PDA

View Full Version : Wie doet mee aan de campagne?


dagallemaal
17 mei 2004, 21:19
Wordt het personeel van uw Kabinet ook volop ingeschakeld om tijdens de werkuren aan de campagne te werken?

Xenon
18 mei 2004, 18:18
Werd die recente skydive-stunt in de Vlaamse begroting ingeschreven of werd dit door de VLD-kas betaald?

Xenon
18 mei 2004, 18:19
Werd die recente skydive-stunt in de Vlaamse begroting ingeschreven of werd dit door de VLD-kas betaald?

dagallemaal
18 mei 2004, 21:08
precies een moeilijke vraag. Dacht daar in de 5 minuten een neen op te krijgen, maar misschien moet eerst wat gecheckt worden of zo?

jules
18 mei 2004, 22:08
Wordt het personeel van uw Kabinet ook volop ingeschakeld om tijdens de werkuren aan de campagne te werken?

neen.
van de andere kabinetten weet ik het niet, maar op het kabinet Ceysens niet.

zorroaster
18 mei 2004, 23:14
Dewi Van de Vyver, voorzitster van Jong-VLD en geheel toevallig tewerkgesteld op het kabinet-Verhofstadt, dweilt nu ook de ganse provincie af voor haar campagne.
Vandaag zat ik nog de ganse namiddag op een debat in Schoten met haar. Zonder enige twijfel werd ze door de belastingbetaler betaald voor die uren die ze daar voor rekening van de VLD zat te verslijten...

Waarom dacht je anders dat de kabinetten niet worden afgeschaft, hoewle het zowel in het federaal als het Vlaams regeerakkoord staat opgenomen?

dagallemaal
19 mei 2004, 09:59
Wordt het personeel van uw Kabinet ook volop ingeschakeld om tijdens de werkuren aan de campagne te werken?

neen.
van de andere kabinetten weet ik het niet, maar op het kabinet Ceysens niet.Hoe weet je dat zo goed? Zie jij wat alle kabinetsmedewerkers de ganse dag doen? Het zou toch beter zijn dat de minister daar zelf op antwoordt :lol:

Patricia Ceysens
19 mei 2004, 10:17
Nee, dat is niet het geval. We werken trouwens nog heel hard aan het afmaken van enkele beleidsbeslissingen.