PDA

View Full Version : In navolging van.....


Pieterjan
7 juli 2002, 20:56
http://www.dekamer.be/deputes/PN837.html
Hans Bonte sp.a


http://www.dekamer.be/deputes/PN791.html
Alfons Borginon VLD


http://www.dekamer.be/deputes/PN911.html
Koen Bultinck VB


http://www.dekamer.be/deputes/PN875.html
Yves Leterme CD&V


http://www.dekamer.be/deputes/PN716.html
Jef Tavernier AGALEV



Dit alles is op aanvraag van Superstaaf die denkt dat ook heteroseksuele mannen een estethisch oordeel kunnen vellen over een vent.
En een tweede reden is om de vrouwelijke bezoekers van deze site ook iets te gunnen.

Net als de voorganger van deze poll wordt ook hier geen rekening gehouden met intelligentie en competentie. De reden is simpel. Een poll houdt in dat er keuzemogelijkheden zijn....

Pieterjan
8 juli 2002, 17:35
Hier wordt duidelijk aangetoond dat het ritsprincipe moet worden toegepast. Wanneer zo'n poll over vrouwen gaat is er gewoon meer gestemd. 6 stemmen op enkele dagen tijd. Ik weet dat de keuze moeilijk is!

Supe®Staaf
8 juli 2002, 18:10
Miljaarde, Pieterjan!
Hoe kom je erbij om zo een collectie vogelschrikken in één poll samen te koeken!
Ik voel me waarlijk verplicht om me te onthouden, ondanks de morele druk die hier door jou op mijn brede schouders wordt gedumpt.
Als ik die portretjes eens overschouw, dan ben ik plots geweldig content van mijn eigen fysieke verschijning! En zeggen dat ik hier bloednuchter rondbagger, in afwachting van het parkconcert (Aalst), alwaar de KriekBelvu rijkelijk gaat vloeien, terwijl ik me aan Spa-blauw laaf......... ;)

Truder
13 juli 2002, 07:36
Maak zoiets met vrouwelijke politici, en zet anke ertussen. :wink:

Truder
13 juli 2002, 07:39
Vergeet het laatste bericht ik heb ze al gevonden. :idea:

Pieterjan
13 juli 2002, 16:56
Vergeet het laatste bericht ik heb ze al gevonden. :idea:


Wel met een onderwerp als: in navolging van......is het redelijk logisch dat er iets voor kwam. Als deze poll gaat over mannen, dan is het logisch dat de voorganger over vrouwen ging. Of kent u nog een derde sekse???

Knuppel
14 juli 2002, 10:46
Ik vrees dat ik mij ook moet onthouden. Onmogelijk voor mij een man te beoordelen aan zijn uiterlijk alleen. Voor mij moet een man vooral te vertrouwen zijn en politici....
Moet ik nog meer zeggen?

Pieterjan
14 juli 2002, 13:20
ik ben van hetzelfde oordeel maar ik kreeg het op verzoek van een poster. Ben nu zijn naam vergeten. Heb reeds de beweegreden gepost.

Supe®Staaf
17 juli 2002, 12:11
Ik vrees dat ik mij ook moet onthouden. Onmogelijk voor mij een man te beoordelen aan zijn uiterlijk alleen. Voor mij moet een man vooral te vertrouwen zijn en politici....
Moet ik nog meer zeggen?
Dus als ik stel voor 100% betrouwbaar te zijn, dan krijg ik jouw stem terug, die je op een andere topic aan Intruder toezegde?

Ann
17 juli 2002, 16:58
Pieterjan, 't is tof van je dat je de vrouwelijke bezoekers van deze site ook iets wil gunnen.....maarreuh..... is 't misschien mogelijk om politiekers te selecteren die NIET de uitstraling van een kartonnen doos hebben???!

:wink:

Supe®Staaf
17 juli 2002, 17:44
Pieterjan, 't is tof van je dat je de vrouwelijke bezoekers van deze site ook iets wil gunnen.....maarreuh..... is 't misschien mogelijk om politiekers te selecteren die NIET de uitstraling van een kartonnen doos hebben???!

