleren is, dat het alleen het vermoeden kan weerleggen. Als het vermoeden waar is, kan er geen bewijs voor gevonden worden op deze manier.

Verder (Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.):
Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.

Anna List
4 mei 2010, 11:00
Uit Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Collatz#Aanwijzingen):
Voor alle getallen onder 5,76 * 1018 is inmiddels (18 januari 2009) gecontroleerd dat ze aan het vermoeden voldoen. Het probleem met het controleren is, dat het alleen het vermoeden kan weerleggen. Als het vermoeden waar is, kan er geen bewijs voor gevonden worden op deze manier.

Verder (Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.):
Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.

God snapt het allemaal niet zo goed.
God dacht trouwens dat jij wel zo slim ging zijn in hem geen wiskundige te zien !
God en Wiskunde, Vuursteentje hoe kom je erbij ?! t gedacht alleen al ! :-o

Firestone
4 mei 2010, 11:48
God snapt het allemaal niet zo goed.
God dacht trouwens dat jij wel zo slim ging zijn in hem geen wiskundige te zien !
God en Wiskunde, Vuursteentje hoe kom je erbij ?! t gedacht alleen al ! :-oTja, bij het bekijken van de schepping had ik al zo'n vermoeden. :?

Beheers je tenminste alle talen?

Anna List
4 mei 2010, 12:28
Tja, bij het bekijken van de schepping had ik al zo'n vermoeden. :?

Beheers je tenminste alle talen?

:-)

dank je

zoals je weet : ik sta pal achter het gezegde 'chaos is een hogere vorm van orde' :-)

Ik spreek vier talen vlot genoeg om mijn plan te trekken. En kan er nog een paar passief 'volgen'.

Jaani_Dushman
4 mei 2010, 13:30
Ik spreek vier talen vlot genoeg om mijn plan te trekken. En kan er nog een paar passief 'volgen'.Aramees, Hebreeuws, Latijn en Grieks, mag ik aannemen.

Anna List
4 mei 2010, 13:31
Aramees, Hebreeuws, Latijn en Grieks, mag ik aannemen.

Nederlands, Engels, Frans en Duits ... en ik versta een heel klein beetje Spaans/Italiaans en Pools/Russisch.

Firestone
4 mei 2010, 13:38
Ik spreek vier talen vlot genoeg om mijn plan te trekken. En kan er nog een paar passief 'volgen'.

Nederlands, Engels, Frans en Duits ... en ik versta een heel klein beetje Spaans/Italiaans en Pools/Russisch.8O 8O 8O

Hopelijk is er daar in de hemel gedacht aan taalfaciliteiten voor Chinezen, Indiërs, Japanners, enz ..

Jaani_Dushman
4 mei 2010, 13:41
Nederlands, Engels, Frans en Duits ... en ik versta een heel klein beetje Spaans/Italiaans en Pools/Russisch.Zorgt dat aan de onbijttafel niet voor vervelende stiltjes met je Arameestalige zoon?

Anna List
4 mei 2010, 13:43
Zorgt dat aan de onbijttafel niet voor vervelende stiltjes met je Arameestalige zoon?

ik heb twee zonen, en geloof me, dezelfde taal spreken is niet voldoende ... :-o

Anna List
4 mei 2010, 13:44
8O 8O 8O

Hopelijk is er daar in de hemel gedacht aan taalfaciliteiten voor Chinezen, Indiërs, Japanners, enz ..

die spreken toch allemaal Engels ;-)

Txiki
4 mei 2010, 14:50
de taal van geld en geweld is toch voldoende ? 8-)

Cdude
4 mei 2010, 16:34
Verder (Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.):
Such computer evidence should not be taken as proof that the conjecture is true. As shown in the cases of the Pólya conjecture, the Mertens conjecture and the Skewes' number, sometimes a conjecture's only counterexamples are found when using very large numbers. Since sequentially examining all natural numbers is a process which can never be completed, such an approach can never demonstrate that the conjecture is true (at least not practically; see Busy Beaver#Applications), merely that no counterexamples have yet been discovered.Hmmm, I was afraid it would be something like that. :?

filosoof
5 mei 2010, 00:24
ik ben god net als iedereen die ik geschapen heb, wat is uw excuus ?

ook vrede begint bij jezelf.Ik heb geen genocides op mijn kerfstok.

filosoof
5 mei 2010, 00:27
god,
Die bijbel van jou blijft daar vreemd stil over: met wie maakten Kaïn en Abel kinderen en had je dat voorzien toen je begon te scheppen?

filosoof
5 mei 2010, 00:51
ik werk niet met een vertegenwoordiger, maar mocht ik er een kiezen, zou het Fieseler of Xenophon zijn. K zou die twee wel eens samen aan nen toog willen zien zitten trouwens :-)

ze zijn bij deze uitgenodigd op verkiezingszondag in de Beest trouwens :-)Want god komt in de Beest?

Inno
5 mei 2010, 01:02
Ik heb geen genocides op mijn kerfstok.

NOG niet

Inno
5 mei 2010, 01:03
god,
Die bijbel van jou blijft daar vreemd stil over: met wie maakten Kaïn en Abel kinderen en had je dat voorzien toen je begon te scheppen?

Ik denk dat hij zou zeggen: lees iets verder.

Anna List
5 mei 2010, 08:10
Ik heb geen genocides op mijn kerfstok.

maar je zoekt wel constant conflict op ... denk je dat je minder schuldig bent omdat je zelf de trekker niet overhaalt ?

