PDA

View Full Version : brand in kerncentrale


pielewuiter
20 mei 2004, 14:33
kan u mij eens vertellen of de veiligheidsprocedure perfect heeft gewerkt tijdens de brand vandaag in het reactorgebouw van doel 2

kan u er alvast bijvertellen hoelang het geduurd heeft vooraleer het brandalarm afging zodat de werknemers zich konden evacueren uit het reactorgebouw tijdens de brand .

jules
20 mei 2004, 16:38
kan u mij eens vertellen of de veiligheidsprocedure perfect heeft gewerkt tijdens de brand vandaag in het reactorgebouw van doel 2

kan u er alvast bijvertellen hoelang het geduurd heeft vooraleer het brandalarm afging zodat de werknemers zich konden evacueren uit het reactorgebouw tijdens de brand .

eeeh :?:
Wat heeft Vera Dua met een brand in een reactorgebouw te maken ???

pielewuiter
20 mei 2004, 19:18
kan u mij eens vertellen of de veiligheidsprocedure perfect heeft gewerkt tijdens de brand vandaag in het reactorgebouw van doel 2

kan u er alvast bijvertellen hoelang het geduurd heeft vooraleer het brandalarm afging zodat de werknemers zich konden evacueren uit het reactorgebouw tijdens de brand .

eeeh :?:
Wat heeft Vera Dua met een brand in een reactorgebouw te maken ???

nochtans is mij gezegd dat agalev de schuld is voor alles wat verkeerd gaat , en zeker wat doel betreft .

nou nou
20 mei 2004, 19:50
nochtans is mij gezegd dat agalev de schuld is voor alles wat verkeerd gaat...

Volgens andere threads is dat de verdienste van de vreemdelingen. Ik snap er ook niks meer van :wink: