PDA

View Full Version : Partij voor de dieren


Pericles
5 juni 2010, 07:15
Komt die nu op of niet ?

EddyBal
5 juni 2010, 08:54
Komt die nu op of niet ?

Niet. Maar ik dacht een kandidaat met die inslag op een of andere lijst te zijn tegengekomen.

Perzik
5 juni 2010, 10:47
Niet. Maar ik dacht een kandidaat met die inslag op een of andere lijst te zijn tegengekomen.
4de plaats op de senaat op lijst van LDD

dominatrix
5 juni 2010, 11:07
4de plaats op de senaat op lijst van LDD

Maar ondertussen de stekker er uit getrokken uit onvrede met de Imam op de lijsten van ldd. Ze konden het niet zo goed vinden met het rituele slachten waar imams voor staan en het dierenwelzijn waar zij voorstaan..;

trouwens: Wat een klucht zeg: De partij voor de dieren komt op met ldd. HA HA HA ...

toccata
5 juni 2010, 11:12
trouwens: Wat een klucht zeg: De partij voor de dieren komt op met ldd. HA HA HA ...

²

forzaflandria
5 juni 2010, 14:55
Partij voor de Dieren: zijn dat het slag dat dieren belangrijk genoeg vindt om er mensen voor te vermoorden, zoals bijv de moordenaar van Pim Fortuyn en die kerels die McDonald's opblazen?

Jazeker
5 juni 2010, 15:04
4de plaats op de senaat op lijst van LDD

Grapjurk. JMDD EET bontjassen en nog levende zeehondjes.

Jazeker
5 juni 2010, 15:11
Partij voor de Dieren: zijn dat het slag dat dieren belangrijk genoeg vindt om er mensen voor te vermoorden, zoals bijv de moordenaar van Pim Fortuyn en die kerels die McDonald's opblazen?

Zitten vast wel extreme gekken tussen, maar op zich is zo'n partij niet zonder verdienste als je al durft te kijken naar docu's over industriële veehouderij. Laatst bij mijn ex was ze naar Earthlings aan het kijken. Ik heb nog nooit iemand zo oprecht zien huilen. Ik ben geen groentje dat geen steakje lust, maar die industrie in vlees is gewoonweg een martelkamer. Sindsdien eet ik veel minder vlees. Als iedereen dat zou doen, dan kon een kleine veeboer weer eens gezond vlees leveren en dat zonder martelpraktijken.

toccata
5 juni 2010, 17:59
Zitten vast wel extreme gekken tussen, maar op zich is zo'n partij niet zonder verdienste als je al durft te kijken naar docu's over industriële veehouderij. Laatst bij mijn ex was ze naar Earthlings aan het kijken. Ik heb nog nooit iemand zo oprecht zien huilen. Ik ben geen groentje dat geen steakje lust, maar die industrie in vlees is gewoonweg een martelkamer. Sindsdien eet ik veel minder vlees. Als iedereen dat zou doen, dan kon een kleine veeboer weer eens gezond vlees leveren en dat zonder martelpraktijken.

²

PvdD bij LDD is natuurlijk TOTAAL ongeloofwaardig

fonne
5 juni 2010, 20:26
²

PvdD bij LDD is natuurlijk TOTAAL ongeloofwaardig

Blijkbaar vonden die van Gaia Groen wijsvingertje zo ongeloofwaardig dat ze nog liever met Zjaan-Marie in zee gingen. Moeten die van Groen wijsvingertje misschien toch eens over nadenken. Waar staan ze eigenlijk voor?

flatliner
5 juni 2010, 20:30
²

Als LDD een klucht is, waarom verkiezen ze dan LDD boven groen? Is groen dan nog erger als een klucht?

Metternich
5 juni 2010, 20:37
²

PvdD bij LDD is natuurlijk TOTAAL ongeloofwaardigDat kan korter:LDD is natuurlijk TOTAAL ongeloofwaardig;)