Anna List
5 mei 2010, 08:11
Want god komt in de Beest?

god komt overal, dat zou je nu toch al moeten weten hé

je verwijt god trouwen constant genocides, ik zou dus denken dat jij hem bij voorbaat in de beest zou situeren ;-)

Anna List
5 mei 2010, 08:11
god,
Die bijbel van jou blijft daar vreemd stil over: met wie maakten Kaïn en Abel kinderen en had je dat voorzien toen je begon te scheppen?

deze ga ik laten passeren, want dat vind ik niet interessant.

ge moet die boeken ni zo letterlijk nemen, Filo

filosoof
5 mei 2010, 18:57
Ik denk dat hij zou zeggen: lees iets verder.
Het staat niet in de bijbel.

filosoof
5 mei 2010, 18:58
deze ga ik laten passeren, want dat vind ik niet interessant.

ge moet die boeken ni zo letterlijk nemen, FiloDus die bijbel is maar nonsens?

Weet Ben Edict Rat dat al?

filosoof
5 mei 2010, 19:01
god komt overal, dat zou je nu toch al moeten weten hé

je verwijt god trouwens constant genocides, ik zou dus denken dat jij hem bij voorbaat in de beest zou situeren ;-)God in de Beest, god de Geilige geest in de Beest, d�*t ziet er fraai uit...
En dan verwonderd zijn dat Roger Vangheluwe zijn polleviëen niet kan thuishouden...:roll:

Anna List
5 mei 2010, 19:04
Dus die bijbel is maar nonsens?

Weet Ben Edict Rat dat al?

uiteraard

Anna List
5 mei 2010, 19:05
God in de Beest, god de Geilige geest in de Beest, d�*t ziet er fraai uit...
En dan verwonderd zijn dat Roger Vangheluwe zijn polleviëen niet kan thuishouden...:roll:

tssss zoveel negatieve gevoelens, filosoof toch, k heb met u te doen ...

filosoof
5 mei 2010, 19:05
maar je zoekt wel constant conflict op ... denk je dat je minder schuldig bent omdat je zelf de trekker niet overhaalt ?
Il roep niet op om mensen of hele volksstammen te plunderen te ontvoeren, verkrachten en uit te moorden.


Hé, god, herinner je je dat je dit beval?: http://www.statenvertaling.net/bijbel/nume/31.html
Of laat je geheugen je in de steek? :roll:

filosoof
5 mei 2010, 19:13
uiteraardGaf je hem al instruties, dat aan zijn gelovigen te vertellen?

filosoof
5 mei 2010, 19:15
tssss zoveel negatieve gevoelens, filosoof toch, k heb met u te doen ...Negatieve gevoelens? Weet je dan niet wat gebeurt in de wereld?

Bovenbuur
5 mei 2010, 19:16
Waarom heb je me vermoord?!




[/gereïncarneerd]

filosoof
5 mei 2010, 19:20
Waarom heb je me vermoord?!




[/gereïncarneerd]Ik weet niet of god in reïncarnatie gelooft.
Ik weet niet of god in iets gelooft.
;)

Anna List
7 mei 2010, 08:12
Gaf je hem al instruties, dat aan zijn gelovigen te vertellen?

er zijn wél domme vragen.

Anna List
7 mei 2010, 08:12
Waarom heb je me vermoord?!




[/gereïncarneerd]

je bent er beter uitgekomen

Anna List
7 mei 2010, 08:13
Ik weet niet of god in reïncarnatie gelooft.
Ik weet niet of god in iets gelooft.
;)

god ben je zelf filosoof ... probeer je er een beetje naar te gedragen, wil je ?

Bovenbuur
10 mei 2010, 13:46
je bent er beter uitgekomen

Mwah, ik vond Zeus zijn toch ook wel grappig anders...

toccata
10 mei 2010, 13:55
Wat vind U van godslastering?

Anna List
10 mei 2010, 13:56
Wat vind U van godslastering?

godslastering is geweldig !

alle publiciteit is nl goeie publiciteit, en godslastering zet de mensen ook nog eens aan tot denken !


zuivere winwin dus

Txiki
10 mei 2010, 13:58
Guinness-pet :hondogen:

Pelgrim
10 mei 2010, 14:02
:lol:

Anna List
10 mei 2010, 14:03
Guinness-pet :hondogen:

materiele smeekbeden kunnen wij niet verhoren

Anna List
10 mei 2010, 14:03
:lol:

leedvermaak bestraffen echter, da's een andere zaak :mrgreen:

Txiki
10 mei 2010, 14:07
materiele smeekbeden kunnen wij niet verhoren

Echte goden kunnen alles :evil:

Guinness-pet :hondogen:

Anna List
10 mei 2010, 14:09
Echte goden kunnen alles :evil:

Guinness-pet :hondogen:

maar wij willen niet alles :-)

Txiki
10 mei 2010, 14:10
maar wij willen niet alles :-)

:cry: Guinness-pet

Jaani_Dushman
10 mei 2010, 21:10
Een Guinness-aureooltje kan Hij je wel geven.

Pelgrim
10 mei 2010, 21:15
bwa, 't is niet zo'n knappe pet als die van die afbeelding hoor.

Txiki
12 mei 2010, 08:47
bwa, 't is niet zo'n knappe pet als die van die afbeelding hoor.

2

:mrgreen:

Pelgrim
12 mei 2010, 09:03
écht, gij wilt koeken op aa bakkes eh. :x

Txiki
12 mei 2010, 09:08
écht, gij wilt koeken op aa bakkes eh. :x

8O gij durft nogal wat zeggen tegen god

Dronkoers
12 mei 2010, 11:57
Zijn er nog genoeg grondstoffen om de mensheid nog van minstens 200 jaar van bier te voorzien?

Anna List
13 mei 2010, 15:52
Zijn er nog genoeg grondstoffen om de mensheid nog van minstens 200 jaar van bier te voorzien?

yep

Txiki
15 mei 2010, 22:03
Zijn er nog genoeg grondstoffen om de mensheid nog van minstens 200 jaar van teensletsen te voorzien?