:wink:
Geachte Ann?
Wat hebt u tegen kartonnen dozen? De uitstraling van kartonnen bananenboxen van Chiquita is onweerstaanbaar! Ze vertellen verhalen over verhuizing, vernieuwing. Ze vervoerden fruit vanuit exotische paradijzen over de zeven zeeën. Ze zijn practisch, luchtig, toch stevig en vooral betrouwbaar! En die eigenschappen ga jij aan de politici uit bovenstaande poll toedichten!?!? Ik protesteer namens alle kartonnen dozen tegen dergelijke geringschattende beledigingen!

helenah
18 juli 2002, 21:40
pieterjan.

afknappen zal je bedoelen waarschijnlijk. :?

Knuppel
19 juli 2002, 14:02
Ik vrees dat ik mij ook moet onthouden. Onmogelijk voor mij een man te beoordelen aan zijn uiterlijk alleen. Voor mij moet een man vooral te vertrouwen zijn en politici....
Moet ik nog meer zeggen?
Dus als ik stel voor 100% betrouwbaar te zijn, dan krijg ik jouw stem terug, die je op een andere topic aan Intruder toezegde?

Gegeven blijft gegeven Superstaaf. Intruder houdt dus wat hij kreeg. Niets weerhoudt mij er echter van je een dubbele stem te geven vermits ik jou voor 200% vertrouw.
Voor jouw aanbeden Mathilde zal ik echter nooit stemmen hoor! En evenmin voor haar aangetrouwde familie. Als democraat kan ik niet akkoord gaan met een vorstenhuis dat niet door het volk gekozen is. En kiezen mogen we daarvoor dus niet. Met reden overigens. Het lijkt een dikke fabel te zijn dat ons vorstenhuis nog zo populair is als ons wordt wijsgemaakt.
Wil je mijn dubbele stem nog?

Supe®Staaf
20 juli 2002, 09:10
Niets weerhoudt mij er echter van je een dubbele stem te geven vermits ik jou voor 200% vertrouw.
Ik gloei van trots :idea: :idea: :idea: 8) 8) 8)
Voor jouw aanbeden Mathilde zal ik echter nooit stemmen hoor!
Hoeft niet hoor. Ze kan op mij rekenen, en dat is al heeeeeeeeeeeel wat..................... :wink:

Wil je mijn dubbele stem nog?
Tuurlijk. Ik verwijs even naar de poll waar je ze kwijt kan:


http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=221

Knuppel
20 juli 2002, 11:07
Niets weerhoudt mij er echter van je een dubbele stem te geven vermits ik jou voor 200% vertrouw.
Ik gloei van trots :idea: :idea: :idea: 8) 8) 8)
Voor jouw aanbeden Mathilde zal ik echter nooit stemmen hoor!
Hoeft niet hoor. Ze kan op mij rekenen, en dat is al heeeeeeeeeeeel wat..................... :wink:

Wil je mijn dubbele stem nog?
Tuurlijk. Ik verwijs even naar de poll waar je ze kwijt kan:


http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=221

Ik zal je er twee geven....tegen de belgische feestdag dus....

Supe®Staaf
20 juli 2002, 22:25
Ik zal je er twee geven....tegen de belgische feestdag dus....
Mijn dankbaarheid zal u eeuwig achtervolgen........... :oops:

Knuppel
21 juli 2002, 09:04
Ik zal je er twee geven....tegen de belgische feestdag dus....
Mijn dankbaarheid zal u eeuwig achtervolgen........... :oops:

Ik voel me bijna schuldig omdat ik je hartje toeduw Staafje maar hoe graag ik je ook mag, je zo geliefde vorstenhuis voel ik niet als het mijne aan... :cry:

Pieterjan
27 juli 2002, 18:20
Dames, dames,


Na een hele tijd van afwezigheid verblijd ik u allen met een bezoekje. Wees in de wolken: als man schenk ik u, dames, aandacht. Weinigen kunnen dit nog na vertellen. Danzij het anonieme meduim 'internet' blijven jullie uit mijn klauwen.
Ik kan u zeker nog een twintigtal voorbeelden voorschotelen van dergelijke parlementariërs maar ik ben bang dat het dan ietsje te veel wordt voor u allen. Bij deze wees me dankbaar voor zoveel menselijkheid.


