PDA

View Full Version : Over deze forumsessie


Maarten Malaise
23 mei 2004, 12:54
Gelieve rekening te houden met de volgende puntjes bij deelname aan deze discussies:

1. Het forumreglement is onverminderd van kracht, ook in dit onderdeel. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat u de politicus niet persoonlijk mag aanvallen. Scheldwoorden, naamverdraaiingen, ... worden verwijderd en de daders aangepakt.

2. Een verzoek: discussieer op niveau !

3. Er wordt extra toegezien op orde in deze fora. Indien u een overtreding ziet: druk dan op het blauwe knopje.

4. Voor elke nieuwe vraag mag u een nieuwe topic starten. Dan blijft het geheel overzichtelijk voor iedereen.

5. Controleer steeds of uw vraag al eens eerder werd gesteld door iemand anders. Als dat zo is dan kan je in de bestaande topic mee discussieren.

6. Voor de nieuwe gebruikers: bovenaan het forum (deze pagina) staat een link naar een korte intro over hoe je hier kan deelnemen. Bij registratie krijg je ook het volledige forumreglement te zien.

7. De politicus/politica komt hier dagelijks de vragen beantwoorden. Alks je een tijdlang geen antwoord krijgt dan is dat heel normaal. Veel politici hebben nog een uitvoerend mandaat of voeren campagne. Geef hen wat tijd.

8. Provocatie is hier niet gewenst ! Gelieve daar rekening mee te houden. Indien u zich hieraan bezondigt, staat het de moderatoren vrij om u de (virtuele) deur te wijzen.

Een fijne forumsessie gewenst !

Maarten

Herman Desmedt ©HD
23 mei 2004, 15:23
Handige link naar profiel & alle berichten van de heer JL Dehaene
http://www.fora.be/profile.php?mode=viewprofile&u=3359

kwelduvel
25 mei 2004, 12:12
Het is hier zo stil. Meneer Dehaene, ik had wel wat méér repect van u verw8

Maarten Malaise
25 mei 2004, 12:57
Het is hier zo stil. Meneer Dehaene, ik had wel wat méér repect van u verw8

Het is momenteel nog maar de tweede dag. Er kan nog veel gebeuren ;-)
Heb gisteren nog contact gehad en er werd verzekerd dat het in orde komt.

groetjes,

Maarten

Tiger777
25 mei 2004, 17:30
Totaal berichten: 0


Hij zit nog in Japan heb ik deze morgen op terzake gehoord... :?

Herman Desmedt ©HD
25 mei 2004, 17:55
Totaal berichten: 0


Hij zit nog in Japan heb ik deze morgen op terzake gehoord... :?

Dat is toch geen probleem ? Ik postte tot voor kort ook regelmatig op fora in de US. Op dit forum zitten trouwens ook een aantal gasten die ginds werken.

Tiger777
25 mei 2004, 18:29
Maar hij is vandaag terug. Nu heeft hij helemaal geen excuus meer voor zijn overvloedige antwoorden :lol:

kwelduvel
25 mei 2004, 21:40
Tegen de pers was hij al vrij zwijgzaam... en onbeleefd (en dan zitten jullie maar te zeggen dat ik onbeleefd ben :roll: )

Sinterklaas
26 mei 2004, 13:52
Waar blijft onze lieve haan? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

abramis brama
26 mei 2004, 15:49
Gaan we De Gucht achterna ? :?

Laat ons hopen van niet. Dit is één van de sessies waar ik het meest naar uitkeek... :(

Tiger777
26 mei 2004, 18:40
Weet hij wel dat hij een forumsessie heeft? :lol:

FMisplon
27 mei 2004, 00:13
Hij weet het zeker en heeft meermaals beloofd inmiddels om mee te doen... wij wachten met evenveel ongeduld af...

Tantist
27 mei 2004, 12:46
Het is hier zo stil. Meneer Dehaene, ik had wel wat méér repect van u verw8

Het is momenteel nog maar de tweede dag. Er kan nog veel gebeuren ;-)
Heb gisteren nog contact gehad en er werd verzekerd dat het in orde komt.

groetjes,

Maarten

Politici en beloftes: dat is altijd oppassen he... 't Is nog altijd 0 en we zijn donderdag.

Tantist
27 mei 2004, 12:47
Waar blijft onze lieve haan? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Als ge smilies uitschakelt onderaan, moet je er geen gebruiken in je bericht he

Supe®Staaf
27 mei 2004, 16:44
Jean-Luc schiet in gang.
Een echte veelposter.
Bah!
:wink:

Den Duisteren Duikboot
27 mei 2004, 17:29
Jean-Luc schiet in gang.
Een echte veelposter.
Bah!
:wink:

En zoals gebruikelijk lekker bot en kortaf. :D
Go Jean-Luc, go! :wink:

Sinterklaas
27 mei 2004, 17:51
28 berichten in een dik uur - een absoluut record!

Herman Desmedt ©HD
27 mei 2004, 18:48
28 berichten in een dik uur - een absoluut record!
Voor een politicus op de forumsessies dan wel.
Kort van stof maar toch antwoorden waar andere politici het laten afweten.

Tiger777
27 mei 2004, 20:06
Ik ben het metu eens dat we het primair saldo opnieuw moeten verhogen en de verlanging van de ineterst lasten volledig moeten lmaten spelen om de schuld te verminderen;Hierbij is het niet zozeer een kwestie van bespraren dan wel van prioriteiten stellen.Niet alles ter zelfder tijd.Alles gratisch uitdelen en de neelastingen verlagen gaat niet samen;
Ik vind toch dat zijn taalgebruik bevreemdend is :)

Dina
27 mei 2004, 22:47
Is dat wel de échte Jean-Luc Dehaene? 8O
Ik vond in geen enkel antwoord "geen commentaar" terug.... :?

Jammie
29 mei 2004, 13:26
Ik ben net ingelogd dus.....drempelvrees, plankenkoorts e.d.
Ik ben wat men noemt een doorsnee Vlaamse vrouw, niet uitermate dom maar ook niet uitermate slim. Ik heb zowel de nodige diepte- als hoogtepunten gehad. Een gewoon leven van iedere 40-ster.
Dus 'een simpele ziel' tussen al deze bezoekers.

Toch durf ik beginnen met 1 bemerking:

ik heb altijd gedacht dat je ieder mens met respect behandelt! Ongeacht alles, dus ook zijn politieke strekking=> dus ook Mr. Dehaene!
Of je rood, blauw, geel of groen getint bent, als je je hier op het forum wil profileren dan kan dat toch wel op een volgens mij 'beschaafdere' manier.
Een monumet als Dehaene, of er nu achter staat of niet, verdient dit

Maus
29 mei 2004, 15:04
Maarten, ben je zeker dat je 1 u per dag hebt gezegd tegen Dehaene, en niet 1 u per week?

OK ... Meneer Dehaene heeft 28 berichten. Maar die werden wel getikt op 1 u tijd ... Sindsdien nog maar weinig van hem gezien.

Den Duisteren Duikboot
29 mei 2004, 17:34
Maarten, ben je zeker dat je 1 u per dag hebt gezegd tegen Dehaene, en niet 1 u per week?

OK ... Meneer Dehaene heeft 28 berichten. Maar die werden wel getikt op 1 u tijd ... Sindsdien nog maar weinig van hem gezien.

Ssst, Maus... De problemen pas aanpakken als ze zich stellen... :wink:

NVG
29 mei 2004, 18:37
Ik ben het metu eens dat we het primair saldo opnieuw moeten verhogen en de verlanging van de ineterst lasten volledig moeten lmaten spelen om de schuld te verminderen;Hierbij is het niet zozeer een kwestie van bespraren dan wel van prioriteiten stellen.Niet alles ter zelfder tijd.Alles gratisch uitdelen en de neelastingen verlagen gaat niet samen;
Ik vind toch dat zijn taalgebruik bevreemdend is :)


Ik denk eerder dat zijn Lernout&Hauspie- spraaktechnologisch officepakket het laat afweten. Ofwel mankeert hij een paar lettertjes in z'n toetsenbord.