Anna List
17 mei 2010, 07:50
Zijn er nog genoeg grondstoffen om de mensheid nog van minstens 200 jaar van teensletsen te voorzien?

uiteraard ! het zullen wel plantaardige teensletsen worden

Txiki
17 mei 2010, 14:37
Kan je Hallebarde en Queen Nubian terugbrengen? En de "forummers" die hen weggejaagd hebben, naar de eeuwige mist zwieren?

Anna List
17 mei 2010, 14:38
Kan je Hallebarde en Queen Nubian terugbrengen? En de "forummers" die hen weggejaagd hebben, naar de eeuwige mist zwieren?

als ik het kon, ik deed het meteen

wacht, ik doe een poging !

bezorg mij hun gsmnr anders ;-)

Txiki
17 mei 2010, 14:43
als ik het kon, ik deed het meteen

wacht, ik doe een poging !

bezorg mij hun gsmnr anders ;-)

Als ik die zelf nu eens zou hebben... :-(

Pelgrim
17 mei 2010, 15:03
wat is er met hen gebeurd dan???

Anna List
17 mei 2010, 15:05
Als ik die zelf nu eens zou hebben... :-(

hallebarde had, zo dacht ik, een hostalleke in frankrijk niet ? vind je haar contactgegevens niet via haar site ?

Txiki
17 mei 2010, 15:06
hallebarde had, zo dacht ik, een hostalleke in frankrijk niet ? vind je haar contactgegevens niet via haar site ?

Welke site? Zij heeft alle informatie in haar profiel verwijderd, avatar incluis.

Anna List
17 mei 2010, 15:14
Welke site? Zij heeft alle informatie in haar profiel verwijderd, avatar incluis.

alles doorzocht ... heb t ook niet meer

Voltian
17 mei 2010, 15:40
Liefste God,

Wat is mijn lotsbestemming?

Alvast bedankt

Firestone
18 mei 2010, 10:08
Waarom heb je er voor gezorgd dat mannen sneller kunnen fietsen dan vrouwen?

En vind je het netjes dat wanneer ze mij voorbij razen ze nog even omkijken met een smerige glimlach op hun smoel?

Voltian
18 mei 2010, 10:17
Liefste (?) God,

Ik twijfel aan mijn geloof, wat moet ik doen?

Alvast bedankt



:-P

Txiki
18 mei 2010, 10:18
zeg god, kan je niks doen aan die Voltian zodat die eens stopt met zagen? of is in het ijle zagen zijn lotsbestemming?

ps: nu weet ik niet meer of ik Voltian bedoel of eno2 8-)

Anna List
18 mei 2010, 10:21
Waarom heb je er voor gezorgd dat mannen sneller kunnen fietsen dan vrouwen?

En vind je het netjes dat wanneer ze mij voorbij razen ze nog even omkijken met een smerige glimlach op hun smoel?

het verschil zit m in de fietsen Vuursteentje ... mannen spelen vals, dat weet je toch :-)

en ik laat ze omkijken om naar jouw mooie gezichtje te kijken ... ik dacht dat dat jouw ego ging strelen :)

Anna List
18 mei 2010, 10:22
zeg god, kan je niks doen aan die Voltian zodat die eens stopt met zagen? of is in het ijle zagen zijn lotsbestemming?

ps: nu weet ik niet meer of ik Voltian bedoel of eno2 8-)

wie is/zijn dat mss ?

Voltian
18 mei 2010, 10:24
zeg god, kan je niks doen aan die Voltian zodat die eens stopt met zagen? of is in het ijle zagen zijn lotsbestemming?

ps: nu weet ik niet meer of ik Voltian bedoel of eno2 8-)

8O

:(

:cry:

:drinking:

:sorry:

Cdude
18 mei 2010, 10:26
Waarom heb je er voor gezorgd dat mannen sneller kunnen fietsen dan vrouwen?

En vind je het netjes dat wanneer ze mij voorbij razen ze nog even omkijken met een smerige glimlach op hun smoel?Ik fiets net wat trager als ik achter (mooie) vrouwen rij.
Wieltjeszuigen in het jargon maar in dit geval is kontjeskijken meer gepast. :-P

Anna List
18 mei 2010, 10:27
Ik fiets net wat trager als ik achter (mooie) vrouwen rij.
Wieltjeszuigen in het jargon maar in dit geval is kontjeskijken meer gepast. :-P

net wat ik wilde voorkomen met het snelheidsverschil uiteraard ! :twisted:


af en toe glipt er toch wel eens ene tussenuit zo hé :oops:

Txiki
18 mei 2010, 10:27
8O

:(

:cry:

:drinking:

:sorry:

Kop op, Voltian, een stoere kerel als gij kan toch wel tegen een stootje zeker?

Txiki
18 mei 2010, 10:28
Ik fiets net wat trager als ik achter (mooie) vrouwen rij.
Wieltjeszuigen in het jargon maar in dit geval is kontjeskijken meer gepast. :-P

2 :mrgreen:

Anna List
18 mei 2010, 10:28
8O

:(

:cry:

:drinking:

:sorry:

god is een sucker voor zelfmedelijden hoor ... kom hier mijn dutske ;-) NOT!

Firestone
18 mei 2010, 10:31
het verschil zit m in de fietsen Vuursteentje ... mannen spelen vals, dat weet je toch :-)

en ik laat ze omkijken om naar jouw mooie gezichtje te kijken ... ik dacht dat dat jouw ego ging strelen :)Ik lees uit hun gezicht veeleer af: "als je aan deze 'snelheid' fietst, waarom ga je niet gewoon te voet?" :-)

Ik fiets net wat trager als ik achter (mooie) vrouwen rij.
Wieltjeszuigen in het jargon maar in dit geval is kontjeskijken meer gepast. :-PAh zo.

Dat heb je soms in de stad, ik dacht dat het uit beleefdheid was. ;-)
Op de fietsroutes zit dat anders.

Voltian
18 mei 2010, 10:40
Als ik God zelfs niet naar mijn lotsbestemming mag vragen (zonder dat ik word uitgemaakt voor ijle zager), wat kan ik dan nog vragen?!

Liefste God,

Op wie moet ik stemmen 13/06, ik weet het echt niet...

Txiki
18 mei 2010, 10:41
Als ik God zelfs niet naar mijn lotsbestemming mag vragen (zonder dat ik word uitgemaakt voor ijle zager), wat kan ik dan nog vragen?!

Liefste God,

Op wie moet ik stemmen 13/06, ik weet het echt niet...

Kom, kom, "uitgemaakt", niet overdrijven, he.

Voltian
18 mei 2010, 10:44
Kom, kom, "uitgemaakt", niet overdrijven, he.

==> ;-)

Anna List
18 mei 2010, 10:46
Als ik God zelfs niet naar mijn lotsbestemming mag vragen (zonder dat ik word uitgemaakt voor ijle zager), wat kan ik dan nog vragen?!

Liefste God,

Op wie moet ik stemmen 13/06, ik weet het echt niet...

uw lot was al te lezen in vuursteentjes draad :-)

Voltian
18 mei 2010, 10:50
uw lot was al te lezen in vuursteentjes draad :-)

euhm, ge bedoelt negering?

Ik vang dus bot bij God over mijn lot...

Anna List
18 mei 2010, 12:11
euhm, ge bedoelt negering?

Ik vang dus bot bij God over mijn lot...

ge doet precies of ge waart gelukkiger geweest met de Toorn van god ... let op he !

Herr Flick
18 mei 2010, 12:19
iedereen is welkom, maar mensen die zich helemaal laten gaan, daar heb ik het niet zo voor, maar ze krijgen toch een kans ... mss wel maar één meer, anderen krijgen er meer (heb het nu over de zatlappen en junks, niks tegen de rest hoor ... God houdt van een tattoetje of een kinky piercing hier en daar.)

Laat mij raden waar, ... ?

Praise the lord !

Cdude
18 mei 2010, 12:24
Laat mij raden waar, ... ?

Praise the lord !

Prince Albert?

Txiki
18 mei 2010, 14:25
http://www.youtube.com/watch?v=xOi6DsZu5go

8-)

Pieke
18 mei 2010, 14:36
euhm, ge bedoelt negering?

Ik vang dus bot
bij God
over mijn lot...

dichter?

Voltian
18 mei 2010, 14:45
dichter?

fecit Voltian!

Herr Flick
18 mei 2010, 14:50
Prince Albert?

Proficiat , uw geest is nu officieel even verdorven als de mijne, uw plaats in het eeuwige brandende hellevuur is bij deze verzekerd, :twisted: ;-)

Anna List
18 mei 2010, 19:08
fecit Voltian!

face it Volti

Voltian
18 mei 2010, 20:17
face it Volti

Ik heb er toch wel een minuutje of zo naar zitten staren, maar ik snap het toch niet...

Wat moet ik "facen"? (, oh liefste God?)

Xenophon
18 mei 2010, 20:27
Waarom spreek je niet meer tegen mij?

Jaani_Dushman
18 mei 2010, 22:56
http://www.youtube.com/watch?v=xOi6DsZu5go

8-)Met welke houthakkers kom jij hier nu aandraven? :?

Txiki
18 mei 2010, 23:15
Met welke houthakkers kom jij hier nu aandraven? :?

Weer?? 8O Oep a gemak ze gast

Jaani_Dushman
18 mei 2010, 23:28
Weer?? 8O Oep a gemak ze gastWeer wat?

Txiki
18 mei 2010, 23:30
Weer wat?

Hoe? Daarnet stond daar nog "weer aandraven"? Of zie ik scheel? Dat zou ook kunnen na vanavond. :|

Jaani_Dushman
18 mei 2010, 23:33
Hoe? Daarnet stond daar nog "weer aandraven"? Of zie ik scheel?Ik vrees het tweede. ;-)

Txiki
18 mei 2010, 23:35
Ik vrees het tweede. ;-)

Ok. Allemaal die leuteraars hun schuld. Dan gaat nen brave mens als ik eens naar een debat. Jawadde, wat een zever ik daar heb moeten horen... Ge stelt een vraag, krijgt een, uiteraard, irrelevant antwoord, wil de vraag opnieuw stellen maar ge moogt niet :?

Gelukkig zat ik zo dicht bij de deelnemende leuteraars dat ze al mijn commentaren gehoord hebben. Met en zonder micro 8-)

Jaani_Dushman
18 mei 2010, 23:39
Ok. Allemaal die leuteraars hun schuld. Dan gaat nen brave mens als ik eens naar een debat. Jawadde, wat een zever ik daar heb moeten horen... Ge stelt een vraag, krijgt een, uiteraard, irrelevant antwoord, wil de vraag opnieuw stellen maar ge moogt niet :?

Gelukkig zat ik zo dicht bij de deelnemende leuteraars dat ze al mijn commentaren gehoord hebben. Met en zonder micro 8-)Katrien Partyka (CD&V), Bruno Tobback (sp.a), Gwendolyn Rutten (Open Vld), Theo Francken (N-VA) en Stijn Bex (Groen!)?

Txiki
18 mei 2010, 23:40
Katrien Partyka (CD&V), Bruno Tobback (sp.a), Gwendolyn Rutten (Open Vld), Theo Francken (N-VA) en Stijn Bex (Groen!)?

:cry: ja

ik heb al veel onzin gehoord van ze leven, maar dat van vanavond... amai mijn voeten

Firestone
19 mei 2010, 10:37
Wat kan God na de ultieme bekroning (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4759143&postcount=13617) nu nog in zijn eeuwigheid bereiken?

Anna List
19 mei 2010, 12:32
Waarom spreek je niet meer tegen mij?

da's een misverstand :-)

al vind ik het triestig dat je mijn beroepskeuze niet aanvaardt ! :-P

Anna List
19 mei 2010, 12:32
Ik heb er toch wel een minuutje of zo naar zitten staren, maar ik snap het toch niet...