Gegroet rondborstige medemensen (ja, jij ook SuperStaaf)

Knuppel
27 juli 2002, 18:53
Amaai zeg, Pieter Jan! Wat moet ik daar van denken? Is nu het begin en het einde van dit berichtje het belangrijkste of wat daartussenin staat?
Heb je je begin en het einde trouwens al eens goed bekeken?

DAMES DAMES! (JA, JIJ OOK SUPERSTAAF)

Dus toch een vrouw die Staaf???? Net als Knuppel????

Pieterjan
27 juli 2002, 20:41
een vrouw mét een knuppel!!!



Bekijk die Avater ;-)

Supe®Staaf
27 juli 2002, 22:50
een vrouw mét een knuppel!!!



Bekijk die Avater ;-)
De arme jongeling kan er niet overheen, dat een viriele kerel als Superstaaf® ook zijn vrouwelijke kantjes heeft...... :wink:

Knuppel
28 juli 2002, 07:15
een vrouw mét een knuppel!!!



Bekijk die Avater ;-)
De arme jongeling kan er niet overheen, dat een viriele kerel als Superstaaf® ook zijn vrouwelijke kantjes heeft...... :wink:

Dus toch een "kerel". En nog viriel ook. Mét vrouwelijke trekjes.
Ik word steeds nieuwsgieriger...

Supe®Staaf
28 juli 2002, 08:56
Straks win ik die poll hier nog, zonder erin te figureren, of zonder politicus te zijn. :lol: :lol: :lol:

Knuppel
28 juli 2002, 09:54
Straks win ik die poll hier nog, zonder erin te figureren, of zonder politicus te zijn. :lol: :lol: :lol:

Ik verkies in alle geval een échte boven een nep-grapjas.

Pieterjan
28 juli 2002, 12:40
Laat ons diplomatisch blijven en zeggen dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk.

Dit is trouwens één van de zinnen waaruit lelijke mensen levenskracht putten.

Supe®Staaf
28 juli 2002, 13:21
Laat ons diplomatisch blijven en zeggen dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk.

Dit is trouwens één van de zinnen waaruit lelijke mensen levenskracht putten.
Zo is 't maar net, Pieterjan :!:
Nu begrijp ik plots waarom je geen avatar plaatst :P
Hoewel jouw teksten ook al niet veel goeds beloven wat betreft je innerlijk............ :twisted:

Knuppel
28 juli 2002, 13:50
Ik geloof dat het tijd wordt dat ik ook een "avatar" ga plaatsen maar ik vind het zo MOEILIJK. Iedereen ziet dan trouwens meteen waarom ik zo dom ben...

(Ik zal het al maar zelf zeggen voor ik het van Pieter Jan moet horen)

Pieterjan
28 juli 2002, 16:24
Wel beste SuperStaaf,


Gelukkig wil je enkel je lichaam tonen aan ons.
Uiteraard was er niet genoeg plaats om dat ego van je er nog bij te plaatsen :wink:

Supe®Staaf
28 juli 2002, 16:30
Uiteraard was er niet genoeg plaats om dat ego van je er nog bij te plaatsen :wink:
Hoezo? is er dan een limiet op het aantal postings? :lol:

Pieterjan
28 juli 2002, 16:34
Hoezo? is er dan een limiet op het aantal postings? :lol:


Als uw postings een compensatie zijn voor iets dan was het tekort wel immens :!:

Knuppel
28 juli 2002, 16:57
Hoezo? is er dan een limiet op het aantal postings? :lol:


Als uw postings een compensatie zijn voor iets dan was het tekort wel immens :!:

Hoe zou het zitten het met het "tekort" van degenen die deze postings gretig lijken te lezen?

Pieterjan
28 juli 2002, 17:24
Ik wil u allen laten delen in mijn vreugde :lol:

Supe®Staaf
28 juli 2002, 18:36
Hoezo? is er dan een limiet op het aantal postings? :lol:


Als uw postings een compensatie zijn voor iets dan was het tekort wel immens :!:
Een tekort aan ego dus niet (also sprach Pieterjahn) :twisted:
Geef me eens een hint?