Tiger777
29 mei 2004, 18:40
Geen wonder dat L&H failliet is gegaan he... hij zetelde in de raad van bestuur ;)

NVG
29 mei 2004, 18:41
Geen wonder dat L&H failliet is gegaan he... hij zetelde in de raad van bestuur ;)

Ja....da's ook geen echte referentie meer. Dehaene zetelt in bijna elke Vlamse Raad van Bestuur die hem flink wil betalen.

Jammie
29 mei 2004, 19:58
Wachten op Godo, mijne heren??

Nog niet aan gedacht dat deze 'hoe scoor ik hier het best' replieken een antwoord van een 'politieker' onwaardig zijn?

Een politicus met de nodige verantwoordelijkheid om die naam waardig te zijn, hoeft geen tijd vrij te maken om zich te verlagen tot dit niveau.

Amen!

Jammie modaal

NVG
30 mei 2004, 09:04
Wachten op Godo, mijne heren??

Nog niet aan gedacht dat deze 'hoe scoor ik hier het best' replieken een antwoord van een 'politieker' onwaardig zijn?

Een politicus met de nodige verantwoordelijkheid om die naam waardig te zijn, hoeft geen tijd vrij te maken om zich te verlagen tot dit niveau.

Amen!

Jammie modaal


3 berichten en al direct de andere gebruikers hier de les komen lezen. Jij moet -sans doute- nen tsjeef zijn!

Maarten Malaise
30 mei 2004, 13:20
Maarten, ben je zeker dat je 1 u per dag hebt gezegd tegen Dehaene, en niet 1 u per week?

OK ... Meneer Dehaene heeft 28 berichten. Maar die werden wel getikt op 1 u tijd ... Sindsdien nog maar weinig van hem gezien.

Het klopt perfect. Medewerkster heeft hem geholpen door de vragen voor te leggen in een document. Op die manier kon hij zo snel mogelijk doorwerken en moest hij de vragen niet zoeken. Nadien werden ze allemaal op hun plaats geplakt. Sorry, was mijn voorstel aan de medewerkster om meer vragen beantwoord te krijgen.

Maarten

Herman Desmedt ©HD
30 mei 2004, 13:44
Ik heb er niets tegen dat medewerk(st)ers worden ingeschakeld, maar dan verwacht ik wel iets meer in kwaliteit en kwantiteit van de antwoorden.

Komt de heer Dehaene nog terug ?
Ik had graag eens een repliek op de ideetjes om nieuw werk te scheppen.

Als die vragen genoteerd werden, dan ligt dat misschien nog ergens tussen de papieren als "stof tot nadenken".

Jammie
30 mei 2004, 13:50
Een 'TSJEEF' ....jakkes, zelfs in Van Daele vind ik dit woord niet terug.

How ever, ik hou niet van dien ondermaatste opmerkingen zoals: betaald worden door elke vlaams bedrijf e.d.. Ik denk trouwens ook niet dat dit de bedoeling van het forum is.
Ons land begint zowaar Amerikaanse normen qua verkiezingstrijd aan te nemen. Nu we al praktisch bijna weten over het lievelingsontbijt, favoriete lingerie, verbruik van hun auto,.... van onze politici is het misschien tijd voor het serieuze werk o.a. ochtendsex, blowjobben, sexuale kartels, ........

Maar Vlamingen zijn goddank geen Amerikanen. In ons klein Vlaanderen verdient een politieker op die manier zijn strepen niet.
Bewijs: Mr. Dehaene!

NVG
30 mei 2004, 18:32
Maar Vlamingen zijn goddank geen Amerikanen. In ons klein Vlaanderen verdient een politieker op die manier zijn strepen niet.
Bewijs: Mr. Dehaene!


Juist! Die verdient zijn strepen door zich als circusact terug in te laten schakelen in tal van campagnes waar hij niet achter staat. die verdient zijn strepen door de splitsing B-H-V tegen te houden. Die verdient zijn strepen door uit jaloezie om het postje van Europees commissaris bosmaaierneigingen te krijgen. Maar u heeft gelijk. hij verdient!