Wat moet ik "facen"? (, oh liefste God?)

fecit Volti

Anna List
19 mei 2010, 12:35
Wat kan God na de ultieme bekroning (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4759143&postcount=13617) nu nog in zijn eeuwigheid bereiken?

ik hoopte op enige andere foto's van u (kwestie van de meelezers even op het verkeerde been te zetten). ... ik heb daar blijkbaar nog een eeuwigheid voor ;-)

verder benijden de goden de mensen hun sterfelijkheid uiteraard ...

Voltian
19 mei 2010, 13:01
fecit Volti

Gij zijt een enigma, onontcijferbaar...

Anna List
19 mei 2010, 13:10
Gij zijt een enigma, onontcijferbaar...

fecit

face it


meer was het niet hoor Volti, maar t was leuk u zo te zien hoofdbreken :p

Voltian
19 mei 2010, 13:18
meer was het niet hoor Volti, maar t was leuk u zo te zien hoofdbreken :p

I can imagine!

Nu, ik wil niet té puristisch zijn, maar "fecit" spreek je uit als fekit

:bigsmurf:

Anna List
19 mei 2010, 13:19
I can imagine!

Nu, ik wil niet té puristisch zijn, maar "fecit" spreek je uit als fekit
:bigsmurf:

ikke (duidelijk) ni :mrgreen:


:oops:


zonde want 'fake it' was ook mooi geweest ;)

Voltian
19 mei 2010, 13:27
zonde want 'fake it' was ook mooi geweest ;)

:-)

Ja da's waar.

Hoe bevalt het U, God zijn?

Anna List
19 mei 2010, 13:29
:-)

Ja da's waar.

Hoe bevalt het U, God zijn?

het is een 'thuiskomen' ... ik had er veel vroeger aan moeten beginnen ! 8-)

Herr Flick
19 mei 2010, 16:32
het is een 'thuiskomen' ... ik had er veel vroeger aan moeten beginnen ! 8-)

k hoop dat ge uwen hemel wat opgekuist hebt voor als de volgend zieltjes, langskomen. ;-)

Mijn Hel ligt er proper opgeveegd bij, k heb een paar pedofiele pasters met hunnen tandenborstel gemaakt van hun eigen schaamhaar aan het werk gezet :twisted:

De San Pietro moet wel wat olie op zijn hemelpoort doen, want ik word alle keren wakker van t gepiep... nu ja niet dat er zoveel stervelingen door geraken, maar toch.

Txiki
19 mei 2010, 22:31
het is een 'thuiskomen' ... ik had er veel vroeger aan moeten beginnen ! 8-)

Dat heb ik onlangs nog iemand horen zeggen. Oud-VU, oud-Spirit, oud-spa, neo-groen... 8-)

paaldanseresje
19 mei 2010, 23:30
klopt deze uitspraak?

God did it on purpose so that we may love you men instead of laughing at you. ~Mrs Patrick Campbell, in reply to a male acquaintance who asked why women seem to have no sense of humor

Maximus Aurelius
19 mei 2010, 23:47
Waarom heb ik krullend haar ipv sluik haar:-(? Het kost me deftig wat euro's ivm verzorging en elke ochtend moet ik verdomme een uur vroeger opstaan om het goed te krijgen.:evil:

sorry, schat

Anna List
20 mei 2010, 07:49
k hoop dat ge uwen hemel wat opgekuist hebt voor als de volgend zieltjes, langskomen. ;-)

Mijn Hel ligt er proper opgeveegd bij, k heb een paar pedofiele pasters met hunnen tandenborstel gemaakt van hun eigen schaamhaar aan het werk gezet :twisted:

De San Pietro moet wel wat olie op zijn hemelpoort doen, want ik word alle keren wakker van t gepiep... nu ja niet dat er zoveel stervelingen door geraken, maar toch.

weer typisch gij om mij geen vraag te stellen hé collega :twisted:

Anna List
20 mei 2010, 07:49
Dat heb ik onlangs nog iemand horen zeggen. Oud-VU, oud-Spirit, oud-spa, neo-groen... 8-)

huh ??? Geertje ? dan toch voor een groen publiek :)

Anna List
20 mei 2010, 07:51
klopt deze uitspraak?

God did it on purpose so that we may love you men instead of laughing at you. ~Mrs Patrick Campbell, in reply to a male acquaintance who asked why women seem to have no sense of humor

de uitspraak klopt.


weet jij nu ook waarom ik vrouwen zoveel mooier maakte dan mannen ? :-P



ps. like your style.

Anna List
20 mei 2010, 07:52
sorry, schat

:twisted: Max, is dat uw schuld dat Nubian weg is ???

paaldanseresje
20 mei 2010, 09:21
weet jij nu ook waarom ik vrouwen zoveel mooier maakte dan mannen ? :-Pneen, leg uit.

Txiki
20 mei 2010, 09:24
huh ??? Geertje ? dan toch voor een groen publiek :)

Nee, niet Geertje. Een kleinere regenboog-god. En nee, niet voor een groen publiek, maar in een gesprek onder vier ogen op mijn vraag hoe het nu met hem gaat. 8-)

Anna List
20 mei 2010, 09:34
neen, leg uit.

so that we may love you in stead of hate you, my dare ;-) dacht dat die obvious was :s


make love, not peace ! :-P

Anna List
20 mei 2010, 09:35
Nee, niet Geertje. Een kleinere regenboog-god. En nee, niet voor een groen publiek, maar in een gesprek onder vier ogen op mijn vraag hoe het nu met hem gaat. 8-)

ah oef :)

paaldanseresje
20 mei 2010, 12:09
so that we may love you in stead of hate you, my dare ;-) dacht dat die obvious was :sgod ben ik pas aan het ontdekken.make love, not peace ! :-Pgoed programma, zal het voortaan toepassen.