Supe®Staaf
28 juli 2002, 18:38
Ik wil u allen laten delen in mijn vreugde :lol:
Eindelijk een lief gevonden die het smerige goedje, dat Duvel heet, ook door haar keelgat laat klokken in de hoop een betere "loverboy of girl" te zijn :?: :?: :?:

:twisted:
:twisted:
:twisted:

Pieterjan
28 juli 2002, 19:30
De Duvel gaat er nog steeds vlot in... al moet ik het zelf doen. :wink:

Supe®Staaf
29 juli 2002, 10:55
een vrouw mét een knuppel!!!



Bekijk die Avater ;-)
Geachte Pieterjan,
ik vind jouw avatar echt prachtig. Je ziet er fysiek heeeeeeel goed uit. Gezond, evenwichtig, welgezind en stralend.

http://www.politics.be/phpBB/images/avatars/d576a2d43d440d81a1d99.jpg

PS: Hoe heet je baasje rechts op de foto?

<marquee>:lol: 8) :twisted: :lol: :P :twisted: :D :lol: :wink: :twisted: :) 8) :lol: </marquee>

Pieterjan
29 juli 2002, 18:44
Dat noemt men een zetel!

Supe®Staaf
31 juli 2002, 06:58
Dat noemt men een zetel!En? Is 't ie lief voor je?

Pieterjan
31 juli 2002, 16:03
Personalisaties bestaan in de raarste vormen maar een kenmerk als lief toekennen aan een zetel lijkt me wel héél erg absurd.

Supe®Staaf
31 juli 2002, 16:09
VRAAG:

Geachte Pieterjan,
ik vind jouw avatar echt prachtig. Je ziet er fysiek heeeeeeel goed uit. Gezond, evenwichtig, welgezind en stralend.

http://www.politics.be/phpBB/images/avatars/d576a2d43d440d81a1d99.jpg

PS: Hoe heet je baasje rechts op de foto?

<marquee>:lol: 8) :twisted: :lol: :P :twisted: :D :lol: :wink: :twisted: :) 8) :lol: </marquee>

ANTWOORD:
Dat noemt men een zetel!

Wie personaliseert hier de sofa waarop hij en zijn baasje een zitje veroverd hebben??
:P :twisted: :lol:

Pieterjan
31 juli 2002, 16:16
Beste SuperStaaf,


U vraagt zich af wat er rechts van mij bevindt. Eerlijk als ik ben antwoord ik simpelweg dat het een zetel is. Wie zal mij ongelijk geven?

Het was een probeersel om uw spitsvondig grapje op een spitsvondige manier de grond in te boren. Helaas uw repliek is niet meer op het scherpst van de snee. Maar wat geeft het. Ooit was je een bovenste beste kerel. Als koningsgezinde span je voor mij nog steeds de kroon ivm mooie replieken. Zodus Superstaaf, ik weet dat je beter kan

Give it a go!

:wink:

Pieterjan
7 augustus 2002, 18:54
Bij deze meld ik u allen, Dames, Heren en Superstaaf,


Dat Alfons Borginon met een overtuigde meerderheid deze poll heeft gewonnen. De winnaar wordt een Face-lift aangeboden. Zo moet hij niet telkens de trappen van de Kamer doen.

Supe®Staaf
8 augustus 2002, 07:27
Bij deze meld ik u allen, Dames, Heren en Superstaaf.....
:?:
:?: :?:
:?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?:
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye: :crazyeye:
8O 8O 8O 8O 8O 8O
8O 8O 8O 8O 8O
8O 8O 8O 8O
8O 8O 8O
8O 8O
8O

Pieterjan
14 augustus 2002, 11:55
.......een van uw betere postings :?:

Jonas
14 augustus 2002, 12:09
Ieder zijn eigen bijdrage he :)

Pieterjan
29 augustus 2002, 00:21
Hij werd misschien niet verkozen als de mooiste van allen maar momenteel is hij wel de 'beste'. Kwestie van kapsel is die ministerpost erop vooruitgegaan :lol:

Proletariër
22 november 2007, 20:29
geen stemmen voor yves?

Den Ardennees
22 november 2007, 20:37
WTF, dit is een draad van meer dan vijf jaar oud??