Txiki
20 mei 2010, 12:16
god is blijkbaar een modepop... kan die niet in het Nederlands antwoorden? Waar is het respect voor de Vlamingen? :evil:

Anna List
20 mei 2010, 13:33
god ben ik pas aan het ontdekken.goed programma, zal het voortaan toepassen.

ontdekken is de fijnste tijd

en pas dat adagio toe met passie en gezonde koppigheid ! je zal een boeiend leven leiden ! :-P

Txiki
20 mei 2010, 14:25
god god god gedeik...

heilige kippen 8-)

Maximus Aurelius
20 mei 2010, 20:55
:twisted: Max, is dat uw schuld dat Nubian weg is ???



ze moet eventjes bekomen :-D


she'll be back, though!

Anna List
21 mei 2010, 14:02
god god god gedeik...

heilige kippen 8-)

doch hoedt u voor gouden kalveren ! 8-)

Anna List
21 mei 2010, 14:03
god is blijkbaar een modepop... kan die niet in het Nederlands antwoorden? Waar is het respect voor de Vlamingen? :evil:

vlamingen verdienen geen respekt, het zijn laffe knechten.

Anna List
21 mei 2010, 14:03
ze moet eventjes bekomen :-D


she'll be back, though!

als dat uw schuld is, spreek ik niet meer tegen u.

Firestone
21 mei 2010, 14:39
vlamingen verdienen geen respekt, het zijn laffe knechten.Nu het van god (allez, van zijn woordvoerder op pbe) mag, moet ik me niet meer generen! :cheer:

Zal eens vlug wat anti-vlaamse threads openen, se!

From_Vlaanderen
21 mei 2010, 22:30
Nu even eerlijk.
Heb je nu echt een vrouw uit een rib gesneden. Ik zou zweren dat het een geweer was.
Zo'n been vormgeven hoe hebt ge dat gedaan? Want zo'n ribbekke van den BBQ is toch verdorie hard hoor.

Pelgrim
22 mei 2010, 01:15
Was het die rib eigenlijk waard?

En wat zouden we gekregen hebben voor bijvoorbeeld een dijbeen?

paaldanseresje
22 mei 2010, 08:21
hadden de mannen het resultaat wel aangekund, als je meer dan een ribbekke had genomen?

Anna List
25 mei 2010, 07:31
Nu het van god (allez, van zijn woordvoerder op pbe) mag, moet ik me niet meer generen! :cheer:

Zal eens vlug wat anti-vlaamse threads openen, se!

jij bent wel slimmer dan dat ! :-D


en hoezo 'woordvoerder' ?! :-P

Anna List
25 mei 2010, 07:32
hadden de mannen het resultaat wel aangekund, als je meer dan een ribbekke had genomen?

dat was een wankel evenwicht ... de meesten kunnen alleen het ribbeke duidelijk al niet aan :-P

Herr Flick
25 mei 2010, 13:34
dat was een wankel evenwicht ... de meesten kunnen alleen het ribbeke duidelijk al niet aan :-P

Ge had inderdaad beter ne kleinen teen gepakt, dat had het allemaal veel gemakkelijker gemaakt, langs den andere kant, dan zou het zo spannend niet zijn, dus die rib was misschien uiteindelijk wel geen stoem idee , al zijn er zo van die momenten, ...

Pelgrim
25 mei 2010, 14:03
hadden de mannen het resultaat wel aangekund, als je meer dan een ribbekke had genomen?

Wellicht véél meer dan met dat labiel geval waar we nu mee zitten :mrgreen:

Anna List
25 mei 2010, 14:08
Ge had inderdaad beter ne kleinen teen gepakt, dat had het allemaal veel gemakkelijker gemaakt, langs den andere kant, dan zou het zo spannend niet zijn, dus die rib was misschien uiteindelijk wel geen stoem idee , al zijn er zo van die momenten, ...

dank u.

Anna List
25 mei 2010, 14:08
Wellicht véél meer dan met dat labiel geval waar we nu mee zitten :mrgreen:

ach de onschuldigen :D

Txiki
25 mei 2010, 14:25
Waarom moet dat nu zo warm zeg?

Anna List
25 mei 2010, 14:26
Waarom moet dat nu zo warm zeg?

de tomatenplantjes en de aardbeien hadden dat dringend nodig.

Txiki
25 mei 2010, 14:28
de tomatenplantjes en de aardbeien hadden dat dringend nodig.

Wil dat zeggen dat wij ook zo rood moeten worden als die tomaten en aardbeien? Nondedoemme toch...

Anna List
25 mei 2010, 14:31
Wil dat zeggen dat wij ook zo rood moeten worden als die tomaten en aardbeien? Nondedoemme toch...

u begrijpt nu waarom mensen rood worden in de zon, dat was origineel alleen bedoeld voor aardbeien en tomaten idd.

Txiki
25 mei 2010, 14:36
u begrijpt nu waarom mensen rood worden in de zon, dat was origineel alleen bedoeld voor aardbeien en tomaten idd.

Wellicht is dat het gevolg van eeuwenlang tomaten en aardbeien eten door de mens. Misschien moet ik maar een brief schrijven aan de Minister van Volksgezondheid met een oproep tomaten en aardbeien te verbieden. Er is één probleem: ik weet niet wie die minister is...

Anna List
25 mei 2010, 14:37
Wellicht is dat het gevolg van eeuwenlang tomaten en aardbeien eten door de mens. Misschien moet ik maar een brief schrijven aan de Minister van Volksgezondheid met een oproep tomaten en aardbeien te verbieden. Er is één probleem: ik weet niet wie die minister is...

:cheer: Laurette :cheer:

Txiki
25 mei 2010, 14:38
:cheer: Laurette :cheer:

8-)

Anna List
25 mei 2010, 14:40
8-)

toch wel een ferme madam hé

Txiki
25 mei 2010, 14:44
toch wel een ferme madam hé

:? ik ga op uw m... of nee toch ni

Anna List
25 mei 2010, 14:47
:? ik ga op uw m... of nee toch ni

geef toe, is er één Vlaamse politica/politicus die qua machtspolitiek aan haar enkels komt ???

Txiki
25 mei 2010, 14:48
geef toe, is er één Vlaamse politica/politicus die qua machtspolitiek aan haar enkels komt ???

tuurlijk wel

Anna List
25 mei 2010, 14:49
tuurlijk wel

8O dat moet de Amerikaanse ambassadeur (net als ikzelf) gemist hebben dan :-)

wie ?

Txiki
25 mei 2010, 14:54
8O dat moet de Amerikaanse ambassadeur (net als ikzelf) gemist hebben dan :-)

wie ?

Het konijnejoenk. Gelukkig heeft die daar in het EP wat te hoog van de toren geblazen, wat een gigantische fout is geweest. Des te beter natuurlijk.

Anna List
25 mei 2010, 14:55
Het konijnejoenk. Gelukkig heeft die daar in het EP wat te hoog van de toren geblazen, wat een gigantische fout is geweest. Des te beter natuurlijk.

die heeft nooit iets te zeggen gehad, opzitten voor Di Rupo, dat mocht hij.

Txiki
25 mei 2010, 14:59
die heeft nooit iets te zeggen gehad, opzitten voor Di Rupo, dat mocht hij.

Denk je?

Anna List
25 mei 2010, 15:01
Denk je?

dat denk ik ja.

Txiki
25 mei 2010, 15:04
dat denk ik ja.

Ik niet. Maar ja, ik moet toegeven dat mijn denkvermogen onder de invloed is van dit tomaten- en aardbeienweer.

Herr Flick
25 mei 2010, 15:19
dank u.

Graag gedaan , af en toe moet ge de schepper steunen , he... ;-)

mijn verlanglijstje komt nog wel, ;-)

Herr Flick
25 mei 2010, 15:20
u begrijpt nu waarom mensen rood worden in de zon, dat was origineel alleen bedoeld voor aardbeien en tomaten idd.

Dat is dan toch wel niet echt goed doorgedacht over uwe goddelijke software he, ...

ge had zo iets als een UV schild kunnen inbouwen in de huid of zo, ... kom toch iets beter nadenken voor ge zo van die toeren uitstak... ;-)

Dronkoers
25 mei 2010, 22:52
God, welk bier staat er in uwe frigo?
Moet gij u eigenlijk wel wassen?

Jaani_Dushman
25 mei 2010, 22:55
Moet gij u eigenlijk wel wassen?Zo ja, draag je tijdens het douchhen een plastic kapje over je aureool?

Anna List
26 mei 2010, 07:53
Ik niet. Maar ja, ik moet toegeven dat mijn denkvermogen onder de invloed is van dit tomaten- en aardbeienweer.

en wie ben jij om aan gods woord en gedachte te twijfelen, nietwaar ? 8-)

Anna List
26 mei 2010, 07:55
Dat is dan toch wel niet echt goed doorgedacht over uwe goddelijke software he, ...

ge had zo iets als een UV schild kunnen inbouwen in de huid of zo, ... kom toch iets beter nadenken voor ge zo van die toeren uitstak... ;-)

joeng ge moest eens weten hoe gecompliceerd dat allemaal was, pas op en ik kan niet zomaar een service pack nasturen hé .... godverdoemme miserie soms ze !

Anna List
26 mei 2010, 07:55
Graag gedaan , af en toe moet ge de schepper steunen , he... ;-)

mijn verlanglijstje komt nog wel, ;-)

komt in orde.

Anna List
26 mei 2010, 07:57
God, welk bier staat er in uwe frigo?
Moet gij u eigenlijk wel wassen?

God drinkt liefst Duvel of Vedett !

(en ja, een bakske meebrengen als ge komt te gaan, dat loont ! )


Ik was mij dagelijks, soms niet omdat het nodig is, maar omdat ik ervan hou.
water, olietjes, muziekje, kaarsje ... God is een echte strandjeanet op dat gebied.

Anna List
26 mei 2010, 07:59
Zo ja, draag je tijdens het douchhen een plastic kapje over je aureool?

het aureooltje wordt gewoon mee gewassen met de douchegel.

in tegenstelling tot wat de meest wereldlijken denken, heeft god geen baard, en is zijn kopke gladgeschoren tot een vijfdagen stoppel, wat mee met de douchegel gesopt wordt dus :)

Herr Flick
26 mei 2010, 09:15
God drinkt liefst Duvel of Vedett !

(en ja, een bakske meebrengen als ge komt te gaan, dat loont ! )


Ik was mij dagelijks, soms niet omdat het nodig is, maar omdat ik ervan hou.
water, olietjes, muziekje, kaarsje ... God is een echte strandjeanet op dat gebied.

wat een verwijfde god zeg, Thor slaat tenminste met een hamer en stinkt ongetwijfeld naar het zweet van met dat ding rond te zeulen... ;-)

Voltian
26 mei 2010, 18:16
Zeg God, kijk eens in uw glazen bol (of equivalent) en vertel eens wie de volgende FVDW zal worden...

Anna List
26 mei 2010, 18:17
paaldanseresje ?

paaldanseresje
26 mei 2010, 20:39
wie spreekt hier de waarheid?

Txiki
26 mei 2010, 21:06
en wie ben jij om aan gods woord en gedachte te twijfelen, nietwaar ? 8-)

:cheer: PBL-RKT-militant :cheer:

Anna List
27 mei 2010, 11:31
wie spreekt hier de waarheid?

mijn voorkeur gaat uit naar Merho :-)

Dronkoers
27 mei 2010, 12:25
Hoeveel beaufort is uw hardste scheet?

Anna List
27 mei 2010, 12:39
Hoeveel beaufort is uw hardste scheet?

jij krijgt de kans om een vraag aan god te stellen, rechtstreeks, mogelijks beperkt in tijd, dus het kan uw enige kans zijn, en dat is wat gij vraagt ?


tja, da's jouw beslissing natuurlijk hé ...


ik weet dat niet ... alhoewel, ook god weet meer dan hij zelf denkt :-) : de schaal van Beaufort kennende, zal dat wsl toch 0 windstil zijn.

Pelgrim
27 mei 2010, 12:53
Hoeveel beaufort is uw hardste scheet?

De laatste keer dat Hij een record wilde breken was zo'n 13,7 miljard jaar geleden en dat heeft toen heel wat ophef en vooral klachtenbrieven tot gevolg gehad.

Dronkoers
27 mei 2010, 13:13
jij krijgt de kans om een vraag aan god te stellen, rechtstreeks, mogelijks beperkt in tijd, dus het kan uw enige kans zijn, en dat is wat gij vraagt ?
Ja

tja, da's jouw beslissing natuurlijk hé ...
Ja

ik weet dat niet ... alhoewel, ook god weet meer dan hij zelf denkt :-) : de schaal van Beaufort kennende, zal dat wsl toch 0 windstil zijn.

Ja lap, wie zorgt er dan voor al die tornado's?

Anna List
27 mei 2010, 13:17
Ja


Ja



Ja lap, wie zorgt er dan voor al die tornado's?



dat het fladderen van een vlindertje aan de ene kant van de aarde aan de andere kant een tsunami kan veroorzaken, totdaaraantoe ... 8O maar denken dat al die tornado's het gevolg zijn van (al dan niet goddelijke) scheten ?!?

dat gaat zelfs gods petje te boven, Dronkie ...

Dronkoers
27 mei 2010, 13:18
dat het fladderen van een vlindertje aan de ene kant van de aarde aan de andere kant een tsunami kan veroorzaken, totdaaraantoe ... 8O maar denken dat al die tornado's het gevolg zijn van (al dan niet goddelijke) scheten ?!?

dat gaat zelfs gods petje te boven, Dronkie ...

Allemaal goed en wel, maar daarmee heb ik geen antwoord eh :-D

Anna List
27 mei 2010, 13:20
Allemaal goed en wel, maar daarmee heb ik geen antwoord eh :-D

van God ... geen antwoord ... en dat verbaast je nog ?!?

manmanman ...

Dronkoers
27 mei 2010, 13:39
van God ... geen antwoord ... en dat verbaast je nog ?!?

manmanman ...

Ik wist het :cheer:

God heeft iets tegen mij ;-)

Anna List
27 mei 2010, 13:42
Ik wist het :cheer:

God heeft iets tegen mij ;-)

neem het niet persoonlijk :-P

Dronkoers
27 mei 2010, 13:55
neem het niet persoonlijk :-P

Gaat ook niet, aangezien ik geen persoonlijkheid heb :mrgreen:

Seg, en uwe zoon: den Djiezes ( :mrgreen: ) Wanneer komt die eens terug?

Anna List
27 mei 2010, 13:56
Gaat ook niet, aangezien ik geen persoonlijkheid heb :mrgreen:

Seg, en uwe zoon: den Djiezes ( :mrgreen: ) Wanneer komt die eens terug?

bedoelde eerder, God heeft iets tegen alle mensen ;-)


zoals dat met alle zonen gaat ... dat moet je hem vragen :?

Txiki
27 mei 2010, 15:15
Wat een sof zeg. En dan uw pastoors hier maar kwelen dat gij geen onderscheid maakt tussen de mensen: iedereen gelijk, iedereen welkom, en dan valt gij al over een onnozel vraagske.

Hoe zit dat nu met u?

Txiki
27 mei 2010, 23:36
waar zijt ge, zatten dikzak?

Dronkoers
27 mei 2010, 23:44
waar zijt ge, zatten dikzak?

Volgens mij is em de maagden aan het keuren voor de martelaren ;-)

Txiki
27 mei 2010, 23:45
Volgens mij is em de maagden aan het keuren voor de martelaren ;-)

Ah, dat zijn wij toch he, die martelaren?

Dronkoers
27 mei 2010, 23:45
Ah, dat zijn wij toch he, die martelaren?

Met een maagd is mijn dorst nie gelest zenne

Txiki
27 mei 2010, 23:46
Met een maagd is mijn dorst nie gelest zenne

Uiteraard niet. Maar terwijl den andere daar gaan zoeken is, kunnen wij onze dorst wel lessen. :mrgreen:

Dronkoers
27 mei 2010, 23:49
Uiteraard niet. Maar terwijl den andere daar gaan zoeken is, kunnen wij onze dorst wel lessen. :mrgreen:

:cheer: Zullen wij dan Moeder Overste gaan zoeken? 8-)

Txiki
27 mei 2010, 23:50
:cheer: Zullen wij dan Moeder Overste gaan zoeken? 8-)

Zot. Die komt ons wel zoeken. Liefst in vloeibare vorm, gebracht in een fleske :lol:

Zullen wij wel rustig blijven hangen waar we hangen en genieten van onze dorst te lessen.

Dronkoers
27 mei 2010, 23:52
Zot. Die komt ons wel zoeken. Liefst in vloeibare vorm, gebracht in een fleske :lol:

Zullen wij wel rustig blijven hangen waar we hangen en genieten van onze dorst te lessen.

Gesproken als een leider :-D

Schol eh!

God zal sebiet de frigo wel bijvullen zeker?

Txiki
27 mei 2010, 23:53
Gesproken als een leider :-D

Schol eh!

God zal sebiet de frigo wel bijvullen zeker?

ei ee tog niks annes te doen, dus ja e 8-)

Txiki
27 mei 2010, 23:55
Alé zeg dikke, doe ne keer iet nuttig zeg :x